Kirjoittaja Aihe: TRE 8.3.2017 Klo 18-21, Illanvietto Mixei-baarissa  (Luettu 13320 kertaa)

Bluejoy

  • Vieras
8.3.2017 Klo 18-21 BDSM- ja fetissiaiheista kiinnostuneiden kannattaa jälleen kerran kirmata Mixei Bar & Nightclubin baarikerrokseen osoitteessa Itsenäisyydenkatu 7-9, Tampere. Loungeen opastava kyltti on oikealla puolen baaritiskiä.

Baariin on vapaa pääsy (K-18), mutta vapaudestaan voi myös halutessaan päästä eroon, sillä paikalla on yleensä runsaasti köysiä ja ainakin yksi sitoja.

Ikävä kyllä tällä kertaa voi hyvinkin olla etten pääse itse paikalle jos en saa työvuoroani vaihdettua, mutta eihän se teidän tahtia haittaa, eihän?  ;D Käyttäytykää kiltisti eikä sitten tehdä mitään liian tuhmia.  C:-)

Palautetta illanvietosta saa ja pitääkin antaa.

Bluejoy

Bluejoy

  • Vieras
Vs: TRE 8.3.2017 Klo 18-21, Illanvietto Mixei-baarissa
« Vastaus #1 : 06.03.2017, 12:51 »
Pyydän tässä virallisesti anteeksi edellisessä illanvietossa tapahtunutta. Tilanne riistäytyi käsistä. Pyrin jatkossa katsomaan tarkemmin etten menetä harkintakykyäni. Nöyrimmät anteeksi pyyntöni kaikille.  :-[

Toivon että kaikilla olisi hauskaa ja että asioita voisi turvallisesti kokeilla, mutta ymmärrän kyllä että rajat on oltava. Tehdään paremmin eikös.  :)

Haamuraja

  • Vieras
Vs: TRE 8.3.2017 Klo 18-21, Illanvietto Mixei-baarissa
« Vastaus #2 : 06.03.2017, 12:57 »
Pyydän tässä virallisesti anteeksi edellisessä illanvietossa tapahtunutta.

Hei, jokainen domme lyö joskus liian lujaa, mutta vain parhaat myöntävät sen ja oppivat siitä. :)

...mutta joo, on tullut palautetta siitä, että illanvietoissa leikitään välillä turhan villisti sen jälkeen, kun minä heikkohermo poistun paikalta. Kaipa ne aloittelijaystävällisyyden rajat pitää jossain vaiheessa hakea, hmm?  :))

Olen itse tällä viikolla illanvietosta poissa, sillä en viitsi tulla nuhanrippeilläni kiusaamaan väkeä. Haluan tartuttaa hymyjä ja hassuttelua, en pöpöjä.


420-260-869

Vs: TRE 8.3.2017 Klo 18-21, Illanvietto Mixei-baarissa
« Vastaus #3 : 06.03.2017, 13:05 »
Olen itse tällä viikolla illanvietosta poissa, sillä en viitsi tulla nuhanrippeilläni kiusaamaan väkeä.

Voi olla että minä joudun toimimaan samoin.

Draugo

Vs: TRE 8.3.2017 Klo 18-21, Illanvietto Mixei-baarissa
« Vastaus #4 : 06.03.2017, 14:16 »
Minua tuskin näkyy hetkeen näissä tapahtumissa mutta pitäkää hauskaa.

Purppuratar

  • Vieras
Vs: TRE 8.3.2017 Klo 18-21, Illanvietto Mixei-baarissa
« Vastaus #5 : 06.03.2017, 15:27 »
Mitämitä? Nyt kyllä tipuin kärryiltä... Mitä täällä pyydellään anteeksi? Nyt on tältä neidiltä mennyt jotain pahasti ohitse kun puhutaan että "tilanne riistäytyi käsistä"..?

Minulla ainakin oli viimeksi oikein mukavaa ja lähdin hymyillen.  ::) En havainnut mitään negatiivista ympärilläni, tai muutenkaan liian villiä leikkimistä?

Bluejoy

  • Vieras
Vs: TRE 8.3.2017 Klo 18-21, Illanvietto Mixei-baarissa
« Vastaus #6 : 06.03.2017, 17:43 »
Mitämitä? Nyt kyllä tipuin kärryiltä... Mitä täällä pyydellään anteeksi? Nyt on tältä neidiltä mennyt jotain pahasti ohitse kun puhutaan että "tilanne riistäytyi käsistä"..?

Minulla ainakin oli viimeksi oikein mukavaa ja lähdin hymyillen.  ::) En havainnut mitään negatiivista ympärilläni, tai muutenkaan liian villiä leikkimistä?

Mukava kuulla että oli kivaa.  :D
Anteeksi pyyntöni on vastaus palautteelle jota olemme saaneet. Osa paikalla olijoista ei pitänyt kivun tuottamista sopivana illanvietoon. Ymmärrän ja palaute on otettu huomioon.

