Kirjoittaja Aihe: Mulkku  (Luettu 16431 kertaa)

Nenne

  • Vieras
Vs: Mulkku
« Vastaus #30 : 15.12.2011, 21:10 »
Subjektiivinen vastaus kysymykseen millainen mulkku on kiva:

Kulli  :love:
Tasapaksu kulli ilman suuria heittoja varren ja terskan välillä, ja ilman pinnalla paksusti näkyviä verisuonia (yök). Suihinotossa saa annettua miellyttävämpää kyytiä suht tasaisessa maastossa.
Karvoiltaan vähintään siistitty, on pokassa pitämistä jos kesken suihinoton karvapöheikkö alkaa kutittaa nenää  :o 
Kivesten koolla tai sijainnilla ei ole merkitystä.
Paksuutta saa olla, pituutta ei. Kun itse on lyhyt paikkainen, on kaikki omista mitoista yli menevä osa käyttökelvotonta kamaa.
Estotonta kestävyyttä enemmän kuin 3 minuuttia ja seuraava kerta mielellään ennen ens kuun tilipäivää.

Ja jälleen kerran: reilusti ylipainoinen mies saa kulliinsa lisää pituutta painon pudotuksella kun vatsan alareunasta poistuu massaa. 30 kg:n painonpudotus lisää hyvinkin kullin pituutta n.5 cm.

OT: jos selvästi antaa ymmärtää että jollain kerralla ymmärtää antaa lähintä seinää vasten ilman sen isompia vähtejä esileikkiä, niin kiiman saa pudotettua nollille kysymällä: kulta, tekeekö tää hyvää, vai miten sä haluisit? Kyllä me naisetkin välillä tykätään ihan rehellisestä minuutin kestävästä pikapanosta.

n4103xxl

  • Vieras
Vs: Mulkku
« Vastaus #31 : 15.12.2011, 21:47 »
Mieluummin pikapano, kun jyystäminen sisäänulos tuntitolkulla. Ja ISO on hyvä, se tunne kun se osuu "pohjaan" asti on NIIN hyvä  :P

JetErus

  • Vieras
Vs: Mulkku
« Vastaus #32 : 15.12.2011, 22:18 »
Ette usko että miten paljon nyt vituttaa. Kirjoitin Mulkustani pitkään ja hartaasti Transsuksi kutsumallani tablet-vehkeellä... ja sitten sen selain kaatui ja sinne meni.

Mutta enpä antaudu taistelutta, joten nyt koneelta käsin (jos sähköt menee, tässä on akku, ja tuskin kaatuu, kun on Linux).

Kiitokset mainiosta aiheesta Uniform:lle. Mitäs me Mulkulliset.

Ja sitten Mulkustani.

Mulkkuni on tai ainakin oli meikäläisen skenen tunnetuin Mulkku. Vielä viime vuonna kuulin usemmaltakin, ettei kovin montaa bileissä kävijää löydy, joka ei Mulkkuani olisi nähnyt. Ja onnekkaimmat ovat sen nähneet jonkun suussa, perseessä tai pillussa (mahdollisesti jossain muussa aukossa näitten lisäksi, mutta ei siitä sen enempää, enkä edes muistaisi).

Mutta niin se on, että apina ei tunne ketään ja kaikki tuntevat apinan. Lienen sentään vielä mulkkuani tunnetumpi.

Mulkkuni on oikein hieno. Se kaartuu erektiossa ylväästi, Maskuliinisesti, vahvasti ja Kreikkalaiseroottisesti ylöspäin. Esinahka on kuin se olisi ympärileikattu, mutta ei ole. Terska paistattelee raikkaasti esillä etenkin Mulkun seisoessa. Karvatonkin tuo Mainio Mulkkuni on, yleensä. Joskin käyn vuosi vuodelta laiskemmaksi karvojen siistimisen suhteen. Yleensä sieltä löytyy noin puolen sentin tai jopa sentin mittaisia yritteliäitä karvataimia.

Mulkkuni on kooltaan keskimittainen tai jopa hieman keskimittaista isompi. On siitä joku saanut mitattua isommankin, mutta eiköhän se keskiarvo liene sentin tai korkeintaan kaksi keskiarvon yläpuolella.

Seisoessaan Mulkkuni on kuin pieni tammi, juurtunut tiukasti ja lähtemättömästi alustaansa. Tuuli ei Mulkkuani vie, eikä edes muutaman skenen henkilön suorittamat puraisut ja ne _huonot_ imaisut (juu, en mainitse nimiä). Mulkkuni ei tykkää siitä että imetään kuin ladaa pakoputkesta käyntiin. Ei se tykkää myöskään puremisesta. Pureminen saa piiskan suhteellisen äkäisesti läjähtämään. Mulkkuni pitää siitä, kun sitä otetaan syvälle kurkkuun ja vielä erityisemmin se tykkää, jos pääsee kunnollisen, hyvin märän kurkkusuikin päätteeksi työntymään syvälle perseeseen.

