Kirjoittaja Aihe: TRUU-ihmisiä ja muitakin  (Luettu 19176 kertaa)

Kolumnisti

  • Moderator
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 372
  • Galleria
TRUU-ihmisiä ja muitakin
« : 19.03.2017, 17:59 »
TRUU-ihmisiä ja muitakin

Tänne Baariin on jollakin merkillisellä tavalla liimautunut sana TRUU kirjoitusvirheineen kaikkineen ja se istuu kuin kuin paska Junttilan tuvan seinillä täällä Baarissa käytettävissä. TRUU sitä ja TRUU tätä ja kun tuo TRUU otetaan käyttöön, niin silloin yleensä suomeksi sanottuna vittuillaan ja rankastikin jonkun toisen tapaa elää ja hahmottaa kinky-elämäänsä ja seksuaalisuuttaan. Kyseenalaistetaan niin moni asia sen jonkun TRUUn olemisessa, että heikompaa hirvittää ja TRUU iskee takaisin kuin kobra pusikosta.

Se on mielenkiintoista, että miksi meillä ihmisillä on niin herkässä tuo halu kyseenalaistaa sen jonkun toisen ihmisen mielenmaisemat? Usein sitten vielä täysin tuntemattoman ja jota on helppoa lyödä kuin vierasta sikaa ja ratsastaa eteenpin mitä upeampien verbaalisten piruilujen keinoin. Välillä hyvinkin hienovaraisesti, jottei vain ylläpito ota kiinni ja ravistele ja kehota maltillisempaan sanailuun. Noita TRUU-keskusteluja täällä lukiessaan aina pysähtyy ihmettelemään ja olo on kuin tennisottelussa - katse oikeaan, katse vasempaan, katse oikeaan ja pallo verkkoon.

Mikä on sitten se oikea tapa toteuttaa seksuaalisuuttaan? Tämä on hemmetin typerä ja turha kysymys, koska kaikki tietävät vastauksen. Tuosta huolimatta kyseenalaistetaan vaikka kaikki tavat aikuisten kesken sovitusti ovat juuri oikeita. Emme me ole hiekkalaatikolla lapioimassa hiekkaa leikkiämpäriin ja kilpailemassa, jotta kenellä on se komein hiekkalinna tai hiekkakakku ja kenen äiskä tai iskä haltioituneensa kehuu juuri minua. Me olemme aikuisia emmekä enää hiekkalaatikolla.

Olisiko kovin hankalaa ja suorastaan vastenmielistä keskittyä omaan elämäänsä ja kunnioittaa  muiden tapaan elää omaansa? Mielipiteitä tietenkin saa ja pitääkin olla, mutta vittuilulla saa aikaiseksi sitä samaa vastaansa vain hieman eri paketissa eikä se sanailu ikinä lopu. Minun mielestäni seksuaalisuuden monimuotoisuus on hienoa ja usein toisia kuuntelemalla tai lukemalla kirjoituksia oppii jotakin uutta. Uusia näkökulmia paikoilleen jämähtäneiden tilalle ja ehkäpä oivalluksia jostakin itselleen vieraasta asiasta.

Täällä Baarissa on kuitenkin upeinta juuri se, että täällä on niin monenlaisia ihmisiä ja monenlaisia tarinoita ja elämäntapoja. Ne ovat juurikin sitä rikkautta ja monimuotoisuutta, jotka parhaimmillaan antavat ulkopuolisille paljon ja epäilevillekin jotakin - oman maailman lisäksi muidenkin maailmaa.



Kirjoittaa Normandie, TRUU-ihminen .... eikun ihminen

LadyHera

  • Vieras
Vs: TRUU-ihmisiä ja muitakin
« Vastaus #1 : 19.03.2017, 22:56 »
Taas jälleen olet asian ytimessä. Ja syy miksi kommentoin niin vähän keskusteluihin. Aina odottaa josko joku TRUU tulee ja ampuu alas. Jätin hiekkalaatikkoleikit kauan aikaa sitten joten lähinnä lueskelen näitä kirjoituksia. Positiivista palautetta varmaan saa antaa ilman kobrahyökkäystä?  ::)

Jesaja

Vs: TRUU-ihmisiä ja muitakin
« Vastaus #2 : 20.03.2017, 03:57 »
Minusta tämä TRUU -asia on varsin selkeä...

