Kirjoittaja Aihe: ensimmäinen kerta bdsmbaari miitissä / bileissä  (Luettu 12131 kertaa)

trominic

  • Vieras
mielenkiinnosta kuulisin teidän kaikkien otusten kokemuksia miiteistä ja bileistä ensikertalaisina.
kaikki ovat saannet minut vakuuttuneeksi, että baletin bileissä minun ei tarvitse pelätä ja rohkeasti menen viikonloppuna tutkailemaan uutta elämää.
nyt suhteellisen itsevarmana kuulisin vielä mielenkiinnolla kaikentyyppisiä kokemuksia teidän ekoista kerroista miiteistä ja bileistä!  ^-^

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: ensimmäinen kerta bdsmbaari miitissä / bileissä
« Vastaus #1 : 06.03.2018, 19:01 »
Tässäpä yksi muistelus vuosien takaa:
Eräänä keväisenä sunnuntaina eksyin ihan tuosta vain tapaamaan erästä herrasmiestä. Mun ekat nettitreffit  :) Käytiin syömässä, mutta todettiin yhteistuumin, että joo ei, ollaan kavereita. Sain kuitenkin kutsun juhlimaan synttäreitä isommassa porukassa.

Toki siinä tuli osallistutta myös järjestelyihin, mutta koko viikonlopun yksityis-bileistä jäi käteen monta hyvää ystävyyttä, ihmisiä, joista tuli kuin perheenjäseniä, rakkaita ja läheisiä. Tuosta olikin hyvä jatkaa ensimmäisiin virallisiin bileisiin.

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2782
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: ensimmäinen kerta bdsmbaari miitissä / bileissä
« Vastaus #2 : 06.03.2018, 19:37 »
Ekat "bileet" taisi olla smurffien iltamat Wäiskillä, teemana geishat jne...
Kaveri joka kysyi mukaan katosi ekan 30min sisään omien tuttujensa sekaan, mutta eipä tuolla edes tälläisenä antisosiaalisena tarvinut yksin olla. Ensimmäinen kerta kun baarissa ei tarvinut esittää taikka olla mitään muuta kuin on. Ihan hel#€%&n vapauttavaa.
Tapasin myös hiton mielenkiintoisen ihmisen, joka on edellee kaverina ja kenen kanssa voi jutella köysistä ja ollaan samantein samoilla aalloilla. Kiitokset siitä hänelle.

Eka miitti oli sellainen minne ajelin yksin sen 60+km ja koko matkan mietin, että kyllä ihminen voi olla tyhmä ja hullu. Mutta taas, hienoa porukkaa eikä mitään ongelmia päästä mukaan juttuihin. Olin myös mukana heti muutamien kk jälkeen järjestämässä heidän kanssaan bileitä. Nyt taas saman reaktion jäsen, hauskaa porukkaa jota nähty mökkivknloppuina ja joidenka kanssa monesti bileissäkin tulee vietettyä aikaa.

Sanoisin, että kun hyppää mukaan eikä suotta kiristele, eikä varsinkaan tuomitse jos joku tykkää jostain mitä itseä tökkii niin parempaa porukkaa saa kyllä etsiä ihan kissojen (pun intented) ja koirien kanssa.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: ensimmäinen kerta bdsmbaari miitissä / bileissä
« Vastaus #3 : 06.03.2018, 20:14 »
KC, '90-luku, poliisi!  :love:

*offtopic*

Muistaako ketää sitä läpinäkyvää oranssinkeltasta flaieria että mihin KC bileisiin se oli ?  ???

smoky

  • PoVi
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 749
  • Galleria
Vs: ensimmäinen kerta bdsmbaari miitissä / bileissä
« Vastaus #4 : 06.03.2018, 20:58 »
Ekat bileet tais olla KP15. Jännitti niin maan perkuleesti, mutta hengissä selvittiin. Toisella kertaa uskallettiin jo puhuakin ihmisille  ;D

Ekaan miittiin ajettiin Seinäjoelle pari tuntia suuntaansa - tästä miitistä jäi käteen ihania ihmisiä, joiden kanssa ollaan nykyisinkin tekemisissä :)

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: ensimmäinen kerta bdsmbaari miitissä / bileissä
« Vastaus #5 : 06.03.2018, 21:14 »
Jyväskylän kinkymiitit aloitettiin avopuolisoni tiikin kanssa joskus Tuntemattoman Maan aikoihin, tarkempaa ajankohtaa en enää muista. Veikkaan vuotta 2009 tai 2010. Ekassa miitissä olimme vain me kaksi, mutta myöhemmillä kerroilla sinne alkoi vähitellen kertymään porukkaa. Nykyään Jyväskylä-miittejä järjestetään melko usein ja on ollut muutakin oheistoimintaa, mm. kotibileitä.