Kuten on sanottu jokaisessa illanvieton ilmoituksessa, palautetta saa ja pitääkin antaa. Pyrin tekemään mielenkiintoisia illanviettoja ja kannustan avoimeen keskusteluun aiheesta BDSM. Ensimmäinen kirjain menee jo hyvin.  ;)

Purppuratar

  • Vieras
Vs: TRE 8.3.2017 Klo 18-21, Illanvietto Mixei-baarissa
« Vastaus #7 : 06.03.2017, 18:21 »
Mukava kuulla että oli kivaa.  :D
Anteeksi pyyntöni on vastaus palautteelle jota olemme saaneet. Osa paikalla olijoista ei pitänyt kivun tuottamista sopivana illanvietoon. Ymmärrän ja palaute on otettu huomioon.

Kuten on sanottu jokaisessa illanvieton ilmoituksessa, palautetta saa ja pitääkin antaa. Pyrin tekemään mielenkiintoisia illanviettoja ja kannustan avoimeen keskusteluun aiheesta BDSM. Ensimmäinen kirjain menee jo hyvin.  ;)

Ahaa... Ikävä juttu jos siitä on toisille tullut mielipahaa, eipä käynyt pienessä mielessäkään että näin voisi käydä. Ehkä pitäisi siis tästä lähtien kysyä etukäteen hyväksyntää kaikilta paikalla olevilta, jos siis välineitä kenties joku haluaisi heilutella?  >:D

Palautetta on tottakai hyvä saada jotta kaikki osataan ottaa huomioon ja kaikki viihtyisivät illanvietoissa  :)

Henriettachinaski

  • Vieras
Vs: TRE 8.3.2017 Klo 18-21, Illanvietto Mixei-baarissa
« Vastaus #8 : 06.03.2017, 20:38 »
Voih, harmi jos joku pahoitti jostain mielensä! Mutta parasta näistä juuri puhua avoimesti, eihän mikään niin vakavaa ole. Pervoissa mielissä tilanteet saattavat lähteä helposti harhapoluille.  ;) Mulla oli kivaa ja ensikertalaiselle mahtava vastaanotto, ensi kerralla työkuvioista johtuen ehdin ehkä korkeintaan vartin kahvikupilliselle jos sillekään, seuraavissa sitten taas pohjanmaan kautta!  :love:

Proxy

  • Vieras
Vs: TRE 8.3.2017 Klo 18-21, Illanvietto Mixei-baarissa
« Vastaus #9 : 06.03.2017, 23:48 »
Viimeksi tulin myöhässä ja lähdin ajoissa vaikka mukavaa olikin. Tällä kertaa koitan ehtiä ajallaan paikalle ja ehkä jopa pysyä pitempään.

Nyt myös nimimerkillä varustettuna. ;)

Comawhitedoll

Vs: TRE 8.3.2017 Klo 18-21, Illanvietto Mixei-baarissa
« Vastaus #10 : 07.03.2017, 09:17 »
Itse olen myös aina tähän mennessä hymyssä suin poistunut paikalta, enkä malta odottaa seuraavaa miittiä :) Harmi, ettei kaikilla ole yhtä positiivinen mieli jäänyt.

Bluejoy

  • Vieras
Vs: TRE 8.3.2017 Klo 18-21, Illanvietto Mixei-baarissa
« Vastaus #11 : 07.03.2017, 13:42 »
Yritystä oli, mutta pomo ei taivu. Teen huomenna iltavuoron töitä, mutta tulen pikku hetkeksi puoli yhdeksän maissa katsomaan onko paikalla ketään. Voipi olla hiljainen viikko tällä kertaa, mutta biletetään sutten kunnolla seuraavalla viikolla.  ;D

Edit: there is hope. Työkaveri EHKÄ vielä vaihtaa huomisen vuoron.

Comawhitedoll

Vs: TRE 8.3.2017 Klo 18-21, Illanvietto Mixei-baarissa
« Vastaus #12 : 07.03.2017, 13:50 »
Yritystä oli, mutta pomo ei taivu. Teen huomenna iltavuoron töitä, mutta tulen pikku hetkeksi puoli yhdeksän maissa katsomaan onko paikalla ketään. Voipi olla hiljainen viikko tällä kertaa, mutta biletetään sutten kunnolla seuraavalla viikolla.  ;D

Edit: there is hope. Työkaveri EHKÄ vielä vaihtaa huomisen vuoron.
Pidetään sormet ja varpaat ristissä, että onnaa! :))

Bluejoy

  • Vieras
Vs: TRE 8.3.2017 Klo 18-21, Illanvietto Mixei-baarissa
« Vastaus #13 : 07.03.2017, 16:05 »
Oi tätä riemua. Pääsen paikalle ajallaan. Siunatkoon työkaveria joka auttoi hädässä.

jenna

  • Vieras
Vs: TRE 8.3.2017 Klo 18-21, Illanvietto Mixei-baarissa
« Vastaus #14 : 07.03.2017, 17:57 »
paikalle tulossa jos ei mene ylitöiksi  :'( olenko jäänyt jostakin paitsi