Kirjoittaja Aihe: Turhauduinpa bdsm:ään ennen kuin pääsin edes kunnolla vauhtiin  (Luettu 26637 kertaa)

Slave to be

  • Vieras
^ edelleen vahvistuu oma fiilis siitä, että harmittaa ko. masterin puolesta että on tuhlannut aikaansa ”wanna be mirkkuun”. Tolla asenteella voi olla hieman haasteellista löytää D:tä täältä ja ne ”truedomit” ei lähtisi moisen kanssa edes leikkimään.. nikkikin on mun mielestä kirjoitusten perusteella ihan läppä.. voi voi..
Oma mielikuvani, joka toki voi olla väärä, on ettei aloittajalla ole aikomustakaan alistua. Hakusessa on ennemminkin kaikin puolin täydellinen mies palvelemaan hänen tarpeitaan ja samalla esittämään dominoivaa, jotta hän voi tuntea alistuvansa, samalla kun pitää ohjat omissa käsissään. Aloittajalla voisi siis ainakin näiden viestien perusteella olla miettimisen ja itsetutkiskelun paikka siitä, mitä hän todellisuudessa tahtoo.

Olisi kivä tietää minkä SANOMIENI asioiden perusteella päädytte näihin keittiöpsykologianalyyseihenne, hirveästi kun tuntuu että täytätte tyhjät kohdat ihan millä ikinä haluatte ja sitten tulee näitä "vaikuttaa ihan siltä..." - kommentteja joilla ei tee yhtään mitään

Jos aloittaa threadin jossa haukutaan heti aloitusviestissä merkittävä osa foorumin käyttäjistä niin ei ehkä kannata itkeä vastausten laadusta.

Eli toisin sanoen viestit on tunteen vallassa kirjoitettuja puolustusreaktioita, asia selvä, jätän ne sitten omaan arvoonsa.

vila

  • Vieras
Ei ehkä pitäisi sanoa, mutta on aika luonnollista että ihmiset loukkaantuvat jos heitä loukataan. Mutta se ei tarkoita etteivät ihmiset tunnepäissään voisi sanoa jotain oleellistakin.


Kahlitsija

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 367
  • Dominoiva sadisti. Utelias perverssi.
  • Galleria
Muiden puolesta en voi luvata, mutta itse en koe, että minua olisi loukattu. En tunne muuta kun nimi+naama tasolla yhtäkään toista dominoivaa, joten en koe kuuluvani mihinkään dominoivien ryhmään. Tunteenpurkaukset näin triviaaleissa asioissa eivät kuulu tapoihini. Ihan asiallisella linjalla olen mielestäni aihetta käsitellyt. Sille en sitten voi mitään, jos asiallinen viesti osuu johonkin arkaan paikkaan ja toinen tuntee sanomiseni hyökkäykseksi.

latexbun

  • Vieras
Joillekin kiinnostus alistumista kohtaan on ohimenevä vaihe ja liittyy oman seksuaalisuuden tutkiskeluun. Jos BDSM ei enää kiinnosta, ei sitä tarvitse pyrkiä harrastamaan hammasta purren.

Slave to be

  • Vieras
Ei ehkä pitäisi sanoa, mutta on aika luonnollista että ihmiset loukkaantuvat jos heitä loukataan. Mutta se ei tarkoita etteivät ihmiset tunnepäissään voisi sanoa jotain oleellistakin.

Koet että halusin nimenomaan loukata subeja sanoessani että paskahousudomit etsii oikealla tavalla traumatisoituneita naisia?  Traumatisoituminen ei minun maailmankatsomuksessani ole häpeä joten se ei ollut tarkoitettu loukkaukseksi subeille.



Slave to be

  • Vieras
Ei ehkä pitäisi sanoa, mutta on aika luonnollista että ihmiset loukkaantuvat jos heitä loukataan. Mutta se ei tarkoita etteivät ihmiset tunnepäissään voisi sanoa jotain oleellistakin.

Koet että halusin nimenomaan loukata subeja sanoessani että paskahousudomit etsii oikealla tavalla traumatisoituneita naisia?  Traumatisoituminen ei minun maailmankatsomuksessani ole häpeä joten se ei ollut tarkoitettu loukkaukseksi subeille.

