Kirjoittaja Aihe: Mastereiden surkuteltavat pikku pippelit  (Luettu 41513 kertaa)

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Mastereiden surkuteltavat pikku pippelit
« : 26.12.2011, 23:25 »
Tässä vuosien varrella minulle on paljastunut, että skenessä pyörii poikkeuksellisesti myös subityttöjä, jotka haluavat myös normaalia seksiä tai ainakin toimintaa joka lähentelee sellaista. Kutsutaan heitä halveksuvasti vaikkapa makuuhuonesubeiksi aivan kuten vielä erektion saavia mastereita kutsutaan makuuhuonemastereiksi. Keskustellessa miiteissä ja pippaloissa on paljastunut, että kohtalaisen suurella osalla neidoista on fetissi peenikseen, joka olisi kova ja iso tai edes keskikokoinen. He kuitenkin valituksesta päätellen vaikuttavat olevan tyytymättömiä. Kun, joskus poikkeuksellisesti nimeltä mainitsematon, masteri vihdoinkin antaa kikkeliä, illuusiot romahtavat ja olo kuulemma jää yleensä hyvin epätyydyttyneeksi. On kuulemma hyvin vaivalloista lähteä hakemaan sitten erikseen vaniljaista urosta, jolta saisi peenistä kuin mieheltä.
 Nämä turhautuneet neitokaiset ovat muutamaan otteeseen esittäneet epäilyjä, että pienimunaiset päätyvät mastereiksi, jotta pääsisivät edes jollain tavalla pätemään. Pienen munan saa kuulemma melkein piilotettua kaikella sillä rekvisiitalla sekä mittavalla kokoelmalla ruumiinonteloihin työnnettäviä esineitä.
Kertokaat masterit, pitääkö tämä paikkaansa?
Kostavatko jotkut masterit jokaiselle subilleen sitä häpeää, mitä ovat kokeneet nuorempana, kun heidän pienille pippeleilleen ovat tytöt joukolla nauraneet?
Onko subimiehillä vastaavasti keskivertoa suuremmat?
Pitäisikö näiden makuuhuonesubien sessioissa olla aina paikalla masterin lisäksi myös oikea mies (suurimunainen subi?), jotta makuuhuonesubitytöt olisivat tyytyväisiä?
Millä tämä epätasapaino saataisiin korjatuksi, jotta kaikki olisivat tyytyväisiä?

Khyanna

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 630
  • Alien
  • Galleria
Vs: Mastereiden surkuteltavat pikku pippelit
« Vastaus #1 : 26.12.2011, 23:41 »
Kuka tekee empiirisen tutkimuksen aiheesta?

lili

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 114
  • My pain, Your thrill.
  • Galleria
Vs: Mastereiden surkuteltavat pikku pippelit
« Vastaus #2 : 26.12.2011, 23:43 »
Kuka tekee empiirisen tutkimuksen aiheesta?

Minulla on tilastotieteellistä osaamista, jos sellaista tarvitaan.

pikkuinen72

  • Vieras
Vs: Mastereiden surkuteltavat pikku pippelit
« Vastaus #3 : 26.12.2011, 23:49 »
Kuka tekee empiirisen tutkimuksen aiheesta?

Minulla on tilastotieteellistä osaamista, jos sellaista tarvitaan.

Sama vika. Mitenkä verifioidaan ja validoidaan nämäkin taas. Voivoivoi...   ;D

Khyanna

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 630
  • Alien
  • Galleria
Vs: Mastereiden surkuteltavat pikku pippelit
« Vastaus #4 : 27.12.2011, 00:05 »
Masterit jonoon ja mittanauha käteen  ::)

BlackFairy

  • Vieras
Vs: Mastereiden surkuteltavat pikku pippelit
« Vastaus #5 : 27.12.2011, 00:35 »
Mä en vaan ole koskaan oikein tajunnut tätä pienimunaisuuden ongelmaa. Jos se ongelma on kikkelin koko, niin kädessä on viisi sormea yleensä. Ja rystyset päälle.  8)

pulseproto

  • Vieras
Vs: Mastereiden surkuteltavat pikku pippelit
« Vastaus #6 : 27.12.2011, 00:35 »
..hmm. mitn asiasta tiedä mutta siinä missä paksulompakko auttaa kenties pienimunaista vaniljamiestä - uskottavaa Masteria ei hillolla herätellä..?( toisaalta Brentillä insex on pieni muna mutta kummasti subeja riittää??)  - Sou..
ps.kuka muistaa monesko tämä avaus oli ko. teemasta a`la MrL..

