Kirjoittaja Aihe: Youtube ja hassu sensuuri  (Luettu 1281 kertaa)

Kelpie

  • Vieras
Youtube ja hassu sensuuri
« : 06.03.2017, 10:19 »
Törmäsin hassuun viestiin tänä aamuna. Olivat poistaneet yhden soittolistani sopimattomana. Olin kerännyt soittolistalle jo peräti kolme shibarivideota. Kaikki käsittelivät lantioharnessia. Erikoista on, etten ollut itse videoita ladannut, vain ainoastaan laittanut soittolistalle. Kyseisen listan videot ovat edelleen Youtubessa.

Ymmärrän videoiden poistamisen heidän omien alastomuussääntöjen takia mutta pelkän yksittäisen soittolistan poistaminen ei mahdu tämän poninhännän alle.

Tässä oheinen sähköposti:

Hei *********

YouTube-yhteisö on ilmoittanut, että yksi tai useampi soittolistasi on sopimaton. Olemme tarkistaneet sisällön ja tulleet siihen tulokseen, että tämä soittolista rikkoo yhteisön sääntöjä. Tästä syystä seuraava soittolista on poistettu YouTubesta:

Köydet
Huomioi, ettei kanavallesi ole annettu varoitusta poiston vuoksi. Sinun kannattaa kuitenkin tarkistaa kaikki soittolistasi ja varmistaa, että ne ovat yhteisön sääntöjen mukaisia. Uusista rikkomuksista voi seurata varoitus tai jopa tilin lopettaminen.

Lisätietoja on YouTuben ohjekeskuksessa.

Terveisin
- YouTube-tiimi

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4502
  • Galleria
Vs: Youtube ja hassu sensuuri
« Vastaus #1 : 06.03.2017, 16:30 »
Mä sain kerran youtubelta varoituksen ja yks mun video poistettiin.
Mulla on kanava youtubessa mihin oon laittanut pari kumivideota. Yhdessä videossa näytetään kun catsuitin haaruksista tippuu hikeä. Pillua tai mitään ei näy. Tämä oli liikaa youtubelle ja video poistettiin. Sain varoituksen. Perusteluina väitettiin että videossa oli pissaamista mikä ei siis pitänyt paikkansa. En jaksanut alkaa tappelemaan youtuben kanssa oikeuksistani julkaista videoita kumihiestä, vaan tyydyin kohtalooni.

Nick

  • Vieras
Vs: Youtube ja hassu sensuuri
« Vastaus #2 : 06.03.2017, 16:52 »
Vimeo on parempi kanava. Siellä on laadukkaampaa matskua ja sensuuri ei hierrä yhtä pahasti.

Laitetaan tiiseri -- ei liity sitomiseen --- ipointti ei saa katsoa koska runkkaa kuitenkin

https://vimeo.com/10721651