Kirjoittaja Aihe: Seksimokia (?)  (Luettu 32955 kertaa)

Glori

  • Vieras
Seksimokia (?)
« : 13.11.2011, 09:05 »
Amerikkalaislehti (tietysti!) on listannut noloimpia seksi"mokia". Pikku kysely, montako on joskus osunut omalle kohdalle syystä tai toisesta?

Seksissä mokat Top-10
 1. Ei seiso
 2. Oksentaminen (alkoholin, ei kumppanin takia)
 3. Sammuminen sänkyyn
 4. Väärällä nimellä kutsuminen
 5. Rakkaudentunnustus väärää aikaan (liian aikaisin suhteessa)
 6. Pieraiseminen
 7. Vaginapieraiseminen
 8. Yllätetyksi tuleminen
 9. Partnerin poistuminen kesken huonon seksin takia
10. Kuukautisten alkaminen


Omalle kohdalle (itselle tai partnerille) on sattunut neljä näistä mokista - varsin vähän mokia siis, tai varsin vähän seksiä  ???
Muitakin mokia mahtuu vuosiin, ei yhtään vähäisempiä tai vähemmän noloja. Tai ehkä ne mokat vain tuntuivat nuorempana pahoilta. Nyt niille todennäköisesti vain nauraisi. Tai riippuuko nolousaste ehkä siitä kenen kanssa moka sattuu?

Herra_Jack

  • Vieras
Vs: Seksimokia (?)
« Vastaus #1 : 13.11.2011, 09:49 »
Yhtä lukuunottamata kaikki, saatte arvailla mikä se on  :))

Smooth

  • Vieras
Vs: Seksimokia (?)
« Vastaus #2 : 13.11.2011, 10:21 »
Ompa pikkurillipystyssä-mokat.

Jos seksi menee pilalle sellaisen pikku jutun kun vaginapierun takia, aika heikosti menee... >:D. Puhumattakaan siitä, että moni peräti haluaa tulla yllätetyksi.

Nämä "mokat" taitavat olla silloin aiheena, kun seksi on aina siistiä, kuivaa ja kaunista, sitä harrastetaan vaan ja ainoastaan makuuhuoneessa, mieluusti hämärässä ja asiaan kuuluu tunnelmamusiikki. Sellaista elokuvaseksiä. Siistin Hollywood-leffan seksiä, ei mitään ekstreemimpää.


Queena

  • Vieras
Vs: Seksimokia (?)
« Vastaus #3 : 13.11.2011, 11:40 »
Ompa pikkurillipystyssä-mokat.

Jos seksi menee pilalle sellaisen pikku jutun kun vaginapierun takia, aika heikosti menee... >:D. Puhumattakaan siitä, että moni peräti haluaa tulla yllätetyksi.

Nämä "mokat" taitavat olla silloin aiheena, kun seksi on aina siistiä, kuivaa ja kaunista, sitä harrastetaan vaan ja ainoastaan makuuhuoneessa, mieluusti hämärässä ja asiaan kuuluu tunnelmamusiikki. Sellaista elokuvaseksiä. Siistin Hollywood-leffan seksiä, ei mitään ekstreemimpää.

Amerikkalaislehti asialla. Vaginapieru on tosiaan niin arkipäivää että en ihan ymmärrä noloutta siinä ainakaan..
Mulla on varmaan noista jokainen koettuna :)
Paitsi en muista tulleeni yllätetyksi koskaan

Levodonna

  • Vieras
Vs: Seksimokia (?)
« Vastaus #4 : 13.11.2011, 13:02 »
höh, ehdin jo innostua otsikosta, että nyt kuulen jotain hyviä tarinoita todella noloista seksitilanteista.  >:D
Eiköhän kaikki jossain välissä ole kokeneet nuo yllä olevat 'mokat' todellakin, tai jos et ole, niin et ole harrastanut seksiä oikein.  C:-)

I-me

  • Vieras
Vs: Seksimokia (?)
« Vastaus #5 : 13.11.2011, 14:00 »
Miten kuukautisten alkamista voi pitää mokana???  :o Vaikka sitä yleensä osaakin laskeskella koska on alkamassa, niin eipä kyllä yksikään parteri ole yhtäkkistä vuotoa säikähtänyt, varsinkin kun eipä nuo ainakaan meikäläisellä ala "hana auki"-meiningillä.. :D Ompa kerran eräs kertaluonteinen tuttavuus todennut että:" et sä kaiketi neitsyt enää ollut...?" kun aktin jälkeen oli kalu hiukan veressä...

