Kirjoittaja Aihe: Onko seksin määrä pervouden mitta?  (Luettu 9203 kertaa)

Kahlitsija

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 367
  • Dominoiva sadisti. Utelias perverssi.
  • Galleria
Vs: Onko seksin määrä pervouden mitta?
« Vastaus #30 : 24.05.2018, 18:03 »
Ei ole. Itsekään en ole nyt kunnolla sessioinut vähään aikaan, vaan minulle on riittänyt pelkkä D/s asetelma sisältävä paneminen. Pidän itseäni kuitenkin edelleen ihan pervona, vaikka tällä hetkellä panenkin enemmän kuin sessioin.  >:D
Olen siis ymmärtänyt taas jotain väärin. Paneminen D/s asetelmalla = sessio. Minun päässäni siis

Sessio itelläni sisältää lähes aina D/s panemista ja vain panemisen takia on sessio  >:D
Tarkennetaan kysymystäni: jos paneminen ja D/s asetelma eivät ole sessio, niin mitä vaaditaan, että session tunnusmerkit täyttyvät?

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Onko seksin määrä pervouden mitta?
« Vastaus #31 : 24.05.2018, 18:33 »
Ei ole. Itsekään en ole nyt kunnolla sessioinut vähään aikaan, vaan minulle on riittänyt pelkkä D/s asetelma sisältävä paneminen. Pidän itseäni kuitenkin edelleen ihan pervona, vaikka tällä hetkellä panenkin enemmän kuin sessioin.  >:D
Olen siis ymmärtänyt taas jotain väärin. Paneminen D/s asetelmalla = sessio. Minun päässäni siis

Sessio itelläni sisältää lähes aina D/s panemista ja vain panemisen takia on sessio  >:D
Tarkennetaan kysymystäni: jos paneminen ja D/s asetelma eivät ole sessio, niin mitä vaaditaan, että session tunnusmerkit täyttyvät?

Voihan sitä pitää session, jossa ei oo ollenkaan panemista :) monet kinkyt tuntuvat mieltävän sessioksi tilanteen, jossa tehdään panemisen ohella muutakin kinkyilyä, oli se sitten piiskausta, sitomista tai vaikka pakko-orkuttamista. Tai sitten sessioksi mielletään tilanne, jossa ei välttämättä ole ollenkaan panemista.

Jokainen tietysti määrittelee session haluamallaan tavalla. :) 

Kahlitsija

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 367
  • Dominoiva sadisti. Utelias perverssi.
  • Galleria
Vs: Onko seksin määrä pervouden mitta?
« Vastaus #32 : 24.05.2018, 18:37 »
Ei ole. Itsekään en ole nyt kunnolla sessioinut vähään aikaan, vaan minulle on riittänyt pelkkä D/s asetelma sisältävä paneminen. Pidän itseäni kuitenkin edelleen ihan pervona, vaikka tällä hetkellä panenkin enemmän kuin sessioin.  >:D
Olen siis ymmärtänyt taas jotain väärin. Paneminen D/s asetelmalla = sessio. Minun päässäni siis

Sessio itelläni sisältää lähes aina D/s panemista ja vain panemisen takia on sessio  >:D
Tarkennetaan kysymystäni: jos paneminen ja D/s asetelma eivät ole sessio, niin mitä vaaditaan, että session tunnusmerkit täyttyvät?

Voihan sitä pitää session, jossa ei oo ollenkaan panemista :) monet kinkyt tuntuvat mieltävän sessioksi tilanteen, jossa tehdään panemisen ohella muutakin kinkyilyä, oli se sitten piiskausta, sitomista tai vaikka pakko-orkuttamista. Tai sitten sessioksi mielletään tilanne, jossa ei välttämättä ole ollenkaan panemista.

