Kirjoittaja Aihe: Onko seksin määrä pervouden mitta?  (Luettu 9192 kertaa)

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Vs: Onko seksin määrä pervouden mitta?
« Vastaus #15 : 24.05.2018, 00:25 »
Kaksi pervoa harrastamassa seksiä = pervoseksiä. Riippumatta siitä mitä tehdään.

En ymmärrä miten runsas seksin määrä tarkoittaisi tinkimistä laadusta ? Minä harrastan seksiä paljon ja mielelläni, ja se on hyvää seksiä. Näin on ollut myös sinkkuna ollessani.
Multipervona tosin seksi ei välttämättä aina vaadi perinteistä yhdyntää. Fettarille seksiä voi olla jo se että hän laittaa vaikkapa kumiasun päälle. Pervoseksi ei välttämättä vaadi siis kumppania.


intuitioKonsultti

  • Vieras
Vs: Onko seksin määrä pervouden mitta?
« Vastaus #16 : 24.05.2018, 00:55 »
Joskus muistan kuulleeni, että perverssillä tarkoitettaisiin jotain sellaista, jossa joku muu kuun lisääntymiseen tähtäävä toiminta antaa seksuaalista tyydytystä. Tästä tulisi mieleen, että perversseintä on se, kun populaation vähentämiseen ja etenkin omien geenien menestymisen vähentämiseen tähtäävä toiminta antaisi seksuaalista tyydytystä. Ja tästä päättelisin, että omien sukulaisten ja jälkeläisten tappaminen olisi kaikkein perversseintä. Ja se kaikkein perverssein tekisi sitä kai eniten ja onnistuneiten.  ??? Ei kyllä mikään mairitteleva määritelmä pervoimmalle.

Ja tässä mielessä se eniten lähetyssaarnaajaa ilman ehkäisyä pimeässä jynkyttävä aviopari olisi vähiten pervo. Runkkaaminen olisi jo paljion pervompaa.

Ajattelen kyllä, että tämä pervous (täällä tavallisesti käytetyissä yhteyksissä) on hyvinkin tervettä ja eettistä omaa ja kumppanin hyvinvointia lisäävää toimintaa. Mutta onko sanan käyttö ja sm:n asema tautiluokituksessa jättänyt piuhat päässäni sellaiseen asentoon, että äärimmäinen perverssiys onkin todella jotain pimeää ja synkkää - joka tuo sarjamurhaajat ja Josef Fritzlin kaltaiset tapaukset mieleen.

(Edit vielä lisäys.) Vanilja vs. BDSM olenkin sitten nähnyt määriteltävän paljon positiivisemmin molempien kannalta. Ja BDSM ei välttämättä olekaan synonyymi pervolle, vaikka siihen kaikkea pervoa liittyykin.

Kouluttaja

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 358
  • Etsitään nuoria narttuja koulutettavaksi
  • Galleria
Vs: Onko seksin määrä pervouden mitta?
« Vastaus #17 : 24.05.2018, 01:06 »
Ei vaan libidon.

submit

  • Vieras
Vs: Onko seksin määrä pervouden mitta?
« Vastaus #18 : 24.05.2018, 06:26 »
Tavallaan mulle itselle on. Siis kinkyseksin määrä, jolla mun tapauksessa tarkoitetaan sitoutuneesta suhteessa (M/s, D/s) tapahtuvaa kaikkea seksuaalista toimintaa. Nyt kun ei ole ketään, kuka mut omistaa, subipuoli jotenkin horrostaa. Olis mennyt sitten seksihalutkin, mut ei :D

NeitiM

  • Vieras
Vs: Onko seksin määrä pervouden mitta?
« Vastaus #19 : 24.05.2018, 08:00 »
Hyvä seksi on rakastelu.

vila

  • Vieras
Vs: Onko seksin määrä pervouden mitta?
« Vastaus #20 : 24.05.2018, 08:06 »
Kaksi pervoa harrastamassa seksiä = pervoseksiä. Riippumatta siitä mitä tehdään.

En ymmärrä miten runsas seksin määrä tarkoittaisi tinkimistä laadusta ? Minä harrastan seksiä paljon ja mielelläni, ja se on hyvää seksiä. Näin on ollut myös sinkkuna ollessani.
Multipervona tosin seksi ei välttämättä aina vaadi perinteistä yhdyntää. Fettarille seksiä voi olla jo se että hän laittaa vaikkapa kumiasun päälle. Pervoseksi ei välttämättä vaadi siis kumppania.

+1

Minusta luonnollista, että ihminen on seksuaalisesti aktiivinen. Se siis voi tarkoittaa ihan pelkkää sooloseksiä. Voiko ihminen sanoa olevansa pervo jos ei koe tarvetta tehdä mitään pervoa?

Minulle seksi on yhteyttä itselleni tärkeään ihmiseen, joten en osaisi määritellä harrastako hyvää vai huonoa seksiä. Saan vain olla erittäin lähellä rakastamaani ihmistä eli koen aina oloni ihanaksi. Hyvä vs huono seksi kuulostaa minulle siltä, että seksi olisi jono teknisiä suorituksia jotka onnistuvat tai eivät.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1026
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Onko seksin määrä pervouden mitta?
« Vastaus #21 : 24.05.2018, 08:23 »
Jos ”harrastaa” seksiä niin tuntuu aika tyhmältä idealta jättää lopputulos huonoksi  >:D
Toppina ja Deenä voi onneks ite valita harrastuksen laadun  :)

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2610
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Onko seksin määrä pervouden mitta?
« Vastaus #22 : 24.05.2018, 08:34 »
En ymmärrä miten runsas seksin määrä tarkoittaisi tinkimistä laadusta ? Minä harrastan seksiä paljon ja mielelläni, ja se on hyvää seksiä. Näin on ollut myös sinkkuna ollessani.
Multipervona tosin seksi ei välttämättä aina vaadi perinteistä yhdyntää. Fettarille seksiä voi olla jo se että hän laittaa vaikkapa kumiasun päälle. Pervoseksi ei välttämättä vaadi siis kumppania.

