Kirjoittaja Aihe: Turun Baletti: Siveyden raunioilla 16.6.2018  (Luettu 35814 kertaa)

Kiusa

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 91
  • Eihän sitä koskaan tiedä.
  • Galleria
Vs: Turun Baletti: Siveyden raunioilla 16.6.2018
« Vastaus #120 : 17.06.2018, 13:00 »
Kiitti hei järjestäjille, mahtava setti! Mitään en vaihtaisi pois.

MURU

Vs: Turun Baletti: Siveyden raunioilla 16.6.2018
« Vastaus #121 : 17.06.2018, 13:54 »
 :love: mielettömät kekkerit onhan se jotain mitä huomenna töissä mielessään muistella lämmöllä ihan äkkiä en vastaavaa muista tosin taas lupasin itselleni etten koko iltaa joraisi kuinkas sitten kävikään heh muru ja minun oma kuplani heko yritän välillä päästä omalta mukavuus alueelta poispäinkin sen tiedän et piiskan ottaminen ei oo minun juttuni siinä mittakaavassa jossa tiedän useamman henkilön viihtyvän onneksi minulla on kuulo ja näkö tallella heko jonain päivänä tai iltana kestän jo kipua paremmin tai sitten en..kiitän ja kumarran erityiskiitokset musiikista ja teema oli huikee lisää tämmöistä...niin viihdyn..

Countess

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 774
  • Välineurheilija
  • Galleria
    • Turun Baletti
Vs: Turun Baletti: Siveyden raunioilla 16.6.2018
« Vastaus #122 : 17.06.2018, 14:24 »
TB hurjimmat ja kauneimmat :love:
Carlotta ja ladyballs raphommat :love:
Myrsky ja Marjut ja huhhuh :love:
Törkis ja huippuhuumori + korvamatobiisit :love:
Vieraat ja upeat asunne! :love:
Tapahtuman mahdollistaneet Nakkilaiset :love: :love: :love:

Kiitos kaikille aivan huikeasta illasta! :love:


Jayteasee

  • PoVi
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 414
  • Saapaspöppelö™, TruuPiirturi™ , Halihirmu™
  • Galleria
Vs: Turun Baletti: Siveyden raunioilla 16.6.2018
« Vastaus #123 : 17.06.2018, 14:33 »
SINÄKÖ se oli? Däääm! No, kävittä yhen ja kahen välis narikassa, että säkin näit mut kyl.

Mä niin yritin bongata ja arvailla että kukahan sä voisit olla koko illan!  :-X

Syytän itseäni. Unohdin nimmaripyykkipojan kotiin. Passia en viittiny koko ajan pitää näytillä. No mut ens kerralla.

Greta

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 918
  • väkivaltiatar
  • Galleria
    • Löydät mut täältä
Vs: Turun Baletti: Siveyden raunioilla 16.6.2018
« Vastaus #124 : 17.06.2018, 15:44 »
Olipa hitsin hyvin järjestetyt bailut! Kiitos Baletti ja Rsykkeen seuramatkalaiset. Erityiskiitos myös ihan tajuttoman upealle sirkusesitykselle  :love: :love:

namitamua

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 47
  • Galleria
    • X
Vs: Turun Baletti: Siveyden raunioilla 16.6.2018
« Vastaus #125 : 17.06.2018, 16:09 »

Countess

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 774
  • Välineurheilija
  • Galleria
    • Turun Baletti
Vs: Turun Baletti: Siveyden raunioilla 16.6.2018
« Vastaus #126 : 17.06.2018, 17:01 »
Löytötavaroissa yksi rengaskorvis, löytyy allekirjoittaneelta.

Saffron

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 120
  • Huolenpitävä fetisisti
  • Galleria
Vs: Turun Baletti: Siveyden raunioilla 16.6.2018
« Vastaus #127 : 17.06.2018, 17:32 »
Eiliset bileet oli kolmannet mulle. Ja nyt mä pääsin kunnolla kiinni :D Oli hyvä idea olla tunti narikassa töissä. Siinä nimittäin kohtasi mukavasti ihmisiä ja sitten myöhemmin oli helpompi mennä juttelemaan. Eli oiva vinkki muillekin uusille skeneen tulijoille:  bileisiin vapaaehtoiseksi hommiin niin siitä se lähtee.

