Kirjoittaja Aihe: Sinkkujen lautapeli-ilta!  (Luettu 40461 kertaa)

DareDoll

  • Vieras
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #135 : 02.03.2018, 23:07 »
Minä haluan ikioman lautapeli-illan johon voi tulla kissojen ja koirien kanssa, nii kerta!  ;D

Jake

Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #136 : 02.03.2018, 23:26 »
Mä joskus ehdotin täällä foorumilla Carcassonne-ilta ja paikalle tuli kauniimman puoliskoni lisäksi yksi osallistujat. Ilta oli todella hyvä, mutta isompikin voisi olla osallistujamäärä...  ::)

Mukana lautapeleissä jos paritkin pääsee...

submit

  • Vieras
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #137 : 02.03.2018, 23:40 »
Saisiko kaikille avoimen lautapeli-illan parittoman viikon lauantaina paikassa jonne saa ottaa mukaan koiran?  O:-)
Kaikki osallistujat saavat tuoda koiran mukanaan? Saattaisi olla mielenkiintoinen kokemus :D


Joo, osallistuisin mielelläni sinkkujen lautapeli-iltaan (jos suhdestatukseltaan epämääräisesti kimpassa-asuja kelpuutetaan). Myös kaikille avoin käy - ellei ole kovin montaa kissaa paikalla.

lamie

  • Vieras
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #138 : 03.03.2018, 00:05 »
Saisiko kaikille avoimen lautapeli-illan parittoman viikon lauantaina paikassa jonne saa ottaa mukaan koiran?  O:-)
Kaikki osallistujat saavat tuoda koiran mukanaan? Saattaisi olla mielenkiintoinen kokemus :D


Joo, osallistuisin mielelläni sinkkujen lautapeli-iltaan (jos suhdestatukseltaan epämääräisesti kimpassa-asuja kelpuutetaan). Myös kaikille avoin käy - ellei ole kovin montaa kissaa paikalla.

Koira ei ole kaikille pakollinen  :)) Mutta minua (ja koiraani) ei haittaa että paikalla on myös muita koiria. Kissatkaan eivät meitä haittaa.  :)
Yritin vaan toivoa tilaisuutta johon maalla asuva koiranomistaja voi tulla mukaan.. Ei ole kiva aina jättää koiraa hoitoon. Mutta huumorilla ja pilke silmänkulmassa kirjoitettu nämä toiveet.  ;D

kuplamuovi

Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #139 : 03.03.2018, 00:20 »
jjoo lautapelejä jjoo carcassonnea jjoo lautapelejä jjoo mieki haluun jjoo!  ^-^

ai mut en kyl oo sinkku

submit

  • Vieras
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #140 : 03.03.2018, 06:58 »
Saisiko kaikille avoimen lautapeli-illan parittoman viikon lauantaina paikassa jonne saa ottaa mukaan koiran?  O:-)
Kaikki osallistujat saavat tuoda koiran mukanaan? Saattaisi olla mielenkiintoinen kokemus :D


Joo, osallistuisin mielelläni sinkkujen lautapeli-iltaan (jos suhdestatukseltaan epämääräisesti kimpassa-asuja kelpuutetaan). Myös kaikille avoin käy - ellei ole kovin montaa kissaa paikalla.

Koira ei ole kaikille pakollinen  :)) Mutta minua (ja koiraani) ei haittaa että paikalla on myös muita koiria. Kissatkaan eivät meitä haittaa.  :)
Yritin vaan toivoa tilaisuutta johon maalla asuva koiranomistaja voi tulla mukaan.. Ei ole kiva aina jättää koiraa hoitoon. Mutta huumorilla ja pilke silmänkulmassa kirjoitettu nämä toiveet.  ;D
Hei ymmärrän täysin! :)


Jäi sanomatta, että minullakin on koira - siitä nousi se kommenttini mielenkiintoisuudesta ;)

LadyHera

  • Vieras
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #141 : 03.03.2018, 08:19 »
Tunteet on sallittu,ymmärrän sen. Ja jos topicci on sinkut ja lautapeli niin silloin siihen osallistuu ne sinkut. Ne jotka kokee epäreiluutta järjestää omat miitit ja tekee omat topicit.

Minä ehkä sitten perustan oman ketjun jossa toivon kaikille (myös koirille) avointa lautapeli-iltaa.. En koe mitään epäreiluutta ja tottakai sinkut saa lautapelailla tai tehdä mitä haluavat.  :)

Eläinystävä ilmoittautuu mukaan!  ;D

LadyHera

  • Vieras
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #142 : 03.03.2018, 08:24 »
Saisiko kaikille avoimen lautapeli-illan parittoman viikon lauantaina paikassa jonne saa ottaa mukaan koiran?  O:-)
Kaikki osallistujat saavat tuoda koiran mukanaan? Saattaisi olla mielenkiintoinen kokemus :D


Joo, osallistuisin mielelläni sinkkujen lautapeli-iltaan (jos suhdestatukseltaan epämääräisesti kimpassa-asuja kelpuutetaan). Myös kaikille avoin käy - ellei ole kovin montaa kissaa paikalla.

Koira ei ole kaikille pakollinen  :)) Mutta minua (ja koiraani) ei haittaa että paikalla on myös muita koiria. Kissatkaan eivät meitä haittaa.  :)
Yritin vaan toivoa tilaisuutta johon maalla asuva koiranomistaja voi tulla mukaan.. Ei ole kiva aina jättää koiraa hoitoon. Mutta huumorilla ja pilke silmänkulmassa kirjoitettu nämä toiveet.  ;D

Minun kissani jää kotiin. Tai tulee kauhea show sen kiukkupussin kanssa. Jos voitan lotossa niin vuokraan jonkun tilan ja vaadin etuoikeuden lässyttää kaikille lemmikeille. Ja olisi kiva oppia uusia pelejä, esim Carcassonne kokematta.

