Kirjoittaja Aihe: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?  (Luettu 21778 kertaa)

Oranssilyhty

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 614
  • Galleria
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #75 : 23.01.2018, 19:44 »
Tekisi mieli olla samaa mieltä monien ylläolevien kanssa siitä, ettei alkoholi sovi pileisiin. Mutta kun asiaa yhtään miettii, juuri se alkoholin myynti pitkälti rahoittaa nämä avoimet pileet.

Mielestäni baaripileet on hyvä diili: Valmis, hyvä ja halpa pilepaikka, hyvällä sijainnilla ja pätevällä henkilökunnalla, sillä hinnalla että muutama tyyppi juo itsensä noloksi ja ne pitää ohjata ulos. Heitäkin voi ajatella pileiden eteen uhrautuvina sankareina, jotka myrkyttivät itsensä jotta muilla olisi kohtuuhintainen pääsylippu.  ;D

Aika usein tämä utopia pidä paikkansa vaan osa lipun hinnasta menee suoraan baarille eli yhtä hyvin se tilavuokra voitaisiin muutenkin maksaa tai maksetaan.

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #76 : 23.01.2018, 20:12 »
En ymmärrä, miksi kinkybileissä pitäisi huomioida vaniljaisia, satunnaisia kävijöitä. Eikö kyseessä ole nimenomaan ne kinkybileet. Se on sitten täysin eri asia, mitä asioita/tekemisiä kinky-yhdistykset säännöissään rajoittavat/kieltävät ja mitä rajoituksia bileravintolat asettavat. Kyllä vaniljaväelle on aivan riittämiin omiakin bileitä, joten ei tarvitse tulla kauhistelemaan kinkyjen tapaa juhlia  >:D

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4502
  • Galleria
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #77 : 23.01.2018, 20:31 »
Tekisi mieli olla samaa mieltä monien ylläolevien kanssa siitä, ettei alkoholi sovi pileisiin. Mutta kun asiaa yhtään miettii, juuri se alkoholin myynti pitkälti rahoittaa nämä avoimet pileet.

Mielestäni baaripileet on hyvä diili: Valmis, hyvä ja halpa pilepaikka, hyvällä sijainnilla ja pätevällä henkilökunnalla, sillä hinnalla että muutama tyyppi juo itsensä noloksi ja ne pitää ohjata ulos. Heitäkin voi ajatella pileiden eteen uhrautuvina sankareina, jotka myrkyttivät itsensä jotta muilla olisi kohtuuhintainen pääsylippu.  ;D

Aika usein tämä utopia pidä paikkansa vaan osa lipun hinnasta menee suoraan baarille eli yhtä hyvin se tilavuokra voitaisiin muutenkin maksaa tai maksetaan.

Niiden lipputulojen lisäksi ravintola haluaa saada myös myynnistä rahaa. Saman verran mitä he saisivat muutenkin lauantai- illan myynnistä. Miksi ihmeessä he tilaa tappiolla vuokraisivat, kun vaikka olis pieni ja rupuinenkin kuppila niin se viikonlopun kantaporukka tuo niin paljon rahaa ettei mitään järkeä tyytyä vaan osaan lipputuloista (joka ei ole kummoinen summa, jos vaikka scholarissa tilaa 120 ihmiselle, ja liput 15-20e, niin jokainen voi laskea että ei siitä ravintolalle jää kun roposia).
Siksi se on erittäin hyvä diili jos paikan saa juomatakuulla, muuten siitä sais pulittaa pitkän pennin. Harvalla yhdistyksellä on moisia varoja. Ja lipputulot ei kata tilavuokraa.
Meillekin lahdessa suoraan ravintoloista sanottiin ettei mitään järkeä vuokrata tilaa meille vaikka liput olis 20e ja kaikki lipputulot menis ravintolalle, jäisivät he silti miinukselle verrattuna siihen mitä ko.ravintolan kantaporukka tuo rahaa lauantai-iltana. Eli ilman viinaa ei ole ravintolabileitä.
Se ei ole mikään utopia, vaan näin pk-seudun bileet on vuosien ajan pyörineet, juomatakuulla.