Ekat kinkybileeni olivat muistaakseni syksyn 2008 Bizarren bileet. Osallistuin suoraan staffiin, koska semmoista suositeltiin Bizarren ensikertalaisille. Pukukoodi tuotti pettymyksen koska illoiseen budjettiini nähden melkoisen kallis sihteeriasuni ei kelvannut pukukoodivalvojalle ja piti sitten palella lähes alasti. Mutta muuten oli oikein kivaa.

Coach

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 225
  • The Grand Daddy
  • Galleria
Vs: ensimmäinen kerta bdsmbaari miitissä / bileissä
« Vastaus #6 : 06.03.2018, 21:23 »
Mun neitsyys lähti Baletin Uniformalissa muutama vuosi sitten. Muistan hienoisen jännityksen, kun ei ihan tiennyt mihin oli tulossa. Uusien infon jälkeen meille pidettiin hienosti seuraa ja katseltavaa riitti kaikenkirjavassa vierasjoukossa. Mä ihastuin heti  ::)

Saatiin seurata myös melkolailla unohtumattomia esityksiä, niin privapuolella kuin lavallakin.

Normaaliin biletykseen verrattuna kinkybileissä ollaan jotenkin sopivan sallivassa ilmapiirissä ja mulla on ollut aina tosi hyvä olo. Kuuluu omanlaistensa seuraan, vaikka ollaankin erilaisia kaikki. Ja mitäänhän ei ole pakko tehdä, pelkkä katselu ja sivusta seuraaminen on yhtälailla ok kuin leikkiminen. Muistaa vaan sen etiketin   :)






Kelpie

  • Vieras
Vs: ensimmäinen kerta bdsmbaari miitissä / bileissä
« Vastaus #7 : 06.03.2018, 21:30 »
KC, '90-luku, poliisi!  :love:

*offtopic*

Muistaako ketää sitä läpinäkyvää oranssinkeltasta flaieria että mihin KC bileisiin se oli ?  ???
90-luvun loppu, "Irman klubi" ;)

Missä bileissä setä on ollut, kaikki flyerit mitä minä näin, oli tehty mustavalkokopiokoneella?

latexbun

  • Vieras
Vs: ensimmäinen kerta bdsmbaari miitissä / bileissä
« Vastaus #8 : 06.03.2018, 21:39 »
Tampere, v. 2007, silloisen kumppanin kanssa. Sitten oli useamman vuoden biletauko, koska kumppani ei aikanaan innostunut bileistä ja yksin en jostakin syystä älynnyt niissä käydä.

Muoks. Se olikin Tampere.

UW

  • Vieras
Vs: ensimmäinen kerta bdsmbaari miitissä / bileissä
« Vastaus #9 : 06.03.2018, 21:43 »
Jossain vaiheessa vuotta 2014 muutama tuttava oli paljastunut bdsm-harrastajaksi, en muista oliko baarin vain yhden tutun kautta kun kuulin Majavaan miiteistä. Ei ollut tietysti mitään käsitystä, että miitti alakerrassa. Kyseisenä keskiviikkona porukkaa oli suht paljon, kävin parissa eri pöydässä kysymyssä”Oliko teillä se eräs miitti?!”
”No meidän firman kyllä.”
Piakkoin paikalle ilmestyi eräs tuttu neiti:”Ai kuins sinä Kalliossa?”
”Öö ajattelin tulla ohikulkiessa yhelle”
Tarinoidessa meni ehkä 2h. Neidin lähdettyä tajusin käydä alakerrassa, istuin ehkä 3min kun olikin kiire junalle   :D seuraava yritys oli astetta onnistuneempi  :P

