Kirjoittaja Aihe: D:n valehtelu 24/7 -suhteessa, hyväksikäyttöä(kö)?  (Luettu 34062 kertaa)

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2610
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: D:n valehtelu 24/7 -suhteessa, hyväksikäyttöä(kö)?
« Vastaus #15 : 05.08.2017, 11:33 »
Lyhyesti: Oli sitten kyse 24/7:sta, leikkikaveruudesta, parisuhteesta tai muusta sekahärdellistä niin kyllä, hyväksikäyttöä ja ihan puhdasta sellaista.

Luottamus on näissä asioissa se tärkein asia, jos toiseen ei voi luottaa niin jotain on pielessä.

submit

  • Vieras
Vs: D:n valehtelu 24/7 -suhteessa, hyväksikäyttöä(kö)?
« Vastaus #16 : 05.08.2017, 11:57 »
---- en usko, että kukaan tuntee tätä domia, siksi tavallaan uskallankin kirjoittaa ja hakea vertaistukea...

Tuossahan on yksi syy, miksi osa haluaa pysytellä täysin erillään skenestä - helpompi touhuta sitten epäeettisestikin. Mun henkilökohtainen mielipide on että Deelle on etua siitä, että tuntee muitakin kinkyjä ja verkostoituu.

Ja vielä tää: ei oo kisunen sun vika, ettet vaatinut heti alkuun sitä oikeaa henkilöllisyyttä ja luotit toiseen :)

Sitä paitsi jos oikein aletaan vääntämään, niin eihän vastapuolen henkilöllisyyden tietäminenkään takaa turvallisuutta tai estä hyväksikäyttöä.

Jouni

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1382
  • Energiahoitaja-(: Sadisti.
  • Galleria
    • Aikuiseksi
Vs: D:n valehtelu 24/7 -suhteessa, hyväksikäyttöä(kö)?
« Vastaus #17 : 05.08.2017, 12:11 »
Ehkä yleiset pelisäännöt ja niiden selväksi
tekeminen heittäytymisen sijaan toisi vähemmän
tämänkaltaisia lopputuloksia.
Itse en ole juurikaan ollut kiinnostunut subieni
nimistä tai siviilisäädystä, kunhan asiat eivät
eskaloidu negatiivisesti missään kohtaa.
Loppupelissä jokainen on vastuussa itsestään
kuitenkin.
Tämä ei siis ole kannanotto aloittajan viestiin, koska en tunne
tietääkseni heitä, vaan yleistä asiaa.
Tsemppiä ja varovaisuutta, jos niin haluaa toimia-(:

kisunen

  • Vieras
Vs: D:n valehtelu 24/7 -suhteessa, hyväksikäyttöä(kö)?
« Vastaus #18 : 05.08.2017, 12:28 »
Ehkä yleiset pelisäännöt ja niiden selväksi
tekeminen heittäytymisen sijaan toisi vähemmän
tämänkaltaisia lopputuloksia.
Itse en ole juurikaan ollut kiinnostunut subieni
nimistä tai siviilisäädystä, kunhan asiat eivät
eskaloidu negatiivisesti missään kohtaa.
Loppupelissä jokainen on vastuussa itsestään
kuitenkin.
Tämä ei siis ole kannanotto aloittajan viestiin, koska en tunne
tietääkseni heitä, vaan yleistä asiaa.
Tsemppiä ja varovaisuutta, jos niin haluaa toimia-(:

Olen samaa mieltä, ja kyllähän tämä laittaa miettimään omaakin toimintatapaani. Jotenkin kovin sinisilmäisesti luulin, että skenessä olisin turvassa sellaiselta hyväksikäytöltä, jota vaniljasuhteessani joskus oli :D Jatkossa osaan toivottavasti olla paljon kriittisempi enkä katso asioita sormien läpi...mutta myös oikeasti luotin tähän henkilöön todella paljon. Kaikkeen, että voisin tulla syksyllä hänen luokseen kunhan vain olisin kärsivällinen yms...

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2786
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: D:n valehtelu 24/7 -suhteessa, hyväksikäyttöä(kö)?
« Vastaus #19 : 05.08.2017, 12:44 »
Enemmän täällä skenessä on tullut vastaan noita riemuidiootteja, jotka tuon auktoriteettinsa avulla tekee idioottimaisia juttuja. Tässäkin kyseinen sankari jää nimeämättä, joten tulee jatkamaan perseilyitään seuraavan ja taas seuraavan jne kanssa.
Toivon oikeasti että ainakin subien kesken tuo nimi on jo kaikkien mahdollisten tulevienkin uhrien tiedossa.

Tuota " ei ole kirjoilla täällä joten uskalla kirjoittaa", sillä ei pitäs olla mitään väliä onko urpo täällä vaiko ei. Kaikenlainen paapominen ja vähättely näissä jutuissa on täysin sieltä minne ei aurinko paista.