Mä haluan kiittää mun alku- ja loppuillan seurassa olleita bilettäjiä.  Erikseen pitää mainita fnixxx, kiitos tavastasi kohdata ihan random tyyppi joka ilmestyi viereesi.  Ja ettei nyt fetissilista vaan pääsisi pienenemään, niin sinne on kovaa vauhtia tulossa musta lateksi. Niin upeita lateksiasuja oli liikkeellä. Kyllä, olen toivoton tapaus.  :P

Illan ohjelmaa ja musiikkia ei kaikkea vaan pystynyt seuraamaan, mutta esim. viimeinen musiikkisetti oli aivan loistava. Törkyteatterin esitys oli myös kokemisen arvoinen.

Kiitos  :love:

Hello Kettu

Vs: Turun Baletti: Siveyden raunioilla 16.6.2018
« Vastaus #128 : 17.06.2018, 18:27 »
Miljoonat kiitokset kaikille kohtaamilleni ihanille ihmisille, esiintyjille, DJ:lle ja järjestäjille! Todella mahtavat bileet!  :love:

RedCatherine

  • Vieras
Vs: Turun Baletti: Siveyden raunioilla 16.6.2018
« Vastaus #129 : 17.06.2018, 19:20 »
Sovinnon tehneet jengiläiset kiittävät ihanaa yleisöä ja loistavia järjestelyjä.  :love: Hienot tilat, hyvää musaa, ja oman esityksen lisäksi nautittiin muistakin. :)

RC&Tetris

Persilja

Vs: Turun Baletti: Siveyden raunioilla 16.6.2018
« Vastaus #130 : 17.06.2018, 20:56 »
Ihana ensikosketus oman kotipaikkakunnan ulkopuolisiin bileisiin, eli ensimmäiset Tampereen ulkopuolella!

Oltiin oikein tyytyväisiä järjestelyihin, upeaan juhlatilaan, uskomattomiin esityksiin ja oltiin tietty tosi innoissamme tapaamassa tuttuja ja uusia!  :love: Nää voyerit ei kyllä jääny kylmäksi  >:D

Erityismaininnat Gretalle meidän molempien asujen panostuksesta, Rsykkeen bilebussiporukalle, tsemppiterkut Kultakutrille ja pyllyni ehkä haluaa vielä kerran kiittää fnixxxiä  ::)

T: Persilja ja TEHO

Vanilja

Vs: Turun Baletti: Siveyden raunioilla 16.6.2018
« Vastaus #131 : 17.06.2018, 21:26 »
Oli kyl niin kivaa. Hyvät järjestelyt ja ohjelmat. Erityisesti akrobatiaesitys oli liikuttavan vaikuttava.
Ja kaikki upeesti pukeutuneet kanssajuhliat!
Tuttuja moikattvaksi ja halailtavaksi riittämiin :love: Ja uusiakin tuttavuuksia tuli.
Kiitos Turku ja turkulaiset  :-*
Ja väkisin mainiten: Mielitiettyni. Oot paras ❤️

Armanda

Vs: Turun Baletti: Siveyden raunioilla 16.6.2018
« Vastaus #132 : 17.06.2018, 21:36 »
Kiitokset järjestäjille ja kanssajuhlijoille multakin! Tunnelma oli ainutlaatuinen, asut upean rappiollisia ja seura inspiroivaa. Iso plussa Mad Max -teemasta, joka on aina iskenyt mun viihdemakuun täysillä. Köysiduon esitys oli kaikessa taitavuudessaan vangitseva ja sopi hienosti teemaan. Kiitokset myös valokuvaajalle jo etukäteen kuvista!

Jersey

Vs: Turun Baletti: Siveyden raunioilla 16.6.2018
« Vastaus #133 : 17.06.2018, 21:52 »
Kiitos!  :love:
Vaikken ehtinyt paikalle kuin pariksi tunniksi, niin ikimuistoisia esityksiä, maailman parasta musiikkia (miksei aina voi soittaa vain Prodigyä ja Nine Inch Nailsii??  :love: Ei oo parempaa pogoilupervoilumusaa), uusia mielenkiintoisia ihmisiä, upeita asuja ja hyvä meininki.

Jään odottelemaan valokuvaajan kuvia. Oijoi!

Juha K

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 333
  • Kissakuiskaaja
  • Galleria
    • "Anarchosyndicalism by Rudolf Rocker"
Vs: Turun Baletti: Siveyden raunioilla 16.6.2018
« Vastaus #134 : 17.06.2018, 22:58 »
Piti vielä mainita tämä, eli erityisen suuret kiitokset Doralle, hän on tehnyt hurjasti duunia näiden bileiden eteen. Iso hali tähän kohtaan ja vielä kerran kiitos.