No eihän se tarkoitakkaan. Seksiä voi olla paljon ja se voi olla erittäin hyvää, tai vaihtoehtoisesti se voi olla huonoa, eikä tyydytä jompaa kumpaa tai kumpaakaan osapuolista riittävästi.

tiikki

  • Vieras
Vs: Onko seksin määrä pervouden mitta?
« Vastaus #23 : 24.05.2018, 09:25 »
Ennemmin ehkä käänteisesti :D

Mitä "pervompi" on niin sitä erikoisempaa pitää olla että saa seksuaalista tyydyttymistä, eli mahdollisuudet seksin harrastamiseen ovat pienemmät kuin muuten.

Skadi

  • Vieras
Vs: Onko seksin määrä pervouden mitta?
« Vastaus #24 : 24.05.2018, 10:14 »
Ehkä relevantimpaa oliskin kysyä, onko sessioiden määrä/kinkyilyn määrä (mitä se kellekin sit tarkoittaa) pervouden mitta. Eikä sekään sit pitäis paikkaansa, koska tämä on totta:
Mitä "pervompi" on niin sitä erikoisempaa pitää olla että saa seksuaalista tyydyttymistä, eli mahdollisuudet seksin harrastamiseen ovat pienemmät kuin muuten.
Seksin määrä sinänsä ei kerro vielä mitään, kun siihen määrään tosiaan vaikuttaa niin monet asiat. Suhdemuoto, määritelmä, onko aikaa, onko stressiä/väsymystä/kipeänä ja noin sata muuta asiaa. Pervouden mitta lienee enemmänkin, kuinka usein ja millaisia pervoja ajatuksia ja fantasioita pyörittelee päässä ja pyrkiikö niitä aktiivisesti toteuttaan, edes joskus, kuin niinkään minkä tahansa seksin määrä....  ::)

Toy

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 218
  • Masokismi lähtee subista hakkaamalla
  • Galleria
Vs: Onko seksin määrä pervouden mitta?
« Vastaus #25 : 24.05.2018, 12:22 »
Ei tietenkään.

Seksin määrä ei ole edes sen mitta, kuinka seksuaalinen ihminen on. Halukkuus kun on eri asia kuin mahdollisuudet. Arki voi tarjota huonosti mahdollisuuksia sessioille tai edes vaniljaseksille. On perhe- ja työelämän rajoitteita, terveyssyistä ja ties mitä, puhumattakaan siitä, jos ei ole kenen kanssa touhuta. Sooloseksi ei kuitenkaan useimmilla vastaa ollenkaan kaikkiin tarpeisiin.

Piki

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 277
  • Taistelukääpiö
  • Galleria
Vs: Onko seksin määrä pervouden mitta?
« Vastaus #26 : 24.05.2018, 12:43 »
Näkisin asian näin, että ei ole. Onko pervous edes millään tavalla mitattavissa, sillä onhan meitä pervoilijoita täällä varsin laaja skaala. 🤔

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Onko seksin määrä pervouden mitta?
« Vastaus #27 : 24.05.2018, 14:04 »
Ei ole. Itsekään en ole nyt kunnolla sessioinut vähään aikaan, vaan minulle on riittänyt pelkkä D/s asetelman sisältävä paneminen. Pidän itseäni kuitenkin edelleen ihan pervona, vaikka tällä hetkellä panenkin enemmän kuin sessioin.  >:D

Arki yms muut asiat kuitenkin aina vaikuttavat siihen, kuinka usein pääsee pervoilemaan.

Kahlitsija

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 367
  • Dominoiva sadisti. Utelias perverssi.
  • Galleria
Vs: Onko seksin määrä pervouden mitta?
« Vastaus #28 : 24.05.2018, 14:10 »
Ei ole. Itsekään en ole nyt kunnolla sessioinut vähään aikaan, vaan minulle on riittänyt pelkkä D/s asetelma sisältävä paneminen. Pidän itseäni kuitenkin edelleen ihan pervona, vaikka tällä hetkellä panenkin enemmän kuin sessioin.  >:D
Olen siis ymmärtänyt taas jotain väärin. Paneminen D/s asetelmalla = sessio. Minun päässäni siis

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1026
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Onko seksin määrä pervouden mitta?
« Vastaus #29 : 24.05.2018, 17:00 »
Ei ole. Itsekään en ole nyt kunnolla sessioinut vähään aikaan, vaan minulle on riittänyt pelkkä D/s asetelma sisältävä paneminen. Pidän itseäni kuitenkin edelleen ihan pervona, vaikka tällä hetkellä panenkin enemmän kuin sessioin.  >:D
Olen siis ymmärtänyt taas jotain väärin. Paneminen D/s asetelmalla = sessio. Minun päässäni siis

Sessio itelläni sisältää lähes aina D/s panemista ja vain panemisen takia on sessio  >:D