Kirjoittaja Aihe: Dynamiikan "katoaminen" suhteessa  (Luettu 5403 kertaa)

Aycha

  • Vieras
Dynamiikan "katoaminen" suhteessa
« : 18.06.2017, 13:42 »
Onko teillä kokemusta tämmöisestä? Ajatuksia ?

Lyhyesti siis kyse siitä että D/s suhteesta ajan myötä hiipuu kaikki tai lähes kaikki "bdsm", jos näin asian voisi ilmaista, ja eletäänkin ykskaks kuin vanilja-pari. Seksi on normaalia seksiä vailla mitään aspekteja, suhde muutenkin muuttuu ihan tavalliseksi suhteeksi.

Toki arjen kiireet, stressi, huolet vaikuttaa jokaiseen suhteeseen jollain tapaa, mutta jos edes silloin kun aikaa on eikä pitäisi olla sen suurempaa stressiä tms, niin silti ei " tapahdu mitään ".

Törmäsin tähän aiheeseen ulkomaalaisella forumilla ja koska en täältä löytänyt ko.aihetta niin aloitinpa uuden.

Tämä on koskettanut myös omaa elämää, mutta vain tilapäisesti.

Radien

  • Vieras
Vs: Dynamiikan "katoaminen" suhteessa
« Vastaus #1 : 19.06.2017, 23:22 »
Kaikki parisuhteita pitää hoitaa, mutta itse ainakin uskon että D/s-parisuhteita täytyy hoitaa eri tavalla kuin vaniljasuhteita. Suurin osa ihmisistä hallitsee kyllä vaniljasuhteiden keinot (siitähän on tietoa saatavilla), mutta voisin kuivitella että D/s voi olla todella hankalaa jos mitään ei saa näkyä makuuhuoneen ulkopuolella. En itse ainakaan voisi elää niin, mutta en voikaan alistua napista. Meillä kun eletään ihan tavallista pikkulapsiarkea niin vallan osoitukset tehdään pienillä tuskin huomaattomilla jutuilla. Toinen kinky varmasti huomaa, mutta vaniljat eivät muuta kuin sen että olen tossun alla. Tosin meidän tapa suudella herättää vähän huomiota, mutta lähinnä siksi että vaniljamiehet eivät välttämättä tajua että suutelukumppanin kuristaminen tuo ihan uusia ulottuvuuksia.
« Viimeksi muokattu: 20.06.2017, 00:28 kirjoittanut Radien »

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1026
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Dynamiikan "katoaminen" suhteessa
« Vastaus #2 : 20.06.2017, 00:22 »
Nyt kun puhutaan omista kokemuksista niin voinen kertoa omista jutuistani pahoittamatta kenenkään mieltä  ;)
Pitkään kestäneissä D/s suhteissa omina "vaikeuksina" tai haasteina on ollut pitää lämpimät tunteet erossa siitä miten kivaa on pikkusia kurmuutella välillä  >:D.
Sadistina tuo olis huomattavasti helpompaa mutta kun en ole niin saan keksiä muita tapoja pitääkseni homman mielenkiintoisena loppuun asti  8)
Vaniljaa pidetään mörkönä "scenessä" mutta itse tykkään myös siitä oikeassa seurassa joten ei lelu voi siltä välttyä  :P

Yks parhaista rankuista vois olla piiskaa odottavan lelun hellä rakastelu  :love:
En tosin ole niin julma  8)

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Dynamiikan "katoaminen" suhteessa
« Vastaus #3 : 20.06.2017, 06:04 »
Omalla kohdallani en ole törmännyt, vaikka pitkiä suhteita onkin ollut ja on. Tosin lähtökohtana on ollut erilainen ajatusmaailma...Vanha ystävä kiteytti aika napakasti, että "Kaikki mitä pervot ihmiset yhdessä tekevät ON pervoa, näytti sitten ulospäin miltä hyvänsä ". Korvien välissähän suurin osa asioista tapahtuu. Tietysti suhdetta täytyy kuitenkin hoitaa...

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Dynamiikan "katoaminen" suhteessa
« Vastaus #4 : 20.06.2017, 08:34 »
... vaniljamiehet eivät välttämättä tajua että suutelukumppanin kuristaminen tuo ihan uusia ulottuvuuksia.

Niinpä. D:n rakkaudenosoitukset ovat välillä sitä, että työnnetään subin selkä kiinni seinään, otetaan kurkusta kiinni ja suudellaan. :)

Lily

Vs: Dynamiikan "katoaminen" suhteessa
« Vastaus #5 : 20.06.2017, 11:52 »
Amen Lady Whip :love:

submit

  • Vieras
Vs: Dynamiikan "katoaminen" suhteessa
« Vastaus #6 : 20.06.2017, 16:49 »
Aycha on näköjään hävinnyt foorumilta.

