Kirjoittaja Aihe: Totuus  (Luettu 13416 kertaa)

VVallen

  • Vieras
Totuus
« : 19.11.2011, 04:37 »
Ymmärrättehän lapsukaiset, että minkä asian kanssa te leikitte? Te pelaatte nyt elämällänne. Jos tämä olisi oikeasti vain ”aikuisten leikkiä” niin tästä ei saisi sitä kiksiä minkä tästä saa.

Uskokaa tai älkää minä tiedän. Ne kaikki gimmat jotka täällä nyt oksentavat aivojaan asenteeni takia olisivat tukehtuneet siihen arroganttiin BDSM fasismiin jota edustin nuorena ylpeänä ja typeränä. Onneksi maailma opettaa. Karistin tämän maan virtuaalitomut ja BDSM scenet jaloistani ajatuksella etten palaa ennen kuin olen valmis, täydellinen. Nykyään ”rukoilen” joka ilta kaikkia BDSM jumalia säästämään minut siltä, että olisin koskaan valmis tai täydellinen, koska olen oppinut tämän matkan olevan se juttu. Oppia oppimaan oli elämäni suurin koetus. Selvisin siitä ja nautin kaikesta mitä voin joka päivä oppia lisää tai uutta. Joten en ole tulossa takaisin vieläkään.

Mutta se minusta, nyt teihin pienokaisiin palleroihin.
Kyllästyin kokeilemaan ”pehmeää tietä” joten nyt tulee se kova tie. Jatka vaan lukemista tämä pahenee tästä vielä huomattavasti.

Syy miksi tulin tänne oli se paska mitä ovelleni alkoi tupsahtelemaan. Ei! He jotka ovelleni tulivat olivat ja ovat mitä ihastuttavampia ihmisiä maailma päällään kantaa, mutta se paska mitä he olivat kokeneet ja itse joutuneet tahtomattaan kantamaan oli käsittämätöntä sekoilua BDSM:llä.

Ihan ensinnäkin ymmärtäkää, että teidän mielenne on juurikin TE itse. Se joka sitä kopeloi on siis kiinni teissä tavoilla joita on mahdotonta selittää. Suojelkaa mieltänne ja suojelkaa tunteitanne. Teidän tunteenne ovat teidän omaisuuttanne, TE itse tunnette ne ja se on teidän oma rikkaus. Kenenkään ei pidä tuntea tietyllä tavalla eikä kenenkään tarvitse tuntea ”vastatunteita” jos niin ei halua. Esim. Rakkaus on itsessään lahja sen kokijalle ja se ei tarvitse mitään vahvistuksia ikinä keneltäkään jos sen osaa oikeasti sisäistää. SISÄISTÄKÄÄ TÄMÄ: mielenne on omanne ja tunteet joita koette vain itsellenne, ja pääsette jo pitkälle.

Oppikaa!! Jos, te subit ette halua mitään muuta oppia niin oppikaa edes tunnistamaan kaksoissidos !! alla ote erään viisaampani sanoista:

Kaksoissidos on Gregory Batesonin ja hänen työryhmänsä kehittämä systeemiteoreettisen psykologian sovellutus Russellin - pelkästään loogisesta - paradoksista.

Kaksoissidos-viestissä yhteen ja samaan ilmaisuun/käskyyn/kehotukseen sisältyy kaksi ristiriitaista sanomaa, joista positiivinen tehdään tyhjäksi esimerkiksi (muttei välttämättä) non-verbaalilla viestinnällä, joka ilmentää päinvastaista tunnetilaa.

Seuraavassa klassinen (ja ehkä hieman sovinistinen?) esimerkki. Mielisairaalaan tutkimuksiin joutunutta poikaansa katsomaan tullut äiti puhuu hellästi pojalleen haluten syleillä tätä, mutta kun poika lähestyy, äiti tekee lähes torjuvan eleen tai ainakin hänen syleilynsä on lähinnä jäätävä!