Minulla ei ole mitään sitä vastaan että aidosti sanotaan että nyt vituttaa tai koen oloni loukatuksi ja näin nyt ajattelen. Kuuntelen jos sanot noin suoraan, arvostankin sitä jopa suuresti. Mutta puolustusreaktiot silloin kun aitoa tunnetta ei ilmaista on minulle täysin turhia

vila

  • Vieras
Näin omasta näkökulmastani Fifty Shades of Grey oli täynnä konsensuaalisuuden loukkauksia. Siinä oli kyllä teatraalisesti esimerkiksi orjasopimus ja kaipa se nainen esitti siinä "luontaisesti alistuvaa" henkilöä. Silti käytiin hyvin vähän syvällistä keskustelua siitä mihin se nainen oikeastaan oli suostunut. Häntä kohdeltiin orjana, mutta hänelle ei oltu annettu konsensuaalista oikeutta päättää haluaako olla orja. Subeillahan on paljon valtaa omaan elämäänsä, mutta siinä suhteessa alistuvalla osapuolella ei ollut mitään valtaa vaan toinen määräili kaiken työpaikasta alkaen. Aiheesta on kirjoitettu aika paljonkin BDSM-skenen piirissä, Fifty Shades of Grey on hyvin huono malli BDSM-suhteelle. Kyllä, luontaisesti dominoivat miehet claimaavat luontaisesti alistuvia naisia samalla tavalla, mutta suhteissa käydään paljon keskustelua ja pohditaan rajoja. Alistuminenkin vaatii kommunikaatiota dominoivan ja alistuvan välillä. En väitä, ettet sinä olisi osannut kommunikoida - enhän minä voi sitä tietää. Mutta selkeästi teidän kommunikointitapanne eivät toimineet yhteen, joten sinua katsoisin tämän pettymyksen vain opiksi ja sitten kohti uusia kauheuksia. Kun on vaan itse avoin niin kyllä se elämä sitten johdattaa.

Viridian

^ edelleen vahvistuu oma fiilis siitä, että harmittaa ko. masterin puolesta että on tuhlannut aikaansa ”wanna be mirkkuun”. Tolla asenteella voi olla hieman haasteellista löytää D:tä täältä ja ne ”truedomit” ei lähtisi moisen kanssa edes leikkimään.. nikkikin on mun mielestä kirjoitusten perusteella ihan läppä.. voi voi..
Oma mielikuvani, joka toki voi olla väärä, on ettei aloittajalla ole aikomustakaan alistua. Hakusessa on ennemminkin kaikin puolin täydellinen mies palvelemaan hänen tarpeitaan ja samalla esittämään dominoivaa, jotta hän voi tuntea alistuvansa, samalla kun pitää ohjat omissa käsissään. Aloittajalla voisi siis ainakin näiden viestien perusteella olla miettimisen ja itsetutkiskelun paikka siitä, mitä hän todellisuudessa tahtoo.

Olisi kivä tietää minkä SANOMIENI asioiden perusteella päädytte näihin keittiöpsykologianalyyseihenne, hirveästi kun tuntuu että täytätte tyhjät kohdat ihan millä ikinä haluatte ja sitten tulee näitä "vaikuttaa ihan siltä..." - kommentteja joilla ei tee yhtään mitään

Vinkki: Sanavalintasi maalasivat aivan selvän kuvan. Eri ihmiset sitten katsovat maalaustasi omista suunnistaan. Voi olla, että itse et ole vielä tarpeeksi tottunut lukemaan kielestä enempää kuin yksittäisiä merkityksiä, muuten osaisit seurata muiden ajatuskulkuja kertomuksesi äärellä. Mutta kyllähän sinä näillä kommenteilla teet paljonkin. Saat polttoainetta ketjuusi, josta mitä suurimmassa määrin tunnut nauttivan.

