Äänestys

mitä BDSM sinulle merkitsee, onko se harrastus, elämäntapa vaiko jotain muuta?

Harrastelija?  BDSM on seksielämäni mauste, vaikka tärkeäkin sellainen, ei silti elämäntapa
24/7 ? - BDSM on minulle kaikki kaikessa, elän ja hengitän sitä
Jotain muuta? Mitä?

Kirjoittaja Aihe: Millainen BDSM-ihminen olet  (Luettu 21949 kertaa)

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Millainen BDSM-ihminen olet
« Vastaus #30 : 18.11.2011, 16:59 »
HARRAStelija :P >:D :-[ Ehkä sitten kun  omasta mielestäni tiedän ja ymmärrän tarpeeksi...saatan myöntää olevani jotain muuta. En vielä. :)

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Millainen BDSM-ihminen olet
« Vastaus #31 : 19.11.2011, 08:01 »
Elämäntapa...Jossain olen yrittänyt avata tuota sanomalla, että ei se sulje pois normaalia kanssakäymistä. (Jos nyt joku edes määrittelisi sen normaalin :o)

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Millainen BDSM-ihminen olet
« Vastaus #32 : 19.11.2011, 10:46 »
Taidan olla makuuhuone-paska-machoMaster, joka ei oikein sovi lokeroihin. Ei näihinkään.

Herra_Jack

  • Vieras
Vs: Millainen BDSM-ihminen olet
« Vastaus #33 : 19.11.2011, 10:59 »
Taidan olla makuuhuone-paska-machoMaster, joka ei oikein sovi lokeroihin. Ei näihinkään.

jengipetturi..   :P nyt minä jäin yksin istumaan Paskamastepöytään *pelaa pasianssia korttipakalla joka sisältää vain natsikortteja*

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Millainen BDSM-ihminen olet
« Vastaus #34 : 19.11.2011, 12:14 »
Taidan olla makuuhuone-paska-machoMaster, joka ei oikein sovi lokeroihin. Ei näihinkään.

jengipetturi..   :P nyt minä jäin yksin istumaan Paskamastepöytään *pelaa pasianssia korttipakalla joka sisältää vain natsikortteja*
Oli se paskaMasterkin mainittu. Vai pääseekö sun pöytään vain "truu" paskaMasterit?

Herra_Jack

  • Vieras
Vs: Millainen BDSM-ihminen olet
« Vastaus #35 : 19.11.2011, 14:00 »
Taidan olla makuuhuone-paska-machoMaster, joka ei oikein sovi lokeroihin. Ei näihinkään.

jengipetturi..   :P nyt minä jäin yksin istumaan Paskamastepöytään *pelaa pasianssia korttipakalla joka sisältää vain natsikortteja*
Oli se paskaMasterkin mainittu. Vai pääseekö sun pöytään vain "truu" paskaMasterit?

Kyllä sinne kaikki mahtuu, kunhan on vain halveksittu ja hyljeksitty. Muista ottaa ne truumaster kortit mukaan, saadaan kunnon korttipakka. Eiköhän sitä kahdella eri kortilla saadaan kunnon pelit pystyyn, kaikki voittaa.  :)

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Millainen BDSM-ihminen olet
« Vastaus #36 : 19.11.2011, 14:09 »
Taidan olla makuuhuone-paska-machoMaster, joka ei oikein sovi lokeroihin. Ei näihinkään.

jengipetturi..   :P nyt minä jäin yksin istumaan Paskamastepöytään *pelaa pasianssia korttipakalla joka sisältää vain natsikortteja*
Oli se paskaMasterkin mainittu. Vai pääseekö sun pöytään vain "truu" paskaMasterit?

Kyllä sinne kaikki mahtuu, kunhan on vain halveksittu ja hyljeksitty. Muista ottaa ne truumaster kortit mukaan, saadaan kunnon korttipakka. Eiköhän sitä kahdella eri kortilla saadaan kunnon pelit pystyyn, kaikki voittaa.  :)
Ei kai meitä nyt kukaan sentään halveksi tai hyljeksi? Tai jos, niin eikö se ole ihan paskan hailee?  >:D

Glori

  • Vieras
Vs: Millainen BDSM-ihminen olet
« Vastaus #37 : 19.11.2011, 14:12 »
Kahden voi jutustella chatissa tai vaikka shoutboxissa  C:-)


Herra_Jack

  • Vieras
Vs: Millainen BDSM-ihminen olet
« Vastaus #38 : 19.11.2011, 14:15 »
Olenkin aina ihmetellyt miksi meidän pöydässä on tilaa..  O:-)

Isabis

  • Vieras
Vs: Millainen BDSM-ihminen olet
« Vastaus #39 : 19.11.2011, 14:20 »
Harrastelija, useamman kinkyyden ilmentymän sekakäyttäjä. Vittumainen subi, hiukan vajaa Domme. Kaikinpuolin kategorioihin sopimaton tuuliviiri.

Nepo

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 498
  • "Kyllä se mökillä menis"
  • Galleria
Vs: Millainen BDSM-ihminen olet
« Vastaus #40 : 19.11.2011, 14:26 »
Vastaan väliltä harrastelija - jotain muuta.Pääasiassa se on ollut pelkkää makuuhuone toimintaa,tai muualla suljetuissa ympäristöissä.Mutta..tokihan se on mielessä myös normi arkielämässä,useissa jokapäiväisissä tilanteissa mitä vastaan tulee.....24/7 ihmiseksi minusta ei ole,en haluaisi että se olisi läsnä kokoajan,sanelisi toimintaani,elämääni liiaksi.En halua sitä elämän filosofiakseni koska se paikka on varattu jo.... :D Ja jos se olisi 24/7...olisiko se enää niin kiehtovaa?jännittävää ja mielenkiintoista.Tulisiko jossain vaiheessa vastaan kohta jossa se ei tuntuisikaan enää sellaiselta mikä kiinnostaa,vaan velvollisuudelta,pakolta? En tiedä.
Siksi...valintani on epämääräinen :)
Nepo

Cavalaria

  • Vieras
Vs: Millainen BDSM-ihminen olet
« Vastaus #41 : 19.11.2011, 15:10 »
Joku tämmönen random ihmehippiäinen joka tykkää kokeilla kaikenlaista. Mutta kun mä kasvan isoksi...niin musta tulee suuri ja mahtava Maasturi.

*pelaa ohikulkiessaan nuppusten pakkaan vanilija-, hankala kytkin- ja mentorin vika- kortit*

Eli siis jotain muuta...vielä toistaiseksi. Aika näyttää.

roosa

  • Vieras
Vs: Millainen BDSM-ihminen olet
« Vastaus #42 : 19.11.2011, 16:24 »
Olkenkohan mä lainkaan bdsm-ihminen? Vahvasti jo epäilen.

Mä vaan rakastan monipuolista seksiä.

swan

  • Vieras
Vs: Millainen BDSM-ihminen olet
« Vastaus #43 : 19.11.2011, 16:49 »
Kaippa BDSM on itselle paradoksi. Ajatuksissa ja soluissa,mutta pään ulkopuolella vain puheessa ja tekstissä.
En halua tai osaa sitä kumminkaan laittaa omaa laatikkoonsa naruilla kiinni.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Millainen BDSM-ihminen olet
« Vastaus #44 : 19.11.2011, 16:57 »
Kahden voi jutustella chatissa tai vaikka shoutboxissa  C:-)
No shit?

Entä jos keskustelussa sanotaan enemmän, kuin siinä sanotaan ja se sanotaan myös muille, kuin näennäiselle vastaanottajalle?