Tällainen ristiriita aiheuttaa viestin kohteena olevalle henkilölle lähes lamaannuttavan olotilan. Hän ei tiedä, miten tuntea, käyttäytyä ja reagoida.

Double-bind-sovellutus perustui sekä syvälliseen teoreettiseen oivallukseen kommunikaatioon sisältyvistä paradokseista että kliinisiin tutkimuksiin.

Toisaalta kaksoissidosta voidaan käyttää myös vapauttavasti (absurdit tehtävät ja kertomukset, liioittelut, vitsit jne.), ja varsinkin strateginen sekä paradoksiterapia, joiden guruna voidaan Batesonin ohella pitää Milton H. Ericksonia, on erikoistunut sen psykoterapeuttisiin sovellutuksiin. (Tästä varmaan nokkelat huomasivat jo ”pehmeän tien” yritykseni juuret).

Suomessa Batesonin ohjauksessa toimineen The Palo Alto Groupin ja Ericksonin terapeuttisiin esimerkkeihin ja sovellutuksiin ovat erikoistuneet etenkin Ben Fuhrman ja Tapani Ahola.

Olen niin kyllästynyt ajatukseen näistä aivopestyistä zombiesubeista jotka toistavat toppiensa juttuja kuin mantroja. Opetelkaa edes ajattelemaan! Pyytäkää avaimet takaisin mieleenne joka kerran jälkeen. Jokaiselle tekniikalle on vastatekniikka. Mutta ihan IRL oikeasti en ala tekemään mielenpesuja laiskoille, joten kun teidän mieltänne siis voi naurettavan helposti manipuloida BDSM tilanteessa niin muistakaa kysäistä se vastatekniikka viimeistään lähtiessänne ja kokeilkaa välillä toimiiko se. Koska jos joku osaa tehdä jotain niin pitää hänen osata myös sen vastatoimi tai hän ei ole sitä kelvollinen tekemään.

Toinen asia joka ihan pikkasen vielä tätäkin tärkeämpi koska tuolle äskeiselle voi nyt itsekin tehdä jotain. Tuo mielenterveyspuoli muutenkin.

Ymmärrättehän nuoret Masterin alut, että persoonallisuushäiriön etenkin naisilla yhtenä oireena esiintyy masokismi. Tuo on muuten ihan psykologianjumalten totinen totuus. Arvatkaapa ihan vaan kerran paljonko noita tyttölapsia vaeltaa BDSM skeneen? Kuitenkin kyseessä on keskivaikea tai vaikea mielenterveyshäiriö joka kerta kun masokismi on pääosissa persoonallisuushäiriössä.

No tätäpä ei pysty yksikään Masteri tai Domina itse parantamaan …kerron, yritetty on joka maailman kolkalla. Joten se vaatii ammattilaisia, ihan oikeita lanttumaakareita ja lääkkeitä. Mutta yllätyksellistä on, että se voidaan parantaa terapialla, tietyillä erityislääkkeillä (määrätään harvoin oikein, joten kannattaa ottaa selvää) ja läheisten tuella. Tässä tapauksessa BDSM läheisten tuella.  Ja arvatkaa ne kaksi asiaa jotka saavat sen menemään niin rajuihin muotoihin, että viranomaisetkin kiinnostuvat… ne ovat BDSM läheisten hylkäävä käytös ja BDSM läheisten hyväksyntä ääri-ilmiökohtauksille. Kummassakin ihan sama lopputulos, itkuraivokohtaus jota ei voi kuvailla. Tässä kohtaa ammattiapua, olkaa hyvä. Sitten kun sopan keititte (aloitte tähän) niin istutte sen loppuun eli olette tukena. Ei tarvitse olla tyttö-/poikaystävää vaan välillä juttelu ja lähimmäiskontakti riittää. Välttäkää sekoilua BDSM skenessä ennen kuin hoito puree.