Mutta asiaan. Vaikka BDSM asioita harrastetaan, se ei kuitenkaan ole harrastus sanan varsinaisessa mielessä. Toki balettikin vaatii luontaista taipumusta kääntää jalkaterät ulospäin, ja shakki kykyä ennakoida. Mutta siinä missä harrastuksista voi nauttia vaikkei olisikaan niissä hyvä, BDSM, ja D/s, jota edellinen aloituksesi käsitteli, ovat siinä mielessä raakoja lajeja, että hommassa on hyvin vähän pointtia, ellei itse ole oikeanlainen ja sovellu suunnittelemaansa osaan. Eli turhaudu vain, etsi ja löydä jotain muuta jos siltä tuntuu, kyllä BDSM ja D/s ja skene pysyvät pystyssä, vaikkeivat kaikki kokeilijat jäisikään ikiaikaisiksi tukipilareiksi.

Vir, joka olisi varmaan tosi tosi hyvä orja, kunhan nyt vaan löytyisi se tarpeeksi ihmeellinen master, joka herättäisi ihan vyöryvän halun olla sellainen. Sitä odotellessani teen mitä osaan aika paljon paremmin ja pidän hauskaa. Suosittelen muillekin.

Slave to be

  • Vieras
^ edelleen vahvistuu oma fiilis siitä, että harmittaa ko. masterin puolesta että on tuhlannut aikaansa ”wanna be mirkkuun”. Tolla asenteella voi olla hieman haasteellista löytää D:tä täältä ja ne ”truedomit” ei lähtisi moisen kanssa edes leikkimään.. nikkikin on mun mielestä kirjoitusten perusteella ihan läppä.. voi voi..
Oma mielikuvani, joka toki voi olla väärä, on ettei aloittajalla ole aikomustakaan alistua. Hakusessa on ennemminkin kaikin puolin täydellinen mies palvelemaan hänen tarpeitaan ja samalla esittämään dominoivaa, jotta hän voi tuntea alistuvansa, samalla kun pitää ohjat omissa käsissään. Aloittajalla voisi siis ainakin näiden viestien perusteella olla miettimisen ja itsetutkiskelun paikka siitä, mitä hän todellisuudessa tahtoo.

Olisi kivä tietää minkä SANOMIENI asioiden perusteella päädytte näihin keittiöpsykologianalyyseihenne, hirveästi kun tuntuu että täytätte tyhjät kohdat ihan millä ikinä haluatte ja sitten tulee näitä "vaikuttaa ihan siltä..." - kommentteja joilla ei tee yhtään mitään

Vinkki: Sanavalintasi maalasivat aivan selvän kuvan. Eri ihmiset sitten katsovat maalaustasi omista suunnistaan. Voi olla, että itse et ole vielä tarpeeksi tottunut lukemaan kielestä enempää kuin yksittäisiä merkityksiä, muuten osaisit seurata muiden ajatuskulkuja kertomuksesi äärellä. Mutta kyllähän sinä näillä kommenteilla teet paljonkin. Saat polttoainetta ketjuusi, josta mitä suurimmassa määrin tunnut nauttivan.

Mutta asiaan. Vaikka BDSM asioita harrastetaan, se ei kuitenkaan ole harrastus sanan varsinaisessa mielessä. Toki balettikin vaatii luontaista taipumusta kääntää jalkaterät ulospäin, ja shakki kykyä ennakoida. Mutta siinä missä harrastuksista voi nauttia vaikkei olisikaan niissä hyvä, BDSM, ja D/s, jota edellinen aloituksesi käsitteli, ovat siinä mielessä raakoja lajeja, että hommassa on hyvin vähän pointtia, ellei itse ole oikeanlainen ja sovellu suunnittelemaansa osaan. Eli turhaudu vain, etsi ja löydä jotain muuta jos siltä tuntuu, kyllä BDSM ja D/s ja skene pysyvät pystyssä, vaikkeivat kaikki kokeilijat jäisikään ikiaikaisiksi tukipilareiksi.

Vir, joka olisi varmaan tosi tosi hyvä orja, kunhan nyt vaan löytyisi se tarpeeksi ihmeellinen master, joka herättäisi ihan vyöryvän halun olla sellainen. Sitä odotellessani teen mitä osaan aika paljon paremmin ja pidän hauskaa. Suosittelen muillekin.

