Kirjoittaja Aihe: Pikkuisten maihinnousu  (Luettu 15810 kertaa)

Pikkusaurus

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 535
  • Sluttle
  • Galleria
Vs: Pikkuisten maihinnousu
« Vastaus #30 : 13.11.2017, 23:56 »
Summa summarum, pikkuisiakin on moneen junaan, ja varmaan on niitä huonosti käyttäytyviäkin. Ei kaikki pikkuiset kuitenkaan ole hirveän brättejä, kyllä me osataan käyttäytyä.

Pakko lisätä, että brat ei ole yhtäkuin "pöydillä hyppivä, iholle tuleva, luvatta tökkivä"-pikkuishirviö. Vaikka olisi brätti, niin voi silti osata käyttäytyä ylipäätänsä ihan siivosti ja olla tilannetajuinen ihminen :) Vaikka olenkin ihan kamala brätti, niin osoitan sen brättäilyni omalle Daddylleni, joka rakastaa minua kamalana brättinä. Tietenkin kavereille saattaa ajoittain esiintyä häivähdys ilkikurisuutta, mutta sekin vain jos koen sen olevan ok ja ehkä jopa hauskaa. Ei siis tarvitse olla ujo, kuuliainen ja kiltti pikkuinen käytöstapoja osatakseen.

Mutta joo, tuon halusin vain tulla lisäämään, muut ovat osanneet täällä jo kiteyttää munkin ajatuksia aika hyvin.

Raduni

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 324
  • isi tässä moi
  • Galleria
Vs: Pikkuisten maihinnousu
« Vastaus #31 : 14.11.2017, 00:31 »
En vain keksi mitään ärsyttävämpää, kuin omien rajojen ja käyttäytymisen täydellisen ylilyönnin jossain yleisessä tilanteessa, kuten miitissä. Tökitään, tullaan iholle, hypitään pöydille jne. En vain yksinkertaisesti pidä siitä.

Kivahan se varmasti on heitellä epämääräisiä syytöksiä miten "pikkuiset" hyppii pöydillä ja tökkii suunnilleen jokaisen tiellensä osuvan silmät puhki. Eikös se miittikoodisto muutenkin kiellä puhumasta niistä tapahtumista ulkopuolisille, joten tällä varjolla syytösten esittäjä varmaan kieltäytyy myös kertomasta että kuka ja missä näin on tehnyt ettei vahingossakaan saada kuulla toista puolta tarinasta. Tuo toiminta kuulostaa minusta ihan helvetin oudolta enkä välttämättä ymmärrä onko sillä kamalasti tekemistä pikkuisuuden kanssa.

mimmu_

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 573
  • tyttö.
  • Galleria
Vs: Pikkuisten maihinnousu
« Vastaus #32 : 14.11.2017, 07:44 »
En vain keksi mitään ärsyttävämpää, kuin omien rajojen ja käyttäytymisen täydellisen ylilyönnin jossain yleisessä tilanteessa, kuten miitissä. Tökitään, tullaan iholle, hypitään pöydille jne. En vain yksinkertaisesti pidä siitä.

Kivahan se varmasti on heitellä epämääräisiä syytöksiä miten "pikkuiset" hyppii pöydillä ja tökkii suunnilleen jokaisen tiellensä osuvan silmät puhki. Eikös se miittikoodisto muutenkin kiellä puhumasta niistä tapahtumista ulkopuolisille, joten tällä varjolla syytösten esittäjä varmaan kieltäytyy myös kertomasta että kuka ja missä näin on tehnyt ettei vahingossakaan saada kuulla toista puolta tarinasta. Tuo toiminta kuulostaa minusta ihan helvetin oudolta enkä välttämättä ymmärrä onko sillä kamalasti tekemistä pikkuisuuden kanssa.

En mä sitä kirjoittanut syyttääkseni jotain. Kirjoitin asian mitä olen itse nähnyt ja kokenut. Sekä minkälainen fiilis mulla on siitä tullut.
Miiteissä ei ole mitään "koodistoa". On näitä asioita puitu miittien jälkeen täällä foorumillakin.