Vaikka kyse on aikuisista on tuo "jokainen on vastuussa itsestään" aika kulunut eikä edes kovinkaan toimiva mantra, kunnon mindfuckaajat kun on aika eri tasolla kun tavantallaajat.

poisongrrrll

  • Vieras
Vs: D:n valehtelu 24/7 -suhteessa, hyväksikäyttöä(kö)?
« Vastaus #20 : 05.08.2017, 12:45 »
Tosi kurja kuulla, että olet kokenut tuollaista kohtelua. Itse dominoivana osapuolena minulle on tärkeää toimia luotettavasti, avoimesti ja rehellisesti. Kuitenkin subi antaa kehonsa ja jossain määrin myös mielensä minun käyttööni, joten minulla on suuri vastuu siitä, etten käytä vastuutani väärin. Sessioin useimmiten kotonani, enkä halua kutsua sinne ketä tahansa ihan turvallisuussyistä. En ole kiinnostunut myöskään pelkästä sessioinnista vaan luomaan jonkinlaisen luottamuksen ja yhteyden subieni kanssa.

Toki virhearviointeja on omalla kohdallakin tapahtunut, onneksi ei mitään vakavaa, mutta virheistä oppii. Uutena ja innokkaana voi mennä pyörälle päästään uusista Intensiivisistä kokemuksista, ettei välttämättä tule ajatelleeksi kaikkia turvallisuusseikkoja. Fyysinen turvallisuus ei ole ainoa, mistä huolehtia, vaan lisäksi myös psyykkinen ja emotionaalinen turvallisuus on äärimmäisen tärkeää. Erityisesti nuo kaksi jälkimmäistä ovat tulleet minulle tärkeiksi.

Minulle on myös tärkeä olla osa yhteisöä, jotta minun luotettavuuttani sessiokumppanina voi kysyä minut tuntevilta ihmisiltä ja voin myös itse puhua luotettavina pitämieni henkilöiden puolesta.
« Viimeksi muokattu: 05.08.2017, 13:01 kirjoittanut poisongrrrll »

Neiti E

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 8
  • You have to fuck my mind first
  • Galleria
Vs: D:n valehtelu 24/7 -suhteessa, hyväksikäyttöä(kö)?
« Vastaus #21 : 05.08.2017, 12:54 »
Mutta oma vikanihan on olla noin sinisilmäinen, ehkä ensi kerralla en ole itse noin tyhmä  :( oma vikahan se on, jos lähtee leikkiin esimerkiksi niin, ettei saa nähdä toisen henkilölllisyyttä heti alussa...

Kuulostaa ihan puhtaalta hyväksikäytöltä ja kusetukselta. Kokemuksistaan kannattaa toki aina oppia, mutta itseään ei kannata syyllistää. Sä et ole tehnyt mitään väärää.

kisunen

  • Vieras
Vs: D:n valehtelu 24/7 -suhteessa, hyväksikäyttöä(kö)?
« Vastaus #22 : 05.08.2017, 12:59 »
Enemmän täällä skenessä on tullut vastaan noita riemuidiootteja, jotka tuon auktoriteettinsa avulla tekee idioottimaisia juttuja. Tässäkin kyseinen sankari jää nimeämättä, joten tulee jatkamaan perseilyitään seuraavan ja taas seuraavan jne kanssa.
Toivon oikeasti että ainakin subien kesken tuo nimi on jo kaikkien mahdollisten tulevienkin uhrien tiedossa.

Tuota " ei ole kirjoilla täällä joten uskalla kirjoittaa", sillä ei pitäs olla mitään väliä onko urpo täällä vaiko ei. Kaikenlainen paapominen ja vähättely näissä jutuissa on täysin sieltä minne ei aurinko paista.

Vaikka kyse on aikuisista on tuo "jokainen on vastuussa itsestään" aika kulunut eikä edes kovinkaan toimiva mantra, kunnon mindfuckaajat kun on aika eri tasolla kun tavantallaajat.

No ensisijaisesti olin etsimässä vertaistukea. Ja en minäkään haluaisi että kukaan subi enää joutuu tuollaisen kohteeksi (tiedän etten ole ainoa), mutta ymmärrät varmasti myöskin että on erittäin suuri ellei mahdoton kynnys kertoa kuka domini oli...

DeepThroatLover

  • Vieras
Vs: D:n valehtelu 24/7 -suhteessa, hyväksikäyttöä(kö)?
« Vastaus #23 : 05.08.2017, 13:04 »
Kyllä, suhteessa on aina kaksi osapuolta tietenkin. Mutta aloituksessa olevat asiat eivät ole mielipiteitä, vaan faktoja... ja olen myös toiselta osapuolelta kysynyt selitystä teoilleen niitä saamatta. Mutta oma vikanihan on olla noin sinisilmäinen, ehkä ensi kerralla en ole itse noin tyhmä  :( oma vikahan se on, jos lähtee leikkiin esimerkiksi niin, ettei saa nähdä toisen henkilölllisyyttä heti alussa...

Eikä tosiaankaan ole oma vika. Ei sinisilmäisyys ole negatiivinen ominaisuus. Valitettavasti sellaisia mulkkuja vaan löytyy aina, jotka käyttävät sitä hyväksi. Mutta se ei kyllä missään nimessä ole sun vika, että joku on ollut mulkku sua kohtaan. Eikä luottaminen ole tyhmyyttä. Tsemppiä!