Tässä linkki kolumniin, joka sivuaa hieman aihetta:
http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=16589.0

Harvemmin kai pitkät suhteet säilyy ihan staattisina. Itselläkin kokemusta suhteiden muuttumisista suuntaan tai toiseen. Ei kuitenkaan pelkästään vaniljaiseksi, ennemminkin niin että on ollut kokonaan kuivia kausia tai niin että D/s -dynamiikka on säilynyt, mutta selkeästi seksuaalinen toiminta on vähentynyt.

Toimivat ratkaisut tilanteiden muuttamiseksi taitaa olla yhtä yksilöllisiä kuin ihmiset ja suhteensa :)

Sosumi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 657
  • Hurt me please
  • Galleria
Vs: Dynamiikan "katoaminen" suhteessa
« Vastaus #7 : 20.06.2017, 17:01 »
Niinpä. D:n rakkaudenosoitukset ovat välillä sitä, että työnnetään subin selkä kiinni seinään, otetaan kurkusta kiinni ja suudellaan. :)

Amen Lady Whip :love:

Näin  :love:

DomPatron

  • Vieras
Vs: Dynamiikan "katoaminen" suhteessa
« Vastaus #8 : 30.06.2017, 10:07 »
Varmaan sama laimeneminen ja tasaantuminen on kaikissa suhteissa ongelmana. Se mikä alkuhuumassa on aikalailla automaatti ja tapahtuu luontevasti itsekseen, vaatii pidemmässä parisuhteessa töitä. Itse kunkin elämässä tapahtuu niitä asioita joita itse edistää, ja niitä asioita joiden sallii tapahtua. Minulle pienet asiat ovat luontevia, kuten se, että puren subia suihkussa koska se nyt vaan on tapa josta pidän, ja jolla osoitan kiintymystä, ja asemaa. Mutta isommat asiat vaativat virittäytymistä, ja se pitää jotenkin itse aloittaa, eikä odottaa kipinää taivaalta. Niinpä minä päättämällä päätän, että nyt on aika sessioida. Se voi olla päiviä etukäteen, tai viikkoa etukäteen, ehkä joku sopiva tilaisuus on tulossa joka luo asialle puitteet.

Subini tykkää jännittää etukäteen, joten otan hänet mukaan. Isommilla tai pienemmillä vihjeillä. Samalla sitoudun itsekin asiaan paremmin kun kerron siitä hänelle. Ihan kuten elämässä muutenkin: kun kerrot asiasta jollekin niin se muuttuu konreettisemmaksi omassakin päässä. Päättämisen ja kertomisen jälkeen kaikki onkin sitten myötätuulta, asiat ikäänkuin itsestään menevät oikeaan suuntaan. Mutta tuo päättäminen ja kertominen ovat minulle ne aktiivisuutta vaativat osat.

Tämä suunnitelmallisuus ei poista spontaaneja uppoamisia kinkyilyyn, onneksi niitäkin on, mutta monessa muussakin asiassa pitää itseä potkaista välillä alkuun.

Jve

  • Vieras
Vs: Dynamiikan "katoaminen" suhteessa
« Vastaus #9 : 01.07.2017, 01:50 »
Baskerin kohotus kaikille,jotka vuodesta toiseen tuntevat vetoa toisiinsa- Ei voi kuin ihmetellä ja äimistellä. Ei kykene tässä vetää rajaa ja laatikkoa kinky/vanilja-akselilla. Onneksi olkoot!

MariaAndromeda

Vs: Dynamiikan "katoaminen" suhteessa
« Vastaus #10 : 01.07.2017, 07:19 »
Baskerin kohotus kaikille,jotka vuodesta toiseen tuntevat vetoa toisiinsa- Ei voi kuin ihmetellä ja äimistellä. Ei kykene tässä vetää rajaa ja laatikkoa kinky/vanilja-akselilla. Onneksi olkoot!

Kiitos!

Mä ja mieheni ollaan oltu yhdessä nyt 15 vuotta, ja musta seksi vaan paranee tasaisesti ajassa :) Meidän suhde oli umpivaniljainen varsin pitkään, mutta nykyään mieskin on jo tukevasti kinky. Näinkin päin dynamiikka voi siis kääntyä arjesta ja hektisestä perhe-elämästä huolimatta.

