Kirjoittaja Aihe: Kinkyjen kansalliskartta  (Luettu 4734 kertaa)

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: Kinkyjen kansalliskartta
« Vastaus #15 : 27.06.2017, 23:46 »
En ole vielä niin paljoa kerennyt tutustua muiden kaupunkien tarjontaan, mutta olen huomannut että Tampereelta sekä Helsingistä löytyy enemmän, mikä ei sinänsä varmasti ole yllätys. Jos vertaa Kuopiota missä itse asun, Helsingin aktiivisuuteen niin missä joku ryhmä pitää taukoa Hesassa, varmasti 50km säteellä löytyy seuraava. Ellei jopa naapuri korttelista. Tampereesta olen kuulo puheiden perusteella siinä uskossa että sieltä löytyy myös enemmän Gay/Bi ja Poly porukkaa, täältä Kuopiosta taas ei omaksi harmikseni Poly populaa löydy paljoa ollenkaan. Eli se haave kahdesta yhtäaikaisesta kumppanista toistaiseksi jää vain haaveeksi.

D79Mies

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 724
  • Haista vittu ei ole turvasana.
  • Galleria
Vs: Kinkyjen kansalliskartta
« Vastaus #16 : 28.06.2017, 01:52 »
Onko Satakunnassa mitään bileitä? Vai valuuko porukka Tampereelle ja Turkuun?

Näin sekä Turussa että Porissa asuneena ennakkoluuloni kinkytapahtumista perustuvat mielikuviin paikkakuntiin ylipäätään. Muuttaessani pk-seudulta Turkuun paikka oli sisäänpäin lämpiävä, mutta muuttui sentään kodiksi. Pori sen sijaan hylki minua loppuun asti. Vannoin muuttavani pois, kun tuntematon kadulla istuva juoppo kutsui minua herraksi.

Täällä pk-seudulla on se hienoa, ettei ilmestyäkseen paikalle tarvitse olla keneenkään lapsuuden ystävä tai tädin serkku. Ja on happea, mikä tuntuu hyvältä.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Kinkyjen kansalliskartta
« Vastaus #17 : 12.07.2017, 17:40 »
Jyväskylään minulla ei puolestaan ole koskaan ollut hinkua, koska kuulemma paikallisen swinger-historian nimissä kinkyilyyn kuuluu kaikenlaista pöytien alla suikkarointia sekä läähätysrunkkailua.

 :o

Olisit käynyt Specsaversilla kuulolaitekaupassa.

Jyväskylän miiteissä tunnetusti jutellaan ydinvoimaloista, ohjelmoinnista, geenimuuntelusta, Natsi-Saksasta ja ripulista sukkahousuissa. Välillä poseerataan Mulko-pehmolelukettua persversseihin asentoihin.

Bizarren bileet taas ovat sitä että osa sessioi, osa ei. Osa toki runkkaakin, mutta sitä toki saa tehdä kunhan ei liian lähelle mene ketään häiritsemään. Jos jostakusta on harmiksi niin kutsukaa Staff paikalle. Itsellä pääasiassa pippalot ovat menneet energiajuomaa ryystäessä ja jauhaessa paskaa kaikenmaailman pervojen kanssa, sekä toki hikoillessa litratolkulla ydinsuojapukuuni.

Kharon

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 90
  • Puukot löytyy yöpöydän laatikosta
  • Galleria
Vs: Kinkyjen kansalliskartta
« Vastaus #18 : 12.07.2017, 21:17 »
Jyväskylän miiteissä tunnetusti jutellaan ydinvoimaloista, ohjelmoinnista, geenimuuntelusta, Natsi-Saksasta ja ripulista sukkahousuissa. Välillä poseerataan Mulko-pehmolelukettua persversseihin asentoihin.

Komppaan noita puheenaiheita, ei se keskustelu koskaan aiheessa pysy siellä miitissä. Natsi-Saksa on kyllä aihetta tosin. Kaikki miittiin puhumaan näistä kiehtovista aiheista, jokaiselle jotakin!

poisongrrrll

  • Vieras
Vs: Kinkyjen kansalliskartta
« Vastaus #19 : 12.07.2017, 21:20 »
Jyväskylän miiteissä tunnetusti jutellaan ydinvoimaloista, ohjelmoinnista, geenimuuntelusta, Natsi-Saksasta ja ripulista sukkahousuissa. Välillä poseerataan Mulko-pehmolelukettua persversseihin asentoihin.

Komppaan noita puheenaiheita, ei se keskustelu koskaan aiheessa pysy siellä miitissä. Natsi-Saksa on kyllä aihetta tosin. Kaikki miittiin puhumaan näistä kiehtovista aiheista, jokaiselle jotakin!
Niissä parissa viime miitissä jossa olen käynyt on puhuttu jopa itse kinkyilystä!