Kirjoittaja Aihe: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?  (Luettu 21994 kertaa)

vila

  • Vieras
Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« : 18.01.2018, 08:00 »
Tarkoitan avoimilla kinkybileillä esim. SMFR:n bileitä, joihin voi kävellä suunnilleen kuka tahansa sisään. Eli paikalla on siis vaniljaoletettuja, jotka muodostavat käsityksiään BDSM-skenestä bileiden perusteella. Samoin kuin henkilökunta ei välttämättä ole tottunut ihan kaikkeen.

En nyt tarkoita sitä, että "mikä kinkki on väärin ja kauheaa" vaan:

Minkälaiset jutut sinun mielestäsi pitäisi jättää kokonaan kotiin?
Mitä juttuja pitäisi tehdä selkeästi omalla alueellaan?

armadillo

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Vehkeilyyn taipuvainen sieluseksuaali.
  • Galleria
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #1 : 18.01.2018, 08:25 »
Neulat! Neulat!!!

fen84

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 503
  • Galleria
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #2 : 18.01.2018, 09:04 »
Sotkujutut sais mun puolesta pysyä kotona. Neulat yms vastaavat selkeesti rajatulla rauhallisella alueella. Ihan kokonaan alastomuuden skippasin kans, mua ei huvita koskea tuoliin missä joku just istu pylly paljaana.

Kelpie

  • Vieras
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #3 : 18.01.2018, 09:21 »
Perwot ;D

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #4 : 18.01.2018, 09:30 »
Hmm en tiedä jättäisinkö mitään bileistä pois. Monelle kinkylle, kun bileet ovat esimerkiksi perhe-elämän takia ainut mahdollisuus toteuttaa itseään. Jos jokin pitäisi poistaa, niin veitsijutut, tosin en ole veitsiä tainnut bileissä edes juurikaan nähdä.

Tietyt aktiviteetit rajaisin kyllä omalle alueelleen ja darkkariin. Veitsi- ja neulajutut omalla alueellaan. Sotkujutut, paneminen ja muut intiimmät asiat sitten darkkarin alueella. :)

Macy

  • Vieras
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #5 : 18.01.2018, 09:57 »
Alkoholi, liikaa nautittuna.
Luo turhia ikäviä tilanteita ja vaaran paikkoja.

Blondie77

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 889
  • Horotin - löytyy leluosastolta
  • Galleria
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #6 : 18.01.2018, 10:09 »
Mä olen niin ”utelias” ettei ole kertaakaan tullut yhdessäkään bileissä tunnetta että toi ei tänne kuulu  ;D. Musta on ollut enemmänkin kiinnostavaa nähdä erilaisia sessioita, koska monesti niistä saattaa jopa oppia ymmärtämään sellaisiakin fetissejä/kinkyyttä jota ei muuten ymmärtäisi ja saattaisi pitää outona.. mun mielestä erilaiset jutut on rikkautta skenessä. Olisihan se ehkä vähän tylsää jos kaikki vaan piiskaisi/sitoisi bileissä (lue: tätä näkyy eniten bileissä).

Ehkä jos joku pitäisi nimetä niin paskalla leikkiminen voisi olla se hardlimit itselle.. ja sekin vaan hajun takia  ;D.. vaikka kaikkihan kakkaa ruusuntuoksuista kakkaa  ;D ja toisaalta urbaanilegenda on, että tytöthän ei kakkaa ollenkaan  ;D

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2786
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #7 : 18.01.2018, 11:52 »
Känniääliöt, eritteet sun muut ok kuhan ovat omilla alueillaan. Känniääliöt hoipuu ja sekoilee kaikkialla, mikä on ongelma.

Kelpie

  • Vieras
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #8 : 18.01.2018, 12:00 »
Toimet, jotka vaativat enemmän hygieniaa, ennen tai jälkeen leikin, kuin mihin on totuttu ravintolaympäristössä.

Eli ihon rikkomiset, eritteet, banaanit.

piNaNas

  • Vieras
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #9 : 18.01.2018, 12:11 »
Leikit pitäs aina harkita biletilaa ja paikallaolijoita kunnioittaen.
Kinkybileet sinänsä antaa mahdollisuuksia kaikenmoiseen kivaan, mutta puitteet saattaa tietenkin rajoittaa tekemisen mahdollisuuksia.
Erite- ja verileikit vaatii tarkkuutta puhtauden suhteen ja tää voi joissain paikoissa olla hankalaa.

Joskus oon toivonut että esimerkiksi biletilassa olisi mahdollisuus sijoittua niin, että ei ole pakko katsoa esim. muiden piiskaus-sessioita. Usein tämä onkin järjestynyt.

Lisäksi mun mielestä leikkiminen olisi hyvä aina sopeuttaa käytettävissä olevan tilan mukaan. Mua kiukuttaa jos ihmiset on töykeitä eikä ota huomioon sellaisia asioita kuin että esim floggerointi vaatii tilaa ja välillä sitä ei yksinkertaisesti ole mahdollista järjestää.

