Kirjoittaja Aihe: Valvooko ylläpito itseään?  (Luettu 4740 kertaa)

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: Valvooko ylläpito itseään?
« Vastaus #15 : 23.04.2018, 17:42 »
Viesti ja vastaus siihen on poistettu, joten ylläpito on valvonut itseään. Jokaiselle voi sattua virheitä ja näpytellä "ohi suunsa". Mutta olisiko lopulta kenenkään etu, jos ylläpitoon kuuluvat jättäisivät hommansa ja jäisivät jäähylle.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Valvooko ylläpito itseään?
« Vastaus #16 : 23.04.2018, 17:47 »
En minä sitä aja tässä takaa. Mietin vaan, että jos en itse olisi raportoinut ko.kommenttia (paljastetaan sekin nyt tässä sitten kaiken kukkuraksi...) niin olisiko mitään tapahtunut? Katsooko ylläpito toisten ylläpitäjien kommentteja kriittisesti?

Kuten sanoin aloituksessani, mä tykkään tän ylläpidon boogiesta. Harmi vaan, että tuli sitten negatiivinen kokemus. Mutta ei se mun kokonaiskuvaan vaikuttanut. Vain mielikuvaani tästä ko.administa.


Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Valvooko ylläpito itseään?
« Vastaus #17 : 23.04.2018, 17:50 »
Mutta joo, olisi kiva saada joku linjaus ylläpidolta tähän. On se sit bannit mulle tai jotain muuta.

Paistettu Mörkö

  • Grandmaster of Uranus
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 702
  • Suursmurffi 2024 ja Baarin kirstunvartija
  • Galleria
Vs: Valvooko ylläpito itseään?
« Vastaus #18 : 23.04.2018, 18:06 »
Hei,

oikea tapa ilmoittaa asiasta jonka itse näkee perseilynä on tekijästä riippumatta viestin raporointi. Se, onko ylläpito kokonaisuutenakaan samaa mieltä raportoidun viestin vääryydestä onkin sitten eri asia.

Raportoiduista kirjoituksista lähtee ilmoitus kaikille ylläpitäjille jolloin asia tulee näkyväksi koko ylläpitoon.

Toisin kuin selvästi ajatellaan, ylläpito keskustelee keskenään hyvinkin paljon esimerkiksi siitä mitä mihinkin kirjoitukseen tai kysymykseen tulisi reagoida, ja valtaosa eri ylläpitäjien omilla nimimerkeillään kirjottamista vastauksista ovat myös seurausta näistä keskusteluista. Toki välillä saattaa kärähtää käämi mikä lienee ihan inhimillistä.

Raportit joiden kohteena on ylläpitäjä käsitellään pääsääntöisesti muiden ylläpitäjien toimesta. Tavanomaisin seuraamus on että asiasta keskustellaan laajemmalti ja joko yhteinen mielipide on että ei aiheuta toimepiteitä, viesti oli off-topiccia ja sitä kautta poistettava tai epätavanomaisimmassa tapauksessa, hermon mentyä, ko. ylläpitäjä hieman rauhoituttuaan päätyy ihan itse poistamaan ylilyöntinsä ja sen mahdolliset vastaukset.

On kuitenkin muistettava että kuten kaikilla muillakin nettifoorumeilla myös jotkut käyttäjät pyrkivät toisinaan provosoimaan ylläpitoa oman agendansa edistämiseksi. Tämä on väärin riippumatta ovatko lähde ja kohde käyttäjiä, ylläpitoa vai kenties vaikka vieraita.

Rgds, Mörkö

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Valvooko ylläpito itseään?
« Vastaus #19 : 23.04.2018, 18:14 »
Kiitoksia vastauksesta. Haluaisin painottaa, etten itse ko.ketjun aloittaessani mitenkään halunnut provosoida ylläpitoa. Ko. adminilla sen sijaan tuntui olevan tarve provosoida minua.

Mutta, kiitos vastauksesta. Asia on minun puoleltani käsitelty.  ^-^

heinrich

  • Vieras
Vs: Valvooko ylläpito itseään?
« Vastaus #20 : 23.04.2018, 19:14 »
 ;D