Kirjoittaja Aihe: Lautapelejä Helsingissä  (Luettu 18222 kertaa)

E.L. James

  • Vieras
Lautapelejä Helsingissä
« : 06.03.2018, 12:22 »
Näköjään kiinnostusta pervojen peli-illoille löytyy. Tässä voitaisiin miettiä paikkaa ja aikaa. Eli mukaan kaikenkokoiset ja ihan millaisessa suhteessa tahansa elävät.
Isot pöydät ja valo olisi aika kiva lisä. Itselle tulee mieleen ainakin Kaisla, Sörkän Ruusu ja meille lähes kaikille tuttu Thirsty Scholar.

Dolores

  • Vieras
Vs: Lautapelejä Helsingissä
« Vastaus #1 : 06.03.2018, 16:02 »
Sörkän Ruusua en tunne, Thirsty on jees, mut kannatan Kaislaa, ettei aina tarvis olla Thirstyssä. :D

Ehdotan jotain arki-iltaa, koska viikonloppuisin on aina kaikkea muuta menoa. :)

Sosumi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 657
  • Hurt me please
  • Galleria
Vs: Lautapelejä Helsingissä
« Vastaus #2 : 06.03.2018, 16:07 »
Kaisla on jees arkipelailuun. Viikonloppuna en lähtis sinne hälyn keskelle arpomaan, että mahtuuko edes istumaan. Hilpeä Hauki on kans arki-iltoina kotoisa ja hiljainen, siäl tuli useammat mtg-pelailuillat lätkittyä joskus.

PuolivilliNaaras

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 338
  • I have seen it all
  • Galleria
Vs: Lautapelejä Helsingissä
« Vastaus #3 : 06.03.2018, 18:30 »
Jos valitaan arki-ilta, miten olisi torstai? Joku sunnuntaipelailukin voisi olla kiva. Silloin ei yleensä ole hirveästi menoa kuitenkaan.

Thirsty olisi ok, mutta siellä kaikuu harmillisen paljon. Onko Kaisla siinä suhteessa parempi?

submit

  • Vieras
Vs: Lautapelejä Helsingissä
« Vastaus #4 : 06.03.2018, 19:16 »
Ehdotan sunnuntaita JA arki-iltaa. Itse en pääse koskaan arkisin osallistumaan.

LadyHera

  • Vieras
Vs: Lautapelejä Helsingissä
« Vastaus #5 : 06.03.2018, 20:31 »
Sunnuntai helpoin. Arki-ilta mahdollinen. Ehdotetut paikat kelpaa kaikki.

Dolores

  • Vieras
Vs: Lautapelejä Helsingissä
« Vastaus #6 : 06.03.2018, 20:43 »
Jos sunnuntait saa eniten kannatusta, niin sitten mun vaan täytyy raivata kalenterista tilaa. :) Ei ole siis ongelma tuo sunnuntai.

isabella

Vs: Lautapelejä Helsingissä
« Vastaus #7 : 06.03.2018, 21:03 »
Joooooooo! Tahtoo kanssa pelamaan! Näin otsikon sinkkujen peli-ilta ketjusta mutta en edes avannut sitä kun en ole sinkku enkä etsi seuraa. Mutta tällainen peli-ilta, jossa ei etsitä mitään vaan ihan oikeasti pelataan kuulostaa hyvältä.

Arki-illat sopivat vaihtelevasti, sunnuntai sopii kun pannaan sopimaan. Kiva kun joku viitsii järkätä :) Paikkoja en osaa ehdottaa, kaikki käy.

MilleFiore

  • Vieras
Vs: Lautapelejä Helsingissä
« Vastaus #8 : 07.03.2018, 00:27 »
Messissä! Jee! Jos kukaan padolla on koskaan tavannut mua, tietää että rakastan seura/lautapelejä mutta elämästäni puuttuvat pelaajat. Lähden. Tilanteen mukaan kaikki järkättävissä. Kiva kun järkkäätte :)

Muddys

Vs: Lautapelejä Helsingissä
« Vastaus #9 : 07.03.2018, 01:44 »
Mukana. Arki helpompaa, sunnuntait vielä hetken vähän jumissa mutta yritetään järkätä.

Paikka kuin paikka käy, ei mitään havaintoa miten mikään noista toimii kun kokemusta on lähinnä ihmisten kodeista.

Kouluttaja

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 358
  • Etsitään nuoria narttuja koulutettavaksi
  • Galleria
Vs: Lautapelejä Helsingissä
« Vastaus #10 : 07.03.2018, 09:01 »
Dubliner kaivopihalla. Sää varattua isot pöydät pelaaville seurueille.
Suosittelen.
Vois tulla Kyl pelaamaan.

E.L. James

  • Vieras
Vs: Lautapelejä Helsingissä
« Vastaus #11 : 07.03.2018, 10:38 »
Ihanaa, tämä saa kannatusta. Hyviä ehdotuksia paikasta, itse pyörin lähinnä Kallion seudulla joten täällä olevat paikat tuttuja. Myös nuo Oluthuoneet (Oslo, William K. yms) ovat pelailuun ihan jees.
Kolmivuorotyötä tekevänä mulle käy mikä päivä tahansa kunhan en ole töissä :D Täällä aika tasaisesti ehdotettu joko arkea tai sunnuntaita. Mun pitäisi saada uusi työvuorolista tällä viikolla niin palataan ajankohtaan sitten.
Kaisla sopinee kaikille ekalla kerralla? Katsotaan sitten jos tulee jatkoa kuinka sopiva paikka on.

E.L. James

  • Vieras
Vs: Lautapelejä Helsingissä
« Vastaus #12 : 09.03.2018, 16:30 »
Miten olisi tiistai 13.3 tai torstai 15.3?
Paikkana Kaisla Helsingin Kaisaniemessä ja vaikka klo 18.00.

isabella

Vs: Lautapelejä Helsingissä
« Vastaus #13 : 09.03.2018, 18:51 »
Nyt tulee kyllä hyyyyyyvin lyhyellä varoitusajalla. Itsellä tuppaa elämä olemaan perheen, kumppaneiden ja työn puolesta sen verran perusteellisesti aikataulutettua että seuraavalle (tai sitä seuraavallekaan viikolle) ei kyllä saa mitenkään raivattua vapaata iltaa. Eli jos nämä jatkuvat niin voisiko jatkossa sopia päivän viikkoja tai mieluiten jopa kuukausi etukäteen niin olisi kiireiselläkin mahdollisuus päästä mukaan :)

vaeltaja

Vs: Lautapelejä Helsingissä
« Vastaus #14 : 09.03.2018, 20:52 »
Torstaina seiskan maissa voisin tulla pelaamaan. Muita go:sta kiinnostuneita?