Kirjoittaja Aihe: Spanking as a Service  (Luettu 5251 kertaa)

Kolumnisti

  • Moderator
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 372
  • Galleria
Spanking as a Service
« : 03.06.2018, 11:30 »
Spanking as a Service

Vaihteeksi jotakin henkilökohtaisempaa (ja jotakin, jonka osa Tuntematonta Maata aikanaan lukeneista on varmasti jo kuullutkin): Vuosikymmenteni varrelle mahtuu aika monta sessiota, vaikka olenkin välillä elänyt pitkiä vaniljakausiakin. Haluaisin ajatella, että kaikki niistä ovat keskenään erilaisia, ainutlaatuisia ja unohtumattomia. Mutta näin ei toki ole. Jos katson taakse päin historiaani domin roolissa, huomaan muutaman trendin. Minulla on muutamia asioita, joista pidän paljon, ja ne toistuvat osina lukuisia sessioitani halki vuosien. BDSM esimerkiksi on minulle sen tasoisesti seksuaalista, että bileiden ulkopuolella olen vain todella harvoin harjoittanut sadomasokismia, johon ei ole sisältynyt selkeästi myös muuta seksuaalista toimintaa. (Shibaria en tässä laske mukaan, siihen suhteeni on paljon monimutkaisempi.)

Toisaalta, en ole koskaan ollut niitä domeja, jotka haluavat toteuttaa valmiita fantasioitaan, ja esimerkiksi antavat orjattarilleen tarkat ohjeet pukeutumista ja meikkiä myöten. Tämä luultavastikin johtuu siitä, että toisin kuin monille muille, minulle BDSM on opittu mieltymys. Tulin aikanaan kuvioihin siksi, että SM-piirit olivat silloin ainoa (tai ainoa silloin löytämäni) seksipositiivinen yhteisö, jossa asioista pystyi puhumaan niiden omilla nimillä ja esittämään toiveitaan avoimesti ja häpeilemättä. Silloin ei ollut tarjolla Wonderlusteja tai seksipositiivisten yhteisöjä, ja swingauksenkin kohdalla oli vähän niin ja näin. Opettelin skenessä pian roolin, jossa en joutunut näyttämään siltä, että olisin yksi ”reunoilla norkoilevista miehistä”, ja koska minussa ei ole masokistia, oli varsin selvää, mitä kannatti opetella.

Tästä seuraa, että vaikka minulla onkin omia suosikkiasioita ja nautin hyvästä sessiosta, suhtaudun yhä edelleenkin siihen palveluroolina. Ei ole subin tehtävä toteuttaa minun halujani ja unelmiani, vaan minä pyrin lukemaan partneriani ja viemään hänet turvallisesti ja nautinnollisesti niin pitkälle kuin sillä kertaa on sopivaa. Joskus vakavana, usein pikemminkin kuitenkin leikkisästi. Kun tuntuu oikealta, mennään kiireettömästi ja hyvällä rytmillä kyyneliin ja täydelliseen uupumukseen. Siinä sivussa poimin toki myös ne asiat, joista itse nautin, mutta tiedostan meneväni toisen nautinto edellä.

Siksi koen välillä hyvin outona sekä mielenkiintoisena (vaikka olenkin siihen toki jo vuosien varrella tottunut) miten erilainen suhtautumistapa monilla muilla dominoivilla henkilöillä on. En tarkoita tällä vain pahamaineisia True Mastereita, vaan myös ihan ”tavallisia” asian harjoittajia, jotka ottavat subinsa turvallisesti ja hyvin huomioon. Ja sen takia olen, kuten nytkin, hyvin avoin omasta tavastani kokea näitä asioita, jotta yksikään kanssani leikkivä tai muulla tavoin sessioiva subi ei odota minulta vääriä asioita tai valmiita käsikirjoituksia.
Avoimen kommunikaation takiahan minä tähän skeneen aikanaan tulin, ja jäin.

