Kirjoittaja Aihe: Onko seksin määrä pervouden mitta?  (Luettu 9188 kertaa)

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Onko seksin määrä pervouden mitta?
« : 23.05.2018, 21:30 »
Tuolla oli tuo kysely, notta kuinka usein harrastat seksiä. Ryhdyin sitten miettimään, että onko seksin määrä (se, minkä kukin nyt seksiksi laskee) pervouden mitta? Välillä on sellainen fiilis, että jos et harrasta joka viikko, et ole "kunnolla pervo".

Itselläni on elämässä kolmen vuoden jakso, jolloin en seksiä harrastanut. En kenenkään kanssa, enkä yksin. En tälläkään hetkellä ole mitenkään erityisen aktiivinen. Kun minä en halua seksiä, vaan minä haluan HYVÄÄ SEKSIÄ.

Tuli

  • Vieras
Vs: Onko seksin määrä pervouden mitta?
« Vastaus #1 : 23.05.2018, 21:36 »
Tuolla oli tuo kysely, notta kuinka usein harrastat seksiä. Ryhdyin sitten miettimään, että onko seksin määrä (se, minkä kukin nyt seksiksi laskee) pervouden mitta? Välillä on sellainen fiilis, että jos et harrasta joka viikko, et ole "kunnolla pervo".

Ei todellakaan ole. Pervouden mitta on se, että on jollakin tavalla pervo.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1026
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Onko seksin määrä pervouden mitta?
« Vastaus #2 : 23.05.2018, 21:39 »
Ei ole.

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 778
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: Onko seksin määrä pervouden mitta?
« Vastaus #3 : 23.05.2018, 21:40 »
Ei varmasti ole. Esim. kolmesti päivässä lähetyssaarnaajaa voi olla paljon seksiä, mutta ei kovin pervoa. Ei ole varmaan tippaakaan järkeä mitata pervoutta, mutta jos sille tielle lähdetään, niin eiköhan pitäisi mitata kuinka "normaalista" poikkeavaa touhu on ja kuinka usein sellaista harrastaa.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Onko seksin määrä pervouden mitta?
« Vastaus #4 : 23.05.2018, 21:43 »
Tuolla oli tuo kysely, notta kuinka usein harrastat seksiä. Ryhdyin sitten miettimään, että onko seksin määrä (se, minkä kukin nyt seksiksi laskee) pervouden mitta? Välillä on sellainen fiilis, että jos et harrasta joka viikko, et ole "kunnolla pervo".

Ei todellakaan ole. Pervouden mitta on se, että on jollakin tavalla pervo.

Noin minäkin sen koen. Olen vain ollut havatsevinani sellaista keskustelukulttuuria täälläkin, jossa mainostetaan kuinka paljon onkaan taas sessioitu jne. Onko se exhippariutta?

Itseäni on aina kutkuttanut tilanne, jossa suhteessa nähdään harvoin, mutta silloin kun nähdään on D/top/sadisti suunnitellut kohtaamiseen jotain. Jonkinlainen fetissi itselläni tuollaiset tilanteet.

Sosumi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 657
  • Hurt me please
  • Galleria
Vs: Onko seksin määrä pervouden mitta?
« Vastaus #5 : 23.05.2018, 21:49 »
No ei ole. Ainakin mä olen miälestäni ihan umpikieroutunut pervo, vaikken seksiä juuri harrasta.

Blondie77

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 889
  • Horotin - löytyy leluosastolta
  • Galleria
Vs: Onko seksin määrä pervouden mitta?
« Vastaus #6 : 23.05.2018, 22:19 »
Enpä ole itse törmännyt siihen että määrä mittaisi pervoutta ja ainakaan itselle se ei ole mitta - en koe että olisi kenenkään tehtävä määritellä ken on meistä pervoin. Mun mielestä on luonnollista että jos ollaan esim. parisuhteessa/vakituisessa sessiosuhteessa/FwB suhteessa ja seksi on osapuolia tyydyttävää niin kyllä sitä ihan varmasti haluaa enemmän kuin jos ei olisi kumppania.