Nenne

  • Vieras
Vs: Seksimokia (?)
« Vastaus #6 : 13.11.2011, 18:20 »
Kas kun ei jenkit kaikessa kaksinaismoralismissaan olleet listanneet röyhtäistämistäkin  :o

Oikeasti noloa on kännissä oksentaminen, muutoin ellei tunnin kunnon panemisen aikana hiki virtaa ja ääniä kuulu... aika kummallista sexiä sanoisin...

No, nimissä kannattaa olla varovainen, "kulta" menee kaikkien kans  8)

Verna

  • Vieras
Vs: Seksimokia (?)
« Vastaus #7 : 14.11.2011, 12:20 »
Noista vain kaksi mokaa on koettu, toista en edes kutsu mokaksi ja toisen taas katson olevan sen yhtäkkiä ovesta tunkeutuneen ihmisen moka, ei minun/meidän. ;)

Pandemonia

  • Vieras
Vs: Seksimokia (?)
« Vastaus #8 : 14.11.2011, 12:44 »
1. Ei seiso
  • (liikaa alkoholia, aamulla on sitten onnistunut)


2. Oksentaminen (alkoholin, ei kumppanin takia)

3. Sammuminen sänkyyn
  • (juu, suoraan mun päälle ;D )


4. Väärällä nimellä kutsuminen

5. Rakkaudentunnustus väärää aikaan (liian aikaisin suhteessa)
  • (en harrasta moista, mutta mulle kyllä... on todellakin turn-off)


6. Pieraiseminen

7. Vaginapieraiseminen
  • (itselle tapahtunut, lyhyt kun on, eikä takaosassa ole luita... aiheuttanut huvitusta molemmin puolin)


8. Yllätetyksi tuleminen
  • (mutta tämä on suotavaa vanhempia/puolisoa/lapsia lukuunottamatta)


9. Partnerin poistuminen kesken huonon seksin takia

10. Kuukautisten alkaminen
  • (no joskus käy näin, "i cum blood" eli jopa jonkun naamalle  :-[ )


EDIT: Huumorilla siitä selvitään ;D

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: Seksimokia (?)
« Vastaus #9 : 14.11.2011, 12:45 »
Viisi noista on taidettu kokea, mutta näin exhipparina tuo "Yllätetyksi tuleminen" on enemmänkin itsetarkoitus kuin moka. Mutta siinäkin voi joutua "väärien" ihmisten yllättämäksi kuten jonkun lapset tai omat vanhemmat (sitä ei ole vielä käynyt).

Kyyberi

  • Vieras
Vs: Seksimokia (?)
« Vastaus #10 : 14.11.2011, 13:01 »
9/10, mitä mä voitin?

Pandemonia

  • Vieras
Vs: Seksimokia (?)
« Vastaus #11 : 14.11.2011, 13:14 »
9/10, mitä mä voitin?

9p. ja papukaijamerkin!

Kyyberi

  • Vieras
Vs: Seksimokia (?)
« Vastaus #12 : 14.11.2011, 13:29 »
Kukkasmerkki sille joka arvaa/tietää mikä vielä uupuu ;)

Pandemonia

  • Vieras
Vs: Seksimokia (?)
« Vastaus #13 : 14.11.2011, 13:36 »
4 tai 9...

EDIT: vastaan 4.
« Viimeksi muokattu: 14.11.2011, 14:00 kirjoittanut Pandemonia »

FatamorgaNa

  • Vieras
Vs: Seksimokia (?)
« Vastaus #14 : 20.11.2011, 02:53 »
Hitto, kyllä mä oon rajottunut kun oon luullu että vaginapierut ja menkat on vaan naisten juttuja.. mut 9/10 niin täytyy nostaa hattua..