  Jiituomas

Mr Birch

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1343
  • Testi näyttää, että on aika häipyä (82 % vanilla)
  • Galleria
Vs: Spanking as a Service
« Vastaus #1 : 03.06.2018, 12:57 »
Hyvä kirjoitus!

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Spanking as a Service
« Vastaus #2 : 03.06.2018, 15:43 »
Molempienhan nautinnosta näissä asioissa on lopulta kysymys, myös subin nautinnosta. :)

SaRu

Vs: Spanking as a Service
« Vastaus #3 : 03.06.2018, 16:02 »
Minulle olisi hyvin vaikeaa, jos Herrani tekisi jotain, vain koska minä nautin siitä.
Toki, jos Hän nauttii siitä, voinen sen hyväksyä, koska minulle Hänen nautintonsa on tärkein.

vila

  • Vieras
Vs: Spanking as a Service
« Vastaus #4 : 03.06.2018, 16:18 »
Minulle olisi hyvin vaikeaa, jos Herrani tekisi jotain, vain koska minä nautin siitä.

Sama, tuntuu että kaikki on ihan väärinpäin. Toisaalta sitten Master välillä alistaa minut nauttimaan jutuista, joista vain minä nautin. Se on sit kunnioitusta tehdä välillä juttuja ihan vain alistuvan takia, mutta joka kerta tuntuisi väärältä.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1022
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Spanking as a Service
« Vastaus #5 : 03.06.2018, 16:30 »
Rooli Deenä voi olla palvelija kun ei ole niin justiinsa alistuuko samalla kun ns dominoi  >:D
Jokaisella on oikeus toteuttaa itseään muttei kaikki sovi kaikille  :)

Jiituomas

  • Rsyke
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 27
  • Akateemisesti orientoitunut Dom
  • Galleria
Vs: Spanking as a Service
« Vastaus #6 : 03.06.2018, 17:29 »
Palvelua voi onneksi toteuttaa vaikka ei olisi tippaakaan palvelija;D Ja jos sen tekee näppärästi, subihan ei koskaan tiedä mikä kaikki on tehty mistäkin lähtökohdista, kunhan noudatetaan sovittuja rajoja. Kyllä minäkin Domina saan iloni irti myös itse, enkä pelkästään siitä että toinen nauttii. Mutta pohdiskelen usein silti sitä, miten erilaisilla ajattelumalleilla ihmiset näitä juttuja toteuttavat - niin myös tänä aamuna tuota yllä olevaa kirjoittaessani.

Kiitos kommenteistanne, lisää ajateltavaa minulle!

Nick

  • Vieras
Vs: Spanking as a Service
« Vastaus #7 : 03.06.2018, 18:00 »
Meitä paskoja dommeja taitaa olla enemmänkin. Iselle vastapuolen nautinto on ollut kiksejä antavaa, nyt parin vuosikymmenen jälkeen ajattellin kokeilla puhdasta itsekkyyttä - vai onko sekään sitä jos kumppanina on domin itsekkyydestä nauttiva?

Subit saa nyhtää jonotusnumeroita niin testataan.

vila

  • Vieras
Vs: Spanking as a Service
« Vastaus #8 : 03.06.2018, 18:45 »
Eihän palveleminen ole mikään D/s-skaalan ominaisuus. Dominoivakin voi palvella ilman mitään alistuilemista.

Itse arvostan todella paljon dominoivia jotka palvelevat esim. kolumnistin kertomalla tavalla, vaikka oma seksuaalisuus onkin epäyhteensopiva sellaisten kanssa. Kinkymaailmassa on paljonkin tilaa ihmisille, jotka saavat kiksinsä subien nautinnosta. Ei kaiken tarvitse aina olla kauheaa kärsimystä.

ofelia

Vs: Spanking as a Service
« Vastaus #9 : 03.06.2018, 18:50 »
Hallintaahan se on sekin että saa toisen halusta ja nautinnosta sekaisin, varsinkin kun dominoiva on se joka päättää milloin ja miten se tapahtuu

remmittä

  • Vieras
Vs: Spanking as a Service
« Vastaus #10 : 03.06.2018, 20:52 »
Olen samaa mieltä Vilan kanssa, että palvelualttius edustaa hyvää piirrettä D/s suhdedynamiikan ulkopuolellakin. Ehkä ainoa ajateltavissa oleva poikkeus tälle voisi olla 24/7 suhteet  :))