Repeteus

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 21
  • Mikään inhimmillinen halu ei ole tabu!
  • Galleria
Vs: Dynamiikan "katoaminen" suhteessa
« Vastaus #11 : 01.07.2017, 10:09 »
Voin rehellisesti sanoa, että kadonnut on jo kauan sitten! Itse olisin kovinkin kiinnostunut kokeilemaan uusia ja kinkyjä juttuja, mutta parempaa puoliskoa ei saa innostumaan mistään erikoisesta. Olemme kyllä yrittäneet kokeilla, mutta ei ole tuntunut kummastakaan hyvälle. Itselleni seksi ja seksuaalisuus ovat asioita, joista saan voimaa kohdata arjen haasteet, mutta viime aikoina on tuntunut, että olen yksin seksuaalisuuteni kanssa.

Olenkin päättänyt, että ilman en ole, eli oman mielenterveyden takia haen kokemuksia suhteen ulkopuolelta. Olen kuitenkin melko varma, että jossain vaiheessa joku kolahtaa sen verran kovaa, että olen valmis laittamaan elämäni kokonaan uusiksi!

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Dynamiikan "katoaminen" suhteessa
« Vastaus #12 : 01.07.2017, 11:04 »
Varmaan sama laimeneminen ja tasaantuminen on kaikissa suhteissa ongelmana. Se mikä alkuhuumassa on aikalailla automaatti ja tapahtuu luontevasti itsekseen, vaatii pidemmässä parisuhteessa töitä. Itse kunkin elämässä tapahtuu niitä asioita joita itse edistää, ja niitä asioita joiden sallii tapahtua. Minulle pienet asiat ovat luontevia, kuten se, että puren subia suihkussa koska se nyt vaan on tapa josta pidän, ja jolla osoitan kiintymystä, ja asemaa. Mutta isommat asiat vaativat virittäytymistä, ja se pitää jotenkin itse aloittaa, eikä odottaa kipinää taivaalta. Niinpä minä päättämällä päätän, että nyt on aika sessioida. Se voi olla päiviä etukäteen, tai viikkoa etukäteen, ehkä joku sopiva tilaisuus on tulossa joka luo asialle puitteet.

Subini tykkää jännittää etukäteen, joten otan hänet mukaan. Isommilla tai pienemmillä vihjeillä. Samalla sitoudun itsekin asiaan paremmin kun kerron siitä hänelle. Ihan kuten elämässä muutenkin: kun kerrot asiasta jollekin niin se muuttuu konreettisemmaksi omassakin päässä. Päättämisen ja kertomisen jälkeen kaikki onkin sitten myötätuulta, asiat ikäänkuin itsestään menevät oikeaan suuntaan. Mutta tuo päättäminen ja kertominen ovat minulle ne aktiivisuutta vaativat osat.

Tämä suunnitelmallisuus ei poista spontaaneja uppoamisia kinkyilyyn, onneksi niitäkin on, mutta monessa muussakin asiassa pitää itseä potkaista välillä alkuun.

Juuri näin. Suhteesta on pidettävä huolta joka tasolla ja molempien osalta. Lienisikö tuo sitten olevan sitä sitoutumista  :) Mistä tahansa suhteesta tulee kiviriippa mikäli vain toinen osapuoli joutuu hoitamaan ylläpitoa.

Jve

  • Vieras
Vs: Dynamiikan "katoaminen" suhteessa
« Vastaus #13 : 02.07.2017, 03:21 »
Olenkin päättänyt, että ilman en ole, eli oman mielenterveyden takia haen kokemuksia suhteen ulkopuolelta. Olen kuitenkin melko varma, että jossain vaiheessa joku kolahtaa sen verran kovaa, että olen valmis laittamaan elämäni kokonaan uusiksi!
Mulle seksi ja seksuaalisuus ei ole ykkösasia elämässä- näin vain polku on kulettanut-siksi mielestäni jatkuvien uusien kokemusten(kullien/pillujen) hakeminen vaikuttaa aika väsyttävältä- tai ainakin vaatii kovaa kondista olla aina valmiina kuin partio(poika)- ts. Pitää olla erittäin hyvässä Panokunnossa alati eikä vain esittää jotain FuckBuddya  (-:

Muok- En tarkoittanut kohdentaa sinulle Repeteus toki tuota,kunhan ajatus toi mieleen omia mietteitä ja jopa kirveltäviä muistoja..melko hyytävistä ja sitten jopa koomisista tilanteista :)
« Viimeksi muokattu: 03.07.2017, 22:20 kirjoittanut Jve »