Baarin kannatusmaksut
Joo, opettaminen on toki jees, jos ei tuputa.
Lainaus käyttäjältä: pikkusisko - 22.03.2017, 08:14Ihan sama kuka alotti, nyt sen olisi herran tähden jo korkea aika lopultakin loppua.Keskustelu aiheesta saadaan loppumaan ainoastaan, kun aiheesta ei enää kirjoiteta. Kehotus keskustelun lopettamiseen ainoastaan ruokkii keskustelun jatkamista.
Ihan sama kuka alotti, nyt sen olisi herran tähden jo korkea aika lopultakin loppua.
Lainaus käyttäjältä: Ride - 22.03.2017, 01:53Kyllä kaikilla on olemassa rajansa. Ei se tee karkkikauppasubiksi, eikä termikään sitä tarkoita, vaan lähinnä sitä, että subilla on "lista", mitä pitää ja mitä ei. Siis viedään päätäntävalta dominoivalta lähes kokonaan pois.Hmm. Eikös se, että on lista mistä pitää ja mistä ei, juuri olekaan rajoista kiinni pitämistä? Joillakin subeilla nyt sattuu olemaan aika tarkka käsitys omista mieltymyksistään ja inhokeistaan. En näe siinä mitään väärää.
Kyllä kaikilla on olemassa rajansa. Ei se tee karkkikauppasubiksi, eikä termikään sitä tarkoita, vaan lähinnä sitä, että subilla on "lista", mitä pitää ja mitä ei. Siis viedään päätäntävalta dominoivalta lähes kokonaan pois.
Tunnelman kevennys..https://youtu.be/XcVBW9JMYdQ
Jos ollaan niin paljon eri mieltä True Mastereiden kanssa siitä, että ihmisiä ei saa kohdella kertakäyttöesineinä niin sittenhän lähtee sitä perustelemaan.
Lainaus käyttäjältä: Radien - 23.03.2017, 09:30Jos ollaan niin paljon eri mieltä True Mastereiden kanssa siitä, että ihmisiä ei saa kohdella kertakäyttöesineinä niin sittenhän lähtee sitä perustelemaan.Itse olen huomannut, että Truumasterit nimenomaan pitävät subeja esineinä vailla omia haluja ja tunteita.
Lainaus käyttäjältä: Pikkulammas - 23.03.2017, 12:03Tunnelman kevennys..https://youtu.be/XcVBW9JMYdQPARAS!!! Kiitos tästä, Pikkulammas.
Hyvä Alexios, oletko keskustellut monenkin TM:n subin kanssa asiasta? Oletus ei aina ole totuus.
Lainaus käyttäjältä: submit - 23.03.2017, 17:19Hyvä Alexios, oletko keskustellut monenkin TM:n subin kanssa asiasta? Oletus ei aina ole totuus.Olen keskustellut useammankin sellaisen subin kanssa, joka ei halunnut tuontyyppistä järjestelyä, mutta on silti joutunut TM:ien persoonallisuusmuokkausyritysten kohteeksi.
Lainaus käyttäjältä: Alexios - 23.03.2017, 19:29Lainaus käyttäjältä: submit - 23.03.2017, 17:19Hyvä Alexios, oletko keskustellut monenkin TM:n subin kanssa asiasta? Oletus ei aina ole totuus.Olen keskustellut useammankin sellaisen subin kanssa, joka ei halunnut tuontyyppistä järjestelyä, mutta on silti joutunut TM:ien persoonallisuusmuokkausyritysten kohteeksi.Tarkoitin subeja, jotka ovat tyytyväisiä ja pysyvät em. suhteissa.
Lainaus käyttäjältä: submit - 23.03.2017, 20:03Lainaus käyttäjältä: Alexios - 23.03.2017, 19:29Lainaus käyttäjältä: submit - 23.03.2017, 17:19Hyvä Alexios, oletko keskustellut monenkin TM:n subin kanssa asiasta? Oletus ei aina ole totuus.Olen keskustellut useammankin sellaisen subin kanssa, joka ei halunnut tuontyyppistä järjestelyä, mutta on silti joutunut TM:ien persoonallisuusmuokkausyritysten kohteeksi.Tarkoitin subeja, jotka ovat tyytyväisiä ja pysyvät em. suhteissa.Ehkä tarkoitamme eri asioita. Minulle truemaster tarkoittaa sellaista domly domia, joka ajattelee olevansa etuoikeutettu saamaan alistumista kaikilta subeilta eikä välitä muiden tunteista. Yleensä sellainen on myös misogynisti ja syyttää feministejä kaikista ongelmista maan ja taivaan välissä. Jos puhutaan ihmisistä, jotka elää 24/7-suhteessa, jossa on yhteisesti sovitut valta-asetelmat (ei väliä millaiset), niin se on kai ihan master? Jos siihen lisää "true"-etuliitteen, niin minulle ainakin muodostuu kuva, että sitä pidetään ainoana oikeana tapana dominoida.