Kirjoittaja Aihe: Haluan kyseenalaistaa Masterini. Näkemyksiä kokeneilta asiaan?  (Luettu 12388 kertaa)

Slave to be

  • Vieras
Haluaisin kuulla kokeneiden domien näkemyksiä tilanteesta, jossa sub päättää kyseenalaistaa domin valta-aseman.

Itse olen täysin keltanokka näissä asioissa ja Masterini on minulle ensimmäinen dom ikinä. Alussa, kun emme vielä olleet tavanneet vaan viestittelimme ainoastaan internetin välityksellä, olin kuin kuriton kakara jonka Masterini kyllä laittoi nopeasti ruotuun. Sen jälkeen alkoi taianomainen matka herkkään sisimpääni, jonne Masterini minut määrätietoisesti johdatteli. Opin luottamaan häneen, mutta en 100%sesti.

Nyt tavattuamme minulle on tullut lähes pakottava tarve kyseenalaistaa hänen sisäinen johtajuutensa (vai millä nimellä sitä näissä piireissä kutsutaan) uudelleen. Toisaalta pelkään siitä seuraavaa rangaistusta, toisaalta sitä ettei Masterini kestä kyseenalaistamista vaan murtuu.

Haluan hyökätä kaikella voimallani hänen päälleen. Niin fyysisesti kuin henkisestikin, ja salaa toivoa että hän musertaa minut. Tuntuu etten minä nyt hyvänen aika voi nöyristellä miehen edessä ja antautua miehelle jolla ei todellisuudessa ole mitään otetta minuun. Nimenomaan en koe sitä antautumisena vaan teeskentelynä, miellyttämisenä. En saa siitä mitään.

Ja syy miksi haluan kyseenalaistaa Masterini on se, että hän on minua vain kymmenisen senttiä pidempi, ei mitenkään superlihaksikas (haluan nimenomaan nähdä löytyykö hänen sisältään se sisu ja raivo jota kaipaan), hän ei aina ole johdonmukainen ja toisinaan epäilen ettei hän oikeasti tiedä mitä tekee, hän on vain hyvä selittämään tilanteet itselleen edullisiksi ja se, että hän on minua jonkin verran nuorempi. Haluan nähdä onko hän oikeasti kypsä vai opiskellut jostain asiat joita minulle kertoo.

Mutta miten domina suhtautuisitte moiseen kyseenalaistukseen? Tulisiko egoistinen raivo kun sintti alkaa isotella ja massiiviset rangaistukset vai mitä? Näyttäisittekö vain voimanne ja toivottaisitte tulevatkin epäilykset ja kyseenalaistamiset tervetulleiksi "I can handle it" - mentaliteetilla? Ja saako sub ylipäätään teidän mielestä kyseenalaistaa Masteriaan vai pitääkö vain miellyttää ja alistua?

Niin ja subeiltakin kokemukset vastaavista tilanteista asiaan erittäin tervetulleita!

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2786
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Tietenkin saa kyseenalaistaa, eikai tuokaa asema mikään "eläkevirka" ole? Mutta ei kukaan kokoaika jaksa säätää tollasen asian kanssa, saattaa loppua vain kiinnostus jos kaikenaikaa tuota subi/orja tekisi.
Jos Masteri/Dominoiva tuota ei kestä, niin ehkä kannattaa sitten harkita koko hommaa uudestaan sen määräävän osapuolenkin. Oikeasti sillä egolla taikka pituudella/massalla alisteta (ellei kyse sitten vain fyysisestä alistamisesta), kyllä se auktoriteetti taikka dominoiva olemus ja auktoriteetti tulee ihan muualta.

Toisaalta kannattaa sitten muistaa, että jos jotain tuollaista tekee niin tarvii olla valmis kantamaan seuraamuksetkin, eikä vain todeta että "come oon, joke joke" jos alkaa tulemaan vastapalloon.

Kannattaa ehkä huomioida tossa "ei aina sitä taikka tätä taikka tuota" että Dominoivatkin on ihmisiä....ihan samoin kuten se vastapuolikin...aina ei voi voittaa ja onnistua täydellisesti.

latexbun

  • Vieras
Oletko kokeillut asiasta keskustelemista tämän henkilön kanssa aivan rauhallisesti ja ilman suhteessanne olevaa valtadynamiikkaa? Yleisesti ottaen hyökkäävä asenne saa aikaan vain vastareaktion, joka voi aiheuttaa myös toisen osapuolen vetäytymisen koko tilanteesta. Neuvon siis puhumaan ensin.

Slave to be

  • Vieras
Tietenkin saa kyseenalaistaa, eikai tuokaa asema mikään "eläkevirka" ole? Mutta ei kukaan kokoaika jaksa säätää tollasen asian kanssa, saattaa loppua vain kiinnostus jos kaikenaikaa tuota subi/orja tekisi.

