Kirjoittaja Aihe: Auktoriteetin illuusion luominen ja negatiivisten attribuuttien ylittäminen  (Luettu 22485 kertaa)

BlackFairy

  • Vieras
Mä olen sitä mieltä, että jos jostain syystä tarvii luonnollisen olemisen sijaan jotakin asiaa kompensoida, niin vähemmän on enemmän. Pahemmin menee metsään jos yrittää hakea uskottavuutta ylimääräisellä rekvisiitalla ja harjoitelluilla repliikeillä. Hyvää hämminkiä saa aikaan vaikka pitkitetyillä tauoilla, lyhyillä ja selkeillä ohjeilla ja pelkistetyllä ympäristöllä. Omakohtaisesti tosin kun mietin niin kiduttaja antaa mulle jotain mitä tarvitsen ja hänen valtansa perustuu siihen, loppu on henkimaailman asioita ja kemiaa.

Jos joku epäilee ääntään niin valtavasti... Niin oiskohan tässä bisneksen paikka? Saatte laittaa leluillenne siteen silmille ja mä voin äänittää myyntiin albumin jonka raidat menee vaikka näin:

1. Istu
2. Maahan
3. Kieri
4. Suu auki
5. Hyvä narttu
6. Peppu pystyyn
7. Vikinä seis
jne...

Linnanneito

  • Vieras
Voisitko tehdä ton saman äänitteen meidän koirillekin?  :))

Terhenneito

  • Vieras

Jos joku epäilee ääntään niin valtavasti... Niin oiskohan tässä bisneksen paikka? Saatte laittaa leluillenne siteen silmille ja mä voin äänittää myyntiin albumin jonka raidat menee vaikka näin:

1. Istu...

jne...

Tulevaisuuden tosi-D ei vaivaudu puhumaan surkeille subeilleen. *naur*

Dominantti

Ehkä baarin pitäisi tehdä one-liner alistamisrepliikki-kännykkäsovellus uusavuttomille D-ihmisille? ;)

mastervsop

  • Vieras
Ehkä baarin pitäisi tehdä one-liner alistamisrepliikki-kännykkäsovellus uusavuttomille D-ihmisille? ;)

Netti on täynnä Darth Vader/James Earl Jones sovelluksia :)

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Ehkä baarin pitäisi tehdä one-liner alistamisrepliikki-kännykkäsovellus uusavuttomille D-ihmisille? ;)
Joko appsi on valmis?