Höpön löpön, heti siinä vaiheessa kun alat ylimielisesti kertoa minulle (tai yhtään kellekään) mitä minä haluan, ajattelen tai tunnen olet pahasti metsässä. Luet muutaman viestin rivien välistä ja kuvittelet hahmottaneesi koko totuuden.

Ja todellakin alistuisin vain masterille joka sytyttää minussa voimakkaan halun alistua. Kukaan ei ole itsessään orja jollei ole ketään kelle olla orja, eikä kenenkään pitäisi alistua mille tahansa naapurin petterille vain sen takia että kokee voimakasta halua alistua ja naapurin petteri nyt sattuu kutsumaan itseään masteriksi.

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
En ole nähnyt tuota joka kinkynaisen pöksyt märäksi saavaa kansalliseeposta, 50 shades of greytä niin en tiedä millaista miestä tässä nyt haetaan. Näistä ko. leffan kuvauksista päätellen jotain narsistista mulkkua. Jo vain sellaista scenestä löytyy. Niin hienommassa kääreessä kun Alepa-pakkauksessakin.

Scenestä (ja etenkin sen ulkopuolelta) löytyy myös niitä varakkaita,komeita, ja hyväkäytöksisiä miehiä. Heillä tosin saattaa itselläänkin olla jokin taso. Mutta oma keittiöanalyysini on että peli ei ole menetetty. Jos haluaa vaan hieman harrastella ja leikkiä, ilman truu subbailua, kyllähän niitä komeita törkimyksiä löytyy varmasti sitä varten. Alistuminen ei oo kaikkien juttu. Ei oo pakko jos ei haluu. Voi harrastaa kevyemminkin.
Itsetutkisteluun on muitakin päteviä keinoja, meditatiiviset harrasteet, urheilu tai vaikka joku luova toiminta. Turha sitä on truu maaster raukkojenkaan aikaa turhaan tuhlata, jos alistuminen ei oikeesti kiinnosta.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
On varmasti erittäin tukala tilanne jos saadakseen nautintonsa tarvitsee oikeaa alistamista, mutta ei itse kuitenkaan kykene alistumaan oikeasti kuin ehkä ihan lyhyeksi hetkeksi, jollainen ei riitä oikeasti alistavalle tyydytykseksi.

On silti reilumpaa kaikille olla rehellinen siitä mitä on ja mitä ei.

IKRM

Viridian


Olisi kivä tietää minkä SANOMIENI asioiden perusteella päädytte näihin keittiöpsykologianalyyseihenne, hirveästi kun tuntuu että täytätte tyhjät kohdat ihan millä ikinä haluatte ja sitten tulee näitä "vaikuttaa ihan siltä..." - kommentteja joilla ei tee yhtään mitään

Vinkki: Sanavalintasi maalasivat aivan selvän kuvan. Eri ihmiset sitten katsovat maalaustasi omista suunnistaan. Voi olla, että itse et ole vielä tarpeeksi tottunut lukemaan kielestä enempää kuin yksittäisiä merkityksiä, muuten osaisit seurata muiden ajatuskulkuja kertomuksesi äärellä. Mutta kyllähän sinä näillä kommenteilla teet paljonkin. Saat polttoainetta ketjuusi, josta mitä suurimmassa määrin tunnut nauttivan.

Mutta asiaan. Vaikka BDSM asioita harrastetaan, se ei kuitenkaan ole harrastus sanan varsinaisessa mielessä. Toki balettikin vaatii luontaista taipumusta kääntää jalkaterät ulospäin, ja shakki kykyä ennakoida. Mutta siinä missä harrastuksista voi nauttia vaikkei olisikaan niissä hyvä, BDSM, ja D/s, jota edellinen aloituksesi käsitteli, ovat siinä mielessä raakoja lajeja, että hommassa on hyvin vähän pointtia, ellei itse ole oikeanlainen ja sovellu suunnittelemaansa osaan. Eli turhaudu vain, etsi ja löydä jotain muuta jos siltä tuntuu, kyllä BDSM ja D/s ja skene pysyvät pystyssä, vaikkeivat kaikki kokeilijat jäisikään ikiaikaisiksi tukipilareiksi.