Kiitos vastauksesta, mutta minkä ihmeen takia sub tekisi tuota koko aikaa jos oikeasti kokisi olevansa vahvemman/luotettavan ihmisen käsissä? Kyllä minulle kerta riittäisi, mutta sen kerran täytyisi olla perusteellinen, niin että oikeasti TIETÄISIN enkä joutuisi vain uskottelemaan itselleni ja pelaamaan jotain tylsää roolipeliä

Slave to be

  • Vieras
Oletko kokeillut asiasta keskustelemista tämän henkilön kanssa aivan rauhallisesti ja ilman suhteessanne olevaa valtadynamiikkaa? Yleisesti ottaen hyökkäävä asenne saa aikaan vain vastareaktion, joka voi aiheuttaa myös toisen osapuolen vetäytymisen koko tilanteesta. Neuvon siis puhumaan ensin.

Okei kiitos, minäpäs puhun. Mutta itseni tuntien sanoilla ja puhumisilla on hyvin laiha merkitys, todellinen tietäminen ja luottamus tulee vasta kokemuksesta

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1026
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Oletko kokeillut asiasta keskustelemista tämän henkilön kanssa aivan rauhallisesti ja ilman suhteessanne olevaa valtadynamiikkaa? Yleisesti ottaen hyökkäävä asenne saa aikaan vain vastareaktion, joka voi aiheuttaa myös toisen osapuolen vetäytymisen koko tilanteesta. Neuvon siis puhumaan ensin.

Ainakin varoittaa täytyy että seuraavalla kertaa tulee kyseenalaistus koska itse ainakin hämmentyisin jos subi alkais tosissaan vittuileen ja fyysisestikkin päälle käymään. Luultavasti vasta kiinnikäydessä painaisin lattialle ja istuisin päälle,rankkuna toimis hyvin suhteen lopetus siihen  :)
Jos taas olis tiedossa että subi tulee hyppiin silmille niin sitten homma hoituiskin erilailla,ei välttämättä täysin tyylillä josta tykkään eniten mutta niin ettei subi enää kyseenalaista kuka on D ja kuka s  >:D

Omasta mielestäni saa ja pitää kyseenalaistaa ja alistua pitää sitten kun tuntuu siltä että haluaa alistua,ei pelkän miellyttämisenhalun takia  :)



LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1423
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Kyseenalaistus leikkien ulkopuolella on itselleni täysin ok. Lasken tuommoset esimerkit brattailyyn ja jos subi alkais moiseen kesken kaiken niin nakkaisin tyypin vaatteet rappukäytävään ja miehen heti perään. Ei tarttis myöskään kuulua koko tyypistä sen jälkeen.

Mutta sun suhtees domiisi on varmasti erilainen, joten tee niinku itelles parhaalta tuntuu.

latexbun

  • Vieras
Oletko kokeillut asiasta keskustelemista tämän henkilön kanssa aivan rauhallisesti ja ilman suhteessanne olevaa valtadynamiikkaa? Yleisesti ottaen hyökkäävä asenne saa aikaan vain vastareaktion, joka voi aiheuttaa myös toisen osapuolen vetäytymisen koko tilanteesta. Neuvon siis puhumaan ensin.

Ainakin varoittaa täytyy että seuraavalla kertaa tulee kyseenalaistus koska itse ainakin hämmentyisin jos subi alkais tosissaan vittuileen ja fyysisestikkin päälle käymään. Luultavasti vasta kiinnikäydessä painaisin lattialle ja istuisin päälle,rankkuna toimis hyvin suhteen lopetus siihen  :)
Jos taas olis tiedossa että subi tulee hyppiin silmille niin sitten homma hoituiskin erilailla,ei välttämättä täysin tyylillä josta tykkään eniten mutta niin ettei subi enää kyseenalaista kuka on D ja kuka s  >:D

Omasta mielestäni saa ja pitää kyseenalaistaa ja alistua pitää sitten kun tuntuu siltä että haluaa alistua,ei pelkän miellyttämisenhalun takia  :)

Tarkoitin sitä, ettei se haettu vastareaktio välttämättä johdakaan toivottuun lopputulokseen (fyysiseen ja henkiseen voimanmittelyyn). Toinen saattaa aivan hyvin nostaa kytkintä ja karauttaa keväiseen iltaan ja suhde on jotakuinkin taputeltu. En tiedä kuinka aloittajan tapauksessa on, mutta näinkin saattaa käydä.

punasiipi

  • Vieras
Sun kandee keskustella tuosta. Varsinki jos sun mielestä toi kyseenalaistaminen ja hanttiin laittaminen on sellane juttu jota haluut tehdä ja josta nautit, on toisen syytä tietää se, ettei saa vaikutelmaa että epäilyn ja testaamisen vuoksi sitä teet.

Pippi Longstocking

  • Vieras
Sun kandee keskustella tuosta. Varsinki jos sun mielestä toi kyseenalaistaminen ja hanttiin laittaminen on sellane juttu jota haluut tehdä ja josta nautit, on toisen syytä tietää se, ettei saa vaikutelmaa että epäilyn ja testaamisen vuoksi sitä teet.

