Äänestys

Kuinka usein harrastat seksiä?

Kerran viikossa
2-3 kertaa viikossa
4-5 kertaa viikossa
6-7 kertaa viikossa
Useammin kuin 7 kertaa viikossa
Kerran kahdessa viikossa
Kerran kolmessa viikossa
Kerran kuukaudessa
Harvemmin

Kirjoittaja Aihe: Kuinka usein harrastat seksiä?  (Luettu 29472 kertaa)

abbatus

Vs: Kuinka usein harrastat seksiä?
« Vastaus #30 : 28.01.2018, 01:58 »
Niin, eipä täältä kotoa kukaan tule hakemaan ja mitään yhden illan toivoja ei tule harrastettua, joten harvinaisen hiljaista on ollut. Pitkään. Tosi...pitkään.

Ja libido nyt yleensä on sitä luokkaa että itseäkin vähän meinaa iljettää, "oh my god that's so sick! let's do it again" nyt kun kerran on FetLifen paras fetissi  O:-)

No ei kai, ihan ällösöpösti vähän halipussailisi vaan  :-* :love:

 ::)

DareDoll

  • Vieras
Vs: Kuinka usein harrastat seksiä?
« Vastaus #31 : 28.01.2018, 17:47 »
Viikonloppuihin se on viime aikoina rajoittunut. Eipä sitä koskaan saa tarpeeksi. Koska nymfo ja arjen palapelit  :(

Lilo

  • Vieras
Vs: Kuinka usein harrastat seksiä?
« Vastaus #32 : 28.01.2018, 18:24 »
Aivan liian harvoin. Ehkä parin viikon välein ja sekin pikaisesti, kun mies alkaa sääliä mua. Melko masentavaa  :-\
Mulle kelpaisi kyllä joka päivä...

Xipetotec-A

  • Vieras
Vs: Kuinka usein harrastat seksiä?
« Vastaus #33 : 29.01.2018, 00:45 »
Kuluneella viikolla oon saanut kolmesti, vedän rastin seinään. Tosin, kaipaisin seksiä naisen kanssa ja se onkin vähän mission impossible.
Naiset on vaikeita ja mä en osaa enkä jaksa mitään soidinmenoja. :D Ja subitytöt on kiven alla.

Pip

Vs: Kuinka usein harrastat seksiä?
« Vastaus #34 : 29.01.2018, 00:51 »
Kuluneella viikolla oon saanut kolmesti, vedän rastin seinään. Tosin, kaipaisin seksiä naisen kanssa ja se onkin vähän mission impossible.
Naiset on vaikeita ja mä en osaa enkä jaksa mitään soidinmenoja. :D Ja subitytöt on kiven alla.
High five. Niin ne on vaikeita, enkä mäkään osaa mitään soidinmenoja.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Kuinka usein harrastat seksiä?
« Vastaus #35 : 29.01.2018, 00:54 »
Kuluneella viikolla oon saanut kolmesti, vedän rastin seinään. Tosin, kaipaisin seksiä naisen kanssa ja se onkin vähän mission impossible.
Naiset on vaikeita ja mä en osaa enkä jaksa mitään soidinmenoja. :D Ja subitytöt on kiven alla.
High five. Niin ne on vaikeita, enkä mäkään osaa mitään soidinmenoja.

Ei naiset oo vaikeita. Pitää vain esittää asiansa oikein. Ja katsoa, että oikeat planeetat ovat linjassa. Ja biorytmit kohdallaan. Ja kierto oikeassa vaiheessa. Ja ja ja...

Ps. Kyllä miehetkin ovat vaikeita. Varsinkin, jos niitä alkaa haastamaan edes vähän.  O:-)

Etsinseuraa

  • Vieras
Vs: Kuinka usein harrastat seksiä?
« Vastaus #36 : 29.01.2018, 02:37 »
Olisi pelottavaa alkaa laskea seksiä.  Yleensäkin,  kun alkaa jotain laskemaan.  Silloin on jo joku pielessä.

Neliapila

  • Vieras
Vs: Kuinka usein harrastat seksiä?
« Vastaus #37 : 29.01.2018, 07:00 »
Harrastaisin useinkin jos olisi mahdollista.

fen84

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 503
  • Galleria
Vs: Kuinka usein harrastat seksiä?
« Vastaus #38 : 29.01.2018, 08:21 »
Ei naiset juurikaan vaikeampia ole kuin miehet. Toki naisista kiinnostuneita naisia on vähemmän kuin naisista kiinnostuneita miehiä ja ne ei oo samalla lailla aktiivisesti tyrkyllä. Tarttee osata tehdä aloitteita ite(kin).

TheJorma

  • Vieras
Vs: Kuinka usein harrastat seksiä?
« Vastaus #39 : 29.01.2018, 13:45 »
Liian harvoin.
Lapinlahtea raiskaten:

"Mielelläni veisin sinut kammiooni
taivuttaisin yli reunuksen
työntelisin hekuman huipulle
Mutta se ei käy sillä se ei käy"

Kiitäjä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1357
  • Nirso pikkuhirviö.
  • Galleria
Vs: Kuinka usein harrastat seksiä?
« Vastaus #40 : 01.02.2018, 17:28 »
En edes tiedä, mitä kohtaa ruksais tässä...kun jos tossa haetaan sitä perinteistä pisto-poisto-ravistus- tyyppistä aktiviteettia ni viime kerrasta on ööö...kaksi vuotta?  :-X

Muistaakesni sitä on kuitenkin joskus jossain harrastettu ja toi muu touhu...no sekin on melko olematonta, joskus kun oli aktiivisempi, sitä tais olla enemmän  :o

Piki

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 277
  • Taistelukääpiö
  • Galleria
Vs: Kuinka usein harrastat seksiä?
« Vastaus #41 : 06.02.2018, 12:24 »
En lähellekään niin usein kuin tahtoisin.

olivia-orjatar

  • Vieras
Vs: Kuinka usein harrastat seksiä?
« Vastaus #42 : 06.02.2018, 13:48 »
Tässä iässä harvoin, tosin bondageleikit ja pussailu kiinnostaa enemmän kuin seksi.

Welho

  • Vieras
Vs: Kuinka usein harrastat seksiä?
« Vastaus #43 : 10.03.2018, 21:12 »
Keskimäärin noin 2-3 kertaa päivässä. Joskus niitäkin päiviä kun kerran tai ei kertaakaan, mutta etenkin nuo päivät jolloin ei kertaakaan ovat hyvin harvassa. Vastapainoisesti välillä myös sellaisia päiviä että lähes koko päivä menee erilaisten aktien parissa puuhaillessa  ::).

Viimeaikoina ollut mielessä puuhailun vähentäminen kun paikat ei kellään(tai ehkä jollain mutta moista vekkulia en vielä ole tavannut) moisesta turhan paljoa tykkää pidemmällä juoksulla ja toisaalta vie kovin paljon aikaa muulta oleellisesta kuten opiskeluilta ja kallisarvoisilta yöunilta. Saa nyt nähdä liekkö tämä vähentäminen onnistuu kuitenkaan mutta yritys ainakin melkein kova, ehkä...  ;D

Anonyymi sissy

  • Vieras
Vs: Kuinka usein harrastat seksiä?
« Vastaus #44 : 10.03.2018, 21:29 »
Kaksikertaa.. Keväinen tuntuu kivemmalta.