Kirjoittaja Aihe: Millaista olisi tavallinen kinkyily?  (Luettu 16053 kertaa)

bemad

  • Vieras
Millaista olisi tavallinen kinkyily?
« : 15.03.2011, 20:25 »
  Luulen itse olevani jo asian ytimessä tyttöystäväni ja muun seurani kanssa.. Tavallinen kinkyily on  jotain, mikä ei kulje kinkyscenen raameissa. Naisystäväni esim. kutoo sukkaa parvekkeella tai paistaa ruokaa, kun ei ole sessio päällä. Hän ei ole omien sanojensa mukaan "kinky", vaan yleismaailmallinen ihminen. Hän ei halua keskustella kinkypiirien kanssa mitään. Silti hän on käynyt scenen julkisissa kinkybileissä, toisin kuin minä.

  Menitpä siis tutustumaan kinkyilyyn, mihin tahansa missä asia erikseen mainitaan ilmalle pullahtaa kumin tuoksu ja kasa formaatteja, joiden mukaan tulisi ruoskanheilutuskuvioissa mennä. Moni tavisparka kääntää hetken pällisteltyään käänsä pois ja ajattelee, että tämä ei ole minun juttu. Eikä se olekaan. Jos tavallinen ihminen kinkyilisi, se olisi paljon maanläheisempää. Olisipa tavallisillekin ihmisille edes kiinnostavaa kinkymateriaalia tarjolla, eikä kumiharavoiden varassa notkuvat kumijukat ja jutat edustaisi kaikkea, mitä rottinkirintamalla tapahtuu.

  Sama ilmiö näkyy myös muulla tavoin. Kun katselet netistä vaikkapa naisten valokuvia, ja sitten perehdyt naisiin tarkemmin esimerkiksi esittelyiden pohjalta, niin huomaat, että kaikkein kauneimmat naiset eivät ole kiinnostuneita kinkyilystä, mutta jotkut rumista ovat. Se ei ole erityisen lohdullista, kun ajattelee että itsekin saan harrastaa kinkyjuttuja terveen ja normaalin näköisen kaunokaisen kanssa. Aika moni joutuu vetämään käteen johonkin joka ei ole edes oman liveseurani tasoa. Mutta en pullistele, vaan kysyn miten saadaan kinkyily menemään ihmisille INEEN?

sumuusa

  • Vieras
Vs: Millaista olisi tavallinen kinkyily?
« Vastaus #1 : 15.03.2011, 21:57 »

Eiköhän jokainen meistä harrastele sitä ihan tavallista kinkyilyä mitä se itsekullekin on...

 Stereotypiat ovat helposti ihmisen pään sisällä ja jotkut valitettavasti noudattavat niiden perusteella "kinkyilyä" Mitä lopulta on tuo peräänkuuluttamasi "kinkyskene"? sen voi jokainen kokea eritavalla bileskene, miittiskene,nettiskene.. Netissä kukin kirjoittaja edustaa itseään tekstissään, toiset eivät koskaan toteuta ajatuksiaan tosielämässä ja toiset elävät sitä päivästä toiseen, kolmannet toteuttavat sessioita... Jos tapaat ihmisiä jotka ovat sisällä ns. "skenessä" ja mieltymyksesi ovat yleisesti dc:n mukaiset niin silloinhan löydät kotisi, mutta jos haluat jotain ihan muuta niin et ehkä koskaan tunne kuuluvasi samaan porukkaan...

Että miten saisi kauniit ihmiset kiinnostumaan kinkyilystäkö? ? ? ?
 Onko se ongelma jos tämä ns. ruma on kinky? rumuus ja kauneus on katsojan silmässä... Pitääkö sääliä ihmistä jos kumppani ei ole kaunis/komea... Eipä tuo ole koskaan ollut ongelma ainakaan henkilökohtaisella tasolla, mutta minulla ei olekaan kauneusfetissiä  :))
 selitäpä tädille...

bemad

  • Vieras
Vs: Millaista olisi tavallinen kinkyily?
« Vastaus #2 : 15.03.2011, 22:11 »
  No en minä tarkoita, että pitäisi ottaa paineita ulkonäöstä, heh, vaan sitä, että
kaikista hyvännäköisimmät naiset eivät ole yleensä SM:stä kiinnostuneita. Jonkinlainen ulkonäöllinen vääristymähän tässä on. Hyvännäköiset, ja samalla todella makeen näköiset naiset sen sijaan ovat kiinnostuneet SM:stä... mutta perusüberhyvännäköiset eivät. Itse olen saanut kunnian tutustua niihin makeenhyvännäköisiin dommeihin. Ainakaan toistaiseksi ei vastaavaa löydy kuvagalleriasta, eli useimmilla on karkeamman näköiset dommet, kun mulla...

