Kirjoittaja Aihe: Kehitysehdotukset, mk II  (Luettu 79589 kertaa)

junnu26

  • Vieras
Vs: Kehitysehdotukset, mk II
« Vastaus #75 : 12.02.2018, 17:36 »
Koska koe-aikana käyttäjällä on mahdollisuus kirjoitella muille foorumialueille ja oletettavasti koe-aikana edellytetään jonkinlaista aktiivisuutta niillä muilla alueilla, niin millaista sisältöä odotat irtoavan tällä uudistuksella muille foorumialueille?
Noh jos muille alueille lähtee suoltamaan turhaa sisältöä niin voi joko ylläpitö hoitaa ongelman pois päiväjärjestyksestä...tai sitten pistetään sääntö koskemaan että ensimmäisen 1kk ei ole kirjoitusoikeuksia ollenkaan...esim monella foorumilla on vähän tämänkaltainen käytäntö.

kuunlilja74

  • Vieras
Vs: Kehitysehdotukset, mk II
« Vastaus #76 : 12.02.2018, 17:48 »
Mua ei häiritse nollaprofiilit ollenkaan.
Jos joku haluaa olla rauhassa ja vain lukea niin olkoon.
Itse olin aikoinaan jollain palstalla jossa tiettyihin alueisiin pääsi vain jos oli tarpeeksi kirjoittanut jotain fiksua.
Mutta kun kaikki oli jo sanottu,ei saanut aloittaa uutta aihetta jos samaa oli jo joskus jossain käsitelty.
Vaikea oli mistään kirjoittaa kun mistään ei saanut kirjoittaa.
Mä tykkään Baarista just tällaisena kun tämä on
Miks on pakko kirjoitella jos ei halua tai ole mitään asiaa?
Jos nollaprofiilit etsii seuraa niin omahan on vika jos ei seuraa löydy jos profiili on tyhjä.
Miksi se joitain niin kovasti ärsyttää?

pehmo

  • Vieras
Vs: Kehitysehdotukset, mk II
« Vastaus #77 : 12.02.2018, 17:56 »
Koska koe-aikana käyttäjällä on mahdollisuus kirjoitella muille foorumialueille ja oletettavasti koe-aikana edellytetään jonkinlaista aktiivisuutta niillä muilla alueilla, niin millaista sisältöä odotat irtoavan tällä uudistuksella muille foorumialueille?
Noh jos muille alueille lähtee suoltamaan turhaa sisältöä niin voi joko ylläpitö hoitaa ongelman pois päiväjärjestyksestä...tai sitten pistetään sääntö koskemaan että ensimmäisen 1kk ei ole kirjoitusoikeuksia ollenkaan...esim monella foorumilla on vähän tämänkaltainen käytäntö.
Ja miten tämä vaikuttaa niihin käyttäjiin, joita me oikeasti halutaan tänne kirjoittajiksi?

Minua kai vituttaisi suunnattomasti tuommoinen tilanne, että olisi nähnyt just telkkarista Fifty Shades of Greyn ja olisin tullut kysymään BDSM-palstalle, että "Ihanko oikeasti tuo menee noin?" ja ylläpidolta tulisi viesti, että täytyy odottaa kuukauden ennen kuin saan kirjoittaa kysymystäni. Luultavasti sen kuukauden jälkeen minua ei enää edes kiinnostaisi kysyä sitä kysymystä, vaan olisin etsinyt tietoa lisää jostain aivan muualta. Sitten kun kuukauden päästä minulle vihdoin ilmoitettaisiin, että saan kirjoittaa reaktio olisi varmaan pikemmin "Haistakaa nyt vittu, kuukauden odotus, eikä enää mitään kiinnostavaa!" kuin "Jees, vihdoinkin saan kirjoittaa!".

Toki tämä on myös aika paljon käyttäjäkohtaista, mutta pelkään että tuollaisen uudistuksen negatiivinen vaikutus yltäisi myös sinne mihin sitä ei välttämättä pitäisi olla.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Kehitysehdotukset, mk II
« Vastaus #78 : 12.02.2018, 18:02 »
Jos nollaprofiilit etsii seuraa niin omahan on vika jos ei seuraa löydy jos profiili on tyhjä.
Miksi se joitain niin kovasti ärsyttää?

Silloin kun minä olin nuori, niin monilla keskustelufoorumeilla pidettiin huonona käytöksenä sitä että ei osallistuttu keskusteluun ja käytettiin foorumia pelkkään seuranhakuun. Pelkkää seuranhakua varten oli olemassa erilaisiä treffisivustoja, ja nollaprofiileita kehotettiin menemään niille mielummin kuin tulemaan jotain foorumia rumentamaan vonkuviesteillään.

