Kirjoittaja Aihe: uuden pelko ja sen voittaminen  (Luettu 1457 kertaa)

trominic

  • Vieras
uuden pelko ja sen voittaminen
« : 05.03.2018, 19:55 »
kaikki uusi aina jännittää, ja useesti haluaakin aina perääntyä. silloin kun ei peräänny, useesti tuppaa löytämään ja kokemaan asioita mistä oli vain haaveillut.
ne monet kerrat, kun tämä kisu lähti kohti tuntematonta, pois kotiseudulta nimeltä Turku, kohtasi niin paljon kaikkea niin uskomattoman mahtavaa!

kiinnostavin reissu oli kieltämättä extempore reissu Ouluun. tunsin tyypin, kenen luo menin aika huonosti, mutta otin riskin, että istun ensin 12 tuntia bussissa ja ilman rahaa hotelliyöhön, jos huonosy käy. pahimmassa tapauksessa kukaan ei olisi ollut vastassa, ja olisin ollut kusessa, kun seuraava bussi olisi lähtenyt klo 05 aamulla. Oulussa minua oli vastassa erittäin ihana ja komea mies, joka oli tämän tuttavan hyvä kaveri. käytiin syömässä ja lopulta menin tuttavani luo ja nautin olostani! minun piti olla Oulussa vain päivä, lopulta olinkin koko viikon!
mainitsematta reissua erääseen kaupunkiin, jossa sain elämäni parasta seksiä maailman kauneimman ja upea kroppasimman naisen kanssa, josta edelleen vaan voin haaveilla..  :-[

ehkä lopputuloksena tälle ajatukselle, että pitäisi ottaa itsestäni niskasta kiinni useammin, ja lähteä kohti tuntematonta eikä pelätä mitä tapahtuu, koska se mitä voi tapahtua, voi olla jotain niin uskomattoman upeaa ja ihanaa, että ilman että olisin siihen lähtenyt, olisin jäännyt niin paljosta paitsi, jota myöhemmin katuisin.

siispä innolla yksin tutkimaan ja hämmästelemään tulevaa lauantain Turun Baletin tarjontaa yöelämästä tyylillä, jossa saan ensinnäkin olla omaitseni, ja toiseksi nähdä sitä puolta, jonka olen halunut nähdä jo kauan ja olla osana sitä!  ^-^

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: uuden pelko ja sen voittaminen
« Vastaus #1 : 06.03.2018, 01:09 »
:) Pieni jännitys on aina luonnollista. Hyvä sinä, kun olet kuitenkin uskaltanut tehdä ex-temporeejuttuja! Ja rohkeasti vain mukaan Turun bileisiin :)