Kolmas joka on nyt se kaikkein tärkein asia.
Kuristelu. Lopettakaa se. Ihan helvetin tosissani sanon tämän mutta kun se on lopetettu jo kaikkialla muuallakin. Jos haluatte vintin pimeäksi niin ja oikeasti todella haluatte leikkiä hengellänne niin sitten hapetustekniikkaa, todella hiton varovasti ja kevyesti ja silti leikitte hengellänne. Ehkä ette tajua niitä vaarojen määriä joita tuossa piilee (todella paljon) sekä sitä lopullista ylläriä kun sydän pysähtyy ihan hups vain ilman syytä kun aivot päättivät pistää yhdelle hermolle viestin, että happi loppuu ja solukuolema alkaa… siis huomattavasti ennakoiden päättää sydän pistää himppa taukoa. Kätevää. Miten elvyttää täysin terve vahva sydän joka on itsepintaisesti päättänyt olla ihan toisissa toimintatiloissa kuin olisi terveellistä. Uskokaa tai älkää teillä tulee paskat housuun, koska kaikilla muillakin tuli, niin tekijällä kuin elvytettävällä. Ja nyt te ajattelette, että sehän voidaan elvyttää!! Briljanttia!! … tuota joo ammattilaisten toimesta oikeilla kamoilla noin 10% saadaan elvytettyä. Vuosittaiset kuolemantapaukset aika hurjalukuisia lätäkön toisella puolella. Ajatuksenne viipyilee nyt ”entäs täällä Suomessa”… ehei… omaiset ja muut pitävät huolta, ettei tuolla tapahtumalla hirveästi otsikoita revitellä ja se ei todellakaan ole ennen näkemätöntä tällä niemennokalla, nuo vahinkokuristuskuolemat. Nyt välähtää ehkä mielessä terminä kaunis ”vahinkokuristuskuolema”… sori ei voita tuokaan arpa. Laki tuntee tuon ikävästi vieläkin tittelillä ”murha”, ei siis edes ”tappo”.

Joten loppupäätelmänä.
Kun te lapsukaiset nyt taas huomenna illalla kiipeilette toistenne koloihin leikkimään synkän ihania leikkejänne niin muistakaa etteivät ne ole leikkejä. Kun ”masterimarttiliisapekka” nikillä tunnettu cooli tyyppi josta kukaan ei ole ennen kuullutkaan haluaa kokeilla uutta jippoa (kaksoissidosta) ”deathfacespittinwhore” nikillä tunnettuun subityttöön jonka mielenterveyshistoriasta hän ei tiedä mitään, niin hän saattaa houkutella esiin todellisen ultramason jota ei ollakaan ennen nähty. Eikä aikaakaan kun tämä uusi uljas ultramaso houkuttelee nuoren kokemattoman mutta ah niin typerän masterin alun kokeilemaan kuristusleikkejä jotka eivät olleetkaan sitten lopulta leikkejä. Tyttö kuoli poika vankilassa. Jep sen pituinen se.
No jotta teillä ei mene yöunet niin saattoi käydä niin, että tyttö kuului siihen 3% jota ehdittiin auttamaan ja hän käväisi teho-osaston kautta suoraan suljetulle osastolle ja poika edelleen vankilaan, mutta vähän lyhyemmäksi aikaa.

Kun teette jotain niin tietäkää mitä teette, kenen kanssa ja mitä haette siitä MOLEMMAT. Minä en halua enää teidän toilailujanne korjailla. Mutta jos oikeasti todella olette BDSM kusessa ja sattumalta tunnette minut IRL niin sitten on hyvä olla numeroni pikavalikossa heti siinä ”Äiti” nappulan vieressä. Varmasti kidutan teitä kaksi elämää siitä puhelusta mutta saatan oikeasti olla se ero elämän ja kuoleman välillä… hyvin pienissä prosenteissa mutta kuitenkin.

VVAllen
P.S. älkää, jumalauta älkää tunkeko virtsaputkeenne mitään epästeriiliä tai jotain mikä saa vuotamaan verta. Mieluummin älkää tunkeko mitään jos teillä ei ole tarvittavaa koulutusta mutta tungette kuitenkin, niin varokaa verta ja pitäkää kamat steriileinä. Ne seuraukset ovat muuten ihan uskomatonta painajaista jota ette osaa edes kuvitellakaan. Siis oikeasti epämuodostumia, pysyviä katetrointeja ja sen sellaisia. 




