Kirjoittaja Aihe: Hyvä narttu/lutka/huora...  (Luettu 21892 kertaa)

swan

  • Vieras
Hyvä narttu/lutka/huora...
« : 14.11.2011, 21:19 »
Millainen on hyvä narttu/lutka/huora/ jne. mielestänne?

Itse olen ehtinyt miettiä tuotakin, mutta en ole oikein päässyt tasapainoon omien ajatusten ja käytännön meininkien kanssa.

Veikkailisin, ettei alistuvat yleensä ottaen ole ihan kaikkien lutkia, ts. kumppani/kumppanit ainoastaan voivat nimitellä heitä noin.

Nick

  • Vieras
Vs: Hyvä narttu/lutka/huora...
« Vastaus #1 : 14.11.2011, 21:37 »
Hyvä narttu lähettää vastauksena kysymykseen "miten mun nännit jaksaa?" multimediaviestin jossa nartulla on verhoklipsut nänneissä.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Hyvä narttu/lutka/huora...
« Vastaus #2 : 14.11.2011, 22:08 »

En ole ikinä ymmärtänyt miksi joku haluaa kutsua ihmistä, joka on lähellä itseä, nartuksi/lutkaksi/huoraksi. Siinä vain alentaa oman arvonsa.

IKRM

KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 639
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Vs: Hyvä narttu/lutka/huora...
« Vastaus #3 : 14.11.2011, 22:13 »
Ehkä samoista syistä kuin joku haluaa esim. piiskata toista josta välittää?

hiukan

  • Vieras
Vs: Hyvä narttu/lutka/huora...
« Vastaus #4 : 14.11.2011, 22:14 »

En ole ikinä ymmärtänyt miksi joku haluaa kutsua ihmistä, joka on lähellä itseä, nartuksi/lutkaksi/huoraksi. Siinä vain alentaa oman arvonsa.

IKRM

Jos se toinen sattuu tykkäämään siitä? Tai jopa kiihottuu?

swan

  • Vieras
Vs: Hyvä narttu/lutka/huora...
« Vastaus #5 : 14.11.2011, 22:52 »
Hyvä narttu lähettää vastauksena kysymykseen "miten mun nännit jaksaa?" multimediaviestin jossa nartulla on verhoklipsut nänneissä.
Ok eli ei kuvaa,jossa naapurin raunovelipekka asentaa klipsuja nartulle tai päinvastoin
(-:

Koo

  • Vieras
Vs: Hyvä narttu/lutka/huora...
« Vastaus #6 : 14.11.2011, 23:07 »
En pysty vastaamaan, käsittämätön kysymys. Niin käsittämätön, että piti tulla tähän kertomaan se.

misuli_n

  • Vieras
Vs: Hyvä narttu/lutka/huora...
« Vastaus #7 : 14.11.2011, 23:17 »
Mietin, ettei alistuva ole sama asia kuin lutka tai huora.

Narttu... hmm.

Ei subius tarkoita, että olisi kaikille alistuva, ei ainakaan minulle.

Alistuvaa voidaan kutsua myös: sub, subitar, lemmikki, orja, omistettu, orjatar.

Hyvä alistuva on omistautuva ja antaa sen tunteen Domille, mitä hän kaipaa.
Yhteinen tunne, nautinto.
« Viimeksi muokattu: 11.12.2011, 10:25 kirjoittanut misuli_n »

submit

  • Vieras
Vs: Hyvä narttu/lutka/huora...
« Vastaus #8 : 14.11.2011, 23:35 »
Hyvä alistuva kumppani on sellainen joka on itselle sopiva. Jos vielä molemmat ovat osaansa tyytyväisiä, mikäs sen parempaa ;)

Veikkailisin, ettei alistuvat yleensä ottaen ole ihan kaikkien lutkia, ts. kumppani/kumppanit ainoastaan voivat nimitellä heitä noin.

Ja totinen tosi on se, että kaikissa kinkysuhteissa ei edes käytetä alistuvasta minkäänlaisia "nimittelyjä".  Mutta mikäs siinä, jos sellaisesta pitää :)

Onko epäkinkyä tulla kutsutuksi kullaksi, rakkaaksi tai omalla etunimellä?


swan

  • Vieras
Vs: Hyvä narttu/lutka/huora...
« Vastaus #9 : 14.11.2011, 23:52 »
En pysty vastaamaan, käsittämätön kysymys. Niin käsittämätön, että piti tulla tähän kertomaan se.
Tuli idis: entä jos kysyt asiaa firmas pikkujouluissa?

Viridian

Vs: Hyvä narttu/lutka/huora...
« Vastaus #10 : 14.11.2011, 23:59 »
Millainen on hyvä narttu/lutka/huora/ jne. mielestänne?

Veikkailisin, ettei alistuvat yleensä ottaen ole ihan kaikkien lutkia, ts. kumppani/kumppanit ainoastaan voivat nimitellä heitä noin.

Oiskohan tuo jotain hamsteripropagandaa sekin, että ois jotenkin normaalia nimitellä omaa alistuvaistaan mahdollisimman halventavilla nimillä?
Kuten submitti totesikin, taitaa olla yhtä yleistä, että on kultaa ja rakasta ja hania ja mussukkaa ja pikkuponia ja kultapojua. Ainaki mulla. Eikös se huorien omistaminen oo enämpi sutenöörien puuhaa?