Vir, joka olisi varmaan tosi tosi hyvä orja, kunhan nyt vaan löytyisi se tarpeeksi ihmeellinen master, joka herättäisi ihan vyöryvän halun olla sellainen. Sitä odotellessani teen mitä osaan aika paljon paremmin ja pidän hauskaa. Suosittelen muillekin.

Höpön löpön, heti siinä vaiheessa kun alat ylimielisesti kertoa minulle (tai yhtään kellekään) mitä minä haluan, ajattelen tai tunnen olet pahasti metsässä. Luet muutaman viestin rivien välistä ja kuvittelet hahmottaneesi koko totuuden.

Ja todellakin alistuisin vain masterille joka sytyttää minussa voimakkaan halun alistua. Kukaan ei ole itsessään orja jollei ole ketään kelle olla orja, eikä kenenkään pitäisi alistua mille tahansa naapurin petterille vain sen takia että kokee voimakasta halua alistua ja naapurin petteri nyt sattuu kutsumaan itseään masteriksi.
Ettet nyt vain itsekin syyllistyisi kuvittelemaan/lukemaan rivien väleistä yllä olevaan viestiini ylimielisyyttä, saati kertomusta siitä, mitä kuvittelen sinun haluavan, ajattelevan tai tuntevan liittyen ketjun aloitukseen tai koko totuuteen.

Mutta aiheeseen, ja vastaan tottakai vain ketjun keskusteluun yleisellä tasolla.

Voimakas halu alistua ja sen sytyttäminen toisessa on tunneasia. Suhteet, ja sillä kartalla alistamis- ja alistumis -suhteet ovat tunteiden lisäksi myös tahtoasioita. Usko tai älä. Vähän niinkuin jossain virallisessa yhteydessä ei kysytä haluatko tuntea rakkauden tunteita, vaan tahdotko rakastaa.

Sehän siitä niin vaikeata tekeekin. Ja palkitsevaa, silloin kun se onnistuu, ihan ilman kimallustakin voidaan kokea epäturhautumista ja saada fiiliksiä siitä, että on oikeassa paikassa oikean ihmisen kanssa tekemässä juuri sitä mitä pitääkin. Ehkä jopa tuomassa itsensä kokonaan ja täysillä yhteiseen juttuun. Tie siihen pisteeseen vaatii usein pientä säätöä, harjoitteluvaiheita, erilaisia kumppaneita, tai sitten natsaa heti, ei voi tietää ennenkuin on perillä, jos ikinä on. Tai sitten löytää itsensä jostain ihan muusta paikasta tekemästä ihan muuta, ehkä hyvinkin onnellisena. Toki ne, joilla on vahva tarve ja taipumus ilman ulkopuolisia herätteitä, eivät ehkä pääse pakoon, vaan palaavat. Mahdollisesti uudella nikillä, ja matka jatkuu :).

Vir

Pip

Täytyypä pistää aloittajan nikki muistiin, ettei vaan missään törmätä ja jos törmätään, niin tiedän ainakin pysyä erossa.

Siloposki

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 725
  • Nauttii omistettuna olemisesta
  • Galleria
Mietin jo alusta alkaen että tässä on trölli, koska kaikki nickin postaukset ovat kahteen hänen itse aloittamaan ketjuun, ja molemmat ovat todella provoja.
Mutta koska olin mukava mies, en tätä suoraan esiin tuonut, vaikka selkeästi olisi pitänyt :)

*tähän joku dont feed the troll gif* ja case closed


Slave to be

  • Vieras

Olisi kivä tietää minkä SANOMIENI asioiden perusteella päädytte näihin keittiöpsykologianalyyseihenne, hirveästi kun tuntuu että täytätte tyhjät kohdat ihan millä ikinä haluatte ja sitten tulee näitä "vaikuttaa ihan siltä..." - kommentteja joilla ei tee yhtään mitään

Vinkki: Sanavalintasi maalasivat aivan selvän kuvan. Eri ihmiset sitten katsovat maalaustasi omista suunnistaan. Voi olla, että itse et ole vielä tarpeeksi tottunut lukemaan kielestä enempää kuin yksittäisiä merkityksiä, muuten osaisit seurata muiden ajatuskulkuja kertomuksesi äärellä. Mutta kyllähän sinä näillä kommenteilla teet paljonkin. Saat polttoainetta ketjuusi, josta mitä suurimmassa määrin tunnut nauttivan.