 

LeatherM

Vs: Totuus
« Vastaus #1 : 19.11.2011, 07:18 »
Sälli puhuu asiaa.

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Totuus
« Vastaus #2 : 19.11.2011, 07:19 »
Kiitos :)

Koo

  • Vieras
Vs: Totuus
« Vastaus #3 : 19.11.2011, 08:08 »
Voi kun olisi vielä kirjoitettu ilman tuota "setä-valistaa-lapsukaisia" -asennetta.... Tavoittaisi paremmin ne, joille tuo teksti on tarkoitettu!

Erityisen iloinen olen siitä, että kirjoittaja painottaa mielenterveyshäiriöisten osuutta - itseäni on hirvittänyt ne lukuisat keskustelut täällä ja IRL missä innokkaasti halutaankin pelmuttaa sen alistuvan osapuolen pääkoppaa nimenomaan tarkoituksena muuttaa jotain.

Tuo on minusta aina ollut hyvin kimurantti asia tuo - että tehkää kunhan tiedätte mitä teette ja kunhan molemmat haluatte sitä. Ihmisellä on niin monenlaisia motiiveja haluta jotain tai uskotella itselleen että haluaa sitä - ehkä vain toista miellyttääkseen. Huonossa tapauksessa dominoivampi osapuoli ei piittaa paskaakaan miksi alistuva haluaa/suostuu johonkin; kunhan saa itse sen mitä haluaa.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Totuus
« Vastaus #4 : 19.11.2011, 08:10 »
Minä en halua enää teidän toilailujanne korjailla. 

Kiitos hyvästä tekstistä kokonaisuudessaan.  :)
Eiköhän meillä itsellämme ole kuitenkin vastuu tekemisistämme.  ;)

Queena

  • Vieras
Vs: Totuus
« Vastaus #5 : 19.11.2011, 09:34 »
Kiitos vaan tosiaan hyvästä kirjoituksesta, jossa oli varmasti paljon asiaa.
Mutta pudottaisin tuon opettajan asenteen kyllä pois ja keskittyisin kirjoittamaan asiallisia tietopohjaisia tekstejä. Luulen että se palvelisi tarkoitustasi huomattavasti paremmin, jos haluat siis lisätä tietoa yleisesti. Värikkäillä ja liiotelluilla esimerkeillä väritetyt tarinat, joissa kerrrotaan että joku tai jotkut tekevät virheitä, joita sinä joudut korjaamaan, ovat kuitenkin omasta mielestäni aika kaukana artikkeleista.
Onkin ihan hyvä että tämä siirrettiin loungen puolelle.

unicorn1

  • Vieras
Vs: Totuus
« Vastaus #6 : 19.11.2011, 11:42 »
Vastasin, mutta päädyin kuitenkin olemaan osallistumatta.




« Viimeksi muokattu: 19.11.2011, 12:07 kirjoittanut unicorn1 »

n4103xxl

  • Vieras
Vs: Totuus
« Vastaus #7 : 19.11.2011, 11:44 »
Todella hyvä teksti, kiitos :)
Mielestäni, jos tuota ei olis kirjotettu, just tohon sävyyn, harvempi olis sitä lukenu, minä en ainakaan jaksais lukea kuivaa asiatekstiä, mutta tuo oli kirjotettu silleen, että jakso lukea ihan ajatuksen kanssa :) Noi on just niitä asioita mitä itsekin olen monesti miettinyt.