Von

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 718
  • TrueMaster 1%
  • Galleria
Vs: Pikkuisten maihinnousu
« Vastaus #33 : 14.11.2017, 10:42 »
Uskon näillä puheilla, että joku pikkuiseksi itsensä mieltävä on joskus käyttäytynyt huonosti miitissä. Mutta jos yksi ihminen, pikkuinen, nainen, merkonomi, palkanlaskija, lumilautailija, kissanomistaja ja punapää käyttäytyy huonosti, se ei välttämättä tarkoita että kaikki ryhmät joihin hän kuuluu ovat taipuvaisia samanlaiseen käytökseen.



Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Pikkuisten maihinnousu
« Vastaus #34 : 14.11.2017, 11:54 »
Uskon näillä puheilla, että joku pikkuiseksi itsensä mieltävä on joskus käyttäytynyt huonosti miitissä. Mutta jos yksi ihminen, pikkuinen, nainen, merkonomi, palkanlaskija, lumilautailija, kissanomistaja ja punapää käyttäytyy huonosti, se ei välttämättä tarkoita että kaikki ryhmät joihin hän kuuluu ovat taipuvaisia samanlaiseen käytökseen.

Ei tietenkään tarkoita, mutta jos hän tietyn ryhmän perusteella oikeuttaa huonoa käytöstään, se vaikuttaa käsitykseen kyseisestä ryhmästä.

Omalla kohdallani käsitys on muodostunut noin viidestä pikkuisesta, joiden käytös on ollut kyseenalaista. Se olikin sitten yllätys kun tuli ensimmäinen "pikkuinen 2.0" vastaan joka käyttäytyi hyvin. Ja ei, kyse ei ole mistään D/s akselista, koska en siellä edes toimi.

Raduni

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 324
  • isi tässä moi
  • Galleria
Vs: Pikkuisten maihinnousu
« Vastaus #35 : 14.11.2017, 13:42 »
No, kai sen sitten voi mieltää jonkin asteiseksi ongelmaksi jos nämä pikkuisiksi kutsutut henkilöt käyttäytyvät huonosti ja sillä sitten lokaavat tuon pikkuinen-termin. Sanana se on minullekin henkilökohtaisesti tärkeä, vaikka minulle se Pikkuisuus 1.0 liittyykin enemmän seksuaaliseen ageplayhin. Vähän vain ihmetytti, koska minusta kaikissa näkemissäni tapaamisissa ihan kaikki, pikkuisetkin, ovat käyttäytyneet mallikelpoisesti. (No ok, joskus minulla itselläni on ollut niissä vähän huonosti käyttäytyvä ex-seuralainen, mutta siksi se onkin ex-).

Jotenkin minusta vaan tuntuu, ettei tämä koko pihvi voinut olla tässä. Jokaisen olisi pitänyt oppia, että termejä ei voi omistaa, etenkään kinkyskenessä. Esimerkiksi itselläni piinkovana fetisistinä meinasi alkuun pää räjähtää lukiessani päivittäin foorumilta miten porukka kertoi omistavansa 50 fetissiä, joita tuli taas tänään kolme lisää ja kaksi meni pois, mutta siihenkin turtui äkkiä. Ei-seksuaalisen pikkuisuuden korostaminen seksuaalisuuden ympärille rakennetussa yhteisössä on minustakin outoa, mutta loppujen lopuksi kinkyjä ei yhdistä mikään muu kuin se että he kutsuvat itseään kinkyiksi, ei sinänsä edes seksuaalisuus. Enemmän tässä nyt vaan puetaan sanoiksi se vallitseva ilmapiiri, jossa pikkuisuus joko sanana tai ilmiönä hiertää eikä sille oikein löydetä järkisyitä että miksi. Oikeastaanhan se myönnetään kolumnissakin suoraan. Huono käytös varmasti ärsyttää, mutta esimerkiksi tökkiminen ja pöydillä hyppiminen viittaa minusta mielenterveyden ongelmiin eikä pikkuisuuteen.

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Vs: Pikkuisten maihinnousu
« Vastaus #36 : 14.11.2017, 16:58 »
Huonosta käytöksestä tässä ketjussa maininneet henkilöt sijaitsevat hyvin eri puolilla suomea, joten en usko että ongelmat on aiheuttanut vain yksi pikkuinen, vaan ilmiö on laajempi. Ellei jossain sitten ole ahkerasti matkusteleva pikkuinen, joka käy kylvämässä kauhua joka maakunnan miiteissä ja bileissä :D.
Mainittakoon nyt kuitenkin että suurin osa meikäläisen tapaamista pikkuisista, niinkun muistakin kinkyistä, käyttäytyy hyvin. Ja huonosti käyttäytyviä yksilöitä on tullut nähtyä kaikista muistakin suuntauksista.

