Kirjoittaja Aihe: Hyvä narttu/lutka/huora...  (Luettu 21295 kertaa)

mastervsop

  • Vieras
Vs: Hyvä narttu/lutka/huora...
« Vastaus #30 : 16.12.2011, 13:25 »
voin vastata omalta kohdaltani vaan. Sellainen johon omistaja on tyytyväinen ja palkitsee rakkaudella ja hyvänä pidolla<3

+1

jeannette_1981

  • Vieras
Vs: Hyvä narttu/lutka/huora...
« Vastaus #31 : 29.12.2011, 19:02 »
rakkaalla. lapsella on monta nimeä. ihan sama loppujen lopuksi miksi kutsutaan. mutta äänensävy on tärkeää. ja loppujen lopuksi helppo sanoa etten ole Sun narttu eli en todellakaan alistu kaikille enkä halua. tosin tällä hetkellä olen mieluummin yksin kuin leikin. omat tunteeni ei Anna myöten tehdä sellaista mitä kadun lopuksi. itse olen hyvinkin hullu seksin suhteen ja miellän itseni nymfomaaniksi ja valitettavasti se on ongelma. hullua se on mutta sille en voi mitään. pahinta asiassa on se että loi kumppani ei jaksa niin joudut leikkii yksin. mutta kuten sanoin jokainen kutsuu subiaan miksi haluaa vaikka kanttura nimellä. jos oikeasti välittää. toisesta lempinimiä tulee ja ihan hyvä niin.

itse olen narttu bitch lutka mielellään. mutta vain hänelle.

swan

  • Vieras
Vs: Hyvä narttu/lutka/huora...
« Vastaus #32 : 29.12.2011, 19:52 »
OT: kanttura mainittu <3

knotti

  • Vieras
Vs: Hyvä narttu/lutka/huora...
« Vastaus #33 : 31.12.2011, 06:26 »
OT: kanttura mainittu <3

Lisätään samaan sarjaan myös kurppa  :)

mastervsop

  • Vieras
Vs: Hyvä narttu/lutka/huora...
« Vastaus #34 : 02.01.2012, 00:15 »
tai ihan vaan Nainen aka jauholakki  >:D

atame111

  • Vieras
Vs: Hyvä narttu/lutka/huora...
« Vastaus #35 : 21.01.2012, 15:53 »
Olen narttu koska haluan olla. Etunimellä kyllä puhutaan.

Mia-Rouva

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 617
  • Galleria
Vs: Hyvä narttu/lutka/huora...
« Vastaus #36 : 21.01.2012, 21:22 »
Minusta tärkeintä on älykkyys, ja toisalta sujuva kommunikaatio, että puhumme "samaa kieltä".


sanat joilla kutsutaan.. on toki se perusnimitys mikä on valittu,
ja kuten sanottu, rakkaalla (subilla) on monta nimeä: osa yleiskielessä negatiivisia, osa myös yleisiäkin hellittelynimiä. käytetään tilanteen mukaisesti

Mutta tärkein, kaunein sana minkä subilleen voi kuiskata on "minun".

swan

  • Vieras
Vs: Hyvä narttu/lutka/huora...
« Vastaus #37 : 22.01.2012, 00:13 »
Olen narttu koska haluan olla.
Varmaankin onnellista jos asia on ollut ja on täysin selkeänä mielessä. Eli epävarmuus,epäusko,pelko jne. koskaan hierrä mielen syövereissä.

Minusta tärkeintä on älykkyys, ja toisalta sujuva kommunikaatio, että puhumme "samaa kieltä".


sanat joilla kutsutaan.. on toki se perusnimitys mikä on valittu,
ja kuten sanottu, rakkaalla (subilla) on monta nimeä: osa yleiskielessä negatiivisia, osa myös yleisiäkin hellittelynimiä. käytetään tilanteen mukaisesti

Mutta tärkein, kaunein sana minkä subilleen voi kuiskata on "minun".
Ei millään pahalla, mutta joskus tullut mieleen, että mihin tota älyä tarvitaan..en tosin itsekään mikään järjen jättiläinen ole monissakaan asioissa.

Tämmöisen yksinäisen "leikkisubin" on aina vähän terästyttävä ja koottava itseään,mutta noin se pitkälti varmasti on juuri. Pelkkä tietoisuus, että on omistettu aiheuttaa varmasti käsittämättömiä henkisiä ja muitakin fiboja  :D


Mia-Rouva

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 617
  • Galleria
Vs: Hyvä narttu/lutka/huora...
« Vastaus #38 : 22.01.2012, 22:27 »
Minusta tärkeintä on älykkyys, ja toisalta sujuva kommunikaatio, että puhumme "samaa kieltä".

Ei millään pahalla, mutta joskus tullut mieleen, että mihin tota älyä tarvitaan..en tosin itsekään mikään järjen jättiläinen ole monissakaan asioissa.


Omastapuolestani se on näin, että se älykkyys merkitsee. En viihdy pidemmän päälle typerässä seurassa.

Minä vietän subini kanssa aikaa nauttien, haluan viettää ja viihtyä. Haluan että se ymmärtää elämää samalla lailla kuin itse ymmärrän, joskin erimielisyyksiä voi olla, mutta en halua että niitä on siksi että toinen ei vain tajua.