isabella

Vs: ensimmäinen kerta bdsmbaari miitissä / bileissä
« Vastaus #10 : 06.03.2018, 22:12 »
Ensimmäinen miittini oli alkuvuodesta 2009 Rokki-Bakersissä Helsingin keskustassa (kyseistä baariakaan ei enää ainakaan sillä nimellä ole enää olemassa), jossa oli pervoille varttu oma kabinetti. Aika paljon jännitti mutta sosiaalisena ihmisenä aloin pian höpötellä muiden kanssa. Ei sieltä nyt ainakaan ensitapaamisella mitään sydänystäviä löytynyt mutta sen verran mukavaa oli että menin uudestaan aika montakin kertaa. Vähitellen sitä tutustui ihmisiin ja alkoi kokea olevansa osa porukkaa.

Ensimmäiset bileeni olivat Smurffien bileet Agroksella kesällä 2009. Olimme menossa sinne  kolmistaan puolisoni ja silloisen kumppanimme kanssa, eikä kukaan meistä ollut ennen käynyt bileissä. DC:tä ei ollut mutta stressasimme silti asiaa ja halusimme pukeutua pervosti, minäkin hankin bileitä varten elämäni ensimmäisen pvc-mekon. Emme juurikaan jutelleet kenenkään kanssa mutta sessioimme ensimmäistä kertaa julkisesti, mikä oli hurjan jännää :)

Joku niissä miiteissä ja bileissä selkeästi viehätti kun melkein kymmenen vuotta myöhemmin niissä edelleenkin tulee pyörittyä ;D

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2609
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: ensimmäinen kerta bdsmbaari miitissä / bileissä
« Vastaus #11 : 06.03.2018, 22:39 »
2007 keväällä, Bizarre. Olin uskomattoman ujo vielä silloin ja, jos Cityn chätin porukka ei ois vetänyt mukaansa oisin varmaan istunut nurkassa koko illan ihmetellen. Näin jälkikäteen vähän harmittaa, että bilekokeilut ja skeneily jäi ton reissun jälkeen pitkäksi aikaa. Ei ollut kurjaa, mutta ei myöskään tullut semmoista "pakko päästä mukaan" fiilistä silloin. Taisin olla osallistujista nuorimmasta päästä 23v iälläni.
Köysiin pääsin, piiskaa en uskaltanut vongata vaan katoin lähinnä vierestä kateellisena, kun joku muu ensikertalainen sai selkäänsä. Seuraavan kerran heti perään sitten 2011, kun päätin, että nyt riitti himassa runkkailu. Parit Bizarren pippalot ehdin käydä ennen kuin kotikenttäetu ja 100m matka bileisiin vaihtui Helsinkiin.

Eka miitti taisi olla 2011 tai 2012 talvea. Jyväskylässä tämäkin. Miittipaikkana toimi yläkaupungilta joku ruokaravintola, jonne tulin hyvissä ajoin ja jäin ihmettelemään etäämmäksi hetkeksi miittiporukkaa kunnes pakotin itseni mukaan. Kokemuksena kiva, kun ihmiset olivat oikeasti mukavia ja enempi omaa ikäluokkaani. Toki nuo miitit sitten kuolivat hyvin äkkiä täysin, vain muutamien ihmisten miitiksi, joten ei enää juurikaan kiinnostanut Jyväskylässä asuessa niissä käydä.

Helsingissä ekat bileet oli Wäiskin kesäpippalot. Sillon tultiin isommalla etkoporukalla. Muuten olisi varmaan jäänyt kyllä fetissikuteet jäänyt laukkuun visusti, kun ajatus siitä, että pitää vaniljoitten edessä pukea päälle pvc:tä oli aika karmiva. Tapahtumaköyhät bileet itselle, taas kerran lähinnä ihmettelin vierestä, että voi kun toi ihminen piiskaisí muakin. No, on se sen jälkeen antanut varmaan senkin edestä mulle selkään.
Noista bileistä jäi mieleen joku randomhottismuija, joka istui jokusen tovin meidän pöydässä ja lähti aika piakkoin toisen pöydässä istuneen ihmisen kanssa panemaan. Siinä tuli taas fiilis, että vittu mulle kans moista!

