Kirjoittaja Aihe: Yksityisviestit  (Luettu 3802 kertaa)

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Yksityisviestit
« : 29.11.2011, 18:33 »
Ihme ongelma.
Minulla lukee bannerissa yksityisviestien kohdalla näin: Yksityisviestit [1] . Aivan kuin olisi yksi viesti lukematta.
Se tuli tämän illan aikana ja jäi siihen vaikka olen avannut kaikki viestini ja lukemattomia on nolla.
Miten saisin tuon numeron pois häiritsemästä?
Muilla samankaltaisia kummitusjuttuja?

Glori

  • Vieras
Vs: Yksityisviestit
« Vastaus #1 : 29.11.2011, 19:05 »
Eikö lähde vaikka päivität sivun? Minulle jäi joskus se ykkönen jos käytin selaimen back-painiketta, mutta poistui kun painoin Etusivu tai päivitin sivun ( F5 ).

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Yksityisviestit
« Vastaus #2 : 29.11.2011, 19:15 »
Kokeilin, ei toiminut.

Linnanneito

  • Vieras
Vs: Yksityisviestit
« Vastaus #3 : 29.11.2011, 19:58 »
Huomasin itselläni samanlaisen tapauksen. Se johtui siitä, että olin jo viesteissäni, kun samaan aikaan tuli uusi, jonka lukaisin alaspäin skrollaamalla. Silti siitä jäi merkintä, ennen kuin kävin "oikeasti" sen lukemassa, eli klikkaamassa auki listasta.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Yksityisviestit
« Vastaus #4 : 29.11.2011, 19:59 »
Kävin kaikki tämän päivän aikana saadut viestit läpi ja klikkasin ne oikeasti auki mutta ei auttanut.
Tilanne on kuitenkin nyt kunnossa ja selvisi näin:

Sain viestin joka näkyi meilissäni. Kun siirryin baarin sivuille lukemaan sen, yksityisviesteissä oli edelleen numero ykkönen vaikka kaiken järjen mukaan siinä olisi pitänyt olla jo nro 2.
Avasin viestin ja luin. Tämän jälkeen yksityisviestin perästä oli häipynyt nro 1 ja kaikki on nyt kuin ennenkin, eli ei mitään haamunumeroita.