Olen huomannut samaisen palvelualttiuden itsessäni, että jos joku haluaa saada piiskaa, niin on kiva olla "se ystävä antamassa hierontaa". En varsinaisesti ole muodostanut fetissiä piiskan antamiselle, pikemminkin sen vastaanottamiselle, mutta koska minua kiehtoo ylipäätään kipu/pelko jne. asetelmat, niin en ole täysin vieroksunut ajatusta. Olen kokeillut muutamia kertoja piiskan antamista, oli vastaanottajana sitten mies tai nainen, niin se on tuntunut ihan kivalta, mutta en ole pystynyt itse varsinaisesti tilanteesta nauttimaan. Huomioni  "ystävällisen hierontani" aikana  kiinnittyi pikemminkin vastaanottajan haluihin ja tarpeisiin.

Joskus mietin, että hmm.. tältäköhän Dommeistakin tuntuu, mutta saavat lisäksi vielä suunnattomat kiksit? Mietin, että auttaakohan tämä näkökulma minua ottamaan Dominoivankin tarpeet ja halut huomioon ollessani subi? Toisaalta, kuten D/s suhdedynamiikassa muutenkin voidaan olettaa subin olevan toiminnan kohde, niin sieltä bottomin asemasta ei ehkä ole luontevaakaan voida yhtä sujuvasti ottaa D:n tarpeita huomioon, kuin mitä D:llä on mahdollisuus ottaa subin tarpeet huomioon.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Spanking as a Service
« Vastaus #11 : 03.06.2018, 21:11 »
En koskaan tee mitään vain sen vuoksi että sub nauttis siitä, ellen itse siitä nauti ja saa tyydytystä jollain lailla.

Mutta, jos sub vaikkapa nauttii tullessaan käytetyksi ilman että itse saa vaikuttaa asioiden kulkuun niin toki toimin mieleni mukaan, ja saa subkin siitä nautintonsa samalla.

Kaikki on kemioista kiinni, halujen ja tarpeiden yhteensopivuudesta.

IKRM

Ansku

  • Vieras
Vs: Spanking as a Service
« Vastaus #12 : 03.06.2018, 21:55 »
Itse koen dominoivan roolin hyvin vastuulliseksi. Ensimmäisenä subin hyvinvointi kokonaisuutena. Subini osaa myös arvostaa tätä. Minulle on oleellista, että suhde on antoisa molemmille ja itse narkkaan toisen reaktioita. Siksi tykkään näppäillä subini sointuja. Oman tyydytykseni otan subini kiitollisuudesta ja halusta tuottaa minulle mielihyvää. Kun tiputan subini syvälle tiloihin kivulla, on subini täysin avuton, se ei ole aika olla itsekäs. Täytän pojan kaikki aistit läsnäolollani, kunnes ainoa selkeä ajatus siellä on "Ansku!" ja kaikki muu on huumaa. Silloin kun operoidaan pään sisällä, on syytä tuntea vastuunsa. Se ei ole itsekkyyden hetki, mutta sanoisin, että se on hetki, jolloin molemmat antavat itsestään.

remmittä

  • Vieras
Vs: Spanking as a Service
« Vastaus #13 : 03.06.2018, 22:31 »
Toisen hyvinvointi on sama asia kuin oma hyvinvointi :) Mielestäni se on ehkä se tärkein tunne, mitä missään parisuhteessa voi kuvata välittämiseksi  :love:



tiikki

  • Vieras
Vs: Spanking as a Service
« Vastaus #14 : 03.06.2018, 22:59 »
Itse nautin kahdesta asiasta, kontrollista ja nautinnon antamisesta. Nämä sekoittuvat mahtavasti bdsm:ssä kun toisen keho on täysin hallinnassani.