Otetaan joku elämäntapa, joka tuntuu hieman vieraalta tai jopa vastenmieliseltä. Tähän lisätään negatiivinen tunnelataus vaikka vain hieman ikäväksi koetusta nettikirjoituksesta, aina jonkin asteiseen traumaan asti tätä elämäntapaa viettäväksi katsotun henkilön toimesta. Syntyy näitä tunnetasoja vastaava mielleyhtymä tätä ihmistä / joukkoa kohtaan, joka on tästä eteenpäin ainakin helpompi ottaa silmätikuksi tahi vihollislinjaksi.

Miksikö sitten taistella sanan säilällä tällaista ihmistä / joukkoa vastaan? No omaa halveksuntaansa, pettymyksiään, suruja tms. moni haluaa purkaa tavalla tahi toisella. Ja joskus tällainen ryhmä saa mukavasti kasvottomat kasvot tällaiselle purkaukselle, jota sitten vetää ilmaveivillä vanhanaikaisesti ylämummoon. Vastaavaan kivitykseen olen itsekin joskus sortunut. Silti kun olen asiaa ajatellut, ei syynä ole ollut mikään elämäntapa tai katsomus, en vain ole pitänyt itse tyypistä. Herttaisia ihmisiä kun löytyy joka ryhmästä, rotuun, sukupuoleen tai tandem-mopoon katsomatta.

Minusta me elämme hiekkalaatikossa aina vanhuuteen saakka ja senkin jälkeen moni meistä joutuu, jos ei hiekan, niin mullan alle. Tunnistan kyllä itsestänikin illuusion irtautumisesta hiekkalaatikkoleikeistä. Mutta kun katsoo vaikkapa maailmanpolitiikkaa, niin yritänkö irtautua itse elämästä (voi luoja, ota...)?

Laatikkoleikit toki muuttuvat, vaihtuvat ja jokainen tekee vähän eri kakkuja. Jonkinnäköistä peliä täällä kai kuitenkin aina pelataan, ellei sitten satu olemaan paitsiossa syystä tai toisesta. Vai kuinka moni pystyy rehellisesti sanomaan, että tekee vaikkapa palkkatyötä vain ja ainoastaan, pyyteettä (pyyteellisyyteen lasketaan esim. oma ilo / auttamisen ilo sekä omanarvontunto), pelkästä velvollisuudesta jotakuta tai yhteiskuntaa kohtaan?

Aa että, mitä tuli taas kirjoiteltua tähän aikaan illasta. Mutta muistakaa, että mie hyväksyn teiän suuntautuminen  O:-)

Jesse tai joku...

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: TRUU-ihmisiä ja muitakin
« Vastaus #3 : 20.03.2017, 08:00 »
Tuolla toisessa ketjussa on hyvin selitetty TRUEMASTER-kiusaamisen syyt ja seuraukset, ketjun lukemalla ymmärtää mistä on kyse, ja miksi.

On myös hyvä ymmärtää, että ko ketju on perustettu vain em syystä, lietsomaan kaveripiiriä mukaan kiusaamaan TRUEMASTEREITA, eli käytännössä Minua, ketjun aloittaja tämän itsekin ketjussa myöntää pariinkin kertaan.

IKRM

Kinkyman777

  • Vieras
Vs: TRUU-ihmisiä ja muitakin
« Vastaus #4 : 20.03.2017, 09:28 »
Menemättä yksityiskohtiin, oiva esimerkki kuinka eri ihmiset tulkitsevat saman tekstin ihan eri tavalla...(?)  ::)

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: TRUU-ihmisiä ja muitakin
« Vastaus #5 : 20.03.2017, 11:56 »
^ baarissa eikä bdsm-skenessä ei ole yhtä laumaa, on toisistaan irrallisia laumoja, ja laumoista sekä toisistaan irrallisia ihmisiä.

Tuosta johtuen sekä skene että baari on riitaisa ja hajanainen eikä ei ole yhteneviä intressejä.

Suvaitsevaisuudenkin kanssa tuntuu olevan lähinnä niin, että ne jotka siitä eniten paasaa, siihen vähiten kykenee.

