Kirjoittaja Aihe: Kielletty penis  (Luettu 4847 kertaa)

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: Kielletty penis
« Vastaus #15 : 05.12.2017, 11:15 »
Olen itsekin tätä dommen roolista sekä muutoinkin pohtinut. Eipä se niin paljoa häiritse vaikka oma värkki tai muidenkin olisivat esillä, mutta toisaalta taas en välttättä halua sitä pizzaa mutustaa samalla kun toisen äijän kiimatippainen värkki on puolen metrin päässä. Vägän tönäsee niin extra mausteita lentäis ja jäis syömättä sitten  ::)

Eli toisin sanoen, itselläni kiinni enemmän siitä, kuten varmaan monella muullakin, että missä kannattaa olla häveliäämpi ja missä voi olla vapaammin.
Toisaalta vaikka molempiin päin kallistun, niin mieluummin pimperoa katon kuin pippeliä, mut se onkin taas se oma maku millä on vähän turha ratsastaa jos alastomuus on sallittu. Kyllä ainakin ite miehenä vähän nokkiinni ottaisin jos joku tulis kettuilemaan siitä että värkki on esillä, vaikka samaan aikaan vieressä olis naku nainen. Tulisi vähän sellanen kaksinaismoralismin haju nenään.

DareDoll

  • Vieras
Vs: Kielletty penis
« Vastaus #16 : 06.12.2017, 22:15 »
On tullut paneskeltua bileissä, joissa homma on ollu sallittua ja pimpero on ollut esillä muissakin meiningissä bilehärdelleissä. Peeniksiä on tietysti varsinkin darkkareissa ollut esillä, ja mielelläni niitä itse katselen, vaikka läheltäkin, jos ovat toimintavalmiusasennossaan  O:-)
Sitten se, että velttoja kulleja heilahtelis ympärilläni syömis- ja keskustelutilanteissa, en oikein pidä houkuttelevana  ;D ei siis millään pahalla peenishenkilöille, mutta minulla tulee vähän koominen olo jos näen löysät vehkeet heilumassa puolelta toiselle, enkä mielelläni ohimennen sellaisiin halua tahattomasti törmäillä   ::)