Kirjoittaja Aihe: Mä en pääse miittiin -miitti Vaasassa 14.3.18 at BB.  (Luettu 1652 kertaa)

Kahlittu

  • Vieras
Aika: Keskiviikko 14.3.2018 klo 18.30 =>
Paikka: Butcher & Banker Vaasanpuistikko 18

Esityslista:

1. Miitin epävirallinen avaus
2. Valitaan päävitsin kertoja ja varakertoja
3. Todetaan kaikki läpät paskoiksi
4. Väitellään opposition nimeämisestä
5. Kehutaan Butcherin ilmettä ja asiakaspalvelua
6. Jatketaan väittelyä nimestä
7. Ei keksitä muita asioita
8. Päätetään miitti ja lähetään himaan

Jättäydyttyäni pois paikallisen virallisen yhdityksen hallituksesta ja siirryttyäni niin kutsutusti oppositioon, esitänkin epävirallisen kutsun saapua miettimään millaisia virallisia vaatimuksia voisimme viralliselle toimea tekevälle hallitukselle ehdotella.
Agendana myös oppositiomme nimi. Tällä hetkellä vahvoja ehdokkaita ovat seuraavat nimet:
Vaniljainen tulevaisuus
Sosiaalivaniljainen puolue
Vaniljat
Vaniljaliitto

Kenestä tulee kunniapuheenjohtaja, kuka kavaltaa yhdistyksen massit ja kuka ei pääse tähänkään miittin?

UW

  • Vieras
Miitin nimi 5/5.

Epäsuorasti tuli mieleen syrjäytymisopinnot:” Kaikilla luennoillamme tiukka 80% poissaolopakko.” Ks google

pehmo

  • Vieras
Arvon tohtori!

Taidan olla epänormaali, kun saatan päästä tähän miittiin, vaikka olisi normaalia olla estynyt tulemisessa. Tiedän myös, että vanha F65.5 ei estä minua liittymästä tähän vinoporukkaan, joten mikä neuvoksi? Etsin vieläkin sopivaa hoitoa ja luulen, että ainakin pakkopaitaan pitäisi päästä, tai vapauttani muuten vain rajoittaa, mutten silti saa päähäni, miksi en pääsisi. Odotankin siis teiltä uutta diagnoosia ja hoitotoimenpiteitä, tai minun on pakko tulla myös tähän miittiin!

Mikäli minulla on siis surkeat neuvot ja huonot ideat vähissä, olen pakotettu saapumaan myös tähän miittiin, joten siellä tapaamme!

-pehmo

UW

  • Vieras
Minkälaista rojalttia joutuu maksaa ja lainaa tapahtuman nimeä ei-pervoissa yhteyksissä?  ???

Kahlittu

  • Vieras
Sehän tietysti riippuu siitä että onko kyseessä kaupallinen vai ei-kaupallinen tapahtuma  ;D

Kahlittu

  • Vieras
Tiedän myös, että vanha F65.5 ei estä minua liittymästä tähän vinoporukkaan, joten mikä neuvoksi?

Peli on menetetty. Suosittelen Pirkan vihreää vanilja teetä ensioireisiin, mutta jos oireet eivät helpota kolmenkaan litran jälkeen, on syytä pyytää toinen mielipide.
Niitä jaetaan viikko miiteissä paikalla olijoille sekä niille, ketä ei pääse paikalle. Etäosallistumisen mahdollistuutta harkitaan tapauskohtaisesti.

Kahlittu

  • Vieras
Tuutsä? Tulisitsä? Miksetsätulisitsä? Tsä? HÄ? Tä? Ni? Niiiiiiii!

pehmo

  • Vieras
Tuutsä? Tulisitsä? Miksetsätulisitsä? Tsä? HÄ? Tä? Ni? Niiiiiiii!
Toivottavasti liian moni ei jää tulemaan sijoillensa, vaan tulee myös paikan päälle! (hihii)  ;D