Mutta asiaan. Vaikka BDSM asioita harrastetaan, se ei kuitenkaan ole harrastus sanan varsinaisessa mielessä. Toki balettikin vaatii luontaista taipumusta kääntää jalkaterät ulospäin, ja shakki kykyä ennakoida. Mutta siinä missä harrastuksista voi nauttia vaikkei olisikaan niissä hyvä, BDSM, ja D/s, jota edellinen aloituksesi käsitteli, ovat siinä mielessä raakoja lajeja, että hommassa on hyvin vähän pointtia, ellei itse ole oikeanlainen ja sovellu suunnittelemaansa osaan. Eli turhaudu vain, etsi ja löydä jotain muuta jos siltä tuntuu, kyllä BDSM ja D/s ja skene pysyvät pystyssä, vaikkeivat kaikki kokeilijat jäisikään ikiaikaisiksi tukipilareiksi.

Vir, joka olisi varmaan tosi tosi hyvä orja, kunhan nyt vaan löytyisi se tarpeeksi ihmeellinen master, joka herättäisi ihan vyöryvän halun olla sellainen. Sitä odotellessani teen mitä osaan aika paljon paremmin ja pidän hauskaa. Suosittelen muillekin.

Höpön löpön, heti siinä vaiheessa kun alat ylimielisesti kertoa minulle (tai yhtään kellekään) mitä minä haluan, ajattelen tai tunnen olet pahasti metsässä. Luet muutaman viestin rivien välistä ja kuvittelet hahmottaneesi koko totuuden.

Ja todellakin alistuisin vain masterille joka sytyttää minussa voimakkaan halun alistua. Kukaan ei ole itsessään orja jollei ole ketään kelle olla orja, eikä kenenkään pitäisi alistua mille tahansa naapurin petterille vain sen takia että kokee voimakasta halua alistua ja naapurin petteri nyt sattuu kutsumaan itseään masteriksi.
Ettet nyt vain itsekin syyllistyisi kuvittelemaan/lukemaan rivien väleistä yllä olevaan viestiini ylimielisyyttä, saati kertomusta siitä, mitä kuvittelen sinun haluavan, ajattelevan tai tuntevan liittyen ketjun aloitukseen tai koko totuuteen.

Mutta aiheeseen, ja vastaan tottakai vain ketjun keskusteluun yleisellä tasolla.

Voimakas halu alistua ja sen sytyttäminen toisessa on tunneasia. Suhteet, ja sillä kartalla alistamis- ja alistumis -suhteet ovat tunteiden lisäksi myös tahtoasioita. Usko tai älä. Vähän niinkuin jossain virallisessa yhteydessä ei kysytä haluatko tuntea rakkauden tunteita, vaan tahdotko rakastaa.

Sehän siitä niin vaikeata tekeekin. Ja palkitsevaa, silloin kun se onnistuu, ihan ilman kimallustakin voidaan kokea epäturhautumista ja saada fiiliksiä siitä, että on oikeassa paikassa oikean ihmisen kanssa tekemässä juuri sitä mitä pitääkin. Ehkä jopa tuomassa itsensä kokonaan ja täysillä yhteiseen juttuun. Tie siihen pisteeseen vaatii usein pientä säätöä, harjoitteluvaiheita, erilaisia kumppaneita, tai sitten natsaa heti, ei voi tietää ennenkuin on perillä, jos ikinä on. Tai sitten löytää itsensä jostain ihan muusta paikasta tekemästä ihan muuta, ehkä hyvinkin onnellisena. Toki ne, joilla on vahva tarve ja taipumus ilman ulkopuolisia herätteitä, eivät ehkä pääse pakoon, vaan palaavat. Mahdollisesti uudella nikillä, ja matka jatkuu :).

Vir

Oooops, sekotinpa sinut toiseen nimimerkkiin, sori 😁 Niin et tainnutkaan kertoa minulle millä tahtotilalla olen liikenteessä, se oli joku toinen