Mulkullani on paljon ystäviä. On niitä Mulkkuystäviä, pilluystäviä kuin perseystäviäkin. Mutta ei niitä kavereita varmaan koskaan ole liikaa. Tissiystäviäkin on, mutta niitten kanssa Mulkkuni kaveruussuhde on hieman laimeahko, vaikka omistajana suuri tissifani olenkin. Tisseille tai kasvoille Mulkkuni ei juuri tykkää kuninkaallista ejakulaattiaan heittää. Mieluummin syvälle sisään!

Eräs parhaimmista Mulkkuni Mulkkuystävistä kuuluu muuten ketjun aloittajalle. Voi niitä kertoja kun Mulkut on yhdessä saunoneet, bilettäneet ja *piip*. Huom, ei olla homoiltu (keskenämme), vielä :D

Silloin kun Mulkkuni ei seiso, se nököttää köyryssä kiltisti ja yrittää kahmia karvoja esinahkan väliin. Toisinaan se onnistuu. Se on Mulkkuni tapa ilmoittaa itsestään. Tiedätte varmaankin, ettei se tunnu kovin hyvältä.

Mulkkuni on parhaimmillaan sotilaallisessa hyökkäyksessä, kun toisen mulkun kanssa yhteistyössä on saatu pakotettua saalis kahden rintaman väliin. Tuolloin Mulkkuni koukkaa takakautta ja hiipii takaportista sisään ja aloittaa ylvään ja sotilaallisen marssinsa, kunnes oksentaa ja uupuneena lysähtää isäntänsä reittä vasten, mutta vain hetkeksi lepäämään.

Mulkkuni on pettänyt minut harvoin. Ja silloin kun niin on käynyt, se on ollut ymmärrettävää. On vaadittu liikaa tai sitten on vaadittu vitusti LIIKAA.

Se Mulkustani. Sitä saa tulla katsomaan ja kokeilemaan.

Tämä ketju on omistettu Mulkuille, mutta silti mulkuttomat ovat eniten äänessä :)

Se mikä tässä ketjussa ärsyttää, on se, että minun Mulkkuni on ensisijaisesti MINUN tyydyttämistäni varten. Eikö ole hieman vanhakantaista, että miehen pitäisi olla vastuussa kaikkien 10 metrin säteellä olevien naisten orkuista? Ettekö te osaa itse hakea sitä tyydytystä? Hakekaa sitä orkkua ja puhukaa, niin kyllä se Mulkku sen orkun teille suo.

Muutaman kerran olen elämässäni erehtynyt kyselemään, että "tuntuuks tää hyvältä". Se on kuulemma turn-off. No, tämä onkin OT.

Uniform, milloin hankitaan ne PMR:t?

Abaddon

  • Vieras
Vs: Mulkku
« Vastaus #33 : 15.12.2011, 22:25 »
Se mikä tässä ketjussa ärsyttää, on se, että minun Mulkkuni on ensisijaisesti MINUN tyydyttämistäni varten. Eikö ole hieman vanhakantaista, että miehen pitäisi olla vastuussa kaikkien 10 metrin säteellä olevien naisten orkuista? Ettekö te osaa itse hakea sitä tyydytystä? Hakekaa sitä orkkua ja puhukaa, niin kyllä se Mulkku sen orkun teille suo.

Niin, pääasia, että molemmat nauttii...












...mulkku ja sinä  ;)

Levodonna

  • Vieras
Vs: Mulkku
« Vastaus #34 : 15.12.2011, 22:29 »
Tämä ketju on omistettu Mulkuille, mutta silti mulkuttomat ovat eniten äänessä :)

Aaa, mutku meillä on kato se peeniskateus ja siksi ollaan kaikkien mulkkujen kimpussa, ainakin sen erään mulkullisen mukaan.  ::)
Mutta siksi meillä mulkuttomilla on myös enemmän kokemusta ERI mulkuista ja voidaan vapaammin ilmaista mielipiteemme. Ja koska mitään peeniskateutta ei oikeesti ole olemassa päädymme puhumaan pimpeistämme. ;)

hiz

  • Vieras
Vs: Mulkku
« Vastaus #35 : 15.12.2011, 23:06 »
Eli millainen mulkku on kiva? (Pippeli, kulli, kyrpä, hevosen aisa jne...) Pitääkö olla ajeltu? Millaiset on mukavat pallit?
Alotetaan helpoimmasta kysymyksestä: Mikä on hyvä koko?
Sanoisin että kiva mulkku on sellainen kroppaan (miehen omaan ja minun) sopiva. Pituutta sen verran että saa pienet yökkäykset aikaiseksi ylhäältäpäin mutta ei niin että seivästää sisäelimiä alhaaltapäin. Ja paksuutta sen verran että tuntuu ykkösessä mutta ei niin paljon että tulee paniikkia kun suuntaa kakkosta päin. Sellainen sopiva on sopiva. 