Ihmetteleepi Vir, joka muisti taas miksi jotkut kytkimet tahtoo kotioloista poistuttaessa heti juuttua johonki asentoon, on kai pakko jos muuten joku tulee tarjoomaan lutkan paikkaa...

BlackFairy

  • Vieras
Vs: Hyvä narttu/lutka/huora...
« Vastaus #11 : 15.11.2011, 01:08 »
Mä oletin kysymyksenasettelusta että tässä kysytään hyvän määritettä juuri sellaiselle alistuvalle osapuolelle joka tykkää halventavasta kohtelusta?

Mutta vissiin olikin vaan sanat valittu vähän hassusti... Mä en nyt tähän hätään keksi yhtään nimikettä jonka itseni kohdalla hyväksyisin. Keijukaisprinsessaksi saa sanoa.

Mutta mielestäni hyvä alistuva on sellainen, joka kertoo tarpeistaan ja toiveistaan muttei pidä vastakkaista osapuolta minään toiveita toteuttavana orgasmikoneena vaan ymmärtää tämänkin olevan ihminen. Hyvän alistujan kohdalla voi luottaa siihen, että hän ilmaisee mikäli mennään liian pitkälle.

Minä en ole vissiin ainoa joka tykkää siitä että alistuva näyttää rohkeasti reaktionsa asioihin joiden kohteeksi hän pääsee. Mutta nää loput on sitten ihan vaan omia makuasioita (swichinä sekä alistuvan että alistavan näkökulmasta) mitä ei voi yleistää:

- tykkää kivusta edes vähän
- osaa liikkua sulavasti
- pysyy kiltisti kauniissa asennoissa
- pitää peppuseksistä ja alistuu "kuinka monta sormea sinne tänään mahtuu, ai hups nyt menee rystyset"-sessioihin pelonsekaisella halukkuudella
- haluaa kehittyä alistujana ja on valmis ottamaan haasteita vastaan

swan

  • Vieras
Vs: Hyvä narttu/lutka/huora...
« Vastaus #12 : 15.11.2011, 01:43 »
Oiskohan tuo jotain hamsteripropagandaa sekin, että ois jotenkin normaalia nimitellä omaa alistuvaistaan mahdollisimman halventavilla nimillä?
Kuten submitti totesikin, taitaa olla yhtä yleistä, että on kultaa ja rakasta ja hania ja mussukkaa ja pikkuponia ja kultapojua.
Voi olla, vaikka en vertais esim.ittteenki muuhun kuin hiireen.
Otsikko ehkä on jotenkin harhaanjohtava ja vaikea, mutta yritin muotoilla sen sellaiseksi, joka sopii miehille ja naisille ynnä muillekin-


Hellyydestä, kuten myöskään monesta muusta mulla ei ole kokemusta.

Nick

  • Vieras
Vs: Hyvä narttu/lutka/huora...
« Vastaus #13 : 15.11.2011, 07:33 »
Hän myös artikuloi selkeästi ja kuuluvasti Minä olen narttu suu täynnä pyykkipoikia.

I-me

  • Vieras
Vs: Hyvä narttu/lutka/huora...
« Vastaus #14 : 15.11.2011, 08:05 »
Tuli taas olo että vastaukset meni monelta osin saivarteluksi ja ohi kuin hauliparvi ladon seinään..

Nimityksistä huolimatta oletan tässä nyt tarkoitettavan sitä millaisen alistujan (tämäkin varmaan jollekulle jälleen vaikea termi, mutten nyt voi puhua pelkästään ihmisestä) alistaja kokee sopivaksi.

Itse olen Hänelle narttu, lutka, huora, orja, subi, lelu, mutta yhtälailla myös rakas, pikkuinen, hyvä tyttö jne jne jne. En voi tietenkään puhua omistajani puolesta, joten esitän asiat vain omalta kannaltani. Minulle yhtä mieluisia nimityksiä ovat nuo kaikki. Silloin kun asia ilmaistaan muodossa "tyhmä huora" tai "tyhmä lutka" herättää se häpeän ja epäonnistumisen tunteen, puolestaan kun puhutaan kiimaisesta lutkasta tai ahneesta huorasta, saavat nuo sanat vain kehräämään kiimaista odotustaan... Kenenkään vieraan suusta yksikään noista sanoista ei herätä mitään mielenkiintoisia tuntemuksia. Poikkeuksena ne hetket jolloin omistajani on lainannut minua jonkun käyttöön. Silloin vieraalla on oikeus käyttää juuri sitä nimitystä mitä haluaa juuri siinä muodossa jossa haluaa..

Silloin kun itse dominoin voin kertoa yksinkertaisen  määritelmän milloin käsissäni on hyvä n/l/h/s/o. Silloin kun tuo henkilö on valmis alistamaan kiimansa minun valtaani. Jos esimerkiksi pikkulutka tulee luokseni kertoen eilen lähteneensä baarista toisen matkaan ja harrastaneensa rietasta seksiä saa hän minun puolestani jatkaa matkaa seuraavan panonsa luo. Jos sama lutka tulee ja kertoo kuinka kiimaisena hän lähti baarista kun tarjolla olisi ollut elämänsä pano, mutta valitsi mielummin tulla luokseni tietämättä saisiko edes kokea orkkua tapaamisemme yhteydessä, silloin hän on mielestäni hyvä narttu..

Nuo Nickin mainitsemat määritelmät ovat myös erittäin osuvia  ;D