Kelpie

  • Vieras
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #78 : 23.01.2018, 23:06 »
Ihanaa, kun aina niin avoimet kinkyt haluavat rajoittaa vaniljoita bileiden ulkopuolelle.
Jos sinne joku normaaliraukka sattuu tulemaan paikalle, niin räväytetään naamalle koko kinkyyden kirjo. Mitäs tuli sotkemaan eliitin bileitä  ;D

P.S. Oliko riittävästi provokaatiota, häh?

Wulfgar

Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #79 : 23.01.2018, 23:17 »
Sanoisin että avoimiin bileisiin ei sovi känniörvellys tai se että porukka päästetän edes humalassa sisään. Jos avoimilla tässä juuri ajetaan sellaisia minne tulee uusia ihmisiä (enempi "vaniljoita") niin ehdottomasti se että ovat selvinpäin vamasti auttaa paremmin huomaaman ne ihmisten väliset vuorovaikutukset jotka erottavat BDSM ja random pahoinpitelyn. Minusta pissat, kakat, neulat, kuristaminen, täysi alastomuus yms kaikki kuuluu asiaan. Saavatpahan käsityksen heti ettei kinkyt ole vaan 50 shades of  grey. Mielestäni mitään ei pitäisi jättää pois vaan tiedottaa normaalia enemmän avoimissa bileissä miten asioiden turvallisuuteen, hygieenisyyteen yms kiinnitetään huomiota. Tämän vuoksi myös täysin ilman musiikkia että ihan oikeasti voi puheäänellä ihmiset keskustella asioista. Pienentää kynnystä kysellä.

Täytyy sanoa että BDSM kiinnostuksen alkuvaiheessa ja voimakkaasti vanialta haisevan ihmisen aivoihin juoksi pieni orpo ajatus "Mä en todellakaan tiedä mitä laittaisin päälleni" :D Alkoholikäyttäytyminen on suomalaisille miehille usein ongelma enkä usko että pääsemme siitä hirveän äkkiä pois. Toivoin vain että muistatte että meistä osa on vasta aloittamassa tämän pitkän tien kohti uutta itseään. Harmittaa että Tampereen UV bileet jäi välistä koska sinne olisi ollut vaatteita toisen kiinnostuksen kautta, mutta muuten olisi varmaan pelottava "erilainen" t-paita ja farkut.

Alkoholitarjoilusta toivon että paikassa olisi muutakin viiniä kuin "Talon punainen" ja "Talon valkea" :D

 

Raduni

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 324
  • isi tässä moi
  • Galleria
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #80 : 25.01.2018, 10:36 »
Kenelle niitä bileitä järjestetään? Onko pääpaino siinä että ihmisten pitäisi päästä toteuttamaan pimeitä puoliaan, vai halutaanko niistä bileistä jonkinlainen näyteikkuna jossa kinkyyttä mainostetaan yhtenäisenä ja salonkikelpoisena liikkeenä ulkopuolisille?

armadillo

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Vehkeilyyn taipuvainen sieluseksuaali.
  • Galleria
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #81 : 25.01.2018, 10:48 »
Kenelle niitä bileitä järjestetään? Onko pääpaino siinä että ihmisten pitäisi päästä toteuttamaan pimeitä puoliaan, vai halutaanko niistä bileistä jonkinlainen näyteikkuna jossa kinkyyttä mainostetaan yhtenäisenä ja salonkikelpoisena liikkeenä ulkopuolisille?
Mä olen ymmärtänyt että näiden tarkoitus (ainakin osittain) olis toimia "pehmeänä laskuna skeneen" sellaisille ihmisille jotka ehkä tunnistaa itsessään kinkyjä tarpeita, mutta ei ole vielä ihan varmoja kuinka rankoista jutuista tykkää. Moni lupaavasti alkanut kinky-kokeilu parisuhteissakin on tyssännyt siihen kun on koitettu haukata liian paljon kerralla.