Angelika

  • Vieras
Vs: Totuus
« Vastaus #8 : 19.11.2011, 11:59 »
Tähän voisi lisätä vielä niin kovin muodikkaan neulotuksen. Se on niin kivaa kun ei tiedä mitä tekee. Suurimmalla osalla ei tietoakaan aseptiikasta, saati mistään muusta mikä toimintaan liittyy. Ja tosiaaan nuo vallen mainitsemat virtsateiden ronkkimiset...ne tulehdukset on se pienin paha mikä noista osaamattomissa käsissä seuraa.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Totuus
« Vastaus #9 : 19.11.2011, 12:19 »
Kun vertaa teksiisi tuolla ketjussa hengityksen rajoitusleikit päästään lopputulemaan: Älkää te tehkö tätä, vaikka minä teen.  :o

Tulee mieleen se Eppu Normaalin biisi, jossa sanotaan:
Uraani halkeaa
Ja tuottaa lamppuun valkeaa
Mutta millään muilla mailla
Kuin Suomella se ei oo riskiä vailla


mievaan

  • Vieras
Vs: Totuus
« Vastaus #10 : 19.11.2011, 13:10 »
Todella hyvä kirjoitus. Ja miusta juuri oikealla tavalla kirjoitettu. :love:

swan

  • Vieras
Vs: Totuus
« Vastaus #11 : 19.11.2011, 14:07 »
Aika pelottava ajatus on bdsm psykopaatin käytössä ja käsissä. Tosin sitä on aina yrittänyt pitää mielessä,ettei kaikki ole aina sitä mitä ensivaiktutelma antaa ymmärtää.

Aivopesu on onneksi jonkun verran tuttua,niin osaa senkin erottaa jo toimintatavoista :-D

Dominantti

Vs: Totuus
« Vastaus #12 : 20.11.2011, 23:22 »
Tekstissä oli paljon asiaa.

Mutta täytyy yhtyä siihen mielipiteeseen, että asettamalla itsensä eri tasolle kuin "kohdeyleisö" kirjoittaja luo herkästi ylimielisen kuvan itsestään.

En sano, että näin olisi, mutta sellainen vaikutelma minusta syntyy. Tämä mielipide on tosin ihan henkilökohtainen, eikä edusta ylläpidon kantaa.  8)

caffeine_junkie

  • Vieras
Vs: Totuus
« Vastaus #13 : 21.11.2011, 00:27 »
Asiaa.

Aina ei voi antaa "kaikkien kukkien kukkia" siitä voi tulla oikeaa vahinkoa jollekin. Ja minä siis EN ole BDSM (tai minkään muunkaan sortin) fasisti. Olempahan vain sitä mieltä että oma ja muitten turvallisuus on aiheellista kokea tärkeänä. Aika moni täällä kuitenkin rinnastaa kinkyilyn ja rakkauden.

Ja tasapuolisuuden vuoksi: subinkaan ei siinä alistumisen huumassa kannata antaa tehdä itselleen pysyvää vahinkoa. Toinen ei välttämättä ole niin fiksu/huomaavainen/ajatustenlukija, että osaisi välttämättä arvata milloin kiva ei ole enää kivaa. Varsinkin jos alistuva yrittää parhaansa mukaan näyttää että 'kestää'.

swan

  • Vieras
Vs: Totuus
« Vastaus #14 : 21.11.2011, 01:28 »
Nykyään ”rukoilen” joka ilta kaikkia BDSM jumalia säästämään minut siltä, että olisin koskaan valmis tai täydellinen, koska olen oppinut tämän matkan olevan se juttu. Oppia oppimaan oli elämäni suurin koetus. Selvisin siitä ja nautin kaikesta mitä voin joka päivä oppia lisää tai uutta.

Syy miksi tulin tänne oli se paska mitä ovelleni alkoi tupsahtelemaan. Ei! He jotka ovelleni tulivat olivat ja ovat mitä ihastuttavampia ihmisiä maailma päällään kantaa, mutta se paska mitä he olivat kokeneet ja itse joutuneet tahtomattaan kantamaan oli käsittämätöntä sekoilua BDSM:llä.