Jotkut enemmän edget-jutut on sellaisia joiden kohdalla oon itse miettinyt, että ehkä parempi jättää bileissä toteuttamatta. Tälläsiä on ollu esim erityis-rankat köysiroikotukset tai muut sidonnat etenkin jos niihin yhdistetään raskasta impact-playta. Syyt miksi on jäänyt tekemättä on olleet, että biletila on helposti aika hälyinen ja se tuo lisää stressitekijöitä. Lisäksi ihan vaan se, että vaikka joku henkilö tiloissa ois ok välineillä hakkaaminen kanssa, niin tosi väkivaltaisen näköisen session katsominen voi olla triggeröivää. (Tunnen esim perhe-väkivalta-taustan omaavia tyyppejä)

Jaa sit ihan vaan siitä syystä että jotkut mun tekemät köysijutut ei ole turvallisia as in jos et oikeasti tiedä mitä teet.
EDIT/ jaa as in ne ei oikeasti ole turvallisia sanan varsinaisessa merkityksessä!
En halua että joku inspiroitunu liikaa esim mun kaulaköysistä, ei ymmärrä riskejä ja aiheuttaa leikkikaverilleen vahinkoa.
Holhoavaa ehkä, mut yleensä näille leikeille on viehättävämpiä ja vähemmän riskialttiita paikkoja kun ne bileet.

EDIT/
Lisäksi jättäisin myös tulisoihdut ja moottorisahan ym suosiolla kotiin :"D
« Viimeksi muokattu: 18.01.2018, 12:28 kirjoittanut NaNaQ »

mustapukki

Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #10 : 18.01.2018, 12:15 »
Mielestäni se on se känninen juntti. En tosin oo nähny kun pari kertaa kun 30-50 vuotias miesoletettu ehdottelee ja lääppii ympäriinsä. Toinen näistä tietysti kohdistaa hommaa muhun ja työntää kaljua päätä syliin päissään ja tekee omaehtoisia ehdotuksia ympäriinsä :) Sit sitä ei voinu vetää edes turpaan kun se oli niin päissään (Edes siinä häpeäpuussa)..

Mut nääkin humalaiset miesoletetut oli pukeutunu sillee ja käyttäyty sillee et ne ei todennäköisesti ollu "pervoja" tai tyyppejä jotka olis vartavasten tullu bdsm tms bileisiin vaan tyyppejä jotka on eksyny sinne muuten vaa.

Henkilökohtaisesti olisin iloinen jos ihmiset oksentelis ja konttais.

chaos_spiral

Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #11 : 18.01.2018, 12:21 »
Bileissä oleville vaniljoille annan piupaut, mitäs ovat tulleet sinne kauhistumaan. En minä ole kinkereissä itse nähnyt mitään sellaista mistä pahastuisin, mutta tietysti sitä aina toivoo että ihmisillä itsellään olisi järkeä miettiä mitä siellä toteuttaa ja missä.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #12 : 18.01.2018, 12:28 »
Esim. Bizarren käyttämä metodi on ollut hyvä että bileisiin pääsee vaan jos on jonkun kinky-yhdistyksen jäsen tai jäsenen avec, josta jäsen on vastuussa. Näin vähennetään ulkopuolisia törttöilijöitä. Vanhemmiten olen myös alkanut lämpenemään pukukoodia kohtaan - alasti kun on liian helppo huonokäytöksisen kännisen turistin tulla paikalle. Alkoholittomat ja muutenkin päihteettömät bileet varmasti siivoaisivat huomattavasti huonoa käytöstä, mutta tämä idea on liian radikaali toteutettavaksi koska keskiverto suomalainenhan ei selvin päin sessioi, varsinkaan toisten nähden.

Veri- ja eriteleikit omille alueilleen. Se helpottaa siivoojienkin työtä ja estetään ettei niitä näe semmoiset henkilöt joille tulee huono olo niiden katselusta. Verileikeistäkin joltain ulkopuoliselta katselijalta voi taju mennä.

armadillo

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Vehkeilyyn taipuvainen sieluseksuaali.
  • Galleria
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #13 : 18.01.2018, 12:43 »
Mä käsitin että tässä oli nyt nimenomaan kyse avoimista bileistä missä oletusarvoisesti on vaniljoiksi kinkyjen nimittelemiä ihmisiä paikalla.

Ai että miksi pitäis kiinnostaa?

No esim siksi, että sitä kautta voidaan lievittää kyseiseen harrasteeseen kohdistuvia epäluuloja ja ennakkokäsityksiä, sekä parhaassa tapauksessa saada uusia ihmisiä kiinnostumaan aiheesta (tai tunnistamaan se puoli itsessään), ja sitä kautta ehkä jopa houkutella skeneen lisää uusia uhreja potentiaalisia kumppaneita armadillolle meille vakiintuneille skeneläisille.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #14 : 18.01.2018, 13:35 »
Jos kiellettäisiin varmuuden vuoksi kaikki, mistä joku ei ehkä tykkää, voi triggeröityä, saada huonoja ajatuksia, kokea huonovointisuutta, tulla kateelliseksi tai mikä voi jossakin olosuhteessa tai ihmisryhmässä aiheuttaa negatiivisia ajatuksia ”sceneä” kohtaan.

Kinkybileiden idea on luoda kinky-ystävällinen ympäristö ja mahdollisuus toteuttaa itseään. Jokainen, jolle sessiointi tms. on liian hapokasta, voi mennä vaikka Penan Pubiin, jossa ympäristö ei aiheuta ahdistusta. Sotkujutut on kyllä fiksua pitää omalla alueellaan, aiemmin ketjussa mainituista syistä.