Älykkyys on myös seksikästä, ja minä sukellan korvien väliin, mieleen ja saan niin sen minkä haluan. Tuossa sukelluksessa, siinä matkassa toisen mieleen, pitää olla sopivasti haastetta, juuri niin kuin alistuvan ja älykkään ihmisen mielessä onkaan.

Ymmärrän toki niitäkin joilla tärkeimmät ominaisuudet ovat muuta.


Muoks. korjattu lainaus

Koo

  • Vieras
Vs: Hyvä narttu/lutka/huora...
« Vastaus #39 : 22.01.2012, 22:31 »
Komppaan Mia-Rouvaa tässä, tyhmiä yksinkertaisia ihmisiä vaan ei jaksa.

Glori

  • Vieras
Vs: Hyvä narttu/lutka/huora...
« Vastaus #40 : 22.01.2012, 22:46 »
Täällä toinen Mia-Rouvan komppaaja. Kuin omat ajatukseni.

En myöskään ymmärrä sitä, kun joku tekeytyy tarkoituksella typerämmän oloiseksi kuin mitä on. Tai itsensä vähättely... yritetäänkö sillä saavuttaa jotain? Toimiiko sellainen lähestymistapa? Sellainenko on jonkun kuva hyvästä nartusta tai mitä otsikko sitten luettelikaan?

Queena

  • Vieras
Vs: Hyvä narttu/lutka/huora...
« Vastaus #41 : 22.01.2012, 22:58 »
Täällä toinen Mia-Rouvan komppaaja. Kuin omat ajatukseni.

En myöskään ymmärrä sitä, kun joku tekeytyy tarkoituksella typerämmän oloiseksi kuin mitä on. Tai itsensä vähättely... yritetäänkö sillä saavuttaa jotain? Toimiiko sellainen lähestymistapa? Sellainenko on jonkun kuva hyvästä nartusta tai mitä otsikko sitten luettelikaan?

Aah, täällä eräs joka suorastaan vihaa ihmisiä, jotka tekeytyvät typerämmiksi kun ovat. Samoin vähättely on asia jota en ymmärrä.
Olen kyllä joskus tse sanonut että en millään osaa jotain tehdä, koska olen halunnut että miehekäs mies saa hoitaa homman, jotta hänelle tulee parempi mieli sen kautta kun kokee itsensä tarpeelliseksi- joten joskus sorrun itsekkin pikkujutuissa :D
Mies tuntuu saavan siitä yllättävän paljon kun saa olla avuksi ikea kaapiston kokoamisessa, kun kokee että nainen ei siihen pystynyt.

swan

  • Vieras
Vs: Hyvä narttu/lutka/huora...
« Vastaus #42 : 22.01.2012, 23:09 »
Älykäs,viisas,fiksu jne. ihminen ei kai ainakaan alleviivaa omaa erinomaisuuttaan muille?

 Ja eikös vähän niin ole,että mitä enemmän tietää ja ymmärtää asioista,tajuaakiin kuinka vähän ymmärtää. Ja joskus tieto saattaa lisätä tuskaa.

Älyäkin kai muutamaa lajia,mikä sitten tärkein niistä vaiko kaikki tärkeitä..

Matikkapää ja viileä rationaalisuus ois kyllä auttanu,mutta 
:D

madam silk

  • Vieras
Vs: Hyvä narttu/lutka/huora...
« Vastaus #43 : 22.01.2012, 23:41 »
kutsuu orjatartaan ihanaiseksi ei haluis edes aatella henkistä alistamista niin että käytäisi noinkin vahvoja sanoja kuin huora tai lutka narttua on käytännyt mutta edelleen asiat on niin et  sub ei merkitse et nainen oisi huora tai lutka sillä eikö noin kaksi ole  ammatti nimikkeitä ?? :o

swan

  • Vieras
Vs: Hyvä narttu/lutka/huora...
« Vastaus #44 : 23.01.2012, 00:23 »
kutsuu orjatartaan ihanaiseksi ei haluis edes aatella henkistä alistamista niin että käytäisi noinkin vahvoja sanoja kuin huora tai lutka narttua on käytännyt mutta edelleen asiat on niin et  sub ei merkitse et nainen oisi huora tai lutka sillä eikö noin kaksi ole  ammatti nimikkeitä ?? :o

Otsikon tarkoitus oli ehkä hiukan provota keskustelua alkamaan..vahvoja sanoja ja latauksia niissä kyllä. Itse en sietäisi keltään muulta varmasti kuin Omistajalta,mikä tuokin aika voimaperäinen sana. Sanakikkailua tää ei kai kuitenkaan ensisijaisesti ole.

Mahtaakohan yhtään luontevasti nuo nimitykset mennä tai että  D/M voi halutessaan kutsua vaikka leppäkertuksi. Ei kai ainakaan suhteen ulkopuoliset niitä keksi :D

Voisiko lutkan ajatella sisältävän myös annoksen hurttia huumoria, jos ja kun harrastaa seksiä vain Omistajan kanssa ja harvoin silloinkin,esimerkiksi :D