  Ladywhipin kuville silti nauran, koska pidän nöyrästä tyylistä ja mimmistä.

Queena

  • Vieras
Vs: Millaista olisi tavallinen kinkyily?
« Vastaus #3 : 15.03.2011, 22:21 »
Apua, ollaan kaikki käyttäjät liian rumia tai sitten vaan makeen näköisiä. Näen että tämä on todellinen ongelma jolle pitää aktiivisesti tehdä jotain. Kauniita ihmisiä on saatava lisää kinkyilyn pariin ja foorumeille roikkumaan.

Vaihtoehtoja varmaan on että parannetaan nykyisten Kinkyjen käyttäjien ulkonäköä panostamalla esim. Kauneusleikkauksiin, kuntoiluun ja ehostukseen. Tai sitten lähdetään porukalla houkuttelemaan niitä kaikkein parhaimman näköisiä ihmisiä mukaan.

Bemad voi varmaan johtaa joukkoa koska tuntee parhaiten vaaditut kauneuskriteerit.

submit

  • Vieras
Vs: Millaista olisi tavallinen kinkyily?
« Vastaus #4 : 15.03.2011, 22:35 »
Eiköhän meistä suurin osa ole ihan tavallisia ihmisiä (tavallisen skaala on toki laaaaaja), joiden tekemisiä määrittää hyvin monet muutkin asiat kuin kinkyys - vaikka olisikin kysessä ns. elämäntapakinkyksikin itsensä määrittelevä henkilö :)

PS. Ulkonäköasioita en ota tähän keskusteluun, muuten paitsi muistutan meidän Kukkikseen jäänestä kunnon- ja tai ulkonäönkohotusprojektista :o

Smooth

  • Vieras
Vs: Millaista olisi tavallinen kinkyily?
« Vastaus #5 : 15.03.2011, 22:41 »
Eiköhän meistä suurin osa ole ihan tavallisia ihmisiä (tavallisen skaala on toki laaaaaja), joiden tekemisiä määrittää hyvin monet muutkin asiat kuin kinkyys - vaikka olisikin kysessä ns. elämäntapakinkyksikin itsensä määrittelevä henkilö :)

PS. Ulkonäköasioita en ota tähän keskusteluun, muuten paitsi muistutan meidän Kukkikseen jäänestä kunnon- ja tai ulkonäönkohotusprojektista :o

Projekti elää ja voi hyvin :). Ja Turun bileissä Leikkisa esittää rantakuntonsa...(etänäkin käy)

ursa

  • Vieras
Vs: Millaista olisi tavallinen kinkyily?
« Vastaus #6 : 15.03.2011, 23:00 »
PS. Ulkonäköasioita en ota tähän keskusteluun, muuten paitsi muistutan meidän Kukkikseen jäänestä kunnon- ja tai ulkonäönkohotusprojektista :o

Kauneus on katsojan silmässä. Mistähän se johtuu, että näen ympärilläni vain kauniita ihmisiä. Pitäisikö käydä optikolla?  :D

peace

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 239
  • En ole vakava, vaikka näytän siltä
  • Galleria
Vs: Millaista olisi tavallinen kinkyily?
« Vastaus #7 : 15.03.2011, 23:26 »
...Mistähän se johtuu, että näen ympärilläni vain kauniita ihmisiä...

Tosi hyvin sanottu. Päivän piristys.
« Viimeksi muokattu: 15.03.2011, 23:51 kirjoittanut peace »

n4103xxl

  • Vieras
Vs: Millaista olisi tavallinen kinkyily?
« Vastaus #8 : 15.03.2011, 23:35 »
Joo no, minusta tää ulkonäkö keskustelu on sinänsä mielenkiintonen, koska olen itse iso kokonen nainen, ja aikas paljon välillä ahdistaa, kun ulkonäkökeskeisyys on tullut tänne kinky maailmaankin... heh, onneks olen jo niin vanha, ettei tarvii enää kovin montaa kymmentä vuotta tuskailla sen kanssa, ettei enää kelpaa ulkonäkönsä takia.
Mutta, eipä sille ulkonäölleen kukaan mitään oikein mahda, mun mielestä pitäis kyllä hyväksyä ihmiset sen ihmisen itsensä takia, mut kaikkiahan ei voi miellyttää, ei sitten millään, kai se on vaan hyväksyttävä, että kauniit ja hoikat ihmiset pärjää nyky yhteiskunnassa, oli kyse mistä asiasta tahansa.
Alottajan txti oli jokseenkin provosoiva.

