Kirjoittaja Aihe: Spanking as a Service  (Luettu 5228 kertaa)

D79Mies

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 721
  • Haista vittu ei ole turvasana.
  • Galleria
Vs: Spanking as a Service
« Vastaus #15 : 05.06.2018, 00:02 »
Siksi koen välillä hyvin outona sekä mielenkiintoisena (vaikka olenkin siihen toki jo vuosien varrella tottunut) miten erilainen suhtautumistapa monilla muilla dominoivilla henkilöillä on. En tarkoita tällä vain pahamaineisia True Mastereita, vaan myös ihan ”tavallisia” asian harjoittajia, jotka ottavat subinsa turvallisesti ja hyvin huomioon. [...]
Suhtautumistapa... Niin kai. Itse olen taas miettinyt jo pidempään aikaan, että mikä siinä tökkii niin pahasti, jos minua painostetaan antamaan piiskaa.

Luultavasti kyse on vain siitä, että vähäsadistinen valtafettari (eli minä) saa kiksejä ihan eri asioista. Se, että minun pitäisi piiskata jotakuta tarkoittaa palvelemista. Tuollainen kääntää oman suhteeni dynamiikan ihan vinksinvonksin.

Toki voin hieroa toista saunassa täysin vapaaehtoisesti, mutta kaikenlainen vaatiminen aiheuttaa lähinnä päinvastaisia reaktioita. Voisin kuvitella piiskavani toista palkinnoksi hyvästä käytöksestä, mutta sitä pitäisi pyytää hyvin kohteliaasti.

Mikä tulee fyysisiin rangaistuksiin, niin niissä pyrin menemään subin mukavuusalueen yli, jotta prosessin pointti menisi perille.

Meistä on moneen junaan ja se, mikä kiihottaa yhtä voi olla seksuaalisesti lannistava minulle. Kyse ei ole edes mistään periaatteista.  :)

bin_hki

  • Vieras
Vs: Spanking as a Service
« Vastaus #16 : 07.06.2018, 19:32 »
Hyvä aloitus ja näkökulmia: Domit ovat erilaisia, niinkuin subitkin - Ja sitten pitäisi löytää se itselle sopiva... ::)

Pystyn samaistumaan aloittajaan siinä mielessä, että mulle seksi ja seksuaalisuus on asian ydin ja kaikki muu sitten siihen maustetta. Lähtökohtaisesti itse tykkään intohimosta ja vinoseksistä. Mitä enemmän kokee, sitä villimpää menoa myös kaipaa. Dominoivana taidan nauttia eniten kontrollista ja siitä, että subi toteuttaa minun mielihalujani. Subi pitää ottaa kokonaisvaltaisesti huomioon: Esimerkkinä miten rangaista masokistia, jolle kipu on palkinto? On niin ilahduttavaa nähdä piiskalutka, joka tahallaan töpeksii, mutta ei saakaan piiskaa rangaistukseksi. Voi sitä kiemurtelun määrää...  >:D