Kirjoittaja Aihe: AIKAKONE Play Party 14.7. @Tiivistämö, Suvilahti (Hki)  (Luettu 25302 kertaa)

Tiia (Niina)

SMFR:n kesäbileet Helsingin Suvilahden Tiivistämössä (Kaasutehtaankatu 1) heittävät sinut aikakoneeseen. Tervetuloa kiireettömään tilaan, hetkeen ennen menneisyyttä tai tulevaisuuden jälkeen…

Mukana myös huikea burleski- ja dragtaiteilija Theodora Rex sekä köysitaiteilija Amy May.

Kivun Kauneuden pop-up-pisteellä lävistyksiä ja pieniä tatuointeja ilman ennakkovarausta! (Muutokset ohjelmassa mahdollisia.)

Lippujen hinnat: 20€ SMFR jäsenet, 22,50€ muiden kinky-yhdistysten jäsenet, 25€ ei-jäsenet

Ei pukukoodia, mutta teeman mukainen pukeutuminen erittäin suotavaa!

Virvokkeita ja pikkupurtavaa saatavilla buffasta.

Dark room.

Tutustu bile-etikettiin.

Osta lippusi etukäteen Holvista!

Tapahtuma myös FetLifessa




Lauantain Aikakone-bileiden musiikista vastaavat DJ:t K109, Mekha ja Ohmi. Ja Tiivistämöllä mahtuu myös tanssimaan!

K-109 tarjoilee tuttuun tapaan vuosiluvuista välittämättä klassikoita, uusia soundeja ja bootleg-edittejä avainsanoilla alternative ja electronic.

EBM:n ja Aggrotechin rosoisiin soundeihin tykästynyt turkulainen DJ Mekha soittelee mielellään myös dark ambient-, IDM- ja noise-soundeja alkuillan fiilistelyihin. Hän on tuttu näky Helsingin ja Turun kinkybileistä vuosien varrelta. Mekhan Soundcloud-tililtä voi kuunnella setin verran synkempää chill-out -fiilistelyä jo etukäteen: http://soundcloud.com/djmekha/mekha-idm-dark-chillout

DJ Ohmi tuo Aikakone-bileiden tanssilattialle oman näkemyksensä skenen musiikista. Parhaiten Ohmi tunnetaan Futurepopin ja vanhan koulukunnan EBM:n soitosta, ja tälläkin kertaa hän on luvannut soittaa biisejä erityisesti noista kahdesta synkän tanssimusiikin genrestä. Ohmin vanhat soittolistat löytyvät osoitteesta http://ohmi.livejournal.com/tag/playlists

« Viimeksi muokattu: 12.07.2018, 20:38 kirjoittanut tillistallis »

tillistallis

  • B-Anon Shamaani
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 1471
  • ** Mainostilaa Myytävänä **
  • Galleria
Aloitusviestiä täydennetty :)

-tt

Greta

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 919
  • väkivaltiatar
  • Galleria
    • Löydät mut täältä
Jaa olikohan nää nyt ne bileet, missä olis mahdollisuus ottaa revanssi kesäkuun alussa käydystä tahtojen taistosta ;D  (Spoileri: saatoin hävitä.)
Laitanpa siis vakaaseen harkintaan!

Mr.Vic

Jaa olikohan nää nyt ne bileet, missä olis mahdollisuus ottaa revanssi kesäkuun alussa käydystä tahtojen taistosta ;D  (Spoileri: saatoin hävitä.)
Laitanpa siis vakaaseen harkintaan!

Kyllä on, ja tästä saadaankin oiva lisäviihdyke iltaan!  >:D

Hello Kettu

Lippu ostettu, tulossa!  :love:

Mutta mutta, miksi ei pukukoodia? En uskalla pukeutua kuten haluaisin.  :(

Pahis

  • Vieras
Samaa mieltä Vompatin kanssa. Olisi mukava, jos isot bileet olisi pukukoodilla. Ympäristö olisi turvallisempi toteuttaa itseään. Pukukoodittomia tapaamisia myös on jo jatkuvasti, niin olisi mukavaa, jos huomioitaisiin myös niitä, jotka sen pukukoodin haluaa.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
DC:tä on aika paljon sekä puolesta että vastaan.

Ne joiden fetissiin tai intresseihin pukeutuminen kuuluu, toki sitä haluavat ja sitten taas ne, kuten mä, joita hepenet vois vähempää kiinnostaa ei näe mitään syytä niihin panostaa ja dc voi olla jopa sen verran vittumainen tekijä että koko bileet jää väliin.


Eli hyvä että on sekä dc että ei-dc bileitä.


Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2609
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
DC:tä on aika paljon sekä puolesta että vastaan.

Ne joiden fetissiin tai intresseihin pukeutuminen kuuluu, toki sitä haluavat ja sitten taas ne, kuten mä, joita hepenet vois vähempää kiinnostaa ei näe mitään syytä niihin panostaa ja dc voi olla jopa sen verran vittumainen tekijä että koko bileet jää väliin.


Eli hyvä että on sekä dc että ei-dc bileitä.