Tuli

  • Vieras
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #82 : 25.01.2018, 11:27 »
Kenelle niitä bileitä järjestetään? Onko pääpaino siinä että ihmisten pitäisi päästä toteuttamaan pimeitä puoliaan, vai halutaanko niistä bileistä jonkinlainen näyteikkuna jossa kinkyyttä mainostetaan yhtenäisenä ja salonkikelpoisena liikkeenä ulkopuolisille?
Mä olen ymmärtänyt että näiden tarkoitus (ainakin osittain) olis toimia "pehmeänä laskuna skeneen" sellaisille ihmisille jotka ehkä tunnistaa itsessään kinkyjä tarpeita, mutta ei ole vielä ihan varmoja kuinka rankoista jutuista tykkää. Moni lupaavasti alkanut kinky-kokeilu parisuhteissakin on tyssännyt siihen kun on koitettu haukata liian paljon kerralla.

Olet mun nähdäkseni ymmärtänyt väärin. Bileet eivät ole pehmeä lasku vaan mahdollisuus toteuttaa omia taipumuksiaan.

Munchit eli niitit ovat pehmeä lasku ja hyvä tapa tutustua muihin kinkyihin.

NeitiM

  • Vieras
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #83 : 25.01.2018, 11:27 »
Kenelle niitä bileitä järjestetään? Onko pääpaino siinä että ihmisten pitäisi päästä toteuttamaan pimeitä puoliaan, vai halutaanko niistä bileistä jonkinlainen näyteikkuna jossa kinkyyttä mainostetaan yhtenäisenä ja salonkikelpoisena liikkeenä ulkopuolisille?

Hauskasti sanottu  ;) luulenpa, että kavereita, mahdollisia sessiokumppaneita, nikille kasvot ja ehkä sen oikean herran tai rouvan löytämistä. Halu tuntea ettei ole oman seksuaalisuuden kanssa yksin. Kuulua johonkin, kertoa, että minäkin "olen vähän tämmöiseen vinksahtanut"..  tai sitten vaan haluaa pukeutua tietynlaiseksi ilman sen kierompaa seksuaalisuutta  ^-^ kuten minä!

Macy

  • Vieras
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #84 : 25.01.2018, 11:29 »
Munchit eli niitit ovat pehmeä lasku ja hyvä tapa tutustua muihin kinkyihin.

Niitit ei tosiaan oo kauhean pehmeitä  O:-)

armadillo

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Vehkeilyyn taipuvainen sieluseksuaali.
  • Galleria
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #85 : 25.01.2018, 11:48 »
Olet mun nähdäkseni ymmärtänyt väärin. Bileet eivät ole pehmeä lasku vaan mahdollisuus toteuttaa omia taipumuksiaan.

Munchit eli niitit ovat pehmeä lasku ja hyvä tapa tutustua muihin kinkyihin.
Näin ilman suurempaa fanaattisuutta tän asian suhteen, vois kuvitella tässä maailmassa olevan tilaa monenlaisille bileille ja monenlaisille miiteille.

Tuli

  • Vieras
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #86 : 25.01.2018, 12:27 »
Munchit eli niitit ovat pehmeä lasku ja hyvä tapa tutustua muihin kinkyihin.

Niitit ei tosiaan oo kauhean pehmeitä  O:-)

 ;D

Tuli

  • Vieras
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #87 : 25.01.2018, 12:30 »
Olet mun nähdäkseni ymmärtänyt väärin. Bileet eivät ole pehmeä lasku vaan mahdollisuus toteuttaa omia taipumuksiaan.

Munchit eli niitit ovat pehmeä lasku ja hyvä tapa tutustua muihin kinkyihin.
Näin ilman suurempaa fanaattisuutta tän asian suhteen, vois kuvitella tässä maailmassa olevan tilaa monenlaisille bileille ja monenlaisille miiteille.

Varmasti on tilaa. Mutta jos asioita seuraa, niin miitit ovat yleensä luonteeltaan tapahtumia, joissa ei pervoilla näkyvästi ja jossa paino on sosiaalisella kanssakäymisellä.

Bileiden suhteen taas yksi merkittävä syy järjestämiseen on se, että a) on isoja välineitä, joita ei voi kotona käyttää, b) jotkut puuhat ovat liian meluisia kerrostaloasuntoon ja c) osa ihmisistä tykkää kun on muita katsomassa.