Karvoja saa minun puolesta olla mutta mieluummin trimmattu. Tai kuten Nennekin sanoi että ainakin sen verran ettei ne karvat ole tiellä tai jää suuhun.

Niin ja pallit? Sellaisetkin on hyvä olla, en nyt keksi niistä muuta sanomista..

Mutta itse mies on kuitenkin tärkeämpi kun väline. Ja niitä välineitä on niin paljon muitakin, kädet, sormet, suu, leluista puhumattakaan. Niin ja mielikuvitus, sanat jne. Näissä asioissa miesten välillä on paljonkin eroa, itse mulkut ovat loppujen lopuksi aika samat, tai se miten ne toisistaan fyysisesti eroavat niin sillä ei ole loppujen lopuksi juuri paljoakaan käytännön merkitystä. Vaikka siis oman miehen mulkku on tottakai aina se hienoin! :)

Tärkein ominaisuus minun mielestä on että se (mies&mulkku) on pirteä ja viihtyy mun seurassa.

Mr.Vic

Vs: Mulkku
« Vastaus #36 : 16.12.2011, 04:52 »
Ja kuten odotettuakin, kaikki miehet, jotka ovat tähän topiciin kirjoittaneet, ovat *ylläri pylläri* kehuneet omaa mulkkuaan!

Enpäs  ;D

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Mulkku
« Vastaus #37 : 16.12.2011, 06:06 »
Koska kukaan ei uskalla sanoa sitä, niin minä sanon sen. Koolla on väliä. Todella paljon. Ja jos pääsee kokosyynistä läpi, niin hygienia on kyllä tärkein osatekijä. Ei kukaan halua maistella maukkaan makkaran sijasta haisulijuustolla kuorutettua karvanakkia.
Sen jälkeen tekniikka. Jos on hyvämunainen mies, joka  käyttää naisen reikää vain itsetyydytystarkoituksella, se on nou gou. Myöskin sellaiset "olen varma, että saat kanssani elämäsi parhaan orgasmin"-tyyliset heitot on pelkkää puppua. Tiesittehän, että vain pieni prosentti naisista saa oikeasti emätinorgasmeja. Loput feikkaa.

Mikään ei masenna naista niin paljon kuin kolmen sentin/minuutin muna, eihän se tunnu edes persureiässä, jos se sinne edes yltää.
Se on vaan taivahan tosi.

Olen saman tarinan ennenkin kuullut ilmeisesti tunnen  "rehellisiä" naisia,oisit vielä kertonut että suurimmanosan mielestä,miehet ei osaa nuolla.

oma mulkkuni on chattimitoista kauas taakse jäävä,kelpaa hyvin kusemiseen.

isabella

Vs: Mulkku
« Vastaus #38 : 16.12.2011, 06:24 »
En osaa niin kauheasti nirsoilla mulkun suhteen. Kunhan se on puhdas ja ei ihan pikkusormen tai hevoskyrvän kokoa niin kelpaa minulle. Paljon enemmän kiinnostaa se kenessä se on kiinni.

Täytyy todeta että Jettiksen kuvaus oli kyllä suorastaan runollinen :)

Abaddon

  • Vieras
Vs: Mulkku
« Vastaus #39 : 16.12.2011, 07:58 »
Mutta itse mies on kuitenkin tärkeämpi kun väline. Ja niitä välineitä on niin paljon muitakin, kädet, sormet, suu, leluista puhumattakaan. Niin ja mielikuvitus, sanat jne. Näissä asioissa miesten välillä on paljonkin eroa, itse mulkut ovat loppujen lopuksi aika samat, tai se miten ne toisistaan fyysisesti eroavat niin sillä ei ole loppujen lopuksi juuri paljoakaan käytännön merkitystä.