ursa

  • Vieras
Vs: Millaista olisi tavallinen kinkyily?
« Vastaus #9 : 15.03.2011, 23:59 »
Isokokoiset naisethan ne vasta kauniita ovatkin.  ;) Kyllä se kauneus lähtee muualta kuin siitä miltä pintakuori näyttää. Sääli niitä, jotka näkevät vain ulkokuoren ja arvioivat ihmisen sen perusteella.

kuuliainen

  • Vieras
Vs: Millaista olisi tavallinen kinkyily?
« Vastaus #10 : 16.03.2011, 00:01 »
bemad, kaikella kunnioituksella ; jutuistasi tulee välittömästi mieleen Suomen vaatimattomin mies eli Mattiesko Hytönen Prinsessoineen.

« Viimeksi muokattu: 16.03.2011, 00:41 kirjoittanut kuuliainen »

saappaat

  • Vieras
Vs: Millaista olisi tavallinen kinkyily?
« Vastaus #11 : 16.03.2011, 07:45 »
Pitää paikkansa, että kauneus on katsojan silmissä. Silmät ovat sielun peili.
Ei ulkonäkö ole kaikkein tärkein ihmisessä, vaan myös luonne, sydämmellisyys, läheisyys,
ym. Pätee myös kinkyilyyn. :) :)

Verna

  • Vieras
Vs: Millaista olisi tavallinen kinkyily?
« Vastaus #12 : 16.03.2011, 08:58 »
Ulkonäkökysymykseen sanon vain sen verran, että miestenlehtien kuvasarjoissa on minun(kin?) silmääni aika usein melko rosoisen näköisiä tyyppejä dominan roolissa. Takuulla perusnaamoja ja hyvin kauniitakin naisia on mainitun "scenen" piirissä, mutta luulen, että kuvasarjoja varten on omat kriteerinsä. Tunnelmaa voi olla vaikea saada välittymään, kun kuvat on otettu kliinisen oloisessa studiotilanteessa, jolloin on vastapainoksi luontevaa käyttää vahvan ja elämää kokeneen näköisiä malleja. Näin saataneen enemmän tehoa kuviin. Harva kai pitää kovin uskottavana kuvasarjaa, jossa dominana on pelästyneen kauriin, pienen punahilkan ja eloveenatytön oloinen, hentoinen ja maidonkuulas tyttönen?

Lisäksi rankkuutta piirteisiin tulee tummasta meikistä, johon on usein valittu sellaisia sävyjä, että lopputulos on varsin kova. Samat ihmiset, eri vaatteissa ja ilman kuvausmeikkiä ovat luonnollisesti aivan erinäköisiä. Mikä lie sitten määrittää, miltä näyttää "kova" domina, sitä en tiedä, mutta tehokeinoillahan siihen päästään.

    Menitpä siis tutustumaan kinkyilyyn, mihin tahansa missä asia erikseen mainitaan ilmalle pullahtaa kumin tuoksu ja kasa formaatteja, joiden mukaan tulisi ruoskanheilutuskuvioissa mennä. Moni tavisparka kääntää hetken pällisteltyään käänsä pois ja ajattelee, että tämä ei ole minun juttu. Eikä se olekaan. Jos tavallinen ihminen kinkyilisi, se olisi paljon maanläheisempää. Olisipa tavallisillekin ihmisille edes kiinnostavaa kinkymateriaalia tarjolla, eikä kumiharavoiden varassa notkuvat kumijukat ja jutat edustaisi kaikkea, mitä rottinkirintamalla tapahtuu.

Mulla on ehkä hatara käsitys siitä, mitä bemad ajaa tässä takaa. Minun on ollut hiukan vaikea löytää tietäni alan foorumeille, sillä tunnen oloni nössöksi muuhun porukkaan verrattuna. Kuva- ja tekstimateriaali on näkökulmastani välillä melkoisen äärimmäistä meinikiä. Sitä se varmaan on monille muillekin, sillä näille sivustoille varmaan laitetaan kuvia juuri niistä herkullisimmista tilanteista? Newbien näkökulmasta taas osa materiaalista on lähinnä pelottavaa ja helposti tulee siihen käsitykseen, että "kaikki muut" ovat sinut kaiken muun materiaalin kanssa ja itse kuuluisi lähinnä pyhäkouluun. Yritän tässä vimmatusti hypätä junaan mukaan, kun uusi foorumi tuli tarjolle, josko lähtöasemalta olisi helpompi nousta kyytiin kuin matkan varrelta?