Ihan ensinnäkin ymmärtäkää, että teidän mielenne on juurikin TE itse. Se joka sitä kopeloi on siis kiinni teissä tavoilla joita on mahdotonta selittää. Suojelkaa mieltänne ja suojelkaa tunteitanne. Teidän tunteenne ovat teidän omaisuuttanne, TE itse tunnette ne ja se on teidän oma rikkaus. Kenenkään ei pidä tuntea tietyllä tavalla eikä kenenkään tarvitse tuntea ”vastatunteita” jos niin ei halua. Esim. Rakkaus on itsessään lahja sen kokijalle ja se ei tarvitse mitään vahvistuksia ikinä keneltäkään

Oppikaa!! Jos, te subit ette halua mitään muuta oppia niin oppikaa edes tunnistamaan kaksoissidos !! alla ote erään viisaampani sanoista:

Kaksoissidos on Gregory Batesonin ja hänen työryhmänsä kehittämä systeemiteoreettisen psykologian sovellutus Russellin - pelkästään loogisesta - paradoksista.

Kaksoissidos-viestissä yhteen ja samaan ilmaisuun/käskyyn/kehotukseen sisältyy kaksi ristiriitaista sanomaa, joista positiivinen tehdään tyhjäksi esimerkiksi (muttei välttämättä) non-verbaalilla viestinnällä, joka ilmentää päinvastaista tunnetilaa.

Seuraavassa klassinen (ja ehkä hieman sovinistinen?) esimerkki. Mielisairaalaan tutkimuksiin joutunutta poikaansa katsomaan tullut äiti puhuu hellästi pojalleen haluten syleillä tätä, mutta kun poika lähestyy, äiti tekee lähes torjuvan eleen tai ainakin hänen syleilynsä on lähinnä jäätävä!

Tällainen ristiriita aiheuttaa viestin kohteena olevalle henkilölle lähes lamaannuttavan olotilan. Hän ei tiedä, miten tuntea, käyttäytyä ja reagoida.


Olen niin kyllästynyt ajatukseen näistä aivopestyistä zombiesubeista jotka toistavat toppiensa juttuja kuin mantroja. Opetelkaa edes ajattelemaan!

Vaikka ei ole kokenut BDSM:ssä, voi olla elämänkokemusta ja -näkemystä vähän sekä ruohonjuuritason psykologiaa, jonka oppinut yrityksen ja erehdyksen kautta.
Omassa ajatusmaailmassa ei ole enää sellaista käsitettä kuin täydellinen ja absoluutti olemassa, joskin paljon kaikkea kaunista ja rumaa maailmassa on kuitenkin. Johonkin täydellisyyteen pyrkiminen tuntuu ajan ja energian tuhlaamiselta, varsinkin kun usein on ajatellut, että "riittää kun selviydytään".  Olisinko sitten jo entinen fundamentalisti..

On upeeta, että otat nämä asiat esille ja jaat kokemustasi ja näkemystäsi, mutta toisaalta hiipii mieleen, että onko "skenellä" sitten oikeastaan ainuttakaan tervettä henkilöä ja kehen voi luottaa ja olisiko syytä pysyttäytyä sittenkin ihan vanilijamaailmassa, kun riskit ovat noin valtavat mennä rikki.

En ole ennen kuullut termiä kaksoissidos, mutta sen tunnistan ja pidän sitä sellaisenaan käsittämättömänä käytöksenä, mielisairaana siis. Kuinka moni mahtaa kuitenkin ihan BDSM:n ulkopuolella jo kohdanneensa moista käytöstä juurikin vaikka henkisesti sairaan vanhemman taholta. Tilastoista en tiedä, enkä osakaan mitenkään tieteellisesti tähän kommentoida.
Mihin pyrkii henkilö, joka haluaa itselleen zombien?? Onko alistuva siis jokin jatke ja tukikeppi, lisäraaja, jolla sairastunut sadisti pitää itseään kasassa?



Rakkaudesta liian vähän puhutaan mun mielestäni, mutta kuten caffeine_junkie sanoi, itse yhdistän sen myös kinkyilyyn voimakkaasti. Toisaalta sekin sitä paradoksia kuten vähän kaikki muukin.

t. kävelevä paradoksi