Tämä. Jos epäilet ja haluat sen vuoksi kyseenalaistaa, suosittelen keskustelemaan vakavasti ja kysymään kysymyksen "Miksi?" Esim.  Eikö dominoivan auktoriteetti tai tapa dominoida riitä tai tunnu oikealta, vai mistä kiikastaa? Jos kuitenkin se brättäily jne olisi sinun juttusi, niin silloin suosittelen minäkin juttelemaan asiasta ensin ettei tule ihan vääriä käsityksiä ja kariudu koko homma siihen.

Minähän en mistään tiedä, hypin silmille ja apinoin muuten vaan aina ja kaikille. :D

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Yllättävä ja ilman yhteisymmärrystä tehty fyysinen hyökkäys on aina väärin ja typerää. Ensinnäkin se on rikos, mikä jo sinällään tekee ideasta huonon ja toisekseen katkenneet hampaat eivät ole iloinen asia. Jälkimmäisellä viittaan siihen, että puolustusreaktio yllättävässä tilanteessa voi olla hyvinkin raju. Jos hyökkää ja saa turpaansa, niin syyllinen löytyy peilistä.

Tämän vuoksi olenkin samalla linjalla kuin osa aiemmista vastaajista; keskustelkaa aiheesta, sopikaa miten hoidatte asiat ja tehkää jutut turvallisesti. Konsensuaalisuus kantaa pidemmälle kuin tyhmät, impulsiiviset aggressiot. Itselleni on sattunut kohdalle yksi vatipää joka hyökkäsi kimppuuni heti session alettua. Vinkulelu nippuun, vaatteet päälle ja käytävään + ei soitella enää.

vila

  • Vieras
Niin kuin muut ovat jo sanoneet: Kannattaa nyt ensin keskustella aiheesta, koska lopputulos voi olla myös se että Master lopettaa koko suhteen siihen vaikka voittaisikin sinut (tai kieltäytyy osallistumista ja lopettaa suhteen).

Nvriih

  • Vieras
Nyt tulee perus "en ole dominoiva mutta..."-vastaus.

Jos nyt tulkitsin oikein niin ette ole kovinkaan paljoa tavanneet toisianne vielä. Vain verkossa tapahtuva suhde ei ole välttämättä kovinkaan vahvaa reaalimaailmassa, eli masterillasi ei ole varsinaista otetta arjestasi. Silloin alistuminen voi tuntua pelkältä teeskentelyltä. Vaikka nyt olette tavanneetkin niin ehkä vielä puuttuu se vahva ote, joka ajan myötä syntyisi. Kun tarpeeksi kauan tapailee, se ote saattaa löytyä. Tai olla löytymättä. Sama homma luottamuksen kanssa, se rakentuu ajallaan.

Kuten muutkin ovat todenneet, en näe hyvänä ideana käydä yllätyshyökkäykseen, koska se harvemmin toimii. Kyseenalaistaminen sen sijaan on ihan ok, keskustelemalla. Omassa suhteessani kyseenalaistusta tapahtuu, ja asioista keskustellaan. Domin haastaminen ei ole meillä mikään tabu, ja hän kyllä kestää sen. Minä sen sijaan olen vähän huono kestämään sitä faktaa, että olen ajoittain ihan typerä kakara. Ja se tehdään minulle kyllä tarpeen tullen hyvin selväksi, että käyttäydyn typerästi. Mutta edelleen saan hänen kanssaan asua.

ofelia

Kuten muutkin, kehoitan minäkin keskustelemaan ja sopimaan rajoista ennen kuin lähdet kokeilemaan aggressiivisempaa käytöstä. Dominoivillakin on rajat ja tuollanen saattaa ne hyvinkin ylittää ja rikkoa luottamuksen, jota ilmeisesti vasta hiljakseen rakennetaan.

Jos olette vasta tutustumassa, saattaa dominoiva vielä tunnustella ja aloitella hiljoilleen kunnes luottamus vahvistuu ja tutustutte toisiinne paremmin.

Nuppu

  • Vieras
Alistuvia on monenlaisia, jotkut haluavat alistua eikä mikään dominoivan jatkuva aktiivinen työskentely alistamiseksi ole tarpeen. Toiset ilmeisesti haluavat tulla alistetuiksi, vahvasti ja erilaisilla toimenpiteillä. Itselläni on halu alistua, ja vaikka en kaikesta mitä Isäntäni haluaa ole samaa mieltä, alistun ja tottelen. Sen työn teen itse oman pääni sisällä. Voin kuvitella että jos joku haluaa tulla alistetuksi, hän voi alkaa laittaa hanttiin jollakin tavalla ja saa sen aktiivisen alistamisen domin taholta. Voivatko alistuvan ja alistavan tyylit olla siinä erilaiset?
Suhteenne on vielä nuori, ja epäily ja miettiminen kuuluu asiaan. Keskustelkaa, keskultelkaa ja keskustelkaa. Haluaako domisi alistuvan vai alistettavan orjan? Hän ei voi myöskään tietää mitä haluat ennen kuin asia on keskusteltu. Äkillinen hyökkäys voi todella provosoida ja viedä suhteen nopeaan loppuun.