Kirjoittaja Aihe: Normien mukainen keskiviikkomitti Pub Graalissa klo 18:00  (Luettu 2767 kertaa)

Siniparta

  • Logomestari
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 423
  • Slut Daddy ☠️
  • Galleria
Normien mukainen miitti tekee paluun Pub Graalissa keskiviikkona 31.1 klo 18:00

Kiitos TEGAMi:lle viime viikkoisesta miittipäivien vaihdosta ja oli ilo, että pystyimme auttamaan.

Mutta nyt on aika palata tutuun ja turvalliseen keskiviikkoon. Viimeviikkoinen tiistai jätti likaisen ja syntisen olon. Kuka nyt Tiistaina baarissa istuu? Tiistaina pitää juoda kahvia.
Onneksi keskiviikko on kuin vanha ruuna sängyssä – yllätyksetön, mutta joka kerta lämmin ja hieman liian tuttavallinen.
Siellä istuvat Macy ja DrDdr oikealla puolella kulmassa, eivät ihan reunassa. Bdsmw saapuu 45min myöhässä ja hinkuu tupruttelemaan vartin välein. Ornika kertoo lemmikeistään ja istuu siinä aivan haarniskan takana.  TEGAMi kärkkyy milloin halvempi baarimikko saapuu töihin ja piinaa sillä välin tökkimällä vierustovereitaan kulkiin. Bagel tulee myöhässä ennalta arvaamattomalla kyydillä, päällään jotakin mikä viittaa sateenkaariin. Aavikkokytkin kävi tiistaina miittissä, niin se tuskin tulee tällä kertaa.  Uusista kasvoista object tulee kuuntelmaan levottomia vitjejä. Paikalla on myös Sorburin yhden oluen mies, jonka iloinen nauru helisee kaikkien korvissa. 
Christine ja Moshi kertovat tulevansa paikalle, mutta kahden tunnin jälkeen heiltä tulee viesti, että kotona olikin kivempaa. Kaikki ynisevät yhteen ääneen - voi voi!  ..ja huokaavat

Keskiviikko, sinä vanha likainen kurppa. Voi kuinka sinusta niin pidämmekään.

Macy

  • Vieras
Ja Gary unohtuu aina pöydälle napottaan.

Object172A

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 40
  • "MMFFHHMMGHH-...!!!"
  • Galleria
Saavun siis normien mukaan.

DrDDR

Ja Gary unohtuu aina pöydälle napottaan.

Garyy!

aavikkokytkin

Kauheeta käänteispsykologialla manipulointia! En suostu myöntämään, että tällainen toimisi minuun!

lemmikki

Voisin tulla, mut haluaisin kyllä, että mulle kirjoitettaisiin henk.koht. osa tohon kutsuun myös. Enhän mä muuten tiiä, mitä multa ootetaan!

Siniparta

  • Logomestari
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 423
  • Slut Daddy ☠️
  • Galleria
Voisin tulla, mut haluaisin kyllä, että mulle kirjoitettaisiin henk.koht. osa tohon kutsuun myös. Enhän mä muuten tiiä, mitä multa ootetaan!

Lemmikki tulee paikalle polvesta revityissä farkuissa ja istuu mahdollisimman kauaksi Tegusta, mutta turhaan koska brätti ryntää tökkimään ja ärsyttämään tätä heti kun on saanut siihen mahdollisuuden. Salaa Lemmikki on kuitenkin onnellinen saamastaan huomiosta.

mimmu_

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 574
  • tyttö.
  • Galleria
Voisin tulla, mut haluaisin kyllä, että mulle kirjoitettaisiin henk.koht. osa tohon kutsuun myös. Enhän mä muuten tiiä, mitä multa ootetaan!

Höpsö, lemmy saapuu tietysti miittiin sen jälkeen kun on reippaana tiskannut mimmun tiskit, jotta voi sitten esitellä miitissä kaikille suloisia ryppyisiä käsiään  O:-) ole hyvä!

junnu26

  • Vieras
Eikä minunkaan nimeä! ...toistaalta sankareita pitää muistaa, mutta legendat elävät ikuisesti  8)

Joten olen semisti...demisti mukana huomenna, mutta jonkun sylissä  ^-^

ornika

  • OuSM
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 156
  • Lady, not a princess
  • Galleria
Minä saavun standardien mukaisesti paikalle :D

Sorburin

Pitääkö tulla paikalle ja juoda kaksi olutta  >:D

lemmikki

Kiitos murut :-* näemme siis illalla :D

Siniparta

  • Logomestari
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 423
  • Slut Daddy ☠️
  • Galleria
Eikä minunkaan nimeä! ...toistaalta sankareita pitää muistaa, mutta legendat elävät ikuisesti  8)

Joten olen semisti...demisti mukana huomenna, mutta jonkun sylissä  ^-^

Tapansa mukaan Siniparta unohti Julian, tuon hemaisevan seksikkään subin, jokaisen true masterin märän päiväunen.
Julia kuitenkin kipitää suorilta tiskille ja tilaa yhden stella artois oluen ja istuu keskipöytään lähelle Ornikaa. Julia juo toisenkin oluen, mutta lähtee ensimmäisenä pian sen jälkeen. Onneksi miitiin kruunaamattomana kuningatterena Julia on tehnyt sitä ennen taas kaikkiin lähtemättömän vaikutuksen.