Jokainen tietysti määrittelee session haluamallaan tavalla. :)
Totta kai voi olla sessio ilman panemista. Mutta miksi paneminen D/s asetelmalla ei ole sessio? Menee vähän jankuttamiseksi, mutta kun jäi mietityttämään :D

vila

  • Vieras
Vs: Onko seksin määrä pervouden mitta?
« Vastaus #33 : 24.05.2018, 19:09 »
Ei ole. Itsekään en ole nyt kunnolla sessioinut vähään aikaan, vaan minulle on riittänyt pelkkä D/s asetelma sisältävä paneminen. Pidän itseäni kuitenkin edelleen ihan pervona, vaikka tällä hetkellä panenkin enemmän kuin sessioin.  >:D
Olen siis ymmärtänyt taas jotain väärin. Paneminen D/s asetelmalla = sessio. Minun päässäni siis

Sessio itelläni sisältää lähes aina D/s panemista ja vain panemisen takia on sessio  >:D
Tarkennetaan kysymystäni: jos paneminen ja D/s asetelma eivät ole sessio, niin mitä vaaditaan, että session tunnusmerkit täyttyvät?

Voihan sitä pitää session, jossa ei oo ollenkaan panemista :) monet kinkyt tuntuvat mieltävän sessioksi tilanteen, jossa tehdään panemisen ohella muutakin kinkyilyä, oli se sitten piiskausta, sitomista tai vaikka pakko-orkuttamista. Tai sitten sessioksi mielletään tilanne, jossa ei välttämättä ole ollenkaan panemista.

Jokainen tietysti määrittelee session haluamallaan tavalla. :)
Totta kai voi olla sessio ilman panemista. Mutta miksi paneminen D/s asetelmalla ei ole sessio? Menee vähän jankuttamiseksi, mutta kun jäi mietityttämään :D

Jos paneminen D/s-asetelmalla ei ole sessio niin sitten me ollaan ihan vaniljoita. Mikä siinä panemisesta on niin kauheeta? Paneminen on kivaa, mitä ihmeen BDSM-gestapomeininkiä tämä taas on?

DareDoll

  • Vieras
Vs: Onko seksin määrä pervouden mitta?
« Vastaus #34 : 24.05.2018, 19:35 »
Voi älyttömyys mihin tää keskustelu on mennyt, ihan hervotonta ettei panemista sisältävät sessiot olis edes sessioita, siis häh?? No ei se toki mua haittaa jos jollekin näin on, ei sillä, kaikillahan meillä on omat muotonsa kinkyillä, mutta ei voi silti paneskelua harrastavia kinkyjä leimata epäkinkyiksi  :))

Ja miksi ylipäänsä ottaa nokkiinsa jos bdsm-foorumilla kertoo sessioistaan tai panemisistaan, tai vaikkapa uusista ostoksistaan, ei kai ne keneltäkään pois ole ja tuskin niitä kukaan toista loukatakseen/ kiusatakseen kertoilee, tai varsinkaan siinä mielessä että vähemmän paneskeleva ja sessioida olisi huonompi ihmisenä, voi apua sentään  O0

Kahlitsija

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 367
  • Dominoiva sadisti. Utelias perverssi.
  • Galleria
Vs: Onko seksin määrä pervouden mitta?
« Vastaus #35 : 24.05.2018, 19:42 »
Toivottavasti minua ei nyt väärinymmärretty loukkaantuneeksi. Utelias vaan, ehkä hieman huvittunut

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Onko seksin määrä pervouden mitta?
« Vastaus #36 : 24.05.2018, 19:48 »
Juu ja siis mähän nautin suuresti panemisesta ja en nykyisen leikkikaverini/seksikumppanini kanssa ole oikeastaan edes kaivannut mitään muuta kuin sitä panemista. :D

Oma mietintäni lähti ehkä liikkeelle siitä, että leikkikaverini itse sanoi, että voisimme pitää joku kerta ihan kunnon session. Voi siis olla, että hän itse ei ole kokenut panemistamme varsinaisena sessiointina.




Kahlitsija

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 367
  • Dominoiva sadisti. Utelias perverssi.
  • Galleria
Vs: Onko seksin määrä pervouden mitta?
« Vastaus #37 : 24.05.2018, 21:23 »
Juu ja siis mähän nautin suuresti panemisesta ja en nykyisen leikkikaverini/seksikumppanini kanssa ole oikeastaan edes kaivannut mitään muuta kuin sitä panemista. :D

Oma mietintäni lähti ehkä liikkeelle siitä, että leikkikaverini itse sanoi, että voisimme pitää joku kerta ihan kunnon session. Voi siis olla, että hän itse ei ole kokenut panemistamme varsinaisena sessiointina.

