Kirjoittaja Aihe: Club X kotibileet 21.4. Lipunmyynti nyt auki!!!  (Luettu 7501 kertaa)

Ninni

  • Vieras
Vs: Club X kotibileet 21.4. Lipunmyynti nyt auki!!!
« Vastaus #30 : 22.04.2018, 09:33 »
varmaankin jatketaan kotibileiden järjestämistä.

Jeeeeeeeee!!!!! Tätä odottaen :)

punasiipi

  • Vieras
Vs: Club X kotibileet 21.4. Lipunmyynti nyt auki!!!
« Vastaus #31 : 22.04.2018, 17:37 »
Tää oli just sellaista rentoa ja mukavaa niinku kaik muutkin kehui, ja kerranki bileissä pystyi tutustumaan muihinkin tämmönen ujo tapaus, koska musiikki ei ollut liian lujalla eikä ollut liikaa ihmisiä :) Tykkään.

Saffron

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 120
  • Huolenpitävä fetisisti
  • Galleria
Vs: Club X kotibileet 21.4. Lipunmyynti nyt auki!!!
« Vastaus #32 : 22.04.2018, 20:20 »
Olen kyllä niin iloinen, että pääsin näihin bileisiin. Paikka on tehty intohimolla, sydämellä ja ennen kaikkea taidolla. Olin todella vaikuttunut paikasta. Ei voinut kuin ihailla mitä kaikkea tilaan on saatu tehtyä.  Siellä on tyylikästä ja sopivasti väljyyttä.

Itse bileistä, niissä oli mukavan rento tunnelma. Miellyttävä kokemus kaikin puolin. Sai rauhassa tehdä tai olla tekemättä. Mä en muuten ole sohvapöytien ystävä, mutta nyt näin pöydän (tai kaksikin sellaista) jonka haluaisin.  ;D

Suurkiitos  :love:

femalefeline

  • Vieras
Vs: Club X kotibileet 21.4. Lipunmyynti nyt auki!!!
« Vastaus #33 : 23.04.2018, 16:13 »
Suoraan stagelta kahden konsertin ja reilun puolentoista vuorokauden valvomisen jälkeen... mahtava seura, paikka ja tunnelma.Chillailua, nameja ja vapaus tehdä mitä mieleen juolahtaa.... Saunaan ei jaksanut vaikka olisi tehnyt hyvää. Kipuköysiin pääsin kuitenkin, kiitos siitä syylliselle ;)

Kiitos taas klubin porukka, kohta taas suuntaan
takas uuteen "olohuoneeseeni".