Kirjoittaja Aihe: Mallihaku  (Luettu 5538 kertaa)

Fineartdude

  • Vieras
Mallihaku
« : 22.09.2021, 20:58 »
Olen viisikymppinen mies ja etsin naismalleja kuvausprojektiin ja tarkoituksena on tehdä pari kuvasarjaa. Ajatuksena olisi tehdä ballerina-tyylinen kuvasarja jossa lateksi kiiltää ja niitit hyppii silmille eli näyttävää ja epäsovinnaista. Toinen kuvasarja olisi bodyscape-aiheinen, jossa olisi keskeisessä roolissa vartalon yksityiskohdat ja vaikka köydet, ketjut tai mitkä vaan tingelitangelit jotka näyttää hyvältä. Etsin visuaalisuutta sekä rohkeaa twistiä ja uskon sitä löytyvän täältä!

Kuvat tulisivat omaan portfoliooni sekä mahdollisesti kokoan niistä näyttelyn. Luonnollisesti malli saa kuvia omaan käyttöön ja teen kuvia myös mallin toiveiden ja mieltymysten mukaan. Entisenä ammattivalokuvaajana moraali on edelleen korkealla ja teen mallin kanssa aina mallisopimuksen kuvien käytöstä, joten yksikään kuva ei tupsahda missään esiin ilman mallin hyväksyntää. Uskon reiluun peliin sekä luottamukseen puolin ja toisin!

Olen vielä täysin noviisi tässä skenessä, mutta avoin ja vilpittömän kiinnostunut. Mikäli haluat näyttäviä kuvia itsestäsi, niin tyrkkää viestiä.

Schlida

Vs: Mallihaku
« Vastaus #1 : 07.08.2022, 13:29 »
Moi! Tää ilmoitus on melkeen vuosi sitten tehty, mutta aattelin kysäistä, että vieläkö ois intoa kuvata? Mulla ois itsellä mielessä shibari/bondage kuvaukset ja tarttisin siihen kuvaajaa joka mielellään ymmärtää aihepiirin visuaalisuuden päälle.