Näin se omasta mielestänikin menee, eli ihminen ja henkinen yhteensopivuus (myös seksuaalisesti) on se, joka on tärkeintä. Minä en ainakaan lähde muodostamaan mielipidettä naisesta tai naisia laittamaan paremmuusjärjestykseen pillun kireyden, kosteuden, lantionpohjalihaksien käytön, imemisen, rintojen koon tai muun vastaavan seikan perusteella.
Taas palataan ilmeisesti siihen jo muuallakin mainittuun totuuteen: "aivot ovat tärkein sukupuolielin".

Nut

  • Vieras
Vs: Mulkku
« Vastaus #40 : 16.12.2011, 09:00 »
PiNpistä on helpompi puhua avomielisesti kuin PiPPeleistä. Ne loukkaantuu niin helposti, mulukut.

Onko sinulla jotain faktoihin perustuvaa pohjaa tälle mielipiteellesi? Ja jos ei ole niin voisitko vain pitää
kyynikon miesvihaajan
mielipiteen ihan itselläsi?
Mä en ainakaan ole tässä ketjussa nähnyt mitään loukkaantumiskäninää mulkkujen puolelta.

Edit: Ei mitään henkilökohtaista tässä kommentissani Linnanneito. Ärsyttää vain lukea yhä enemmän ja enemmän perusteetonta ja siksi typerää negailua.


Ja asiaan:

Mulkut ja mä, me tykätään toisistamme. Mä oon iso fani  :love:
Parasta on kun tapaa sellaisen just mulle ja juuri siiheen hetkeen sopivan kokoisen ja kestävän yksilön. Joskus pikapano on iih ja joskus puolen tunnin rynkytys aah  >:D
Vaihtelu on siis parhautta saman mulkunkin kanssa touhutessa. Olisi myös ihan eri mälsää jos kaikki mulkut olisivat samanlaisia, kaikki se löytämisen riemu katoaisi.

Ulkoisista seikoista eniten mä peräänkuulutan sekä kantajan että mulkun omaa puhtautta. Ei ole kivaa, että oksennusreflekti meinaa tulla ihan jonkin muun kuin koon takia suihinotossa.

Mä en nyt ala sen syvällisemmin uppoamaan niihin mulkun jatkeisiin, miehiin. Ne vasta parasta onkin, ihan ihanii ja upeita  8) Että täällä olis tylsää jos aina vaan tarttis sormilla, sträppärilä tai muilla vastaavilla.

(ja miten niin mä kuulostan just saaneelta? Että hölmöä euforian aiheuttamaa höpinää tää vaan on? Mitään en kiellä!)

Linnanneito

  • Vieras
Vs: Mulkku
« Vastaus #41 : 16.12.2011, 09:27 »
Nut on herännyt ilmeisesti väärällä jalalla aamulla. Annettakoon anteeksi. Tämän kerran. :)). Asioita voi katsoa huumorilasien läpi, jooko?

Jeteruksen tekstistä iso kiitos, se oli hykerryttävän hauskaa luettavaa. Tosin taidat omata aika lailla kalamiehen elkeitä.

Tästä tulikin mieleeni, että kun Mies kehuu valloittaneensa Mulkullaan satoja naisia, niin se on Mahtisonni. Kun nainen kehuu maanneensa satojen miesten kanssa, niin mikä se on? Niinpä.

Hauskaa päivää mulkkujenne parissa!

Toitottelee Linnis, joka ei ole ollut kanssakäymisissä Jeteruksen kanssa millään reiällään  >:D

« Viimeksi muokattu: 16.12.2011, 12:35 kirjoittanut Linnanneito »

Queena

  • Vieras
Vs: Mulkku
« Vastaus #42 : 16.12.2011, 12:46 »
Jeterus kirjoitti omastaan ihan mahtavasti.
Pimppi ja tissi ketjuissa ei kukaan nainen onnistunut kuvailemaan omia erogeenisiä alueitaan yhtä hienosti :)
Kukas se taas oli joka johonkin ketjuun laittoi siitä että nainen näkee peilistä vain virheensä- ja mies näkee ainoastaan jumalaisen peniksensä?

Abaddon

  • Vieras
Vs: Mulkku
« Vastaus #43 : 16.12.2011, 13:02 »
Jeterus kirjoitti omastaan ihan mahtavasti.
Pimppi ja tissi ketjuissa ei kukaan nainen onnistunut kuvailemaan omia erogeenisiä alueitaan yhtä hienosti :)
Kukas se taas oli joka johonkin ketjuun laittoi siitä että nainen näkee peilistä vain virheensä- ja mies näkee ainoastaan jumalaisen peniksensä?

Eli vähän tähän tyyliin (tosin peenistä ei ihan näy) ->


Queena

  • Vieras
Vs: Mulkku
« Vastaus #44 : 16.12.2011, 13:41 »
joo, just noin :)