Kirjoittaja Aihe: Sinkkuus ja kriteerit  (Luettu 11470 kertaa)

lamie

  • Vieras
Vs: Sinkkuus ja kriteerit
« Vastaus #30 : 05.02.2018, 23:21 »
Kesällä päätin haluta kesäromanssin. En ollut oikein tosissani enkä uskonut että sellaisen löydän, mutta erään erityisen kivan päivän päätteeksi kirjoitin huvikseni eräälle deittipalstalle ilmoituksen jossa ainoat kriteerit taisi olla mieshenkilö melko löyhälä ikähaarukalla, joka haluaa ei-vakavaa hauskanpitoa ja läheisyyttä. Vastauksia tuli toista sataa, vastasin yhdelle. Pieleen meni. En löytänyt leppoisaa kesäromanssia vaan löysin miehen johon rakastuin, jonka kanssa olen vakavassa parisuhteessa ja jonka kanssa pääsen toteuttamaan omaa kinkypuoltani jota en edes muistanut olevan olemassa.

Jos ilmossani olisi ollut tarkkoja kriteerejä tätä suhdetta ei olisi olemassa enkä kirjoittaisi tätä tekstiä. Tottakai minulla oli oikeasti kriteerejä, mutta koska en etsinyt mitään, en myöskään laittanut ilmoitukseen kriteerejä.

Yksisarvisia on olemassa ja alan olla sitä mieltä että ne löytyvät kun vähiten odottaa.

D79Mies

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 724
  • Haista vittu ei ole turvasana.
  • Galleria
Vs: Sinkkuus ja kriteerit
« Vastaus #31 : 05.02.2018, 23:55 »
Tykkään siitä, että lily erottaa toisistaan mieltymykset ja kriteerit. Minusta on eri asia pitää kriteerinä kreikkalaista adonista kuin mieltyä kreikkalaiseen adonikseen.

Siksi olin pyrkinyt kertomaan asioista, joista pidän, kun itselläni oli täällä treffi-ilmoitus. Jostakin pitäminen ei ole poissulkeva.

Toki meillä kaikilla on vahvuutemme, mitä käytämme. Harva baarilainen kirjoittaa pitkiä tekstejä yhtä sujuvasti kuin LadyMysterious.  :)

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Sinkkuus ja kriteerit
« Vastaus #32 : 06.02.2018, 05:44 »
Hyvä aloitus.
Mietin poikkeamia ja yllätyksiä joita tullut vastaan vuosien myötä.
Jos omat ja vastapuolen kriteerit sattuvat 95%:lla yhteen, tavatessa face to face tajuaa, tuon henkilön kanssa en pysty mihinkään.
Kyky antaa tai vastaanottaa on hyvin herkkä alue jossa ei toimi ajatus, hän tykkää saada kipua ja minä tykkään antaa sitä. Pidempiaikaista suhdetta etsittäessä kriteereillä on hyvin vähän merkitystä kun puhutaan kemioista ja siitä viihtyykö oikeasti tuon henkilön seurassa. Näin minulla.

Armand

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1289
  • Tämän lapin kaupungin ainoa switch :D
  • Galleria
Vs: Sinkkuus ja kriteerit
« Vastaus #33 : 27.07.2020, 09:44 »
Jotkut kaverini ovat kovasti huolissaan kun olen edelleen sinkku. No minulla on joitakin kriteerejä ja en halua vääränlaisia ihmisiä sekoittaa omaan maailmaani johon myös kinkyys kuuluu oleellisena osana. Olen kai varsinkin asioista tietämättömien keskuudessa joko ronkkeli tai vähintäänkin omituinen naisten suhteen. Huvittaa vain tuo kavereiden huoli moisesta kun itse pärjään kyllä itsenäisenä sinkkumiehenä erittäin mainiosti. En erityisesti edes etsi ketään ja teen kaikessa rauhassa omia juttujani. Olen myös kokenut aikoinaan kinkyn parisuhteen ja minulla on takataskussa kokemuksia ja asioita joita halusinkin.

Pahin paniikki seuran löytymiselle sijoittui itsellä jostain syystä puoli vuotta eron jälkeiseen aikaan. En luultavasti ollut edes valmis vielä moiseen, mutta yrittäminen oli sitäkin kovempaa :D No eihän siitä mitään tullut ja kaikki jutut olivat ihan sekavaa mössöä ja menivät penkin alle tai tuli niin reilusti juhlittua ettei edes muistanut seuraavana päivänä mitään. Nyt vuosia myöhemmin kun puolestaan ollaan muutoin kypsemmässä tilassa ei enää oikein jaksa etsiä mitään ja on tyytyväinen omaan elämäänsä ja tilanteeseen. On vain sellainen tunne että aika näyttää mitä eteen tulee. 