JohtajaMaster

  • Vieras
Vs: D:n valehtelu 24/7 -suhteessa, hyväksikäyttöä(kö)?
« Vastaus #24 : 05.08.2017, 13:04 »
Edellenkin suosittelen, ettei kannata jäädä vanhaa suhdetta vatvomaan, jos siitä vaan muuten saisi ajatuksia mahdollisimman nopeasti ja kattavasti eroon.

submit

  • Vieras
Vs: D:n valehtelu 24/7 -suhteessa, hyväksikäyttöä(kö)?
« Vastaus #25 : 05.08.2017, 13:23 »
Enemmän täällä skenessä on tullut vastaan noita riemuidiootteja, jotka tuon auktoriteettinsa avulla tekee idioottimaisia juttuja. Tässäkin kyseinen sankari jää nimeämättä, joten tulee jatkamaan perseilyitään seuraavan ja taas seuraavan jne kanssa.
Toivon oikeasti että ainakin subien kesken tuo nimi on jo kaikkien mahdollisten tulevienkin uhrien tiedossa.

Tuota " ei ole kirjoilla täällä joten uskalla kirjoittaa", sillä ei pitäs olla mitään väliä onko urpo täällä vaiko ei. Kaikenlainen paapominen ja vähättely näissä jutuissa on täysin sieltä minne ei aurinko paista.

Vaikka kyse on aikuisista on tuo "jokainen on vastuussa itsestään" aika kulunut eikä edes kovinkaan toimiva mantra, kunnon mindfuckaajat kun on aika eri tasolla kun tavantallaajat.

No ensisijaisesti olin etsimässä vertaistukea. Ja en minäkään haluaisi että kukaan subi enää joutuu tuollaisen kohteeksi (tiedän etten ole ainoa), mutta ymmärrät varmasti myöskin että on erittäin suuri ellei mahdoton kynnys kertoa kuka domini oli...
Ehkä voisi kuitenkin kertoa, missä ja miten hän "metsästää"?

kisunen

  • Vieras
Vs: D:n valehtelu 24/7 -suhteessa, hyväksikäyttöä(kö)?
« Vastaus #26 : 05.08.2017, 13:27 »
Enemmän täällä skenessä on tullut vastaan noita riemuidiootteja, jotka tuon auktoriteettinsa avulla tekee idioottimaisia juttuja. Tässäkin kyseinen sankari jää nimeämättä, joten tulee jatkamaan perseilyitään seuraavan ja taas seuraavan jne kanssa.
Toivon oikeasti että ainakin subien kesken tuo nimi on jo kaikkien mahdollisten tulevienkin uhrien tiedossa.

Tuota " ei ole kirjoilla täällä joten uskalla kirjoittaa", sillä ei pitäs olla mitään väliä onko urpo täällä vaiko ei. Kaikenlainen paapominen ja vähättely näissä jutuissa on täysin sieltä minne ei aurinko paista.

Vaikka kyse on aikuisista on tuo "jokainen on vastuussa itsestään" aika kulunut eikä edes kovinkaan toimiva mantra, kunnon mindfuckaajat kun on aika eri tasolla kun tavantallaajat.

No ensisijaisesti olin etsimässä vertaistukea. Ja en minäkään haluaisi että kukaan subi enää joutuu tuollaisen kohteeksi (tiedän etten ole ainoa), mutta ymmärrät varmasti myöskin että on erittäin suuri ellei mahdoton kynnys kertoa kuka domini oli...
Ehkä voisi kuitenkin kertoa, missä ja miten hän "metsästää"?

Baarissa, fetissä ja as:ssä tunnarit. Kovin aktiivinen fetlifessa ja erityisesti alastonsuomessa. Tykkää uusista ja kokemattomista nuorista subeista/subin aluista. Hyvin kohtelias ja mukavan oloinen.

gemertyn

  • Vieras
Vs: D:n valehtelu 24/7 -suhteessa, hyväksikäyttöä(kö)?
« Vastaus #27 : 05.08.2017, 13:44 »
Osunko oikeaan: Mainitsee nimimerkissään ikänsä tunnuksen luontiajalta ja on näköjään poistanut fetlife-profiilinsa?

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2610
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: D:n valehtelu 24/7 -suhteessa, hyväksikäyttöä(kö)?
« Vastaus #28 : 05.08.2017, 13:45 »
Osunko oikeaan: Mainitsee nimimerkissään ikänsä tunnuksen luontiajalta ja on näköjään poistanut fetlife-profiilinsa?

Bingo.

gemertyn

  • Vieras
Vs: D:n valehtelu 24/7 -suhteessa, hyväksikäyttöä(kö)?
« Vastaus #29 : 05.08.2017, 13:51 »
Osunko oikeaan: Mainitsee nimimerkissään ikänsä tunnuksen luontiajalta ja on näköjään poistanut fetlife-profiilinsa?

Bingo.

Heh, minäkin olen tavannut tämän. Aiemmin mainittujen metsästysmaiden lisäksi ko. tapaus on tullut vastaan tinderiä selatessakin.