Viimeisestä lauseesta voisi ensi lukemalla luulla että ne ketkä harrastaa seksiä enemmän tyytyy myös huonompaan seksiin.. sitähän et varmaan tarkoittanut  ??? Tuskin kukaan paskaa seksiä viitsisi harrastaa enempää kuin tarve  ;D?!

piNaNas

  • Vieras
Vs: Onko seksin määrä pervouden mitta?
« Vastaus #7 : 23.05.2018, 22:26 »
Ei ole seksin määrällä mitään tekemistä pervouden kanssa. Eikä kyllä välttämättä seksin laadullakaan. Tai itse ajattelen että vaikka harrastaisin pelkkää vaniljaseksiä niin ei se kinkyys aivoista pois kulu yhtään millään.

ravenvonred

  • Vieras
Vs: Onko seksin määrä pervouden mitta?
« Vastaus #8 : 23.05.2018, 22:42 »
Ei ole.
En itse seksiä saa niin usein kun haluaisin, mutta kai sitä saa olla pervo, mutta kuitenkaan ei pane jokaista ehdottajaa ja pitää jonkun rajan. Itse aika nirso...
En ole aikoihin harrastanut seksiä, mutta muuta pervoilua tulee harrastettua useammin. Ja yksin varsinkin. Miksi pitäisi toinen osapuoli olla? Voihan sitä yksinkin pervoilla.  >:D

Runkkaritar

Vs: Onko seksin määrä pervouden mitta?
« Vastaus #9 : 23.05.2018, 22:58 »
Ei

Jersey

Vs: Onko seksin määrä pervouden mitta?
« Vastaus #10 : 23.05.2018, 23:01 »
Hullunkurinen kysymys.

Onneksi ei ole ollut tarvetta mittailla pervouteni määrää tai vertailla seksinharrastamiskertoja jonkun muun kanssa  :))

Oma elämä, paras elämä.

DareDoll

  • Vieras
Vs: Onko seksin määrä pervouden mitta?
« Vastaus #11 : 23.05.2018, 23:42 »
En ymmärrä varmaan kysymystä, mutta eipä ole käynyt pienessä mielessäkään. että esimerkiksi peiton heiluttaminen pimeässä peiton alla tekisi kenestäkään millään tavalla tai mitenkään pervoa,vaikka sitä olisi tarjolla joka päivä?
Jotkut tietenkin tarvitsevat seksiä enemmän ja jotkut saavat sitä enemmän mitä edes tarvitsevat, mutt itse en kyllä usko että epätoivoisinkaan tyyppi surkeaa seksiä kuitenkaan jaksaisi säännöllisesti harrastaa, eiköhän vaikka se oma kiva ole paskaa seksiä aina parempaa ja pervompaa?
Itse oon kyllä niin laiska etten jaksa ikinä runkata  ;D

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2610
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Onko seksin määrä pervouden mitta?
« Vastaus #12 : 23.05.2018, 23:44 »
Laatu > määrä. Hyvä runkku on kuitenkin parempaa kuin huono seksi, joten siksi aina laatu.

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Onko seksin määrä pervouden mitta?
« Vastaus #13 : 24.05.2018, 00:18 »
Tuolla oli tuo kysely, notta kuinka usein harrastat seksiä. Ryhdyin sitten miettimään, että onko seksin määrä (se, minkä kukin nyt seksiksi laskee) pervouden mitta? Välillä on sellainen fiilis, että jos et harrasta joka viikko, et ole "kunnolla pervo".

Seksin määrä ei ole kyllä pervouden mitta, mutta ajatuksena tuossa aloittamassani kyselyssä oli se, että näin pervojen kesken kun ollaan seksuaalipainotteisella sivustolla, kyselyn tulokset saattavat olla jotain ihan muuta, kuin kysely jossain konservatiivisemmalla sivustolla.

Kun minä en halua seksiä, vaan minä haluan HYVÄÄ SEKSIÄ.

Toki tuossa on perää, tavallaan, että kun harrasti seksiä harvemmin, niin se oli hyvää. Kun miestä näki kerran viikossa, niin kyllähän se kiima oli jotain ihan eri luokkaa, kun mitä se on kun sitä pääsee panemaan päivittäin. Tosin, ei se millään mittapuulla nykyisestä seksistä tee huonoa, eikä edes huonompaa. Ehkä tavallaan jopa monipuolisempaa, kun ei ole pakko yrittää vain saada sitä himoa ja kiimaa tyydytettyä lyhyessä ajassa. On mahdollisuus keskittyä halutessaan siihen pervompaankin puoleen. Tosin, nyt kun on tottunut saamaan usein, niin se kiima nousee parissa päivässä sille tasolle, mitä se ennen viikossa kertyi.

Gitta

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 810
  • Elukka
  • Galleria
Vs: Onko seksin määrä pervouden mitta?
« Vastaus #14 : 24.05.2018, 00:20 »
Laatu > määrä. Hyvä runkku on kuitenkin parempaa kuin huono seksi, joten siksi aina laatu.

Tämä!