IKRM

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: TRUU-ihmisiä ja muitakin
« Vastaus #6 : 20.03.2017, 13:43 »
Ei ole yhtäkään laumaa. On ihmisiä, jotka tekevät kaikki asiansa hiukan eri tavoin. Ja niin kauan kun pervoiluun sisältyy konsensuaalisuus (olkoonkin sitten CNC), niin all is good. He, jotka eivät tiedosta/tiedä mitä ovat tekemässä, on syytä jättää pervoilusta ulkopuolelle.

Foorumikeskusteluissa itse olen törmännyt siihen, että kaikki subit niputetaan samaan laumaan, ja sitten lauman sisällä on erillaisia ominaisuuksia. Totuushan on kuitenkin se, että jokaikinen subi kokee asiat eri tavoin. Samoin kuin jokaikinen D. Tai sadisti, tai masokisti tai fetisisti.

En lähde tähän TRUU-keskusteluun, koska mielestäni se on naurettavaa. Totean vain, että foorumilla kaikki ovat tasa-arvoisia. Vaikka olisit kuinka Master irl, niin foorumilla sillä ei ole mitään merkitystä.

Se, miten käyttäytyy muita kohtaan, miten käyttäytyy keskusteluissa, määrittelee sen, kuinka paljon sinua arvostetaan. Ei kannata siis uhriutua, kun on itsekin joskus trollaillut, kiusannut ja mennyt henkilökohtaisuuksiin.

Ihmisiä kaikki ollaan. Ja ymmärrystä pitää olla, sekä empatiaa. Mutta noissakin on rajansa.


Mr Birch

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1343
  • Testi näyttää, että on aika häipyä (82 % vanilla)
  • Galleria
Vs: TRUU-ihmisiä ja muitakin
« Vastaus #7 : 20.03.2017, 13:55 »
Eikös sitä sanota PTRUU! kun tarkoitetaan jokseenkin, että hold your horses.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: TRUU-ihmisiä ja muitakin
« Vastaus #8 : 20.03.2017, 22:14 »
Miten olen ollut lukevinani, että sinä olet myös lähtenyt mukaan tähän TRUU-keskusteluun, toki ironian ja sarkasmin voimin?

Minä olen TRUEMASTER-keskustelu.

IKRM

Kelpie

  • Vieras
Vs: TRUU-ihmisiä ja muitakin
« Vastaus #9 : 20.03.2017, 22:26 »
Miten olen ollut lukevinani, että sinä olet myös lähtenyt mukaan tähän TRUU-keskusteluun, toki ironian ja sarkasmin voimin?

Minä olen TRUEMASTER-keskustelu.

IKRM
Ei täällä ole mitään TRUUMASTER-keskustelua koskaan ollutkaan. Ainoastaan IKRM yksin vastaan muut. Ei siinä että minä välittäisin, reilujen kerho kokoontuu jossain muualla. Osapuolet vain pallottelevat provokaatioilla.

Onpahan ainakin keskustelua.

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: TRUU-ihmisiä ja muitakin
« Vastaus #10 : 20.03.2017, 23:24 »
Onpahan ainakin keskustelua.

Jos huutelua puskista voi pitää edes keskusteluna...

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1198
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Vs: TRUU-ihmisiä ja muitakin
« Vastaus #11 : 21.03.2017, 12:03 »
Asia joka nyt ei välttämättä kuulu edes tänne mutta... :)

Luulen että TRUU sanaa lisäävät eri henkilöt eri syistäkin.

Itse näin myöhään TRUU sanan käytön aloituksen jälkeen tulleena (ainakin luulen niin).
Olen tulkinnut tuon kunnia etuliitteen heille jotka kuvittelet olevansa sitä viellä suuremmilla kirjaimilla kuin fonteista löytyy.... Ehkä jopa vielä THE sana edessä.
Usein näitä näkee Dom/Master puolella pönkittämässä ko. nimimerkin egoa.
JOS tälläinen henkilö joskus sattuisi (harvoin) esiintymään julkisesti bileissä tai miiteissä nii sen takaa paljastuukin jotain ihan muuta kuin nimimerkki suurin M tai D kirjaimin olisi osannut odottaa :)
Minun silmissäni tälläinen henkilö on luonut enemmän suuren profiilinsa saavuttaakseen subien suosion... ja useimmiten subitytöistä kyse. Tosin näistä kyllä sittemmin kuullut että suurta egoa ei ollut kuin netissä. Joissain tapauksissa jopa kuullut että ko M olisi jopa halunut itse alistua kun vihdoin sai naisen seurakseen.

