Kirjoittaja Aihe: Masterit, Dominat, subit, fettarit… -kaikki samalla foorumilla.  (Luettu 10978 kertaa)

peace

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 239
  • En ole vakava, vaikka näytän siltä
  • Galleria
Miten hyvin mahdumme kaikki samalle foorumille?

Omien kokemusteni mukaan hyvin. Minä luen kaikkien mielipiteitä ja kaikkien mieltymyksistä, vaikka ne mieltymykset olisivatkin erilaisia kuin omani. Minulle on aivan helppoa lukea kaikkea. Oikein todellista fetisismiä minulla ei ole. Esimerkiksi kumi ei erityisesti kiinnosta, jos ei inhotakaan. Kuitenkin mielenkiinnolla luen niistä. Luin kumi asun koti korjauksesta ohjeita, vaikka en sitä varmaan koskaan tarvitsekaan. Luen Mastereiden kommentteja, vaikka kyseinen ihmistyyppi on sielunmaailmaltaan minulle vieras. Uutta olen oppinut siitäkin koko ajan. Tässä mieltymysten kirjossa saman mieltymyksen omaavatkin ovat erilaisia. Itse olen alistuva, mutta hyvinkin itsetietoinen ja minusta ei 24/7 orjaa helpolla saisi, enkä alistu kenelle vaan. Silti ymmärrän ja luen täysipäiväistä alistumista kaipaavien kommentteja.

Mitä kaikkea te muut luette ja luetteko aiheista, jotka eivät ole teidän mieltymyksiänne?

n4103xxl

  • Vieras
Luen oikeestaan kaiken, mitä toiset on kirjottaneet... no ok, kamalan pitkät asiatekstit jätän yleensä lukematta, ei vaan jaksa. Mielenkiinnolla luen erilaisia kokemuksia, ja erilaisia fetissejä yms, koskevat kirjotukset, vaikkei minullakaan ole mitään fetissiä, en ainakaan ole huomannut että olis. Ihmisistä on yleensäottaen, erittäin mielenkiintosta lukea, ja muodostaa niin jonkunlainen käsitys kyseisestä henkilöstä :)

Leikkisa

  • Vieras
Mitä kaikkea te muut luette ja luetteko aiheista, jotka eivät ole teidän mieltymyksiänne?

Kyllä sitä tulee kaikki uudet viestit ainakin kahlattua läpi. Paljonhan sitä on aina sellaista, joka ei suoraan itseä kosketa, mutta sitä kautta löytyy aina uusia mielenkiintoisia aiheita. Olen aivan samaa mieltä, että hyvin tänne mahtuvat kaikki jäsenet :)

Nuppuorja

  • Vieras
Laaja-alaisuus on mahtavaa. Tuskin jaksaisi paljon lueskella foorumia jossa olisi vaikka pelkkiä kotisubeja jorisemassa ruuanlaitosta ja korkokengistä. Vaikka joku asia ei itseä säväytä, niin säväyttää muiden into ja kiihotus. Joskus kyllä ajattelee että jotkut täällä on ihan pervoja. Kauhistus sentään  :o

submit

  • Vieras
Muutaman päivän nettipaaston jälkeen on mukava lukea tänne kertyneitä lukemattomia viestejä ja huomaan, että kaikenlaiset viestiketjut kiinnostavat. Ehkä se on just se elämän kirjo, mikä kiinnostaa :)

bemad

  • Vieras
Miten hyvin mahdumme kaikki samalle foorumille?

  Ei tämä vielä täytä minulle mieleisen kokoontumispaikan kriteerejä. Tällä hetkellä tämä liene kuitenkin Suomen keskeisin bdsm-foorumi, eli nettikeskustelut käydään täällä. Foorumin ulkoasua ja toteutusta on pakko kehua jo siksikin, että se vastaa myös omaa näkemystäni. Eli ainakin pohjatyö on tehty mielestäni hyvin ja foorumilla on teknisesti käyttäjäystävällinen ilmapiiri.

Lainaus
Mitä kaikkea te muut luette ja luetteko aiheista, jotka eivät ole teidän mieltymyksiänne?

  Pyrin lukemaan kaikki vähänkin kiinnostavat jutut, mutta en jaksa perehtyä
aiheisiin, joista en saa kiinni. Viestejä tulee kuitenkin varsin vähän ja jopa omat suhteellisen vähäiset esseeni muodostavat kohtuuttoman suuren osan tekstiarsenaalista. Arvostaisin toki, jos inspiroivaa tavaraa (tekstiä) tai keskustelua olisi enemmän, mutta nyt uhkaa taas lipua alueelle joka ei minulle kuulu. Täytyy kuitenkin muistaa, että aktiivisia kinkyilijöitä on maassamme toistaiseksi aika vähän ja "luova netti" on monille ihmisille vieras kapistus. Itse tykkäisin kyllä sellaisesta melko villistäkin kirjoittelukulttuurista, enkä viittaa leikkikehään, jonne ihmiset alkoi jossain vaiheessa pakonomaisestikin lappaa turhanpäiväistä jauhantaa.

  Uskoisin, että tämän foorumin asiallisuustaso on ainakin kohdallaan. Toivon.  8)


Kuume

  • Vieras
Täällä tulee myös päivittäin kahlattua uudet viestit läpi. Tykkään lukea eri aihepiirejä ja mielipiteitä puolin ja toisin, vaikka harvoin mulla on mitään lisättävää :D. Foorumi on myös onnistunut olemaan avoin uunoille kun jopa tällainen arka ihminen on uskaltautunut jossain määrin kirjoittelemaan, siitä iso plussa. Jospa sitä joku päivä vielä uskaltaisi chattiinkin kuuntelemaan muiden mielipiteitä ja keskustelemaan. Saatika sitten tapahtumiin, ainakin on ruvennu kiinnostamaan millaisia ihmiset ovat nickin takana.

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Jospa sitä joku päivä vielä uskaltaisi chattiinkin kuuntelemaan muiden mielipiteitä ja keskustelemaan. Saatika sitten tapahtumiin, ainakin on ruvennu kiinnostamaan millaisia ihmiset ovat nickin takana.
Rohkeesti vaan mukaan...Kerran se vain kirpaisee ;D