DareDoll

  • Vieras
Vs: Pikkuisten maihinnousu
« Vastaus #37 : 14.11.2017, 19:33 »
Heh, aika helposti laskee 1+2 jos haluaa tietää kenestä tai keistä tässä ketjussa puhutaan, mut joo not My problem  8) Eihän nämä taas muuta ku pienen/pienten (sisäänpäinkääntyneet) piirin kiistoja, joihin ei itselläni ole (enää) mitään kiinnostusta sekaantua.
Peace and love,
DD

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Pikkuisten maihinnousu
« Vastaus #38 : 14.11.2017, 19:55 »
^
Piti sit kuitenkin mainita, että helppo arvata?

Perseilyä on harrastanut miiteissä varmasti tyyppejä ihan kaikista suuntauksista.

Minä en henk.koht ymmärrä pikkuisuutta, mutta kohtaamani pikkuiset ovat olleet kovin kivoja ihmisiä. En vain oikein osaa olla heidän kanssaan. Tuntuu, ettei ole oikein puhuttavaa.

Minun maailmassani nainen saa olla haavoittuvainen ja kainaloa kaipaava, ilman että mieltää itseään pikkuiseksi. Sanana "pikkuinen" on minulle hellyttelynimi. Sitä käyttää eräs rakas Domme kanssani, muilta sitä tuskin edes siedän.

Niin täällä kuin fetissä pikkuisuus tuntuu olevan nyt pinnalla. Ehkä vuoden päästä on jonkin toisen suuntauksen vuoro. 

DareDoll

  • Vieras
Vs: Pikkuisten maihinnousu
« Vastaus #39 : 14.11.2017, 20:01 »
^^ no eikö olis saanut mainita?

Ja kyllä, joka suuntauksesta tai mistälie lokeroista riippumatta ihmisiä perseilee välissä miiteissä ja bileissä, kai se on elämää sekin  ;)

Pieni piiri pyörii...

isabella

Vs: Pikkuisten maihinnousu
« Vastaus #40 : 14.11.2017, 21:11 »
Vuosien varrella olen todistanut jos jonkinlaista huonoa käytöstä erilaisissa pervohäppeningeissä. Vastaan on tullut riehuva ja tuoleja heittelevä domme, lasituoppeja ihmisten jalkohin paiskova master, naisten päälle käynyt master ja kahden pervonaisen välinen kissatappelu noin muutamia mainitakseni. Kaikissa on toki alkoholilla ollut osuutta asiaan. Ei silti ole tullut mieleen että alkaisin pitää esim. kaikkia mastereita väkivaltaisina ja itsehillintään kykenemättöminä. Vaikka joku pikkuinen kuinka perustelisi huonoa käytöstä pikkuisuudellaan, kyseessä on kuitenkin vain pöljä ihminen, joka ei osaa käyttäytyä, lokeroista viis. Itse pyrin arvioimaan ihmisiä yksilöinä sen perusteella miten he käyttäytyvät, en minkään ihmisryhmän (kuten naiset, punatukkaiset, kumifettarit, pikkuiset) edustajina.

Kiitokset joka tapauksessa pikkusiskolle viihdyttävästä  kolumnista.

pikkusisko

Vs: Pikkuisten maihinnousu
« Vastaus #41 : 14.11.2017, 21:47 »
Sanana se on minullekin henkilökohtaisesti tärkeä, vaikka minulle se Pikkuisuus 1.0 liittyykin enemmän seksuaaliseen ageplayhin.

Niin siis tässä on tosiaan vielä sellainen yllätyskyykky, että mulla on itselläni hyvinkin voimakkaita ageplay-fantasioita myös. Jäi tuomatta esiin siitä yksinkertaisesta syystä, ettei sillä taas minulle ole mitään tekemistä pikkuisuuteni kanssa. Näissä on näköjään hämmästyttävän monta monessa, jonkun tarttis piirtää joku näppärä limittäislomittainen käsitekaavio niin pysyttäis edes jotenkin kartalla toisistamme :))