Näinpä. Isoissa bileissä myös kustannukset ovat järjestävälle taholle suuremmat, joten taloudellisesti ei ole fiksua laittaa DC:tä isoihin bileisiin, jos tavoite on päästä edes lähelle nollatulosta.

Tuli

  • Vieras
Nimenomaan isot bileet ei oo se paikka, jossa kannattaa vähentää osallistuvan väen määrää pukukoodilla. Muuten niitä pukukoodillisia pippaloita voi kyllä järkätä, jos joku haluaa.

Tiia (Niina)

Mutta mutta, miksi ei pukukoodia? En uskalla pukeutua kuten haluaisin.  :(

Rohkaisemme aina bileväkeä pukeutumaan joko oman fiiliksen ja fetissin tai teeman mukaisesti eikä SMFR:n tilaisuuksissa ole mahdollista vetää asua liian överiksi. More is more. Tai less is more. Ihan miten kukin haluaa. :love: Se, että osa tulee arkisemmissa vaatteissa, toki saattaa harmittaa joitakuita, mutta kuten stogekin jo tuossa totesi, osa heistä jäisi kokonaan saapumatta, jos olisi tiukka pukukoodi.

Pahis

  • Vieras
Vs: AIKAKONE Play Party 14.7. @Tiivistämö, Suvilahti (Hki)
« Vastaus #10 : 20.06.2018, 23:52 »
Niin no, osa jää saapumatta, kun tiukkaa pukukoodia ei ole, kuten esim. minä. Järjestäjien rohkaisu ei tuo samanlaista turvaa kuin se, että kaikki osallistujat laittavat itsensä alttiiksi.

Mr.Vic

Vs: AIKAKONE Play Party 14.7. @Tiivistämö, Suvilahti (Hki)
« Vastaus #11 : 21.06.2018, 01:33 »
Niin no, osa jää saapumatta, kun tiukkaa pukukoodia ei ole, kuten esim. minä. Järjestäjien rohkaisu ei tuo samanlaista turvaa kuin se, että kaikki osallistujat laittavat itsensä alttiiksi.

Itse asiassa turvaa se ei kyllä tuo, niinkuin ei tuo turvallisesta tilasta toitottaminen tai tiukat säännöt. Ainoa todellinen tae turvalle on se että kaikki tilassa olevat tuntevat toisensa henkilökohtaisella tasolla ja ottavat vastuun omasta käytöksestään. Siksi oikeasti turvallisia tapahtumia ei voi järjestää ns. julkibileinä.

Tämä on henkilökohtainen mielipiteeni.

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2609
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: AIKAKONE Play Party 14.7. @Tiivistämö, Suvilahti (Hki)
« Vastaus #12 : 21.06.2018, 08:16 »
Niin no, osa jää saapumatta, kun tiukkaa pukukoodia ei ole, kuten esim. minä. Järjestäjien rohkaisu ei tuo samanlaista turvaa kuin se, että kaikki osallistujat laittavat itsensä alttiiksi.

Mielestäni itsensä voi "laittaa alttiiksi" muutenkin kuin pukeutumisella.

Tuli

  • Vieras
Vs: AIKAKONE Play Party 14.7. @Tiivistämö, Suvilahti (Hki)
« Vastaus #13 : 21.06.2018, 10:23 »
Niin no, osa jää saapumatta, kun tiukkaa pukukoodia ei ole, kuten esim. minä. Järjestäjien rohkaisu ei tuo samanlaista turvaa kuin se, että kaikki osallistujat laittavat itsensä alttiiksi.

Mielestäni itsensä voi "laittaa alttiiksi" muutenkin kuin pukeutumisella.

Mä en myöskään ymmärrä miten ihminen "laittaa itsensä alttiiksi" pukeutumalla asuun, josta ei pidä ja joka ei omasta mielestä ole seksikäs. Varsinkin kun iso osa sallituista asuvaihtoehdoista on ihan hyvin sopivia normaaliin baari-iltaan.

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: AIKAKONE Play Party 14.7. @Tiivistämö, Suvilahti (Hki)
« Vastaus #14 : 21.06.2018, 10:25 »
Itse olen ollut käsityksessä, että kinkybileet ovat bileet kinkyille. Siellä saa tavata toisten kinkyjen kanssa, bilettää heidän seurassaan, touhuta erilaisia asioita, toteuttaa itseään.
Eikä mitkään pukujuhlat, näitä muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.
Smurffien bileistä olen itse pitänyt, kun niissä ei ole ollut tiukkaa pukukoodia. Yksissä bileissä olen ollut normivaatteissa, muuten pukeutunut vähän poikkeavammin, korsettia ja pitkää hametta, joka taas ei olisi riittävä läpäisemään sitä tiukkaa pukukoodia dc-bileissä. On hyvä, että bileitä on meillekin, jotka tuosta pukukoodista ei perusta sitten piirun vertaa ja toteuttavat itseään muilla tavoin kuin pukeutumalla iltapukuihin, naamiaisasuihin tai fetissireleisiin.