Ekat Helsingin miitit toistivat kyllä tietyssä mielessä kaavaa Jyväskylästä. Uusi skene, uudet ihmiset. Majavassa nikki oli aika monelle tuttu, kun sinne ekaa kertaa menin. FetLife -miitissä taas mietin lähinnä, että ketä nämä kaikki oudot ihmiset on joita en ole koskaan nähnyt. Kyllä niistäkin tuttuja tuli kohtuu nopeasti ja löytyi ne ihmiset kenen seurassa oli turvallisen hyvä olla, kun ei vielä tuntenut liiemmin ihmisiä. Jonkin verta jännitti tuolloin käytännössä joka kerta, kun miittiin lähti, että ketä siellä nyt sit paikalla on.

Nykyään on lähes automaatio, että, kun on bileet niin yritän olla paikalla. Miiteistä Majava on kyllä omalta osaltani jäänyt pois ohjelmasta, mutta muuten juoksentelen kyllä pari kertaa kuussa miittailemassa muita pervoja.

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4502
  • Galleria
Vs: ensimmäinen kerta bdsmbaari miitissä / bileissä
« Vastaus #12 : 06.03.2018, 22:59 »
Ekat bileet tais olla 2011? Tai jotain. Olin löytänyt netistä random tyypin jonka kanssa lähdin bileisiin tietämättä scenestä tai kinkybileistä yhtään mitään.
En tuntenut ketään kinkyscenessä olevaa kinkyä, ja minulla oli bileistä outoja luuloja. Ajattelin mm. että kaikki ovat siellä hemmetin hyvännäköisiä, ja mietin kehtaanko mä nyt mennä tonne kun mä oon vaan tällänen. Tämä naurattaa näin jälkeenpäin ajatellen. Etenkin kun eka kommentti minkä tuntemattomalta tyypiltä sain bileissä oli "hitto sä oot upee".

Bile aveccini päätyikin pian darkkariin, ja jäin yksin haahuilemaan bileisiin. Tutustuin tuolloin mm. erääseen tulevaan Törkisläiseen, ja moneen muuhun tyyppiin jotka kuuluvat kaveripiiriin edelleen.
Huomasin heti bileissä tietyn sisäsiittoi...sisäpiiriläisyyden, ja totesin osa ihmisistä vaikutti siltä että haluavat olla vain omissa porukoissaan. Rohkeasti silti juttelin joillekin, ja loppuillasta porukka tuli juttelemaan minulle. Yksin ei siis tarvinnut olla. Nuo bileet onkin jääneet lämpimänä muistona mieleen.

Ekaan miittiin minut raahattiin puoliväkisin, en olisi millään halunnut lähteä koska olen epäsosiaalinen. Ja nyt olen taas tilanteessa jossa en halua käydä miiteissä, koska olen epäsosiaalinen.
Mutta tuli niissä juostua, ja jopa järjestin miittejä itsekin.

Uusille sceneläisille neuvon kuitenkin että miiteissä kannattaa käydä vaikka jännittäis eikä koe olevansa sosiaalinen.
Siellä tutustuu mahtaviin tyyppeihin. Ja idiootteihin myös, mutta enimmäkseen niihin mahtaviin tyyppeihin.



Piiskazion

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 417
  • Galleria
Vs: ensimmäinen kerta bdsmbaari miitissä / bileissä
« Vastaus #13 : 06.03.2018, 23:06 »
Ekat bileeni olivat Turun Baletin Fetish Club vuosikymmenen alussa. Ensimmäinen verkkokalvoilleni piirtynyt näky oli umpihumalainen housuton mies, joka veti käteen ja lääppi esiintyjiä. Muutenkin bileistä jäi hieman tympeä olo, koska en tuntenut ketään ja kaikki hengailivat omissa porukoissaan. Myöhemmin on ollut mukavampiakin bilekokemuksia.

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: ensimmäinen kerta bdsmbaari miitissä / bileissä
« Vastaus #14 : 06.03.2018, 23:10 »
Ekat kinkybileeni taisi olla v. 1995, Kinky Club..paikkana Nylon(nykyinen Lady Moon).
Sittemmin menikin pitkä aika kunnes joskus v. 2004 innostuttiin Mascot-miittiin ja Smurffeihin. Kivojahan noi alussa oli, sittemmin sitä vaan kyllästyi ja sillä tiellä ollaan vissiin vieläkin. Ei vaan jaksa.  ::)