Simone

  • Vieras
Vs: Mastereiden surkuteltavat pikku pippelit
« Vastaus #7 : 27.12.2011, 00:54 »
Mä olen niiiin makkarisubi!
Ja kuten Pip jossain jo mainitsikin, saa taitava pikkusormellaankin ihmeitä aikaan - jos sitä vain osaa käyttää  ;)
Siis - koko on jees, mutta jos se vain lepattaa tai sitä ei osaa edes käyttää - niin turhapa härpäke on koko tappi ja pikkurillit kehiin!  ;D

Uniform

  • Vieras
Vs: Mastereiden surkuteltavat pikku pippelit
« Vastaus #8 : 27.12.2011, 01:00 »
Masterit jonoon ja mittanauha käteen  ::)
Vaikka me ei Jettiksen kanssa varmaan mitään ennätyksiä rikotakkaan niin silti näin hyvän asian vuoksi mielellämme astelemme tähän jonoon  ;D

Pip

Vs: Mastereiden surkuteltavat pikku pippelit
« Vastaus #9 : 27.12.2011, 01:05 »
Olen myös kuullut muutamien sub -henkisten naispuolisten naureskelevan entisille Mastereilleen juurikin tämän kompensaation kohdalla. Näiden kanssa en ole henkilökohtaisesti minkäännäköisiä harrastuksia harrastanut, joten minun on pakko luottaa toisten sanaan. Pipittimen osalta ei siis ole minkäänlaista vertailukohtaa ja kaikki omalle kohdalleni osuneet alistuvat naiset ovat olleet kohteliaita, joko minulle, tai edeltäjilleni, eivätkä ole menneiden koosta mitään maininneet. Eivät edes julman kuulustelun aikana.  >:D Ilmoitin joku aika sitten sätin puolella virheellisesti, ettei Pipitintä ole "toimintakunnossa" nähneet, kuin ne, ketkä sen ovat kokeneet. Tämä ei luonnollisesti pidä paikkaansa, koska eräillä jatkoilla ( :love:) sen toimintakunnon näki muutama yksilö. Ja muuten toisillakin... Joka tapauksessa en ole kokenut tarpeelliseksi kenellekään ylimääräiselle ilmaista sen kokoa. Nauttikoot, ketkä nauttii. Minä ainakin teen niin.

Mitä taas tulee pikkusormen käyttöön, jääköön jokaisen omaan harkintaan. Ei niitä puutarhatonttuja tarvitse aina tunkea jokaiseen naiseen...

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Mastereiden surkuteltavat pikku pippelit
« Vastaus #10 : 27.12.2011, 01:07 »
Masterit jonoon ja mittanauha käteen  ::)
Vaikka me ei Jettiksen kanssa varmaan mitään ennätyksiä rikotakkaan niin silti näin hyvän asian vuoksi mielellämme astelemme tähän jonoon  ;D
Rivistä olisi varmasti helpompaa mitata, niin ei tarvitsisi kammeta herroja toisistaan erilleen, kuten jonosta..

Simone

  • Vieras
Vs: Mastereiden surkuteltavat pikku pippelit
« Vastaus #11 : 27.12.2011, 01:16 »
Masterit jonoon ja mittanauha käteen  ::)
Vaikka me ei Jettiksen kanssa varmaan mitään ennätyksiä rikotakkaan niin silti näin hyvän asian vuoksi mielellämme astelemme tähän jonoon  ;D
Rivistä olisi varmasti helpompaa mitata, niin ei tarvitsisi kammeta herroja toisistaan erilleen, kuten jonosta..

Leca beibi, ei tarvii kammeta - mä oon siinä välissä - sun tarvii vain suostutella mut :-*

swan

  • Vieras
Vs: Mastereiden surkuteltavat pikku pippelit
« Vastaus #12 : 27.12.2011, 01:17 »
Onhan se niinkin,ettei pelkkä henkistely riitä,mutta harva kai jotain pesismailaa toivoo kuitenkaan. Sen verran kokemusta kumminkin "vanilijaosaston"puolelta.
Koko ei ole ratkaiseva tekijä vaan se,tykkääkö miehestä kokonaisuutena.

Jos luonne on vittumainen, ei siinä rahat tai kikkelin koko auta. Puhun omasta puolestani siis.

Mulla ei ole kokemusta tuosta mastereiden ja subien välisestä toiminnasta,jokin kuulopuhe vain yleisellä tasolla.
Ehkä siinä on jokin oma kulttuurinsa sitten olemassa?

Taidan elää aika "omanlaisessa" itse eli boddhina kaikenkaikkiaan,mutta nyt se pojjaat loppu se pelleily :-D

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Mastereiden surkuteltavat pikku pippelit
« Vastaus #13 : 27.12.2011, 01:25 »
Onhan se niinkin,ettei pelkkä henkistely riitä,mutta harva kai jotain pesismailaa toivoo kuitenkaan.
Kiitos hyvästä vastauksesta, joka varmasti lohdutti monia mastereita.

swan

  • Vieras
Vs: Mastereiden surkuteltavat pikku pippelit
« Vastaus #14 : 27.12.2011, 01:41 »
Onhan se niinkin,ettei pelkkä henkistely riitä,mutta harva kai jotain pesismailaa toivoo kuitenkaan.
Kiitos hyvästä vastauksesta, joka varmasti lohdutti monia mastereita.
Ei tässä ollut tarkoitus lohduttaa taikka suomia. Yleisellä tasolla vain se mitä itselle tuli mieleen aiheesta. Tuo on aika kehvelisti irroitettu kokonaisuudesta,mutta tuskinpa sillä(kään) on paljoa väliä.