UW

  • Vieras
Vs: Pikkuisten maihinnousu
« Vastaus #42 : 14.11.2017, 22:14 »
Olin jo aikaisessa mainita ”yksittäistapaus”, mutta Sirkan mainitsema 5 henkilöä muutti mieleni. Onhan se varsin urpåa jos skeneä lähestyvä ottaa perseilevän brät-pikkuisen roolimallin ja ajattelee, että kovasti ok käyttäytyä huonosti kaikkialla  :D
Ymmärrän siis ihmisten ärtymyksen, toisaalta kärpäsestä saattanut tulla myös härkänen. On ihmisiä joilla hankalaa luonnetta (oikeasti). Ei tee syyntakeettomaksi perseilyyn, mutta jos otettu opiksi ja aikaa kulunut, niin menneistä ei toisaalta tarvitse ikuisesti rummuttaa  ;)

lemmikki

Vs: Pikkuisten maihinnousu
« Vastaus #43 : 15.11.2017, 13:09 »
Mä tulin vasta reilu vuosi sitten baariin ja ennenkuin oikeastaan ehdin foorumiin tutustua kipaisin jo ensimmäiseen miittiinkin.

Siellä vastassa oli lauma pikkuisia. Konsepti oli allekirjoittaneelle vieras ja näillä leveysasteilla pikkuistiheys huomattavan korkea. Etenkin alkuun me ei-pikkuiset naiset kuuluimme kovasti vähemmistöön.

Olin aika ihmeissäni. Naiset tai tytöt, joilla toisaalta oli samoja taipumuksia kuin minulla, pukeutuivat niinkuin alle kouluikäiset lapseni pukeutuisivat. Puhuivat yksisarvisista, söivät tikkareita ja kantoivat mukanaan pokemoneja ja värityskirjoja. Kikattelivat ja kiljuivat ja joskus vähän villiintyivätkin.

Jostain ihmesyystä minunkin on välillä oletettu olevan pikkuinen. No, en ole, eikä minusta sellaista tule.

Mutta nämä pikkuiset... Lähemmän tutustumisen jälkeen suurin osa on paljastunut hyvinkin tutustumisen arvoisiksi. Toki etenkin isommissa kokoontumisissa pikkuisuus ilmenee helposti roolina, jota vedetään. Ilkikurisuutta ja söpöilyä. Monen kohdalla on helppo tunnistaa selkeä tarve tälle. Rooli tuo rohkeutta olla mukana ja avata suunsa. Se on tapa osoittaa heikkoutensa ja hakea turvaa ja samalla brättäilyn kautta voi näyttää, että on muutakin kuin heikko ja avuton. Haluaa ja kaipaa kuria.

"Pidä minut kurissa, leiki minulla, mutta älä riko minua. Naura minulle ja minun kanssani, mutta älä loukkaa. Jos minulla menee yli - laita minut ruotuun. Kun minulla on paha olla, ota minut syliin. En aina jaksa olla iso, koska saan sitä tehdä riittämiin. Anna minun heittäytyä ja antaa toisen kantaa vastuu välillä. Osoita minulle, että olet luottamuksesi arvoinen." Tämä on se viesti, jonka olen pikkuisten käytöksestä lukenut rivien välistä. En tiedä kuinka pieleen se voi mennä. Mutta tietty leikkisyys ja huumori ja muistutus toisen pienuudesta ja särkyvyydestä näiden vaarallistenkin leikkien äärellä on varmaan monille tarpeen.

En oikeastaan juuri jaksa ärsyyntyä pikkuisista. Minusta ne ovat ihan hellyyttäviä ja hassuja. Osa söpöjä, osa aika riiviöitä, mutta jokainen on lopulta rakentanut oman pikkuisuutensa niistä palikoista, mitä kaipaa. Toteuttavat itseään.

Etenkin kahden kesken nämä pikkuiset ovat ihan niinkuin muutkin naiset. Olen tutustunut moneen fiksuun, keskustelutaitoiseen ja mukavaan pikkuiseen. Monilla on lapsia, kovat paineet töiden tai opiskelujen tai yleensä siviilielämän kanssa. Jos viitsii katsoa yksisarvispaitojen ja kissapipojen ja värityskirjoja pitelevien käsien taakse, voi yllättyä.

Toki on helppoa nähdä, miksi toiset ärsyyntyvät. Roolin kuin roolin vetäminen voi tuntua rasittavalta. Ei ole välttämättä kiva kuunnella, kuk aikuinen ihminen puhuu lässyttäen kuin vauva - mutta mitäpä jos tämä ihminen ei ilman sitä uskaltaisi avata suutaan ollenkaan?

