Ilmoitustaulu > Miitit

Dear Eki -miitti Tampereen Kaksiossa to 15.6. klo 18-

(1/1)

hihaton:
Dear Eki,

oon kusipäisen ilkeä dominoiva sadisti, onx ok? Oon kavereilt kuullu et saatan olla läski jos sanon semmosta.

Mun ongelma on sellainen, etten viitsi puhua siitä porukoille enkä oikein lääkärillekään. Tää on jotenki tosi noloo.

Mä tykkään sellasista, öö, miiteistä. Siel on kaikkii pervoi setii ja tätei ja sit ne puhuu tosi outoi juttuja kaikest piiskaamisest ja semmosist. Emmä muuten ehkä ees kävis siel, mut mulle tulee aina torstaisin semmonen olo että mun on niinku pakko mennä sinne. Se on tosi outoo ku mun mielest ne jutut on ihan kamalii ja sit mä luulen et mul on joku pissaongelma kun housuun tulee jotain märkää siel ollessa. Ja sit kun mä huomaan sen, mua nolottaa kamalasti ja sit tuntuu että sitä tulee vaan lisää. Kuitenki mä joudun meneen normaalisti pissalle vaikka onki vähän jo valunu, vaik ei se kyl oikein pissalle haise. Oon haistellu sitä kotona ja pyysin veljeäkin haistamaan, seki sano ettei se oo pissaa.

Pitääx mun kuitenki mennä lääkäriin, mua nolottaa tosi paljo? Onx tää vakavaa? Hoxasin just et tätä kirjottaessaki tulee silleen vähän niinku pissais, tää häiritsee mun elämää tosi paljon. Help plz!

Oonx pervo?

P.S. Ne miitit pidetään ravintola 2H+K:ssa, Aleksanterinkatu 33, torstaisin klo 18 alkaen. Kiitti jo etukäteen!

Mia-Rouva:
Hyvä nimimerkitön.

Lähestyt minua nyt hyvin tavanomaisilla kysymyksillä, ja jos olisit viitsinyt lukea vuosikerrat 1961-2012, olisit löytänyt vastaukset kysymyksiisi, etkä kehtaisi vaivata minua niillä.

UKK, eli Urho Kaleva Kekkonen, tuttavallisemmin usein kysytyt kysymykset, löytyy kuitenkinkin kerrattaviksi linkistä: http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=13116.0;topicseen

Kun nyt kuitenkin näyttää että pervouden lisäksi sinulla on laajoja ongelmia myös ongelmanratkaisukyvyssä ja sisälukutaidossa, voit tulla vastaanotolle Kaksioon. Varaan sinulle session klo 18.00 lähtien.





Varausehdot: mikäli et peru kirjallisesti saapumistasi , sinulta veloitetaan puolet vastaanottokäynnin hinnasta lisättynä toimistomaksulla. Vaihtoehtoisesti voi peruaaikasi palvelunumerostamme (12,3€ vastattu puhelu + 53c minuutti.)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta