Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: mastervsop - 03.12.2011, 16:06Tuollaisen äänen mä haluan kuulla ihan vaan uteliasuusmielessä ilman taka-ajatuksia.Olis meinaan DJ/RJ ainesta....Olen mä joskus virtuaaliympäristössä tehnyt DJ/RJ-hommia ihan kokeilun ilosta, mutta mä luulen kuitenkin, et se mikä toimii yhdelle, ei toimi toiselle. Mun käsittääkseni toi toimii sen vuoksi, et kemiat osuu niin järjettömän hyvin yhteen ja ääni käynnistää ehdollistumisen tai heränneiden mielikuvien kautta reaktion..
Tuollaisen äänen mä haluan kuulla ihan vaan uteliasuusmielessä ilman taka-ajatuksia.Olis meinaan DJ/RJ ainesta....
Paino tai ulkonäkö eivät korreloi sen kanssa, millaisia ihmiset ovat. Lihava ihminen ei automaattisesti ole "sisäisesti kaunis", vaan voi olla katkera ja vittumainen ämmä. Sama toimii toisinpäin. Lahjaa ei voi arvioida pelkästään käärepaperien perusteella, mutta ne voivat tehdä siitä pirun paljon houkuttelevamman. Ja rumassakin repussa voi olla hyvät eväät.
”...Hyvin sanottu. Kummeksun sitä että kehostaan huolta pitävät saavat joiltakin automaattisesti pinnallisen vittupään leiman. ….”klipklopEhkä se johtuu asenteesta, heillä on omasta mielestään oikeus mollata kaikkia muita.
Mä olen aina hävennyt mun omaa "mices on acid" ääntäni, kunnes eräs sanoi että se toimii hänelle. Toisaalta ei se ole auktoriteettiäkään näisä kuvioissa vienyt, päinvastoin, jää mieleen.
Lainaus käyttäjältä: pikkuinen72 - 03.12.2011, 18:07Lainaus käyttäjältä: Hasse.W - 03.12.2011, 18:01”...Hyvin sanottu. Kummeksun sitä että kehostaan huolta pitävät saavat joiltakin automaattisesti pinnallisen vittupään leiman. ….”klipklopEhkä se johtuu asenteesta, heillä on omasta mielestään oikeus mollata kaikkia muita. Ai on vai? Eikä kaikki ole aina siitä kiinni miten itsestään huolehtii. Joskus voi olla sairauksia jotka aiheuttavat kehoon muutoksia suuntaan ja toiseen. Itse kaiketi kuulun niihin vittupäihin, joten ollaan sitten sellainen jos muista tuntu hyvältä näin. En silti ole koskaan mollannut yhtään ketään ulkonäkönsä, muotonsa, värinsä tms... syyn takia. Jos jättää työnsä tekemättä niin saa kyllä kuulla.Löytyykö täältä muuten yhtään viestiä, jossa kukaan "itsestään huolta pitävä" käyttäjä olisi mollannut kaikkia muita? Siis yhtäkään? Ihan vain tuon "asenteen" todentamiseksi.
Lainaus käyttäjältä: Hasse.W - 03.12.2011, 18:01”...Hyvin sanottu. Kummeksun sitä että kehostaan huolta pitävät saavat joiltakin automaattisesti pinnallisen vittupään leiman. ….”klipklopEhkä se johtuu asenteesta, heillä on omasta mielestään oikeus mollata kaikkia muita. Ai on vai? Eikä kaikki ole aina siitä kiinni miten itsestään huolehtii. Joskus voi olla sairauksia jotka aiheuttavat kehoon muutoksia suuntaan ja toiseen. Itse kaiketi kuulun niihin vittupäihin, joten ollaan sitten sellainen jos muista tuntu hyvältä näin. En silti ole koskaan mollannut yhtään ketään ulkonäkönsä, muotonsa, värinsä tms... syyn takia. Jos jättää työnsä tekemättä niin saa kyllä kuulla.
Lainaus käyttäjältä: Isabis - 03.12.2011, 16:47Mä olen aina hävennyt mun omaa "mices on acid" ääntäni, kunnes eräs sanoi että se toimii hänelle. Toisaalta ei se ole auktoriteettiäkään näisä kuvioissa vienyt, päinvastoin, jää mieleen.Kiinnostaakin tietää, miten se toimii alaspäin. Pitää joku kerta tulla katsomaan, kun rääkkäät jotakuta piruparkaa.
Minä kyllä viihdyn pitkässä nahkatakissani session ulkopuolellakin. Ja pukeudun mustaan. Sessiota varten ei tarvitse edes vaatteita vaihtaa. Se ei ole dominoivuuden korostamista, vaan sitä että tykkään mustasta ja nahasta. En niin paljoa, että kusisin hunajaa punttiin kun saa pitää rotsia, mutta siitä fiiliksestä. Ja on siinä sekin hyvä puoli, ettei Itäkeskuksen ruuhka-aikanakaan ole koskaan ahdasta.
Lainaus käyttäjältä: Herra_Jack - 03.12.2011, 14:03Lainaus käyttäjältä: Snadistisadisti - 03.12.2011, 12:48Lainaus käyttäjältä: Leccare - 02.12.2011, 18:16Minä luulin, että piparin kimppuun isketään silloin, kun toinen on naruissa eikä pääse tappelemaan vastaan :/Minä taas pidän siitä, kun vinkulelu on märkänä pelkästä katseesta. Kukin toimii itselleen sopivimmalla tavalla tietty...tai jopa äänestä näkemättä sinua. Mä olen aiheuttanut kovettumisen miehelle pelkällä äänelläni, siis ilman tuhmien puhumista, joten en ymmärrä miksei naisetkin vois kostua. On tainnut itsellenikin käydä joskus niin.
Lainaus käyttäjältä: Snadistisadisti - 03.12.2011, 12:48Lainaus käyttäjältä: Leccare - 02.12.2011, 18:16Minä luulin, että piparin kimppuun isketään silloin, kun toinen on naruissa eikä pääse tappelemaan vastaan :/Minä taas pidän siitä, kun vinkulelu on märkänä pelkästä katseesta. Kukin toimii itselleen sopivimmalla tavalla tietty...tai jopa äänestä näkemättä sinua.
Lainaus käyttäjältä: Leccare - 02.12.2011, 18:16Minä luulin, että piparin kimppuun isketään silloin, kun toinen on naruissa eikä pääse tappelemaan vastaan :/Minä taas pidän siitä, kun vinkulelu on märkänä pelkästä katseesta. Kukin toimii itselleen sopivimmalla tavalla tietty.
Minä luulin, että piparin kimppuun isketään silloin, kun toinen on naruissa eikä pääse tappelemaan vastaan :/