Tästä syystä miitit ovat keskimäärin parempi paikka tutustua uusiin ihmisiin ja bileet taas paikka toteuttaa pervoilua. Jos oma miitti/bile poikkeaa tästä kuviosta, kannattaa viestiä selkeästi ihmisille, ettei tule väärinkäsityksiä.  :)

armadillo

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Vehkeilyyn taipuvainen sieluseksuaali.
  • Galleria
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #88 : 25.01.2018, 13:21 »
Tästä syystä miitit ovat keskimäärin parempi paikka tutustua uusiin ihmisiin ja bileet taas paikka toteuttaa pervoilua. Jos oma miitti/bile poikkeaa tästä kuviosta, kannattaa viestiä selkeästi ihmisille, ettei tule väärinkäsityksiä.  :)
Kyllä mä olen näistä pohjimmiltaan ihan samaa mieltä sun kanssa, enkä mäkään edes halua millään tavalla rajoittaa mitään olemassaolevia kinky-bileitä. Mun oma intressi tässä on lähinnä pitää huoli siitä, että bileiden kautta skeneen voi turvallisesti tulla myös vähän aremmat ihmiset, joille jotkut asiat voi olla liikaa (oon itsekin ollut sellainen). Miiteissä tosiaan on helpompi tutustua ihmisiin, mutta ne on silti vähän eri asia kuin bileet, joissa tuppaa olemaan enemmän mahdollisuuksia kaikenlaiseen käytännön toimintaan (syistä jotka juuri mainitsit), vapaata kiertelyä ja ehkä myös järjestettyä ohjelmaa.

Erityisesti mä oon samaa mieltä siitä, että mitä tahansa järjestääkin, niin kannattanee viestiä bileiden teemasta ja rajoituksista selkeästi. Näin kukin voi sitten suunnata just niihin kekkereihin, joiden hurjuus on itselle sopivalla tasolla.

:)

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2608
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #89 : 25.01.2018, 13:57 »
Kenelle niitä bileitä järjestetään? Onko pääpaino siinä että ihmisten pitäisi päästä toteuttamaan pimeitä puoliaan, vai halutaanko niistä bileistä jonkinlainen näyteikkuna jossa kinkyyttä mainostetaan yhtenäisenä ja salonkikelpoisena liikkeenä ulkopuolisille?
Mä olen ymmärtänyt että näiden tarkoitus (ainakin osittain) olis toimia "pehmeänä laskuna skeneen" sellaisille ihmisille jotka ehkä tunnistaa itsessään kinkyjä tarpeita, mutta ei ole vielä ihan varmoja kuinka rankoista jutuista tykkää. Moni lupaavasti alkanut kinky-kokeilu parisuhteissakin on tyssännyt siihen kun on koitettu haukata liian paljon kerralla.

Itse en pidä myöskään bileitä varsinaisesti pehmeänä laskuna skeneen. Toki harvemmin bileissä mitään kauhean erikoista tai järkyttävää tapahtuu. Pikemminkin tutusmismielessä bileet on huonompi vaihtoehto bileisiin nähden. Osalla on D/s -roolit päällä, kiire leikkiä ja kavereita joka puolella ketä ei ole taas nähnyt puoleen vuoteen.
Osa bilepaikoistakin jo takaa sen, että paikalle tuleminen ei ole mitenkään helppoa. Wäiski/Showtime yms. bilepaikat ovat myös muille asiakkaille avoimia tiloja. Wäiskin bileisiin en ole varsinaisesti tykännyt mennä missään vaiheessa, vaikka noin muuten aktiivinen skenessä olen.

Miitit ovatkin sitten enempi se "pehmeä" laskeutuminen tai matalan kynnyksen tapahtuma. Ei varsinaisesti pelkoa leimautumisesta ja paljon keskustelulle avoimia ihmisiä joihin voi tutustua illan tai useamman mittaa. Tiedän, että osalle miititkin on aika iso kynnys, kun ei tiedetä mitä siellä tapahtuu. Sama toki koskee myös bileitä.