Kirjoittaja Aihe: Millaista olisi tavallinen kinkyily?  (Luettu 16054 kertaa)

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Millaista olisi tavallinen kinkyily?
« Vastaus #30 : 24.02.2014, 18:18 »
Enpä oikein ymmärrä. Tavallinen ja normaali ovat sitä mitä suurin osa ihmisitä, tai tietystä ryhmästä ovat. (Kuulostan aivan Kettu vinossalta.) Se Gaussin käyrän pullein osa. Ne jotka ovat siellä Gaussin ohuessa liepeessä ovat marginaalia. Eria asia sitten, jos noita Gaussin huipulla surffaavia tai marginaalikahlaajia lähdetään arvottamaan.
Kenen kanssa juuri keskustelinkaan aiheesta?

Itse olen kyllä sitä mieltä että kaikki ihmiset ovat erilaisia, ja siten aivan normaaleja. (Mutta nyt en kuulosta lainkaan Fixxiltä.)

Feird

  • Vieras
Vs: Millaista olisi tavallinen kinkyily?
« Vastaus #31 : 24.02.2014, 18:41 »
Voidaanko tähän nyt saada joku tieteellinen määritelmä siihen mikä on normaali ja tavallinen ja mielellään myös joku filosofinen pohdinta siitä mitä tavallinen kenellekin tarkoittaa. Sitten voidaan vielä kinastella vähän aikaa siitä mikä on kinkyä ja kuka on truukinky ja kuka ei...sitten vielä lisäks pari itsestään selvää kommenttia siitä että jokainen meistä just sellanen ku on ja määrittelee itsensä miten haluaa kunnes tää ketju voidaanki taas unohtaa...  ::)

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Millaista olisi tavallinen kinkyily?
« Vastaus #32 : 24.02.2014, 21:13 »
Mä olen ainoa normaali, te MUUT ootte vähän outoja.  :o

 ;D

RMK

  • Vieras
Vs: Millaista olisi tavallinen kinkyily?
« Vastaus #33 : 25.02.2014, 09:40 »
Mä olen ainoa normaali, te MUUT ootte vähän outoja.  :o

 ;D

No nii-i! Nii mäki oon aina sanonu (:

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Millaista olisi tavallinen kinkyily?
« Vastaus #34 : 25.02.2014, 10:24 »
Voidaanko tähän nyt saada joku tieteellinen määritelmä siihen mikä on normaali ja tavallinen ja mielellään myös joku filosofinen pohdinta siitä mitä tavallinen kenellekin tarkoittaa. Sitten voidaan vielä kinastella vähän aikaa siitä mikä on kinkyä ja kuka on truukinky ja kuka ei...sitten vielä lisäks pari itsestään selvää kommenttia siitä että jokainen meistä just sellanen ku on ja määrittelee itsensä miten haluaa kunnes tää ketju voidaanki taas unohtaa...  ::)

Ei. Tämä on trolli bemadin avaama ketju, joten sen voisi sulkea. Sitäpaitsi bemad ja useat muut ketjuun osallistuneet ovat poistaneet profiilinsa, joten lienee turha kommentoida sellaisten ihmisten viestejä, jotka eivät enää foorumilla ole?

IndigoZone

  • Vieras
Vs: Millaista olisi tavallinen kinkyily?
« Vastaus #35 : 26.02.2014, 09:32 »
Ei. Tämä on trolli bemadin avaama ketju, joten sen voisi sulkea.

Sivusta jo yli 15 vuotta erilaisilla keskustelupalstoilla seuranneena: Bemad/bmad/jne. ei mielestäni ole trolli siinä merkityksessä mitä sanalla yleensä ymmärretään, vaan pitkän linjan Internet-eksentrikko, jonka aivoituksiin voi suhtautua monella tavalla ja asenteella. Näillä on eronsa, vaikka ihmistenärsytyspotentiaali on toki usein lähes sama.