Tämä siis vain minun tulkintani TRUU ja THE etu tarkoituksista.
En viittaa tässä todellakaan kehenkään tiettyuyn ihmiseen tai ryhmään. Enkä täällä kommentoinneisiin tai kenenkään muun tulkintoihin.

Terveisin

THE MASTER-PATAJÄTKÄ --- truupehmomasteri (huom. pienet kirjaimet) todellisuudessa :D

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: TRUU-ihmisiä ja muitakin
« Vastaus #12 : 21.03.2017, 12:20 »
^ Tässä loistoesimerkki siitä TRUU-keskustelusta mitä täällä harjoitetaan.

Otetaan kaikki mahdolliset negatiiviset ja loukkaavat attribuutit mitä nyt keksitään, sidotaan ne TRUEMASTEREIHIN, ja todetaan että tuollainen se sitten on, TRUEMASTERI. Yleensä kirjoitettuna kirjoitusvirheisesti, koska se lisää omaa uskottavuutta.

Ja jo seuraavassa postauksessa kaverit komppaa ja hihittää niin että tulee pissat housuun, koska onhan se nyt hauskaa, ja saa itse hyväksyntää.

IKRM

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1198
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Vs: TRUU-ihmisiä ja muitakin
« Vastaus #13 : 21.03.2017, 17:08 »
^ Tässä loistoesimerkki siitä TRUU-keskustelusta mitä täällä harjoitetaan.

Otetaan kaikki mahdolliset negatiiviset ja loukkaavat attribuutit mitä nyt keksitään, sidotaan ne TRUEMASTEREIHIN, ja todetaan että tuollainen se sitten on, TRUEMASTERI. Yleensä kirjoitettuna kirjoitusvirheisesti, koska se lisää omaa uskottavuutta.

Ja jo seuraavassa postauksessa kaverit komppaa ja hihittää niin että tulee pissat housuun, koska onhan se nyt hauskaa, ja saa itse hyväksyntää.

IKRM
Elähän nyt hyvä mies kaikkea kirjoitettua ota omaan nilkkaasi.
En sinua tunne enkä voi tehdä minkäänlaista arviota sinusta... Ja liekö edes tarvistakaan. Sinä olet sinä ja täydellinen sinä.
Niin kuin minäkin olen täydellinen minä itselleni. Toki moni muu voi olla minusta (miksi ei sinustakin) ihan eri mieltä :D

Yritin vain kertoa mitä minulle tulee tuosta 'nimityksestä' mieleen kun sitä joku käyttää.

EN siis arvostele ketään sillä.
Ja senhän sinäkin tiedät kun olet skenessä ollut paaaaljon kauemmin kuin minä (letan en oo tutkinu) että täällä on paljon vonkaaja M herroja jotka massapostailee yms tytöille. Heihin tässä viittäsin 'vässykkä' kommentein. Toki sielläkin on paljon oikeita ja asiallisiakin D/M henkilöitä.

En koskaan arvostele ketään henkilökohtaisesti tai vihjaillen kirjoittaessani.
Jos olen jostakin ihmisestä jotain mieltä tai jokin asia painaa mieltäni jonkun kohdalla niin pyrin sen asian selvittämään mieluiten ihan kasvotusten tai eds puhelimitse jos ei muuten onnistu.
Nettihuutelu kun on niin alaarvoista ja vailla merkitystä.

Anteeksi jos käsitit kirjoitustani väärin.
Kirjallinen antini ei ehkä ole kaikkein helpoimmin tulkittavaa :(

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: TRUU-ihmisiä ja muitakin
« Vastaus #14 : 21.03.2017, 21:19 »
True black metal, fuck the sellout posers. KVLT!... hups. Väärä foorumi, sori.

Mutta vitsailu sikseen, mahtava kirjoitus. Varsinkin tuoreimmille dommeille ja subeille voi olla hyvinkin luotaan työntävää kun vanhat mulkvistit (tai narsistiset pätijät) tulee ja vittuilee esittämällä näitä true väitteitään. Neuvoa toki saa ja kannattaakin välillä, mutta joskus olo tuntuu kuin menisi salille luuviuluna Arskojen keskelle joilla on kusi noussut hattuun. "Kato kato, pikkunen tuli nostelemaan" *silmien pyöräytys ja matkan jatko*