Kirjoittaja Aihe: Ei enää mastereita  (Luettu 8920 kertaa)

datura

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 251
  • Rouvan pelko on viisauden alku.
  • Galleria
Vs: Ei enää mastereita
« Vastaus #30 : 06.05.2018, 20:38 »
Olen kaivannutkin omaa topicia aiheesta “Sukupuolten nimien kirjoittaminen isolla alkukirjaimella - mitä ihmettä?”. Nyt sille olisi tarvetta, ettei siirrytä ihan ohi tämän keskustelun aloittajan aiheesta.

Kiitos Pikkusiskolle tekstistä - pystyin aika lailla samastumaan siinä kuvattuun kyllästymiseen mieshegemoniaa kohtaan. Olenkin siirtynyt viettämään enimmän aikani feminiinisyyttä arvostaviin yhteisöihin (sekä netti että “irl”).

bin_hki

  • Vieras
Vs: Ei enää mastereita
« Vastaus #31 : 06.05.2018, 21:13 »
Kaikilla lienee kriteerit sessiokumppaneille. Minulle sukupuolella ei ole väliä. Sillä, mitä korvien välissä liikkuu, onkin sitten valtavasti merikitystä. Koska miellän BDSM:n seksiin verrattavaksi asiaksi, niin henkilön pitää olla mielestäni myös seksuaalisesti vetoava et vice versa. Ei tule harrastettua sellaista kivun vastaanottamista tai antamistakaan, jossa ei ole mitään mielenkiintoa toista osapuolta kohtaan. Voisi jopa sanoa, että koen piiskauksen/kivun tuottamisen intiimimmäksi asiaksi kuin penetraation.

Itseäni kiinnostaa erityisesti se, mieltääkö ihminen kivun vastaanottamisen/antamisen intiimiksi vai ei. Jotkut nauttivat "bilepiiskauksesta" randomilta antajalta ja toiset vannovat oman Deen nimeen. Tästä kiinnostaisi kuulla mieltymyksiä/näkemyksiä.

kissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 874
  • start with my mind. touch me there first.
  • Galleria
Vs: Ei enää mastereita
« Vastaus #32 : 06.05.2018, 23:18 »
Mä olen aina ajatellut, että haluan alistua Ihmiselle. (huom! Iso alkukirjain!) Mulle merkitsee enemmän ne salaperäiset kemiat kuin se, mitä jalkojen välissä on. Ja, koska en ole mitenkään yhdyntäkeskeinen (orgasmikeskeinen olen kyllä!), on se jalkojen väli oikeasti aika samantekevä. Aikaisemman leikkikaverin kanssa jos joskus lipsahti hommat nussimiseksi, oltiin molemmat vähän noloina, että "ihan vaniljaiseksi meni tää juttu.."  ;D

Mä tarvitsen positiivisen tunteen toista Ihmistä kohtaan ja tunteen, että saan niitä positiivisia tunteita myös takaisin. Mä haluan tuntea oloni turvalliseksi, haluan luottaa toiseen ja haluan, että minuun luotetaan.

Mutta naiset pelottaa. Jotenkin pakit naiselta on paljon rankempi juttu kuin mieheltä. Ehkä olen juuri sellainen stereotypioihin uskova idiootti, joka ajattelee, että naiset jotenkin ajattelee enemmän, että mä en kelpaa sellaisena kokonaisena ihmisenä. Mies jos antaa pakit, musta tuntuu, että mies näkee vain ulkokuoren, eikä sitä oikeastaan edes kiinnosta se ihminen siellä sisällä. Eli, vaikka kuinka pidän itseäni avoimena ja sukupuolirooleihin sitoutumattomana, ei tarvitse paljoa pintaa raaputtaa, kun sieltä löytyy tämmöinen ääliö. Pitää kasvattaa itseään lisää!

UW

  • Vieras
Vs: Ei enää mastereita
« Vastaus #33 : 07.05.2018, 03:01 »
Asiasta hieman kukkaruukkuun. Mutta johti laajempaan kelailuun miten suhtautuu miehiin ja naisiin myös ystävyystasolla. Parhaimmat ystävät ovat olleet viime vuosina naisia, kiitos heille, en ole pahoillani. Toisaalta elämä on jotenkin monimutkaista naisten maailmassa  ??? Kai sitä kaipaisi myös mies-ystävyyksiä enemmän. Naiset vaan yleensä parempia puhumaan. Mutta joo, sen verta monimutkaisia, että..  ;D

Jos vielä yhdistää krooniseen huonontuulisuuteen ja mielenpahoitukseen, paras kun tiemme eivät kohtaa, winwin  :love:

Tahiti

  • Vieras
Vs: Ei enää mastereita
« Vastaus #34 : 07.05.2018, 07:33 »
Itseäni kiinnostaa erityisesti se, mieltääkö ihminen kivun vastaanottamisen/antamisen intiimiksi vai ei. Jotkut nauttivat "bilepiiskauksesta" randomilta antajalta ja toiset vannovat oman Deen nimeen. Tästä kiinnostaisi kuulla mieltymyksiä/näkemyksiä.

Itse koen sen kyllä hyvinkin intiimiksi. En ole masokisti, en nauti itse kivun tunteesta vaan kaikesta muusta sen ympärillä. Sen takia en näe mitään syytä, miksi kenenkään vieraan ihmisen pitäisi sitä saada minulle tuottaa. Piiskaaminen ja kaikki muu kipu liittyy omalla kohdalla niin vahvasti siihen d/s touhuun ja sitä ei voi saavuttaa kenenkään puolitutun kanssa.

Itse aiheeseen. Olen kyllä mieltänyt itseni biseksuaaliksi, mutta nyt tarkemmin miettiessä en oikein tiedä mitä ajatella naiselle alistumisesta. Ajatuksen tasolla ajattelen, että sukupuolella tai ulkonäölläkään ei juuri ole väliä. Toisaalta miehen kanssa olemisessa pidän siitä fyysisestä kokoerosta.

Qurat

  • Majuri
  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 673
  • I´m really bad..
  • Galleria
Vs: Ei enää mastereita
« Vastaus #35 : 07.05.2018, 19:27 »
Mitä ilmeisemmin mä oon se marginaalinen ihmisraukka kuka oma pienessa binäärisyydessä luokitelee ihmiset miehiksi ja naisiksi. Ja sitä vielä niin maalaistavalla, että ekaksj ulkonäosta päätelleen ja senjälkeen jopa niknkin alkeellisella tavalla, että onko pippeli tai pillu. Nyf voitte kivittaa mut!
Mutta aloitukseen takaisin. Paskamaista käytöstä oon huomannut enemmän domjnoivilla, kun alistuvilla. Sukupuolella ei ehkä oo niin merkitystä, mutta sanoisin subjektiivisten kokemuksien takia, että naisdominoivat on käytöstavoilta jopa tylymät kun miehet. Ainaikin ylimieliset. Tokj ihania poikkeuksia on. Ja se on melkolailla samaa, kun ei pervojen puolella, vaniljamaailmassa. Ihimseg vaan on todella ihanat tai sitten vaihtoehtoisesti täysjn kusipäitä. Jos siitä pystyy repii kinaan että onko yksi, kaksi tai ej yhtäkään sukupuolta, on mielestäni väkisin revittu trollaus, ei muuta