Kirjoittaja Aihe: Oulun kinkyjen rätinkimiitti Pub Graalissa 14.3 klo1800  (Luettu 1727 kertaa)

DrDDR

Kevätkauden excelien ja mindmapien päivitysilta, kuka on pannut ja ketä ja ennen kaikkea mihin reikään? Ketä on kukin vetänyt turpaan ja sattuiko se enemmän minuun kuin sinuun? Entä onko joku kapinoinut auktoriteettia vastaan ja nyt posket punoittaa? Fläppitaulua ei ole, joten muistin varassa joudutaan sitten menemään, jos joku tuo punaista lankaa niin saadaan vedettyä nuppineuloilla kuitenkin suhteet selviksi.

klo1800 pub Graalissa, siellä haarniskan takana.

Macy

  • Vieras
Mikä on panoissa virhemarginaali? Toiset kuitenki liioittelee, toiset taas vähättelee. Itse kuulun toki ensimmäiseen.

VeeKay

Vietän tämän S&BJ:n (14.3.) poissa Oulusta. Uskoakseni pihvin suutuntuma on oivallinen. Kuin myös jälkiruuan.

Siniparta

  • Logomestari
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 423
  • Slut Daddy ☠️
  • Galleria
Huhujen mukaan minähän olen pannut jo Oulun kaikkia subeja, joten tuun paikalle katsastamaan ja mind mäppäämään sillä silmällä kaikki true masterit, joiden reikiin aion siirtyä seuraavaksi.

TEGAMi

  • Vieras
Saatan pyörähtää hetken alkuun.

En nyt oo pannu kaikkia, sori :'( enkä oo vetäny ketään turpaankaan, koska ihmisillä ei oo turpaa :o auktoriteettia on monenlaista, ehkä välillä oon kapinoinut. O:-)
Kuulun vähättelijöiden joukkoon.

Pyyntö: kukaan, jolla on mahdollisuus, ei ilmaise työntyneensä minuun. Pusi pusi. :D

Sorburin

En ole pannut Oulussa kuin yhtä, mutta tulen mielelläni kuuntelemaan ketä kaikkia muut ovat panneet  :))

ornika

  • OuSM
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 156
  • Lady, not a princess
  • Galleria
Oon aika huono laskemaan, jotenka käytän mahdollisuuden hyväksi ja saavun sotkemaan toisten laskuja!

Mursku

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 170
  • Yhdistysdinosaurus
  • Galleria
Juuri havaihduin todellisuuteen, että on keskiviikkomeetin aika. Ei taida enää ehtiä laskemaan, mutta mun painoilla nyt ei pääse rehvastelemaan missään, joten mitään ei menetetä.