MissHugofvck

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 80
  • Ryöväriruhtinatar
  • Galleria
Vs: Sinkkuus ja kriteerit
« Vastaus #34 : 27.07.2020, 12:34 »
Aiheeseen löyhästi  liittyen: minulla on naisihmisenä tarkat kriteerit, enkä aio löysätä niitä, ihan sama kuinka "hyvä tyyppi" kiinnostunut ihminen on. Kriteerini suojaavat minua ja karsivat epätoivottuja keskusteluja, joihin olen päätynyt joka kerta, kun olen joustanut kriteereistäni.

En ole kiinnostunut tietyntyyppisistä ihmisistä, enkä voi muuttaa seksuaalisia preferenssejäni. Koen sen olevan loukkaavaa myös toista osapuolta kohtaan, kun vähänniinkuin säälistä ja velvollisuudesta tapaa jonkun aivan "vääränlaisen" tyypin jolle tiedän antavani pakit ennemmin tai myöhemmin.

Enemmän asiaan liittyen: näin kesäisin olen kovin innokas etsimään seuraa ja haalimaan uusia tuttavuuksia, mutta päivän lyhentyessä kiinnostukseni kodin ulkopuolisiin asioihin laskee, ja uudet ystävyyssuhteet saattavat jäädä kokonaan kesken.
Olemassaoleva parisuhde onneksi rauhoittaa tutustumista, joten en vahingossakaan johda ketään harhaan.

submit

  • Vieras
Vs: Sinkkuus ja kriteerit
« Vastaus #35 : 31.07.2020, 18:40 »
Näin uusiosinkkuna sanon: kinkymielessä on tultava kunnon "alfa-match" - muuten ihan turha jatkaa tutustumista. Näin tällä hetkellä, tietty joskus voi olla toisin. Mutta kun ei yhtään innosta mielikuva, että esim. yrittäisi dominoida omaa kumppania, vaikka sellaista voi joskus muuten huvittaa leikkiä.

Vaniljapuolella on mahdollista yrittää suhdetta erilaisin kriteerein, eli myös älyllinen, vapaamielinen ja humaani tyyppi voi olla sopiva - vaikkei olisikaan kinky. Siinä voi puntaroida, haluaako jatkaa yksinoloa, vaiko hyväksyykö välillä pelkän kumppanuuden/perusseksin.

Ja tosiaankin näin ylipainoisena ja wanhana ei ole kai kovin vääristynyttä kuvaa omasta "markkina-arvosta", mutta silti ihan mikä vaan ei käy  ;D

Dominora

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 75
  • Light and Day
  • Galleria
Vs: Sinkkuus ja kriteerit
« Vastaus #36 : 07.08.2020, 11:47 »
Elämä muistuttaa paljon suppiloa, jonka yläpäässä on paljon erilaista tarjontaa ja hitaasti siitä karsiintuu erilasiten kriteerien, toiveiden, preferenssien valintojen, seksuaalisuuden tai ajatusten myötä henkilöitä pois. Itse ainakin haen mielummin sitä heinää neulasuovasta (tarkoituksella käännetty), kuin piiskaisin, piiskaamisen ilosta tai hakisin seksiä vanilijasta täyttämään ihan erilaista tarvetta kuin mielessäni on.

Vaikka meillä kaikilla olisi täydellinen keho, jättäisi se silti kemiat, seksuaalisuuden ja arvot pohdittavaksi.

Dante79

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 378
  • Don't give up on your dreams. Keep sleeping.
  • Galleria
Vs: Sinkkuus ja kriteerit
« Vastaus #37 : 07.08.2020, 12:46 »
On tullut huomattua kun on pari kertaa elämässään seurustellut ihmisen kanssa joka ei kinkymielessä ollut yhteensopiva, että miten turhalta sellainen parisuhde tavallaan tuntui, vähän niinkuin oltaisiin vaan ystäviä, kun on pakko sensuroida itseltään se kinky puoli jonka haluaisi jakaa. Sitäkin olen kokenut kun sessioi jonkun kanssa joka saa siitä kiksejä, mutta itse vaan ajattelee että saattaisin saada samanlaiset kiksit jos tätä tekisin ihmisen kanssa jonka kanssa olen suhteessa. Ei sekään kovin kivalta tunnu.

Olen päätynyt ajattelemaan että sinkkuna on sitten kuitenkin kivempaa, odotella että se kaikinpuolin sopiva ihminen osuu kohdalle. Voi sitä elämänsä sinkkunakin täyttää kaikenlaisella kivalla, ystävillä, harrastuksilla, itsensä kehittämisellä, terveydestään huolehtimisella ja elämästä nauttimisella. Ehkä se perfect match ilmaantuu jostain joku päivä, tai ehkä ei, mutta tulipahan elettyä silti itselleen paras mahdollinen elämä.
« Viimeksi muokattu: 07.08.2020, 18:37 kirjoittanut Dante79 »

Armand

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1289
  • Tämän lapin kaupungin ainoa switch :D
  • Galleria
Vs: Sinkkuus ja kriteerit
« Vastaus #38 : 08.01.2021, 09:05 »
Edelleen sinkkuna pyöritään :D ja eipä isommin nappaa suhteet ainakaan siin vaiheessa kun kuuntelee naapurin ukko/akka itkuhuutotappelua.