Kirjoittaja Aihe: Epilogi  (Luettu 3279 kertaa)

Kolumnisti

  • Moderator
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 372
  • Galleria
Epilogi
« : 19.11.2017, 10:52 »
Epilogi

Nainen istuu työpöytänsä ääressä. Kauhtuneen t-paidan teksti on haalistunut. ”Skin T” näyttää enemmän ”Skin I”:ltä.

Kahvi on jäähtynyt, mutta ei se liian pahaa ole. Tietokone aukeaa, ja ruutuun lävähtää käyttöjärjestelmänäkymä. Selain auki, BDSM Baari löytyy kirjanmerkeistä.

Pari yksäriä on tullut yksäriboxiin. Nainen hymyilee hieman, ja vastaa kiittäen yksäreihin. Sitten hän lähettää tekstinsä kolumnin hoitajalle. Hymyilee leveämmin ja klikkaa auki Kolumnisti- osion.

Lisää kahvia, kevytmaitoa sekaan ja lukemaan.

Nainen valitsee omia tekstejään, lukee ne läpi. Pieni ujous ottaa vallan. Hän hätkähtää, miten paljon omaa seksuaalisuutta on tullut paljastettua.

”Olenkohan mä jollain tavalla hipparikin?”

Pieni virne kohoaa naisen kasvoille, hänen lukiessa omia vastauksiaan lukijoiden kommentteihin.

”Oon mäkin yksi herkkis...” hän ajattelee ja naurahtaa omille sanoilleen.

Naurahdus muuttuu nauruksi, kun nainen jatkaa omien tekstiensä kommentti osioidensa lukemista. Niin kovin tosissaan on tullut väännettyä kommentoijien kanssa. Ja se on hyvä, siinä on oppinut itsestään paljon. Ja muista.

Kahvi on jäähtynyt, nyt se on jo liian kylmää.

Nainen kirjautuu ulos BDSM Baarista. Nousee seisomaan ja venyttelee pitkään. Tietokone sulkeutuu ja auringon säteet maalaavat huoneeseen valoraitoja. On aika lähteä ulos.



Kiitoksia kaikille puolestani. On ollut erittäin avartavaa toimia Kolumnistina. Kiitos teille, jotka olette saaneet teksteistäni jotain oman seksuaalisuutenne tiimoilta. Kiitos kriitikoille, ilman teitä en olisi itse oppinut mitään. Kiitos teille, jotka olette arvailleet, millainen olen seksuaalisesti. Kiitos teille, jotka olette trollailleet. Kiitos teille, jotka olette osallistuneet keskusteluun asiallisesti.

Vilpittömästi, kiitos teille kaikille.

  Ms. M, over and out

Angelika

  • Vieras
Vs: Epilogi
« Vastaus #1 : 19.11.2017, 13:46 »
Kiitos itsellesi  :)

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Epilogi
« Vastaus #2 : 19.11.2017, 15:09 »

momoi36

  • Vieras
Vs: Epilogi
« Vastaus #3 : 19.11.2017, 19:00 »
Voih.  :love:

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Epilogi
« Vastaus #4 : 19.11.2017, 20:34 »

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Epilogi
« Vastaus #5 : 20.11.2017, 18:13 »
Kiitos Ms. M kolumneistasi. Niitä on ollut mukava lukea ja uusia ajatuksia/näkökulmia olen niistä eri asioihin myös saanut :)

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Epilogi
« Vastaus #6 : 20.11.2017, 20:43 »
Kiitos Ms. M kolumneistasi. Niitä on ollut mukava lukea ja uusia ajatuksia/näkökulmia olen niistä eri asioihin myös saanut :)

Samaa voin sanoa sinun teksteistäsi, Norma. Kiitos sinullekin. :)

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: Epilogi
« Vastaus #7 : 24.11.2017, 18:15 »
Kiitos. Kun aloittelin kinky elämään tutustumista, kirjoittamasi kolumnit antoivat paljon.  :love:

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Epilogi
« Vastaus #8 : 24.11.2017, 18:44 »
Kiitos. Kun aloittelin kinky elämään tutustumista, kirjoittamasi kolumnit antoivat paljon.  :love:

Hienoa kuulla. :)