Kinkypuoleni minullakin on, mutta ilmeisesti/näemmä vasta iän karttuessa kehittyy usko siihen, että saan olla juuri niin rajoittunut kinky kuin tykkään :) Kinkyily on kivaa, oikeasti superkivaa, kun muistaa, ettei ole pakko tavoitella sellaisia sessoita, joita rankemmasta menosta tykkäävät harrastajat kokevat, vaan kehtaan sanoa olevani kinky ilman neuloja ja sähköäkin ;)

hiz

  • Vieras
Vs: Millaista olisi tavallinen kinkyily?
« Vastaus #13 : 16.03.2011, 10:23 »
Minun on ollut hiukan vaikea löytää tietäni alan foorumeille, sillä tunnen oloni nössöksi muuhun porukkaan verrattuna. Kuva- ja tekstimateriaali on näkökulmastani välillä melkoisen äärimmäistä meinikiä. Sitä se varmaan on monille muillekin, sillä näille sivustoille varmaan laitetaan kuvia juuri niistä herkullisimmista tilanteista? Newbien näkökulmasta taas osa materiaalista on lähinnä pelottavaa ja helposti tulee siihen käsitykseen, että "kaikki muut" ovat sinut kaiken muun materiaalin kanssa ja itse kuuluisi lähinnä pyhäkouluun. Yritän tässä vimmatusti hypätä junaan mukaan, kun uusi foorumi tuli tarjolle, josko lähtöasemalta olisi helpompi nousta kyytiin kuin matkan varrelta?

Itse olen enemmän D/s (valta-asetelmat) kun S&M (kipu) -puolen "harrastajia", joten minunkaan bdsm:stä ei saisi kovinkaan rajuja kuvia. Omasta mielestäni voi joskus sana tai katse olla paljon mieltäräjähtävämpi bdsm-elämys kun joku varmaan hurjemmalta näyttävä kivuntuottaminen, joka saattaa mennä teatraalisuudessaan jotenkin pään yli eikä koskettaa yhtä syvästi. Jokainen tyylillään.

Joten tervetuloa junaan mukaan, meitä on täällä kaikenlaisia! Kauniita tavallisia ihmisiä. :)

kuuliainen

  • Vieras
Vs: Millaista olisi tavallinen kinkyily?
« Vastaus #14 : 16.03.2011, 10:41 »
Kinkypuoleni minullakin on, mutta ilmeisesti/näemmä vasta iän karttuessa kehittyy usko siihen, että saan olla juuri niin rajoittunut kinky kuin tykkään :) Kinkyily on kivaa, oikeasti superkivaa, kun muistaa, ettei ole pakko tavoitella sellaisia sessoita, joita rankemmasta menosta tykkäävät harrastajat kokevat, vaan kehtaan sanoa olevani kinky ilman neuloja ja sähköäkin ;)

Siinä olet ihan oikeassa että, tämäkin foorumi voi asettaa joillekin ns. suorituspaineita että olisi ihan oikea kinky kuten ne oikeasti kovat subit ja dommet. Ei perseen tarvitse olla verijuomuille piiskattu eikä roikkua kattopalkista hamppunaruissa tiukkana pakettina kaasunaamari päässä, että kinkyilystä voisi nauttia oikeasti.

Kukin kinkyilee tyylillään just niin kuin hyvältä tuntuu. Maku varmasti kehittyy harrasteen jatkuessa vuosien myötä ja kokeilujen myötä löytää ne maukkaimmat jutut, jotka heti alussa olisivat saattaneet tuntua varsin äärimmäisiltäkin. Alat sinäkin sitten wanhana perwona neulottamaan ja sähkölekkeihin  ;)

Joillain ihmisillä nyt vain tuntuu olevan tarve mennä aina yhä pidemmälle kohti äärimäisiä kokemuksia tyyliin citius altius fortius . Kurkkaappa vaikka chili-intoilijoiden foorumeita , niin ei voi kuin nauraa kun aikuiset äijätkin kukkoina tepastelevat kuka on kovimpia lajikkeita kasvatellut ja syömisestä hengissä selvinnyt - onko tällä enää mitään yhteyttä kokkailuun ja herkutteluun ?