Ketään meistä ei varmaan voi täysin ymmärtää. Toisille kinkyys on paljon ryppyotsaisempaa kuin toisille. Ihmisten huumorintajut eivät aina kohtaa.

Kannustaisin silti joskus tutustumaan koko pakettiin. Pikkuisten kanssa voi heittäytyä hetkeksi leikkiin tai vain avata keskustelun sen sijaan, että valitsee mulkoilla heitä äristen pöydännurkasta.

On paljon, mitä en tule koskaan ymmärtämään. Mutta pikkuisetkin ovat paljon enemmän kuin pikkuisroolinsa. Se on vain osa heitä.

Täällä, jos missä, pitäisi olla tilaa meille kaikille. Isommille ja pienemmille. Jos on ahdasta, otan mielelläni yhden pikkuisen hetkeksi syliin :love:


Hipsustiina

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 41
  • Pikkuinen prinsessa etsimässä itseään. 👑💕
  • Galleria
Vs: Pikkuisten maihinnousu
« Vastaus #44 : 15.11.2017, 15:42 »
.

"Pidä minut kurissa, leiki minulla, mutta älä riko minua. Naura minulle ja minun kanssani, mutta älä loukkaa. Jos minulla menee yli - laita minut ruotuun. Kun minulla on paha olla, ota minut syliin. En aina jaksa olla iso, koska saan sitä tehdä riittämiin. Anna minun heittäytyä ja antaa toisen kantaa vastuu välillä. Osoita minulle, että olet luottamuksesi arvoinen." Tämä on se viesti, jonka olen pikkuisten käytöksestä lukenut rivien välistä. En tiedä kuinka pieleen se voi mennä. Mutta tietty leikkisyys ja huumori ja muistutus toisen pienuudesta ja särkyvyydestä näiden vaarallistenkin leikkien äärellä on varmaan monille tarpeen.

Täällä, jos missä, pitäisi olla tilaa meille kaikille. Isommille ja pienemmille. Jos on ahdasta, otan mielelläni yhden pikkuisen hetkeksi syliin :love:


Ihanasti kirjoitettu Lemmikki! Kuvasit hyvin sitä mitä ainakin mä pikkuisuudessani haluan ja tarvitsen. Toisaalta mä oon aika uus näissä piireissä enkä oo vielä ihan varma mikä tai kuka oon mutta se millaista olen itsestäni tähän mennessä löytänyt on jonkinlainen sekoitus 1,0 ja 2,0 pikkuisuudesta ja lisänä ihan ageplaytä ja perinteisempää sessiosubia. Pikkuisuus on mulla osa ihan mun aikuisarkiminää, mutta myös sellainen pakopaikka tai littlespace, tai miksi ikinä haluaakaan kutsua, jolloin nimenomaan voin antaa ohjat ja vastuun kaikesta jollekin toiselle ja keskittyä itse niihin disneyleffoihin, värityskirjpihin ja muuhun söpöilyyn arjen aikuishuolten sijaan. Mulle pikkuisuuteen liittyy myös seksuaalinen puoli ja mulle on tosi tärkeetä se turvallisuuden tunne (joka toki pitäis olla myös kaikilla ei-pikkuisilla)  ja hoiva ja herkkyys että vaikka välillä rankkuna brättäilystä (tai muutenkin vaan koska tykkään) tulee piiskaa ja kovastikin, niin sitten jälkeenpäin pidetään hyvänä ja kerrotaan kuinka hyvä ja reipas tyttö oon. Enkä mä aina oo britti, suurimman osan ajasta oon ihan kiltti ja söpö pieni tyttönen joka osaa käyttäytyä hyvin ja saattaa jopa yllättää tiskaamalla tiskit ja pyyhkimällä pöydät tai tekemällä aamupalaa ja tuomalla sen sänkyyn jne. Tällä pienellä on kova halu miellyttää ja olla niin hyvä tyttö, että dom voi olla vain ylpeä joten tuntuu itelle kovin vieraalta ajatukselta tuollainen julkinen huonokäytöksisyys ja toisten häiritseminen. Ikävä että on tuollaisia jotka riehuvat ja häsläävät ja aiheuttavat pahennusta koko skeneä kohtaan. Tällaiset uudet ei sitten välttämättä uskalla tulla mukaan ollenkaan kun pelkää että asenteet on jo etukäteen negatiivisia.