Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: submit - 17.02.2018, 09:34Oon tulossa ihan keskenäni, joten kaipailisin etkoiluseuraa lajitovereista. Joku baari rautatieaseman lähellä?Vltava klo 19?
Oon tulossa ihan keskenäni, joten kaipailisin etkoiluseuraa lajitovereista. Joku baari rautatieaseman lähellä?
Lainaus käyttäjältä: submit - 20.02.2018, 20:01Lainaus käyttäjältä: submit - 17.02.2018, 09:34Oon tulossa ihan keskenäni, joten kaipailisin etkoiluseuraa lajitovereista. Joku baari rautatieaseman lähellä?Vltava klo 19?Mukana, jos päätän jaksaa bileisiin. Iso ehkä.
Jouni: Jos hintaeroa käyttäjään, saako liparista myös ehkä 5€ takas?
Lainaus käyttäjältä: Patajätkä - 20.02.2018, 19:16Ai kävi nyt näin.No ei tarvii kiirehtiä vaan voi ottaa himassa rennosti jekkubaileyksen ja kattoo uutisvuodon uusintoja ☺Emmää usko että sinne ihan niin pitkää jonoa tulee ovelle, että kotiin tarttis jäähä.
Ai kävi nyt näin.No ei tarvii kiirehtiä vaan voi ottaa himassa rennosti jekkubaileyksen ja kattoo uutisvuodon uusintoja ☺
Hei, Liput jäi saamatta?? Miten kannattaa ongelmaa lähestyä?
Kertoisiko joku ystävällinen paikan katuosoitteen?
Lainaus käyttäjältä: bikantti - 22.02.2018, 15:23Kertoisiko joku ystävällinen paikan katuosoitteen?Virallinen katuosoite:Tallberginkatu 100180 Helsinki Käytännössä kuitenkin suunnilleen Tammasaarenkatu 7 vastapäätä oleva parkkipaikka voi olla autolla lähestymisen kannalta kätevämpi.