Foorumeilla sai toki hakea seuraa, ja seuranhaussa toimi houkuttimena parhaiten henkilön oma viestihistoria foorumilla. Ei seuranhakuviesteihin tarvinnut kirjoittaa siksi paljon mitään. Eräälläkin harrastusfoorumilla oli eräs mies, jonka kirjoituksista moni tykkäsi ja hän oli useille foorumilaisille tuttu koska hän osallistui runsaasti alan tapahtumiin. Niinpä kun hänelle tuli ero pitkäaikaisesta kumppanistaan, ei hänen tarvinnut deittiosioon kirjoittaa kuin että "Olen sinkku". Vain pari viikkoa myöhemmin hänellä olikin jo uusi nainen kainalossa, samalta foorumilta.  8)

kuunlilja74

  • Vieras
Vs: Kehitysehdotukset, mk II
« Vastaus #79 : 12.02.2018, 18:07 »
Silloin kun mä olin nuori niin ei ollut mitään netin keskustelupalstoja  :)

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Kehitysehdotukset, mk II
« Vastaus #80 : 12.02.2018, 18:15 »
Silloin kun mä olin nuori niin ei ollut mitään netin keskustelupalstoja  :)

WORD.  :))

Ylva

Vs: Kehitysehdotukset, mk II
« Vastaus #81 : 12.02.2018, 18:44 »
Tämä sivusto on käsittääkseni monelle myös ensisijainen tietolähde Suomen kinkytapahtumista, eikä pelkästään keskustelupalsta.

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Kehitysehdotukset, mk II
« Vastaus #82 : 12.02.2018, 19:04 »
Tätä kirjoitusoikeuden rajoittamista aika ajoin esitetään ja toteamme jälleen, että emme ole rajoittamassa kirjoitusoikeuksia millään tavalla.
Baari toimii tietolähteenä niin tapahtumien kuin itse BDSM:n saralla monelle ihmiselle, joka on aihepiiristä kiinnostunut ja haluamme sen pysyvän näin. Haluamme myös olla "matalan kynnyksen paikka" aloittelijoiden kysymyksille.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Kehitysehdotukset, mk II
« Vastaus #83 : 12.02.2018, 21:31 »
Silloin kun mä olin nuori niin ei ollut mitään netin keskustelupalstoja  :)

Älä huoli, kyllä aina voi oppia uusia temppuja, kuten netikettiä.  8)

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Kehitysehdotukset, mk II
« Vastaus #84 : 12.02.2018, 21:31 »
Silloin kun mä olin nuori niin ei ollut mitään netin keskustelupalstoja  :)

WORD.  :))

Höhö.

Oli niitä.

Ette vaa oo ikinä löytänyt telesammon / purkkien sun muiden ihanuutta.  O0

t. Online since... ööö.. 1983 ?  :o

Paistettu Mörkö

  • Grandmaster of Uranus
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 701
  • Suursmurffi 2024 ja Baarin kirstunvartija
  • Galleria
Vs: Kehitysehdotukset, mk II
« Vastaus #85 : 12.02.2018, 21:33 »
Silloin kun mä olin nuori niin ei ollut mitään netin keskustelupalstoja  :)

WORD.  :))

Höhö.

Oli niitä.

Ette vaa oo ikinä löytänyt telesammon / purkkien sun muiden ihanuutta.  O0

t. Online since... ööö.. 1983 ?  :o

Hear hear, Telesammostakin pääs ihan hirveen kätevästi IRC:n ja Battiin. Jos ei halunnut olla kriminelli ja mennä Helsingin yliopiston soittosarjojen kautta vaikka ei ollut vielä edes lukiossa :D

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Kehitysehdotukset, mk II
« Vastaus #86 : 12.02.2018, 21:44 »
Silloin kun mä olin nuori niin ei ollut mitään netin keskustelupalstoja  :)

WORD.  :))

Höhö.

Oli niitä.

Ette vaa oo ikinä löytänyt telesammon / purkkien sun muiden ihanuutta.  O0

t. Online since... ööö.. 1983 ?  :o

Hear hear, Telesammostakin pääs ihan hirveen kätevästi IRC:n ja Battiin. Jos ei halunnut olla kriminelli ja mennä Helsingin yliopiston soittosarjojen kautta vaikka ei ollut vielä edes lukiossa :D

En nyt enää muista kirjaston vax/vms näppäimistöä millä pääsee "shelliin" ja siitä sit, tottakai, rootilla systeemiin ja ulos sitten kaupungin pikkiin motulla mihi huvittaa.  :o (Tai oon siis kuullu)  ::)

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Kehitysehdotukset, mk II
« Vastaus #87 : 12.02.2018, 21:45 »
Ja kehityksestä :

Suuntautumisena "Kolmen istuttava nahkasohva" on paras ikinä.
Sukupuoleksi jos sais vielä että "Tänään musta tuntuu että oon..."
Seurananhauksi sitten taas "Kaikki käy, paitti Oululaiset..."

Ja kaks vikaa oli hei vitsejä!!!! Oli!  ;D

Mei

Vs: Kehitysehdotukset, mk II
« Vastaus #88 : 12.02.2018, 21:56 »
Aloitinkin tästä jo oman langan, kun en hokannut tän olemassaoloa. Eli siis sukupuolivaihtoehtojen täsmentäminen profiilissa: https://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=19381.0

vanDaali

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 653
  • Kutsumapronomini: "se"
  • Galleria
Vs: Kehitysehdotukset, mk II
« Vastaus #89 : 12.02.2018, 21:59 »
Aloitinkin tästä jo oman langan, kun en hokannut tän olemassaoloa. Eli siis sukupuolivaihtoehtojen täsmentäminen profiilissa: https://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=19381.0

Jotenkin olinkin jos odottamassa tuota just sulta..