Kiitos, tämä selvensi hieman :)

DareDoll

  • Vieras
Vs: Onko seksin määrä pervouden mitta?
« Vastaus #38 : 24.05.2018, 21:31 »
Toivottavasti minua ei nyt väärinymmärretty loukkaantuneeksi. Utelias vaan, ehkä hieman huvittunut

En mä ainakaan, vaan juurikin hyviä kysymyksiä ja ihmettelyjä esitit aiheesta  ;)

Nick

  • Vieras
Vs: Onko seksin määrä pervouden mitta?
« Vastaus #39 : 24.05.2018, 21:56 »
Lukematta aiempia vastauksia sanoisin että seksin määrä ainakin kertoo siitä että se kiinnostaa. Siis seksi. Tietysti marginaaliryhmiä varmasti löytyy joita asia kiinnostaa mutta syystä tai toisesta omakohtainen seksi soolona tai ryhmässä tai edes paritellen, ei sisälly.

Olen tässä aiempaa pervoseksituttavuutta tavannut pari kertaa sovitusti lähes puhtaan vanilijaseksin merkeissä ja ilmeisesti me molemmat pervot olemme siitä suuresti tykänneet kun uusintakin on tullut ja arvattavasti tulee uusinnan uusintakin. Toki toistoa ja arvattavuutta vältellen.

Toisaalta meidän vanilija saattaa olla toisen kinky.

UW

  • Vieras
Vs: Onko seksin määrä pervouden mitta?
« Vastaus #40 : 24.05.2018, 22:27 »
^ paheksun vaniljaseksi-tunnustusta. Ehkä 100 puolin toisin raipaniskua rangaistuksena?
No ei vaan: toki kinky-foorumi on juurikin paikka jossa voi miettiä merkityksiä asioiden takana ja tehdä kinkyilystä filosofiaa (ainakin foolosofiaa  ;) ) tässä ei mitään väärää.

Toisaalta ei ole mitään väärää todeta:

Mitä joku ajattelee minun kinkyys tai vanilja-leveleistä?
Kuinka usein minä tai joku muu nussii tai kinkyilee nussimatta?
Kuinka paljon joku elämääni kelaa tai on kelaamatta?

EVVK

Ok, liioittelen, mutta ei ole ainakaan erityisen tärkeää.

Kiitos, jatkakaa

Nick

  • Vieras
Vs: Onko seksin määrä pervouden mitta?
« Vastaus #41 : 24.05.2018, 22:39 »
Vanilijaseksi kinkyille on vastaava tabu kuin biseksuaalisuus lesboille.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1026
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Onko seksin määrä pervouden mitta?
« Vastaus #42 : 24.05.2018, 23:15 »
Vanilijaseksi kinkyille on vastaava tabu kuin biseksuaalisuus lesboille.

Tarkoituksella harrastettu vaniljaseksi kinkyn kanssa on myös kinkyä  >:D
Ihan parhautta rakastella omaansa kun lelu luulee saavansa raippaa  >:D
Toisinpäin tuota en suosittele toteuttaan kun pikkunen hämmentyis ihan liikaa  :)

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1871
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Onko seksin määrä pervouden mitta?
« Vastaus #43 : 25.05.2018, 06:27 »
Olenko jotenkin kieroonkasvanut lukiessani sidonnan, piiskauksesta, neulotuksen, alistamisen etc seksiin kuuluvaksi?


Eli minun näkökulmastani katsoen vastaus on ehdoton kyllä.

vila

  • Vieras
Vs: Onko seksin määrä pervouden mitta?
« Vastaus #44 : 25.05.2018, 07:27 »
Olenko jotenkin kieroonkasvanut lukiessani sidonnan, piiskauksesta, neulotuksen, alistamisen etc seksiin kuuluvaksi?


Eikö ne sitten ole :D Noin vakavasti kaikkihan eivät harrasta BDSMää selkeästi seksuaalisista syistä, joten ehkä sitten sen vuoksi ei nähdä sen harjoittamista seksin harjoittamisena. Itse en edes tiedä mitä sessio oikeasti tarkoittaa, se on minulle ihan sitä samaa seksiä kaikki.