Unikeko

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 427
  • Syntynyt vuonna 1978.
  • Galleria
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #143 : 03.03.2018, 09:12 »
Idea peli-illasta on ihan loistava.

En sit tiedä että voisiko esimerkiksi edes tänne korpeen tuoda kissoja ja koiria ilman että naapurin kennelin koirat sekoaisivat uusista hajuista. Toki varmaan sellainenkin paikka jostain ja joltain löytyy.

Jos en ihan väärin muista niin Alvettulassa kyläkauppaan saa ottaa lemmikit mukaan, mutta sielläkään ei ole tietääkseni lautapeli-iltoja järjestetty. Kesällä esimerkiksi joku suuri laavu tai kota (sen verran suojaa tuulelta ettei pelimerkit lentele ja muutama iso pöytä) voisi toimia. Ehkä vielä parempi olisi iso pöytiä lukuunottamatta tyhjä kasvihuone, navetta tai tai halli. Tietysti pieni porukka mahtuu pieneenkin mökkiin tai kerrostaloyksiöön.

Mut sit nuo sinkku, varattu ym jutut ja paperipussit päässä... No kuka mistäkin tykkää, mut jos ihan vaan sellainen pieni lappu rintaan missä lukee suhdestatus (mitä hakee) "saa vongata" "poly" "varattu mono" ja sit jos ei lue mitään niin silloin oletetaan sinkuksi.

Sit jos pöytiä on useita niin sinkkukierros heti kärkeen omassa pöydässään tai useampi pitkin iltaa niin että jonkinlainen kontakti on mahdollinen. "Seuraa hakevien sinkkujen lautapeli-ilta"- varmaan toimii jossain sellaisessa paikassa missä on lähellä samanhenkisiä ihmisiä.

Kuinka kauas kukakin on valmis matkustamaan lautapeli-illan vuoksi. Itse päädyin moiseen kerran sähkökatkoksen vuoksi 1/4 valmiit ruuat mukana kun ei tiennyt koska sähköt saadaan seuraavan kerran.

Sinne olisi sillä kertaa kelvannut seuraksi varmaan myös "suhdestatukseltaan epämääräisesti kimpassa-asuva". No siitä on jo vuosia aikaa.

Ehkä sit seuraavaksi aletaan järjestään pakohuoneseikkailuja sinkuille. Toki lautapelin pelaaminen voisi olla siinäkin yksi osasuoritus.
 

lamie

  • Vieras
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #144 : 03.03.2018, 09:46 »
Nykyään moniin paikkoihin saa tuoda koiria, joten paikan löytyminen ei liene se suurin ongelma. Eikä tuo minun koira mukaan heitto ole mikään pakko  ;D Mutta peli-ilta olisi kiva!

Jyrki73

  • Vieras
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #145 : 03.03.2018, 10:32 »
Tämä mennyt aivan ohi. Oliko eilen pelaajia? Milloin on seuraava missä, Kaislassa?

Tiivitaavi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 654
  • Karkkikauppakytkin.
  • Galleria
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #146 : 03.03.2018, 15:09 »
Pelaaminen voisi kyllä kiinnostaa vaikka sinkku en olekkaan...

Kelpie

  • Vieras
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #147 : 03.03.2018, 18:13 »
Saisiko kaikille avoimen lautapeli-illan parittoman viikon lauantaina paikassa jonne saa ottaa mukaan koiran?  O:-)
Kaikki osallistujat saavat tuoda koiran mukanaan? Saattaisi olla mielenkiintoinen kokemus :D


Joo, osallistuisin mielelläni sinkkujen lautapeli-iltaan (jos suhdestatukseltaan epämääräisesti kimpassa-asuja kelpuutetaan). Myös kaikille avoin käy - ellei ole kovin montaa kissaa paikalla.

Koira ei ole kaikille pakollinen  :)) Mutta minua (ja koiraani) ei haittaa että paikalla on myös muita koiria. Kissatkaan eivät meitä haittaa.  :)
Yritin vaan toivoa tilaisuutta johon maalla asuva koiranomistaja voi tulla mukaan.. Ei ole kiva aina jättää koiraa hoitoon. Mutta huumorilla ja pilke silmänkulmassa kirjoitettu nämä toiveet.  ;D
Muuten voisin minäkin tulla mutta jos siellä on yksikin pörröinen kissa, koira tai papukaija, niin mä halipaijaan ne kaikki lyttyyn, enkä ehdi pelaamaan ollenkaan ;D

bin_hki

  • Vieras
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #148 : 03.03.2018, 18:56 »
Mä voisin pelata kivassa seurassa valikoituja pelejä, vaikka suhteilenkin. Itseltä löytyy lautapelinä settlers, seafarers of catan ja cities and knights laajennuksella jotain mainitakseni.
Lähinnä ajasta on puutetta ja PKS:n ulkopuolelle en viitsi kovin pitkälle lähteä. Ötökät ei haittaa. :)

vanDaali

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 655
  • Kutsumapronomini: "se"
  • Galleria
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #149 : 03.03.2018, 19:01 »
Muuten voisin minäkin tulla mutta jos siellä on yksikin pörröinen kissa, koira tai papukaija, niin mä halipaijaan ne kaikki lyttyyn, enkä ehdi pelaamaan ollenkaan ;D

Muut varmaan arvostaa sitäkin että yksi on koiravahtina sen aikaa kun muut pelaa :)